Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Tottenham Court Road
Tottenham Court Road
Gdzie jesteśmy? - usłyszał głos Rona.
Otworzył oczy. Przez chwilę myślał, że nadal są w Norze, bo otaczali ich ludzie.
- Tottenham Court Road - wydyszała Hermiona

HP i Zakon Feniksa
Hej! Ostatnio weszłam na stronę EA Games, żeby zobaczyć, czy są jakieś dema fajnych gier, których nie mam Oczko Na pierwszej stronie migały mi różne reklamy i wśród nich zobaczyłam reklamę gry HP i ZF. Oczywiście kliknęłam Oczko Na pierwszy rzut oka nie było nic ciekawego, ale potem kliknęłam w zakładkę "Najważniejsze cechy" i znalazłam tam masę ciekawych rzeczy. Oczywiście moglibyście wejść tam sami, ale ja chciałabym na ten temat troszkę podyskutować.

1. "Prawdziwy Hogwart
Zwiedź filmowy zamek Hogwart i odkryj jego tajemnice, posługując się systemem rzucania zaklęć polegającym na zakreślaniu gestów. Rozmawiaj z portretami, wykonuj kolejne zadania i zdobywaj hasła, które umożliwią Tobie skorzystanie ze skrótów znajdujących się wokół Hogwartu. Możesz oddziaływać praktycznie na wszystko co napotkasz na swojej drodze. Zdobywaj punkty, dzięki którym odblokujesz sekrety w tzw. pokoju nagród!"

Opis ten trochę przypomniał mi grę HPiWA (a to moja ulubiona gra!). Bardzo się cieszę, że można będzie rozmawiać z portretami. Nie wiem dlaczego, ale się cieszę. Z utęsknieniem czekam też na Pokój Nagród (czy będzie to coś w rodzaju Komnaty Fasolek?). Cieszę się też, że będzie tam też można samemu coś zdobywać (hasła), bo to oznacza, że nie będzie tylko "rozwalanki" (za pomocą czarów, oczywiście Oczko), ale też jakieś łamigłówki, a to lubię ;D

2. "Gwardia Dumbledore’a
Poszukuj i werbuj nowych członków Gwardii Dumbledore’a. Nieliniowa rozgrywka w grze Harry Potter i Zakon Feniksa pozwala na swobodne decydowanie o tym gdzie w danym momencie chcesz iść i co zamierzasz zrobić w obrębie magicznego świata Hogwartu."

To akurat mnie specjalnie nie zachwyciło, ale przyznam, że takie werbowanie nowych gwardyjczyków (dobrze napisałam?) może być fajne Oczko No i będzie można samemu chodzić po Hogwarcie, a tego mi brakowało w HP i CO.

3. "Czarodziejskie gry i zabawy
Zmierz się w ciekawych konkurencjach. Zagraj w eksplodującego durnia, gargulki lub szachy dla czarnoksiężników. Rywalizuj z najlepszymi zawodnikami z poszczególnych rodów. "

No, no, no, fajna nowość Oczko Bardzo się cieszę, że będą takie urozmaicenia i mam nadzieję, że będą równie interesujące jak ich zapowiedź!

4. "Magia filmu
Weź udział we wszystkich najważniejszych wydarzeniach z wielkiego ekranu, począwszy od ataku Dementorów, a kończąc na zaciekłych walkach w Ministerstwie Magii. Ciesz się najbardziej zgodną z filmową adaptacją grą w historii cyklu Harry Potter. Zamek został stworzony na podstawie planu filmowego Hogwartu. Ponadto, w procesie produkcji gry zeskanowano twarze występujących w filmie aktorów i przeniesiono do wirtualnego świata ich prawdziwe głosy. Autentyczną rozgrywkę potęguje motyw przewodni ze ścieżki dźwiękowej do filmu."

Trochę martwi mnie to, że fabuła będzie na podstawie filmu (bo, jak wiecie, filmy są zawsze sporo ucięte), ale grafika zapowiada się rewelacyjnie i już nie mogę się doczekać! Oczywiście widziałam skany z gry, ale to nie to samo co zobaczyć te postacie sterując nimi!

5. "Twoi ulubieńcy
Jako Fred lub George uciekaj z Hogwartu przed reżimem Umbridge lub wciel się w postać Syriusza Blacka i chroniąc Harry’ego stań twarzą w twarz z Bellatriks Lestrange oraz Lucjuszem Malfoy’em w Ministerstwie Magii. Spróbuj też swoich sił jako Dumbledore w doniosłej, końcowej konfrontacji z Voldermortem."

Spodziewałam się, że będzie można sterować Dumbledorem, odkąd zobaczyłam pewien skan na którym był właśnie on i Voldzio. Ale nie miałam pojęcia, że będzie można też sterować Syriuszem, Fredem i Georgem! