Nowe informacje ujawnione przez J.K. Rowling na portalu Pottermore na temat wszystkich tych elementów magicznego świata, które związane są z Hogwartem.
"- Uwierzcie mi - wychrypiał Black. - Uwierzcie. Nigdy nie zdradziłem Jamesa i Lily. Wolałbym umrzeć, niż ich zdradzić.
I w końcu Harry mu uwierzył. Gardło miał tak ściśnięte, że tylko skinął głową."
Według strony MichaelJournal.org, Harry Potter to po prostu jeden krok od SATANIZMU!
Przedmiotami, których uczy się Harry Potter to jedynie ważenie eliksirów, czy uczeniu się "magicznych tricków".
"W książce Harry nigdy nie modli się. Jedyną postacią religijną jest gruby, mały zakonnik. Jest on w opowieści jednym z widm pojawiających się w szkole. Jedyny raz mówi się o kościele w czwartym tomie, w scenie satanistycznej ofiary. Tom za tomem staje się coraz bardziej niemoralny. Przygody Pottera stają się z tomu na tom coraz straszniejsze i krwawsze."
Rozdział 32
Z czwartego tomu jest najstraszniejszy ze wszystkich. W rozdziale tym czarny mag zabija na cmentarzu kolegę szkolnego Harry'ego Pottera na jego oczach. Później w czasie satanistycznego rytuału wskrzesza Lorda Voldemorta, tego, który zabił rodziców Harry`ego.
"Żeby to uczynić wrzuca on do olbrzymiego kotła z wrzącą wodą potworne dziecko. Potem dodaje do tego kości martwych korpusów wyciągnięte z grobów i trochę krwi Harry`ego Pottera, wszystko to, gdy wypowiada formuły, które przywołują w bluźnierczy sposób słowa Eucharystycznej konsekracji."
Nie uważam, by mogłoby to być obrażanie Boga, czy wypowiadanie z bluźnierczy sposób słów Eucharystycznej konsekracji. Po prostu J.K. Rowling porównała odrodzenie Voldemorta do Eucharystycznej konsekracji, lecz...Wiele plemion Indian odprawiało/odprawia swoje obrzędy {"mesze"} na swój sposób. Jest to bardzo podobne do mszy katolików oraz do odrodzenia Czarnego Pana. Lecz czy ktoś kiedykolwiek się tym zainteresował?
Moim zdaniem pani Rowling napisała książki nie tylko dla katolików. Powiem więcej: jestem tego pewna! Lecz w książkach o Małym Czarodzieju często możemy spotkać się z tym, że różni czarodzieje i czarownice wypowiadają imię Boga, czy Maryi.
"Pierwszy tom serii liczy około 300 stron, ale czwarty - "Harry Potter i Czara Ognia" ma już 750 stron. Niemożliwe, żeby 10-letnie dziecko przeczytało wszystkie części w kilka tygodni lub nawet w kilka miesięcy. Może to zabrać cały rok. Jest to zrobione w celu zajęcia umysłów dzieci Potterem tak, żeby myślały o nim stale."
Oczywiście, dziesięcioletniemu dziecku czytanie książki może zająć rok, ale niekoniecznie. Jednak stwierdzenie, że Harry Potter jest stworzony TYLKO po to, by zawrócić dzieciom w głowach to nieprawda i wszyscy o tym wiemy... Każda książka może przecież zawrócić w głowie, nie tylko Harry Potter! Niektórzy uważają, że Pottera można uznać za bajkę, opowiadanie, czyjś wymysł...Ale po pewnym czasie dziecko zaczyna żyć jak Harry Potter, próbuje zaklęć i innych tworów świata czarodzieja. Następnie bierze miotłę swej matki i wyskakuje przez okno, myśląc, że na niej poleci. To nazywa się opętanie, negatywny wpływ Pottera na umysły najmłodszych...
Lecz nie możemy winić Rowling za to, ze jakieś dziecko w wieku 7 lat czyta Pottera, a następnie się zabija skacząc na miotle z dziesiątego piętra. Bo to rodzice dziecka pozwolili mu czytać te książkę. A argument "ale przecież to Rowling wymyśliła te książki" jest bezsensowny, bo czy autorka kazała czytać książkę każdemu?! Nie! Nikogo do tego nie zmuszała, a każdy rodzic pozwalając swemu dziecku na przeczytanie powieści, robi to na własna odpowiedzialność...
Sami oceńcie, czy Harry Potter to zło... Bo moim zadaniem NIE!
