Nowe informacje ujawnione przez J.K. Rowling na portalu Pottermore na temat wszystkich tych elementów magicznego świata, które związane są z Hogwartem.
- To nie jest jakaś stara miotła - powiedział. - To Nimbus Dwa Tysiące. Podobno masz Kometę Dwa Sześćdziesiąt, tak, Malfoy? - wyszczerzył zęby do Harry'ego. - Komety są dość szybkie, ale o klasę gorsze od Nimbusów.
- A co ty tam o tym wiesz, Weasley, przecież nie stać cię nawet na pół kija - odwarknął Malfoy. - Założę się, że ty i twoi bracia musicie oszczędzać na każdą witkę osobno.
Interia.pl rozpisuje się dziś na temat raportu finansowego Warner Bros., który właśnie wyciekł do sieci. Ma z niego wynikać, że piąta ekranizacja potterowych przygód, Zakon Feniksa, choć z 929 milionami dolarów na koncie, ostatecznie przyniosła wytwórni 165 mln dolarów strat. Jeśli te liczby są prawdziwe, to Warner Bros. musi zmienić taktykę. Jeśli jeden z najbardziej popularnych filmów świata nie potrafi na siebie zarobić, to co w takim razie może? - komentują raport dziennikarze brytyjskiego pisma Daily Star. Z kolei portal Bankier.plwskazuje na specyficzny sposób zliczania kosztów produkcji, dystrybucji i marketingu stosowany w przez hollywoodzkie wytwórnie, który wielu uważa za nieuczciwy. Jedno jest pewne. Ci, którzy liczyli na procent od zysków piątej ekranizacji nie zobaczą ani dolara. Szczegółowe wyliczenia dotyczące Zakonu Feniksa znajdziecie tutaj.
Dom:Gryffindor Ranga: Dziedzic Gryffindora Punktów: 5718 Ostrzeżeń: 0 Komentarzy: 380 Data rejestracji: 11.09.08 Medale: Brak
A mnie to bardzo dziwi, bo wydawało mi się, że mimo wszystko film przyniósł zyski. Zastanawiające jest też, dlaczego dopiero teraz dowiadujemy się o takowych stratach. Przecież media już dawno powinny alarmować o "czymś takim". No, ale to nie nasze pieniądze, nie nasze straty, i tym samym nie nasze problemy.
Rekord OnLine: 3086
Data rekordu:
25 June 2012 15:59
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.