Dom:Ravenclaw Ranga: Siedmioroczniak Punktów: 672 Ostrzeżeń: 0 Postów: 213 Data rejestracji: 26.01.12 Medale: Brak
Tak własnie ja też bym chciała coś w stylu simsy, żeby można było być sobą i oczywiście nie tylko szkoła żeby później można było żyć jako pracownik, mieć rodzine i wgl. ale to wszystko w Świecie Magii i Czarodziejstwa
__________________
Od cnót Gryfonów, Przebiegłości Ślizgonów i Kretynizmu Puchonów, CHROŃ NAS RAVENCLAWIE!
Dom:Slytherin Ranga: Pięcioroczniak Punktów: 310 Ostrzeżeń: 0 Postów: 187 Data rejestracji: 10.03.12 Medale: Brak
The Sims Harry Potter akcja odbywałaby się głównie w Hogwarcie
__________________
OD CNOTY GRYFONÓW KRETYNIZMU PUCHONÓW I WIEDZY-O-WŁASNEJ -WSZECHWIEDZY KRUKONÓW STRZEŻ NAS SLYTHERINIE!!!
Pozdrowienia dla drogi Gościu
Oto nadchodzi ten, który ma moc pokonania Czarnego Pana... zrodzony z tych, którzy trzykrotnie mu się oparli, a narodzi się, gdy siódmy miesiąc dobiegnie końca... A choć Czarny Pan naznaczy go jako równego sobie, będzie on miał moc, jakiej Czarny Pan nie zna... I jeden z nich musi zginąć z ręki drugiego, bo żaden nie może żyć, gdy drugi przeżyje... Ten, który ma moc pokonania Czarnego Pana, narodzi się, gdy siódmy miesiąc dobiegnie końca...
Dom:Gryffindor Ranga: Portret w gabinecie dyrektora Punktów: 5238 Ostrzeżeń: 3 Postów: 775 Data rejestracji: 16.03.11 Medale: Brak
Ja bym stworzyła taki Hogwart z perspektywy Rona lub Ginny, czyli całe siedem lat przy boku Chłopca, który przeżył... Ginny- zakochana w nim, a Ron... no to wiadomo, jak by było... a gdy się przejdzie całą, byłby tryb swobodnej gry i są dwie opcje( tylko nie wiem, która lepsza), albo można być np. Lily, Jamesem ( za czasów szkolnych) lub stworzyć własnego ucznia ^^
Dom:Slytherin Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego Punktów: 65 Ostrzeżeń: 0 Postów: 23 Data rejestracji: 09.06.12 Medale: Brak
Gra pod tytułem: Ostateczne starcie
Postać: Lord Voldemort
Misja 1: Wcielamy się w postać Lorda Voldemorta w chwili gdy mamy zdobyć czarną różdzkę zmarłego Albusa Dumbledore. początkowo posiadamy tylko zaklęcie Drętwota. Musimy podążać za Dołohowem, do grobu, a po drodze 5 razy spotkamy się z nową Gwardią Dumbledora. Podczas 4 walki z nimi po drodze do gorbu, odblokowuje nam się zaklęcie Impedimento, oraz Eeliarmus. Po 5 starciach z GD dochodzimy do Grobu Albusa Dumbledore. Nie możemy jednak go otworzyć. Po chwili zaczyna nas znowu napadać GD i musimy chronić gró aż nadejdzie wsparcie. Posiłki GD przybywają o 1 minutę, a musimy trzymać się przez 15 minut. Później przybywa Bellatriks Lestrange z 5 śmierciożercami i musimy pokonać razem z nią resztę GD. Następnie jednorazowo zaklęcia Bombarda na Grobie i sięgamy po czarną różdżkę. W ten sposób kończy się Misja 1.
Misja 2: Jesteśmy tym razem Bellatriks Lestrange i na sam początek zdobywamy zaklęcie Crucio, które powoduje osłabienie przeciwnika po trafieniu , oraz ból. Jesteśmy na Błoniach i musimy dotrzeć do chatki Hagrida. Towarzyszy nam dwóch śmierciożerców. Po drodze 3 razy spotkamy się z GD, jednak nie są oni tym razem tak silni jak w Misjji 1. Po dotarciu do Chatki włamujemy się do niej aby stwierdzić, że Hagrida nie ma. Poznajmy zaklęcie podpalające-Incendio i zapalamy nim jeho chatkę. Po tym aportuje się obok nas Dołohow i stwierdza, że Hagrid jest gdzieś w zakazanym Lesie, oraz, że Czarny Pan chce tam zrobić Obóz. Udajemy się więc do Zakazanego lasu, gdzie prawie na każdym kroku spotykamy magiczne zwierzęta, które bynajmniej nie są po naszej stronie.
Jeśli będziemy cały czas iść ścieżką, po około 5 minutach, nie licząc walk z potwotami dotrzemy do Hagrida. I oto mamy pierwszego bossa, od którego odbijają się zaklęcia. Musimy przez 3 minuty biegać dookołą niego i unikać kamieni, którymi rzucza, a po tych 3 minutach poznajemy Conjunctivitis i rzucamy nim w Hagrida, który dalej rzuca kamieniami i dalej musimy biegać dookoła niego. Oszołomienie go kończy misję 2.
Misja 3: Wcielamy się w Dołohowa i ruszamy razem z 20 śmierciożercami do Hogwartu. Na starcie poznajemy zaklęcie Sectusempra, Confringo, oraz Petryficus Totalus. Naszym zadaniem jest pokonać McGonnagal i towarszyszącym jej prefektów, któych jest 3 razy więcej niż nas. Zadanie okazuje się ciężkie, bowiem Prefekci są silniejsi od GD, oraz McGonnagal dysponuje więlką mocą. Po pokonaciu McGonnagal i Prefektów Dołohow unosi się w górę i lecimy do Profesora Lupina, któy jest na górze Zamku na Balkonie i przez całą poprzednią walkę atakował nas. Po doleceniu do niego musimu go pokonać, co jest jeszcze trudniejsze, ponieważ posiada zaklęcie Immobilus, spowalniające nas, oraz nie działą na niego Crucio. Po pokonaniu go zminiamy postać na Bellatriks i razem z 10 śmierciożercami wchodzimy do Zamku i musimy zabić 80 młodych dzieci, któe się nie ewakułowały. Musimy przez to biegać wręcz po całym Hogwarcie aby wszystkich znaleźć. Zabicie ich kończy Misję 3.
Misja 4: Wcielamy się w Draco Malfoya i musimy wejść do pokoju życzeń, w czym przeszkadzają nam członkowie GD. Razem z Goylem musimy ich zabić i wedrzeć się do pokoju życzeń. Następnie szukamy tam Harreho, Hermiony i Rona. Często spadają na nas różne rzeczy i zaklęcxiem Incendio musimy sie spalać w locie. Po znalezieniu Harrego Hermiony i Rona oni nam uciekają zawalając drogę i trzeba iśc inną drogą. Po drodze podsłu****emy, że się rozdzielają. Najpierw znajdujemy Hermionę i poznajemy zaklęcie Immobilus-zaklęcie spowalniające. Musimy zabić Hermionę, któa co chwilę Deportruje nam się za plecami i uzywa Immobilus. Po zabiciu jej musimy odnaleźc Rona i też go zabić, co jest jednak łatwiejsze, ponieważ nie deportuje sie. Następnie szukamy Harrego , lecz jak go znajdziemy niszczy on Diadem i ucieka. Tak kończy się Misja 4.
Misja 5: Jako Voldemort jesteśmy w gabinecie Dyrektora, Severusa Snape'a. Musimy go zabić, abyśmy zostali panem czarnej różdzki, a w tej części okazuje sie ,ze Snape był panem czarnej różdzki. Po zabiciu go musimy jak najszybciej ucic do Zakazanego lasu. Tam czekamy na przybycie Harrego Pottera, jednak unika on zaklęcia Avada Kedavra po przyjściu i się deportuje. Na tym kończy sie nasza krótka misja 5.
