Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GwnaNowociArtykuyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdyby by(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu by uczy(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz si zalogowa, aby mc zagosowa.
Ostatnie artykuy
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamie Filozofi...
Losowy cytat
Samospalenie Fawkesa
Samospalenie Fawkesa
Drzwi gabinetu otworzyy si. Wkroczy Dumbledore, a min mia mia niezbyt weso.
- Panie profesorze - wyjka Harry - pana ptak... nie mogem nic na to poradzi... on si wanie spali...
Ku jego zdumieniu Dumbledore umiechn si.
- Najwyszy czas - powiedzia. - Ju od wielu dni wyglda okropnie, powtarzaem mu, eby co ze sob zrobi.

O mniej znanych miercioercach.
AUGUSTUS ROOKWOOD



Augustus Rookwood pracowa jako niewymowny w Departamencie Tajemnic. Nikt poza miercioercami nie wiedzia, i by take szpiegiem Czarnego Pana. Przekazywa Voldemortowi wiele cennych informacji - by dla swego zwierzchnika nieoceniony, a w dodatku jako jedyny zna sekrety Departamentu Tajemnic.
Jednym z informatorw Augustusa by Ludo Bagman. Aby otrzymywa dokadne wiadomoci, Rookwood zaprzyjani si z ojcem chopaka. Jak si pniej okazao, Ludo nie mia pojcia, e Augustus by miercioerc, informacje zatem przekazywa niewiadomie.
Igor Karkarow sdzi, e Rookwood stworzy siatk szpiegowsk w Ministerstwie, a take poza nim. Okazao si to prawd, tak wic Augustus zosta zesany do Azkabanu.

Po latach wizienia uciek wraz z innymi miercioercami. Uczestniczy w bitwie w Departamencie Tajemnic, a jednym z jego przeciwnikw by sam Kingsley Shacklebolt. Rookwood zosta rozbrojony przez Dumbledore'a, a nastpnie zwizany wraz z innymi zaklciem antydeportacyjnym. Po raz kolejny trafi do wizienia.

Uciek ponownie, tym razem w 1997 lub 1998 roku. Bra udzia w Bitwie o Hogwart - zabi wwczas Freda Weasleya, a take zaatakowa grup uczniw. Pniej zosta oszoomiony przez Aberfortha Dumbledore'a.
Po wojnie prawdopodobnie znowu trafi do Azkabanu - po raz trzeci...

Charakterystyczn cech wygldu Augustusa byy blizny po ospie, mia te wiecznie tuste, brzowe wosy. Oczy Rookwooda miay barw brzu, a cer posiada bardzo blad. Z tego, co nam wiadomo, Augustus by mczyzn wysokiego wzrostu.

AVERY



O Averym niewiele wiemy. Jego ycie owiane jest tajemnic. Znamy tylko opini Lily Potter o nim. W Hogwarcie Avery nie cieszy si dobr reputacj, tak samo jak jego przyjaciel.
-Mulciber i Avery s po prostu li. Oni s li, Sev. Nie rozumiem, jak moesz si z nimi zadawa.
Fascynowaa go czarna magia, tak samo, jak Severusa i Mulcibera. Nie wiemy jednak, przeciwko komu uywa zakl czarnomagicznych.

Kiedy zaamaa si potga Czarnego Pana, w miercioerca zdoa przekona Ministerstwo, i by pod dziaaniem Imperiusa, co wyszo mu nadzwyczaj przekonujco - zosta uniewinniony.
Z tego, co mona wywnioskowa, by czowiekiem bojaliwym - to wanie on baga o przebaczenie Czarnego Pana, gdy ten powrci.
Rok pniej, na swoje nieszczcie, Avery przekaza Lordowi Voldemortowi bdne informacje, dotyczce Departamentu Tajemnic, za co zosta surowo ukarany.

Bra udzia w ataku na Ministerstwo, zosta jednake szybko pokonany i zesany do Azkabanu.
Z tego, co nam wiadomo, siedzi tam do dzi.

Ma rude wosy, zazwyczaj zwizane bandan lub chustk. Oczy Avery'ego s niebieskie. Jeli chodzi o inne cechy, to charakterystyczny jest jego zoty kolczyk w lewym uchu.