Dom:Gryffindor Ranga: Więzień Azkabanu Punktów: -84 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 16 Data rejestracji: 18.06.09 Medale: Brak
~To jest bezsensu... Dlaczego przyczepili się akurat do tej książki?
Bo figuruje na liście Bestsellerów. Ta książka psuje osobowość??
Uwierzyć w to może tylko człowiek bez charakteru...
Dom:Gryffindor Ranga: Więzień Azkabanu Punktów: -41 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 11 Data rejestracji: 25.06.09 Medale: Brak
Jak będę miała dzieci to z pewnością dam im Harrego Pottera do ręki, ale po to są rodzice by uświadomić dzieciom granicę między światem realnym a fantastyką.
Za artykuł daję P
Dom:Slytherin Ranga: Siedmioroczniak Punktów: 679 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 94 Data rejestracji: 26.08.08 Medale: Brak
Hmy...
"Pierwszy tom serii liczy około 300 stron, ale czwarty - "Harry Potter i Czara Ognia" ma już 750 stron. Niemożliwe, żeby 10-letnie dziecko przeczytało wszystkie części w kilka tygodni lub nawet w kilka miesięcy. Może to zabrać cały rok. Jest to zrobione w celu zajęcia umysłów dzieci Potterem tak, żeby myślały o nim stale."
Przepraszam, ale to chyba zależy od tego, jak kto szybko czyta, prawda? Gdybym ja, mając 10 lat interesowała się czytaniem i HP, pewnie zajęłoby mi tydzień, góra półtora na zapoznanie się z treścią tej części. Jakoś nigdy nie myślałam o tym, że jest to jakieś satanistyczne, czy coś. Moim zdaniem, ludzie wymyślają takie głupoty, bo nie mają nic lepszego w zanadrzu. Czepiacie się tego odrodzenia Czarnego Pana, a oglądał ktoś może Piłę? Tylko trochę krwi, jakieś kości. Mi czytając, czy oglądając film nawet ciarki po plecach nie przeszły. Potraktowałam to normalnie, a jakoś inni maja od razu skojarzenia z satanizmem O.o
Milva: Używaj funkcji quote.
Dom:Bezdomny Ranga: Charłak Punktów: 12 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 2 Data rejestracji: 28.07.09 Medale: Brak
"Pierwszy tom serii liczy około 300 stron, ale czwarty - "Harry Potter i Czara Ognia" ma już 750 stron. Niemożliwe, żeby 10-letnie dziecko przeczytało wszystkie części w kilka tygodni lub nawet w kilka miesięcy. Może to zabrać cały rok. Jest to zrobione w celu zajęcia umysłów dzieci Potterem tak, żeby myślały o nim stale."
Niemożliwe przeczytać??? Ja miałem 10 lat i 1-6 przeczytałem w pół roku!!! Milva: Znowu to samo - funkcja quote.
Dom:Gryffindor Ranga: Uczestnik Klubu Ślimaka Punktów: 477 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 10 Data rejestracji: 29.07.09 Medale: Brak
niektórzy ludzie szukają dziury w całym. Przecież ja czytam nałogowo HP od 12 roku życia analizując każdą scenę i jakoś nie dopatrzyłam się tam satanizmu. Takie artykuły dobijają normalnych, zdrowych ludzi. Ehh...
Dom:Gryffindor Ranga: Pięcioroczniak Punktów: 377 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 39 Data rejestracji: 20.07.09 Medale: Brak
No trudno mi się wypowiedzieć po przeczytaniu tego artykułu. Przeżyłam wstrząs ale w sensie niewiadomym. Nie zgadzam się z tym ze nie można przeczytać wszystkich części w pare miesięcy. Ja wszystkie części przeczytałam w kilka miesięcy po parę razy.
czywiście twn artkuł bardzo mi sie podobał (szczególnie pozytywne słowa o mojej ukochanej księżce) Daję W!!!
Dom:Ravenclaw Ranga: Siedmioroczniak Punktów: 677 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 51 Data rejestracji: 21.04.09 Medale: Brak
To jest naprawdę dziwne... To znaczy to, że ludzie, zamiast zająć się poważnymi problemami, zawracają sobie głowę tym, czy Harry się modlił, czy nie. Przecież to oczywiste, że ta książka jest napisana nie tylko dla katolików. A czy sam Harry musiał być katolikiem? Oczywiście, że nie!!! A skoro taki jeden ksiądz nie potrafi zaakceptować, że na świecie są ludzie innych religii lub niewierzący, to niech zostawi wydawanie opinii innym.
Dom:Slytherin Ranga: Goblin Punktów: 39 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 5 Data rejestracji: 28.07.09 Medale: Brak
Szzerze mówiąc nie mam pojęcia co w Harrym Potterze jest złego.