Finał: Musimy wrócić do Wielkiej sali Jako Lord Voldemort, co nie jest łątwe, przez GD, przefektów i zbuntowanych Śmierciożerców, którzy nas ciągle atakują. Gdy docieramy do Wielkiej sali Stajemy się Bellatriks i musimy zabić Braci weasley'ów, oraz panią Weasley. Później znó stajemy sie Voldemortem i toczymy wielki i ciężki pojedynek z Harrym Potterem. Po wygranej Czarny Pan zdobywa władze nad światem.
Sekrety:
1: Gdy docieramy do Grobu musimy wejść za posąg i rzucić na niego zaklęcie Impedimento i zdobywamy wtedy kartę Czarodzieja Albus Dumbledore.
2: Będąc obok chatki Hagrida musimy zaklęciem Drętwota rozwalić wszystkie dynie i melony a wtedy zdobywamy gazetę Proroka Codziennego.
3: Podczas lotu Dołohowem nad balkonem gdzie jest Lupin jest herb Gyrffindoru , a obok Slytherinu . Musisz się z oboma zderzyć aby zdobyć sekret herb Hogwartu.
4: W pokoju życzeń, chwilę przed spotkaniem sie z Hermioną jest malutki korytarz prowadzacy nas do góry pełnej krzesel. Podpalamy je zaklęciem Incendio i zdobywamy odznakę Slytherinu.
5: W gabinecie Severusa, gdy podejdziemy tuż obok biurka i użyjemy w niego zaklęcie Immobilus, roztrzaska się i zdobędziemy Kartę Czarodzieja: Severus Snape.
6: Podczas walki jako Bellatriks musimy poprzewracać wszystkie krzesłą aby zdobyć książkę: Historia Hogwartu.
__________________
Pozdrawiam sredecznie drogi Gościu
Czarna Magia nie jest złą magią, czarna magia jest jak każda inna , tylko że z groźnymi skutkami...
Nie ważne, czy jesteś Mugolem, człowiekiem półkrwi, czy czystej krwii, tu liczy się twoja wiedza, charakter, nauka, oraz twoja przyszłość i sposób bytu.
Harry Potter byłby nikim, gdyby nie pomoc Severusa Snape. Nie poznałem w sadze Harry Potter większego Bohatera...
Od przebiegłości Gryfonów Wielkiej cnoty Ślizgonów Kretynizmu Krukonów I od wiedzy o własnej wszechwiedzy Puchonów
Dom:Gryffindor Ranga: Barman w Trzech Miotłach Punktów: 1320 Ostrzeżeń: 1 Postów: 536 Data rejestracji: 03.06.10 Medale: Brak
Chciałabym taką grę o tematyce potterowskiej:
-podobną do simsów
-chodzisz,uczysz się,odpoczywasz,oglądasz quidditcha tak jak w filmach i grach
-pokonujesz jakieś trudności
-zmieniasz bieg historii o młodym Harry'm Potterze
-jesteś na miejscu Harry'ego
__________________
Dom:Slytherin Ranga: Przeciętny Uczeń Punktów: 167 Ostrzeżeń: 0 Postów: 51 Data rejestracji: 02.11.12 Medale: Brak
Jabym chciała taką grę typu Simsy. Jesteś sobie ludkiem ,którego sam tworzysz. Wybierasz ,czy będzie czystej krwi itp. A óźniej jedziesz do Hogwartu i musisz się zmagać z tym co wszyscy uczniowie. Zaliczać sprawdziany, robić prace domowe, uczęszczać na lekcje, odsiadywać szlabany. Możnaby było także chodzić do Hogsmeade, robić różne psikusy(niczym Fred i George), zdobywać sympatię wśród kolegów, grać w quidditcha itp. Gra idealna dla Pottermaniaków
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.