Zwody
Dodane przez Hogsmeade_pl dnia 09 August 2008 23:49
Dubel - obaj pałkarze uderzają w tłuczek jednocześnie, co znacznie wzmacnia siłę odbicia.
Głowa Jastrzębia - ścigający tworzą formację w kształcie strzały i szarżują razem na bramki, wzbudzając popłoch wśród przeciwników, ktorzy najczesciej pierzchaja przed nimi na boki.
Kleszcze Parkina - dwaj ścigający zbliżają się do ścigającego przeciwników z dwóch stron, podczas gdy trzeci szarżuje na niego z przodu.
Manewr Porskowej - ścigający leci z kaflem do góry, aby w ten sposób ściągnąć obrońcę i ścigających przeciwników na siebie. Następnie podaje kafla ścigającemu, który znajduje się pod nim. Wtedy ścigający jest sam na sam ze słupkami przeciwników.
Podwójna Ósemka - manewr obrońcy stosowany najczęściej przy obronie rzutu karnego. Śmiga on z zawrotną prędkością wokół wszystkich trzech pętli bramek, by zablokować kafla.
Przerzutka - ścigający rzuca kafla do partnera ponad swoim ramieniem. Zagranie trudne, bo wymaga dużej precyzji.
Rozgwiazda - obrońca zwisa z trzymanej poziomo miotły, trzymając się jedną ręką i zagiętą stopą, wyciągając jak najdalej drugą rękę i stopę.
Transylwanka Zagranie - polega na pozorowanym uderzeniu przeciwnika w nos. Zagranie uważane jest za przepisowe dopóki pięść nie dotknie twarzy przeciwnika.
Woollongong Shimmy - manewr polegający na zygzakowatym locie w celu rozproszenia ścigających przeciwnika.
Zwis Leniwca - chroniąc się przed uderzeniem tłuczka, zawodnik zwisa z miotły głową w dół, trzymając się jej rękami i stopami.
Zwód Wrońskiego - szukający nurkuje z zawrotną szybkością ku ziemi, udając, że w dole zobaczył znicza, ale w ostatniej chwili hamuje i podrywa się w górę. Celem manewru jest skłonienie szukającego przeciwników do naśladownictwa w nadziei, że ten nie zdąży wyhamować i rozbije się o ziemię.




Nadesłane przez: Glix (Autor: KiMA)
Dodane: marzec 31 2006 19:06:55