GIBBON
Przeszed przez Pokj ycze w 1997 roku i przedosta si wraz z innymi do Hogwartu. Kiedy Fenrir Greyback pokona Billa Weasleya, Gibbon, korzystajc z zamieszania, wyczarowa Mroczny Znak.
Pniej, na swoje nieszczcie, powrci do walki. Nie przetrwa dugo - po chwili zgin.

Wiemy o nim tylko to, e mia blond wosy i by czowiekiem duego wzrostu.

MULCIBER



Ongi przyjani si z Severusem Snape'em i Averym, uczy si z nimi w Hogwarcie. Tak jak oni, zosta lizgonem. Pierwszy raz o nim syszymy w VII tomie, we wspomnieniu Severusa.
-Wybacz mi, ale nie cierpi Avery'ego i Mulcibera! Mulciber! Co ty w nim widzisz, Sev? Jest odraajcy! Nie wiesz, co prbowa zrobi Mary Macdonald?
Mona z tego wywnioskowa, e Mulciber interesowa si czarn magi, a take prbowa uywa zakl tego rodzaju na innych uczniach, nie zwaajc na konsekwencje. Ponadto nie cieszy si w Hogwarcie dobr reputacj - wanie z tego powodu.

Czowiek ten uczestniczy w ataku na Departament Tajemnic, ciga take wraz z Lucjuszem Malfoyem Harry'ego Pottera. Prawdopodobnie siedzi w Azkabanie do dzi.

Opisywany jest jako czowiek susznego wzrostu. Mulciber ma siwe wosy, przedstawiany jest zazwyczaj z cygarem.

NOTT



Gdy Czarny Pan wrci, w mczyzna zjawi si na cmentarzu. Jako pierwszy zosta pokonany w trakcie bitwy o Departament Tajemnic, po ktrej trafi do Azkabanu.
Ma syna Teodora, ktry jest w tej samej klasie, co Draco Malfoy.

Nott jest czowiekiem ysym, nie majcym zarostu, aczkolwiek wiadomo, e nie jest pierwszej modoci. Posiada grube okulary, za na jego twarzy goci wieczny grymas.

PIUS THICKNESSE
Latem 1997 roku miercioerca Yaxley, rzuci na niego zaklcie Imperius. Po zamachu na Rufusa Scrimgeoura Pius zosta Ministrem Magii, lecz nie odzyska wolnej woli - nadal by pod wadz czaru. Zgodnie z wol Lorda Voldemorta zaprowadzi nowe porzdki, przez co Thicknesse sta si najbardziej znienawidzonym Ministrem Magii. W dodatku nada miercioercom wysokie stanowiska, pozwala na utworzenie rnych komisji i egzekucje.
Walczy w Bitwie o Hogwart po stronie Czarnego Pana. Prawdopodobnie zgin z rki Percy'ego Weasleya lub jego ojca, Artura.

RABASTAN LESTRANGE



Dokadna data urodzin nie jest znana. Wiemy jednake, e we wczesnych latach 70 uczy si w Hogwarcie. Trafi do tego samego domu, co brat - zosta lizgonem. Pniej poszed w jego lady i tak jak on zdecydowa si suy Czarnemu Panu.

Zdawao si, i s nierozczni. Razem z Rudolfusem zosta zapany przez Ministerstwo, kiedy zaatakowali wraz z innymi poplecznikami Czarnego Pana maestwo Longbottomw (stao si to okoo 1981 roku, w listopadzie lub grudniu). Jednak Rabastan okaza si nieco mdrzejszy od brata i zaciera lady, przez co nie udowodniono mu innych przestpstw.

Uczestniczy w bitwie o Departament Tajemnic wraz ze swoim bratem, zosta jednake zapany i ponownie zesany do Azkabanu.
Kiedy dementorzy opowiedzieli si po stronie Czarnego Pana, uciek wraz z innymi miercioercami.
Prawdopodobnie bra udzia w ataku na eskort Pottera.
Nie wiadomo, czy przey Bitw o Hogwart w 1998 roku, czy te nie.

Rabastana zazwyczaj przedstawia si jako szczupego mczyzn. Ma rude - mona by rzec karminowe - dugie do ramion wosy, oczy za maj kolor szary. Cer Rabastan ma blad.

RUDOLFUS LESTRANGE

W latach 70 uczy si w Hogwarcie, trafi tam do Slytherinu. Po ukoczeniu nauki przysta do Czarnego Pana.