Ale cały Kościół, to poszczególni duchowni! Nie uogólniajmy! Jeden uważa tak, drugi inaczej, a my wychwytujemy tych, którzy są przeciw, i od razu Kościół stał się średniowieczem i ty "najgorszym". Aż smutno patrzeć jak obrażacie własny dom.
A może jednak ci duchowni, uczeni, i co najważniejsze z doświadczeniem,mądrością i wiedzą życiową, więdzą trochę więcej niż my, wszystkie-rozumy-pozjadające nastolatki?
W sumie to przykre, że teraz czyta się jedynie hp(oczywiście jestem fanką hp, ale literatury pięknej trzeba poczytać!)
Dom:Ravenclaw Ranga: Goblin Punktów: 27 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 16 Data rejestracji: 12.09.09 Medale: Brak
No tak, wszyscy uważają walkę kościół vs HP za wygraną przez HP, tylko kościół nie potrafi tego przełknąć. Kościół buntuje się przeciw wszystkiemu! Tak samo z in-vitro. Sami pomyślcie, jeśli Bóg natchnął JKR żeby napisała Pottera, to chyba nie ma nic przeciwko tego rodzaju rzeczom. Watykan chyba całkiem inaczej rozumie istotę wiary i grzechu niż zwykli ludzie. A najsmutniejsze jest to, że te szare tłumy podążają za "mądrymi naukami" Kościoła. I zgadzam się w 100% z hermionikom- JPII był "spoko gościem".
Dom:Gryffindor Ranga: Pierwszoroczniak Punktów: 45 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 7 Data rejestracji: 03.10.09 Medale: Brak
wkurzają mnie już. Ja przeczytałam wszystkie tomy Pottera. I co jakoś żyję
mimo iż mam mało lat może istnieje magia. film harry potter i zakon feniksa mnie czegoś nauczył.nauczył mnie, że miłość to największy dar.to ma być satymizm?książka też może uczyć gdy mi się nudzi wyobrażam sobie,że jestem czarownicą.dzięki pani Rowling mam wyobraźnie.czy to coś złego?nie. Proszę odpowiadać i tu i na email [email protected]
Dom:Slytherin Ranga: Charłak Punktów: 13 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 2 Data rejestracji: 06.11.09 Medale: Brak
Po prostu ŻAL... Przecież w książce obchodzą Wielkanoc i Boże Narodzenie, Hermiona często mówi "...Na miłość boską...". A skąd oni wiedzą czy oni się nie modlą, hm??? To co miała pisać jak, np. Harry pokłócił się z Finnigannem że zanim się położył to zmówił pacierz??? To jest chore!!! A nawet załóżmy że są Katolikami, to mieli deportować się co niedzielę do najbliższego Kościoła??? Czy studenci też tak co niedziele latają do kościoła, ba już nawet dzieci z podstawówki. A Voldemort mógł być przecież satanistą czy kimś tam, bo przecież był zły, no nie??? Za artykuł daję PO
Dom:Ravenclaw Ranga: Mugol Punktów: 2 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 1 Data rejestracji: 09.05.10 Medale: Brak
Ja mam 12 lat i przeczytałam WSZYSTKIE tomy w MIESIĄC!
Ale uzależniłam się od ,,Pottera'' i rodzice zabrali mi książki!
Ale wykradłam je jak Harry w 3 tomie. Nie wiem, o co chodzi. Potter jest
SUPER EXTRA!
Dom:Hufflepuff Ranga: Charłak Punktów: 10 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 12 Data rejestracji: 11.05.10 Medale: Brak
Oni nas mają za idiotów. Koniec i kropka. Ja czwartą część mogę przeczytać w jeden-dwa dni i to szkolne jak zadanie jest. Chociaż to oni chyba są idiotami .
