Bliźniacy testują grę wykorzystującą system Kinect, a producent EA odpowiada na związane z nią pytania
Dodane przez laura-melody dnia 17 August 2010 23:33
Kilka godzin temu mogliście przeczytać, że najnowsza wersja gry Insygnia Śmierci: część I na konsolę Xbox 360 będzie wykorzystywać system rozpoznawania ruchu Kinect. Teraz mamy dla Was video, na którym zobaczycie bliźniaków Jamesa i Olivera Phelpsów testujących nową technologię podczas dzisiejszych targów Gamescon w Niemczech. Znajdziecie je tutaj. Natomiast pod tym świstoklikiem czekają zdjęcia promocyjne. Producent Electronic Arts, Jonathan Bunney udzielił wywiadu na temat zastosowania systemu Kinect w Insygniach. Zdradził w nim powody, dla których EA zdecydowało się na użycie go właśnie w tej grze, kilka szczegółów technicznych, a także dwa z wielu wyzwań, z którymi zmierzą się gracze: walki ze szmalcownikami oraz stawienie czoła grupie śmierciożerców w Dolinie Godryka. Odpowiedział także na pytanie dotyczące części ciała, których ruchy odczytuje Kinect. Z jego wypowiedzi wynika, że system zapisuje i odtwarza na ekranie ruchy całego szkieletu, ale najważniejsze są ręce oraz gesty, dzięki którym można rzucać zaklęcia. Po całość wywiadu klikajcie tutaj.
Treść rozszerzona
Kilka godzin temu mogliście przeczytać, że najnowsza wersja gry Insygnia Śmierci: część I na konsolę Xbox 360 będzie wykorzystywać system rozpoznawania ruchu Kinect. Teraz mamy dla Was video, na którym zobaczycie bliźniaków Jamesa i Olivera Phelpsów testujących nową technologię podczas dzisiejszych targów Gamescon w Niemczech. Znajdziecie je tutaj. Natomiast pod tym świstoklikiem czekają zdjęcia promocyjne. Producent Electronic Arts, Jonathan Bunney udzielił wywiadu na temat zastosowania systemu Kinect w Insygniach. Zdradził w nim powody, dla których EA zdecydowało się na użycie go właśnie w tej grze, kilka szczegółów technicznych, a także dwa z wielu wyzwań, z którymi zmierzą się gracze: walki ze szmalcownikami oraz stawienie czoła grupie śmierciożerców w Dolinie Godryka. Odpowiedział także na pytanie dotyczące części ciała, których ruchy odczytuje Kinect. Z jego wypowiedzi wynika, że system zapisuje i odtwarza na ekranie ruchy całego szkieletu, ale najważniejsze są ręce oraz gesty, dzięki którym można rzucać zaklęcia. Po całość wywiadu klikajcie tutaj.