Oeni si z Bellatriks Black, rwnie miercioerczyni.
Wraz ze swoim modszym bratem, Rabastanem, zosta zapany w Ministerstwie Magii po ataku na Longbottomw. Trafi do Azkabanu, ale odsiadywa duszy wyrok ni on, gdy udowodniono mu inne przestpstwa. Uciek wraz z innymi z wizienia.

W Departamencie Tajemnic pojedynkowa si z Syriuszem Blackiem oraz Harrym Potterem. Przegra walk, lecz pomoga mu Bellatriks, rzucajc na kuzyna zaklcie Cruciatusa.

Pniej uczestniczy w ataku na eskort Harry'ego Pottera. Grupy byy dwuosobowe, tak wic Rudolfus towarzyszy swojej maonce, Bellatriks.
Nie by to dla niego szczliwy dzie. Jak powiedziaa Nimfadora Tonks
- Ranilimy ciko Rudolfusa....
Nikt nie wie, czy mczyzna przey, lecz prawdopodobnie zgin.

Rudolfus, w przeciwiestwie do brata, mia brzowe oczy i takiego samego koloru oczy. Mia te bujn brod, a jego karnacja bya niada.

SELWYN
Syszymy o nim tylko wtedy, kiedy Voldemort kaza mu odda swoj rdk. Selwyn zgin w potyczce z aurorami.

THORFINN ROWLE



Jest to posta epizodyczna. Wraz z Antoninem Doohowem natkn si na Harry'ego Pottera, Hermion Granger oraz Ronalda Weasleya w kawiarni przy Tottenham Court Road.

Rowle opisywany jest jako muskularny blondyn o brzowych oczach. Na ustach Thorfinna zawsze bka si zoliwy umieszek. Posiada tatua na prawym przedramieniu, a jako naszyjnik nosi kie nawizany na rzemyk.

TRAVERS



Niewiele o nim wiadomo, niestety. Znamy tylko cechy jego wygldu - siwe wosy i grube okulary.

WALDEN MACNAIR



Prawdopodobnie najbardziej znany miercioerca w caym Ministerstwie.
Macnair pracowa jako kat dla Komisji Likwidacji Niebezpiecznych Stworze. Wydawao si, e podobaa mu si ta praca - by czowiekiem, ktry lubi zabija.

Walden mia wykona wyrok na Hardodziobie w 1993 roku, jednak nie zrobi tego. Hipogryf, ktry mia zgin, uciek, za Macnair, wcieky, i ofiara znika, w ataku zoci zniszczy dyni.

Pojawia si ponownie w roku 1994 - przybywa na cmentarz niemal od razu. Otrzyma obietnic od Czarnego Pana, ktry przyrzek mu, i dostarczy Waldenowi o wiele lepszych ofiar, ni zwyke stworzenia.

Rok pniej zosta wysany jako pose do olbrzymw. Pocztkowo rokowania nie przedstawiay si dobrze, kiedy jednak zgin stary wdz, Macnair wyczu szans. Wraz z innym miercioerc zoy hod nowemu gurgowi i zyska sobie jego przychylno, tak e misja Waldena zakoczya si sukcesem.

Bra udzia w walce o Departament Tajemnic, podczas ktrej zrani Neville'a. Dzie ten okaza si sdnym dla Waldena - zosta zapany i zesany do Azkabanu.

Dwa lata pniej Macnair uciek wraz z innymi winiami. Wiadomo, i uczestniczy w Bitwie o Hogwart. Dzie ten nie by szczliwy dla Waldena...
Macnair zgin, rzucony przez Hagrida o cian.

Z wygldu miercioerca ten mia czarne wosy i niebieskie oczy. Wida, i hoduje czarny, cienki wsik.

WILKES



Nie wiemy, kiedy si urodzi, znamy natomiast dat jego mierci: Zgin w roku 1980, na skutek potyczki z aurorami.

Wilkes mia brzowe, krcone wosy i takiego samego koloru oczy. Cer mia blad, hodowa brdk.

YAXLEY



Pierwszy raz o nim syszymy, gdy bra udzia w przejciu przez Pokj ycze. To wanie on oszoomi Fenrira Greybacka, kiedy ten chcia zabi Albusa Dumbledore'a - mona wywnioskowa, i Yaxley by niepoprawnym subist, wypeniajcym rozkazy do koca. Inn cech owego miercioercy bya niecierpliwo.