Dom:Slytherin Ranga: Drugoroczniak Punktów: 94 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 25 Data rejestracji: 30.05.10 Medale: Brak
Okropnie denerwujące ... Niektóre wybryki są okropne i obrzydliwe. Jak można się zabić, bo tak jak Harry , to jak Harry i *. ;] no trzeba przyznać są takie wypadki, ale to trzeba być odpornym i nie wierzyć w TO - to co tak niby zabija x dd Rozumiem to jest straszne , ale np. ja bym nie zrobiła czegoś takiego ; ))
Dom:Gryffindor Ranga: Czwartoroczniak Punktów: 203 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 49 Data rejestracji: 26.07.10 Medale: Brak
No i co? Zawsze się znajdzie jakiś kretyn, który uwierzy, że to, co przeczytał to prawda i skoczy z tą miotłą. już raz był taki przypadek, ale przecież facet był pijany, no nie? A wątpię, by zrobiły tak dzieci. ja jak byłam mała to latałam po podwórku z patykiem i miotłą
Dom:Ravenclaw Ranga: Pierwszoroczniak Punktów: 49 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 10 Data rejestracji: 03.07.10 Medale: Brak
"Pierwszy tom serii liczy około 300 stron, ale czwarty - "Harry Potter i Czara Ognia" ma już 750 stron. Niemożliwe, żeby 10-letnie dziecko przeczytało wszystkie części w kilka tygodni lub nawet w kilka miesięcy. Może to zabrać cały rok. Jest to zrobione w celu zajęcia umysłów dzieci Potterem tak, żeby myślały o nim stale."
No bardzo przepraszam !Ja przeczytałam Harry ' ego Pottera ( 6 części ) w niecały miesiąc . Miałam wtedy 9 lat .
Dom:Gryffindor Ranga: Dziedzic Gryffindora Punktów: 5583 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 82 Data rejestracji: 29.12.08 Medale: Brak
Gdyby Rowling przedstawiła głównych bohaterów jako Katolików, to by nie pasowało Muzułmanom, gdyby byli Muzułmanami, to by nasz kościół się czepiał (byłoby jeszcze gorzej niż teraz). A tak to nie ma żadnych kłótni. Rowling wybrała najlepsze wyjście. Nie każdy człowiek jest katolikiem. Nie jesteśmy sami na świecie...
Dom:Gryffindor Ranga: Charłak Punktów: 14 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 3 Data rejestracji: 25.03.11 Medale: Brak
No i masz rację!! Rodzice robią to na własną odpowiedzialność, a głupie bachory powinny wiedzieć że to są bajki, a jak już jest upośledzony, to niech sobie przeczyta w "I" tomie jak uczyli się latać, na ziemi, a nie z dziesiątego piętra zamku!!!
Dom:Gryffindor Ranga: Przeciętny Uczeń Punktów: 171 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 36 Data rejestracji: 05.07.11 Medale: Brak
"
W książce Harry nigdy nie modli się. Jedyną postacią religijną jest gruby, mały zakonnik. Jest on w opowieści jednym z widm pojawiających się w szkole. Jedyny raz mówi się o kościele w czwartym tomie, w scenie satanistycznej ofiary. Tom za tomem staje się coraz bardziej niemoralny. Przygody Pottera stają się z tomu na tom coraz straszniejsze i krwawsze."
Według mnie o to chodzi...
"Pierwszy tom serii liczy około 300 stron, ale czwarty - "Harry Potter i Czara Ognia" ma już 750 stron. Niemożliwe, żeby 10-letnie dziecko przeczytało wszystkie części w kilka tygodni lub nawet w kilka miesięcy. Może to zabrać cały rok. Jest to zrobione w celu zajęcia umysłów dzieci Potterem tak, żeby myślały o nim stale."
Ja mam 13 lat i w ciągu roku (od około 26sierpnia) przeczytałam Harry`ego prawie trzy razy...
Moja siorka ma 7 lat i jak jej opowiadam o HP to nie chce latać i nie spada z 10 piętra !.
Ja sam uczę się zaklęć, ale nie dobiło mi aż tak, że chcę latać (może trochę ale wiem że się nie uda !.).
Moja mama uważa że nie powinnam tyle razy czytać HP, ale ja mam to gdzieś, i tak czytam je po kryjomu...
Ale HP nie ogłupił mnie !. Jestem piątkową uczennicą, przez 6 lat z rzędu mam czerwony pasek na świadectwie !.To chyba Dobrze świadczy !.
Och niektórzy mają dziwne argumenty ... !.
HARRY POTTER TO SAMO DOBRO (może prawie) ! Milva: Funkcja quote się kłania.
Dom:Gryffindor Ranga: Czwartoroczniak Punktów: 197 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 28 Data rejestracji: 16.08.11 Medale: Brak
Strasznie mnie to wkurza. Potter nie jest satanistyczny! On uczy miłości, przyjaźni i w ogóle gdzie tam zło?! On pokazuje, że nie można się godzić na zło ,on je odrzuca on z nim walczy to nie jest satanizm, gdzie tu powiązanie z diabłem.
Po prostu uważam, że ludzie, którzy twierdzą, że Potter jest powiązany z diabłem musieli zdrowo uderzyć się w łeb!
Rekord OnLine: 3086
Data rekordu:
25 June 2012 15:59
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.