W hierarchii miercioercw to jeden z waniejszych. Nieoficjalnie wiadomo, i jego rywalem do uzyskania ask Czarnego Pana zosta Severus Snape. Yaxley przyjani si z Antoninem Doohowem.

Szpiegowa dla Lorda Voldemorta w Ministerstwie. To wanie on uy zaklcia Confundus na aurorze, Dawlishu, i otrzyma dat eskortowania Pottera z Privet Drive 4. Niestety, informacja ta okazaa si bdna, przez co Yaxley duo straci w oczach Czarnego Pana.
Jednak udao mu si zrehabilitowa, rzucajc zaklcie Imperius na Piusa Thicknesse'a.

Kiedy przeprowadzono zamach na Rufusa Scrimgeoura, Thicknesse zosta Ministrem Magii, przez co Yaxley i inni poplecznicy Czarnego Pana otrzymali wysokie stanowiska.
Wiadomo, i miercioerca ten zosta Szefem Departamentu Przestrzegania Prawa - chlubna posada, jednake tego, e Yaxley tego przestrzega, powiedzie nie mona. Pomaga take Dolores Umbridge w prowadzeniu Rejestru Mugoli i Komisji.

Bra udzia w Bitwie o Hogwart, podczas ktrej wraz z Lordem Voldemortem czeka na Pottera. Yaxley zakada, i Harry nie stawi si w miejscu na czas.
Pniej wczy si do walki, lecz zosta pokonany przez George'a Weasleya i Lee Jordana. Nie wiadomo jednak, czy przey.

Rysy twarzy Yaxleya przypominay zwierzce, toporne. Wosy mia brzowe, aczkolwiek zaczyna ju siwie.




Nadesane przez: Martyna
Dodane: maj 25 2008 17:17:07
Komentarze
~Peepsyble F
Dodano dnia 26 October 2008 07:35
Uytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Dziedzic Hufflepuff
Punktw: 6158
Ostrzee: 2
Komentarzy: 483
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Avery - cakiem fajny ;p Ja go lubi.
Nott - wyglda jak mj zmary pradziadek.
Rabastan - klaun.
Travers - obleniak.
Walden - fajny, fajny ; ]
Yaxley - inaczej go sobie wyobraaam ; /

adnie, fajnie, to ju wiem dlaczego nie chcieli mi przyj artu o Avery'm. ; ] Fajnie napisane, wszyscy po kolei. Strasznie fajne te zdjcia. ; ]
~Villemo F
Dodano dnia 27 October 2008 16:10
Uytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Mody Czarodziej
Punktw: 791
Ostrzee: 3
Komentarzy: 148
Data rejestracji: 04.10.08
Medale:
Brak
Artyku wietny. Uwielbiam arty o miercioercach, a ten rwnie przypad mi do gustu. Najwiksz sympati darze Rookwooda ;P No bo powiedzcie, czy nie jest boski??? Zawstydzony
~wojciec2 F
Dodano dnia 10 January 2009 17:38
Zbanowany
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Wizie Azkabanu
Punktw: -86
Ostrzee: 2
Komentarzy: 16
Data rejestracji: 22.09.08
Medale:
Brak
Super art, zwaszcza dla mnie poniewa wyobraaem sobie,_e uczestnicze w ''Bitwie o Hogwart'' z 7 czci i jakiego miercioerce musiaem zabi...
Pado na Rowle'a ...
~Chantie_Chant F
Dodano dnia 14 September 2009 22:02
Uytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Waciciel Pamitnika
Punktw: 100
Ostrzee: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 19.07.09
Medale:
Brak
Ze wzgldu na przyjacik prbuj polubi miercioercw i patrzc na powysze rysunki nawet mi si to udaje^^ cakiem inaczej sobie ich wyobraaam dlatego wol teraz skupi wzrok na artykule, a jest on przyzwoicie opracowanyUmiech
~Dziewczyna Blacka F
Dodano dnia 14 November 2009 17:28
Uytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Wizie Azkabanu
Punktw: -46
Ostrzee: 1
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 11.05.09
Medale:
Brak
Wielki zdziw skd ty te info wytrzasna Zszokowany , bo ja po przeczytaniu wszystkich czci Harry'ego Pottera kilkakrotnie niektrych info nigdzie nie spotkaam. Daj zasuone WRozbawiony
~Pawel3333 F
Dodano dnia 29 January 2010 13:24
Uytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Czwartoroczniak
Punktw: 197
Ostrzee: 2
Komentarzy: 17
Data rejestracji: 25.01.10
Medale:
Brak
wietny artyku.Duo tych miercioercw nie znaem i nie wiedziaem jak wygldali.Fajnie,e wpada na taki pomys,eby napisa o mniej znanych miercioercach.Oczywicie dodatkowy plus za zdjcia.Fajnie,e opisaa ich histori.Dobrze co o nich wiedzie.
Daj:Wybitny
~Hermii F
Dodano dnia 25 August 2010 18:13
Uytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Wizie Azkabanu
Punktw: -134
Ostrzee: 2
Komentarzy: 24
Data rejestracji: 25.08.10
Medale:
Brak
wo duo tych miercioercwUmiech
no mniej znani ale s miercioercami
~dark shadow F
Dodano dnia 25 April 2011 21:28
Uytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zastpca Ministra
Punktw: 1770
Ostrzee: 0
Komentarzy: 149
Data rejestracji: 23.02.11
Medale:
Brak
Uwielbiam miercioercw. Art fajny Daj W
Dugi i z ilustracjami
~roksanas122 F
Dodano dnia 23 May 2011 17:24
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Wizie Azkabanu
Punktw: -44
Ostrzee: 4
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 23.05.11
Medale:
Brak
fajny artuku
~Faria7 F
Dodano dnia 17 June 2012 15:56
Uytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktw: 2652
Ostrzee: 2
Komentarzy: 48
Data rejestracji: 10.06.11
Medale:
Brak
Bardzo poyteczny wtek, jestem pod wraeniem. Duo informacji, niektrych miercioercw prawie nie znaam. Plus za obrazki. Wybitny jak najbardziej si naley.
~kinga981 F
Dodano dnia 28 September 2012 15:03
Uytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktw: 58
Ostrzee: 0
Komentarzy: 29
Data rejestracji: 27.09.12
Medale:
Brak
Bardzo dobry artyku. Dobrze si czyta i na pewno duo si nad nim napracowaa. Daj W
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 26 December 2012 01:14
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktw: 256094
Ostrzee: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
Naprawd fajny i interesujcy opis miercioercw ( nie mwibym o nich "mniej znani" ) - s moim zdaniem kluczowymi postaciami w "Czarnym Krgu" - Avery - troch tchrzliwy, Yaxley nie powinien nawet rwna si z Severusem... moe co najwyej z umbridge... reszta w porzdku Umiech W daj i pozdrawiam
~Cruciatrus F
Dodano dnia 10 January 2014 23:38
Uytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Goblin
Punktw: 35
Ostrzee: 0
Komentarzy: 7
Data rejestracji: 27.03.13
Medale:
Brak
Nie znaam kilku z nich, czym byam zaskoczona, bo mnie interesuje wszystko, co zwizane jest z miercioercami. Uwielbiam tych mrocznych typw! Artyku jest bardzo dobrze napisany, a te arty! Przegenialne! Zaoony wibitny, przez wielkie W Umiech
~BethhKak F
Dodano dnia 28 December 2021 12:45
Uytkownik
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Drugoroczniak
Punktw: 84
Ostrzee: 0
Komentarzy: 15
Data rejestracji: 27.12.21
Medale:
Brak
Софт Leonbets для мобильных устройств можно загрузить напрямую с leon.ru или из моби-версии. Там же можно найти инструкции, как загрузить Леонбетс на Андроид или АйОС и как инсталлировать программу на ваш гаджет. Программы распространяются бесплатно.
Обзор программ .
Загрузить ПО букмекерской конторы Леонбетс можно с официального сайта (для Андроид) или из магазина Эппл (ПО для АйОС). Приложения по своим функциям полностью повторяют компьютерную и моби-версию Леон.
Есть скачать софт Леон, можно линию котировки, обращаться в техподдержку, получать бонусы и многое другое. Доступно несколько способов пополнения счета, в том числе ApplePay и SamsungPay. Леонбетс установить следует еще и из-за режима визуализации матчей - благодаря этому инструменту вы сможете узнавать все, что происходит в игре в режиме реального времени.
Технические характеристики ПО для Android:
1. Версия (на 18.11.2021) - 6.28.1.
2. Размер файла - 41,98 МБ.
3. Язык - русский.
4. Категория - Спорт, ставки.
5. Наличие в ПлейМаркет - нет.
6. Разработчик -Леон.
7. Рейтинг - 4,5 из 5,0.
Технические характеристики ПО для iOS:
1. Совместимость: iPhone- требуется iOS 12.1 или новее; iPad- требуется iPadOS 12.1 или новее; iPodtouch-требуется iOS 12.1 или новее.
2. Размер файла - 42,4 МБ.
3. Язык - русский.
4. Категория - Спорт, ставки.
5. Наличие в AppStore- да.
6. Разработчик -Леон.
7. Рейтинг - 4,5 из 5,0.
Приложение Leonbets на Android.
Скачать Leon на Android можно прямо с ЛЕОН.РУ. На площадке PlayMarket эту программу не найти из-за политики компании Гугл.
Установка ПО для Андроид:
1. войдите на сайт leon.ru со смартфона.
2. Сверху будет кнопка "Скачать", а рядом - баннер о бесплатной ставке при регистрации в приложении .
3. После нажатия кнопки "Скачать" появится окно с возможностью скачать apk. Подтвердите действие.
4. АПК программы загрузится в память устройства. Далее его файл можно отыскать на телефоне и запустить установку инсталляцию.
5. Дождитесь завершения распаковки файла. На экране появится сообщение с кнопками "Готово" и "Открыть".
Программа на iOS.
Приложение для АйОС от Leon имеет мало отличий от аналога для Андроид. ЗагрузитьПО Леон на айфон можно из официального магазина AppStore.
Обновления будут устанавливаться автоматически при включении соответствующей функции. Доступна авторизация по Face ID и Touch ID.
ПО на Виндоус.
Приложение Leon на компьютер не получится. Продукт не разработан букмекером.
Отзывы пользователей.
Судя по средней оценке (4,5), приложения для Андроид и iOS оставляют у пользователей больше хороших, чем плохих впечатлений. Из позитивных моментов бетторы выделяют бонусную ставку за регистрацию , своевременные выплаты и удобный интерфейс. Из недостатков выделяют отсутствие видеотрансляций событий и статистики.
http://www.bisound.com/forum/showthread.php?p=444981
Приложение Леон для мобильных устройств Софт Леон для телефонов ПО Леон для телефонов Программа Леон для смартфонов и планшетов Софт Leon для смартфонов и планшетов c3189ee
приложение бк Леон
~PrestarelyhKak F
Dodano dnia 08 January 2022 21:45
Uytkownik
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Waciciel Pamitnika
Punktw: 105
Ostrzee: 0
Komentarzy: 19
Data rejestracji: 31.12.21
Medale:
Brak
Доброго времени суток. Предлагаю Вашему вниманию дом для престарелых и инвалидов "Доброта" в Минске. С годами появилась потребность в дополнительном присмотре за престарелыми родителями, но времени не хватает.
Поэтому вопрос для многих очень требующий решения. Если вы тоже в подобной ситуации, тогда вам поможет Пансионат для пожилых людей в Минске "Доброта" в Беларуси.
https://pressaru.de/forum/index.php?topic=20569.0
Пансионат для пожилых и инвалидов Дом престарелых Доброта 9ee3557
Dodaj komentarz
Zaloguj si, aby mc doda komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani uytkownicy mog ocenia zawarto strony

Zaloguj si lub zarejestruj, eby mc zagosowa.

Wybitny Wybitny 100% [15 gosw]
Powyej oczekiwa Powyej oczekiwa 0% [Brak oceny]
Zadowalajcy Zadowalajcy 0% [Brak oceny]
Ndzny Ndzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa uytkownika

Haso



Nie moesz si zalogowa?
Popro o nowe haso!
Shoutbox
Musisz si zalogowa, aby mc doda wiadomo.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary bd ogldane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

mylaam, ze znikna na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak oya
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Umiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Umiech
^N F 11-08-2023 19:19

Soneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Soneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gocinny nard o czym czsto nie zdajemy sobie sprawy mwic o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego uytkownika!

» Administratorw: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Goci online: 246
» Uytkownikw online: 0

Brak uytkownikw online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59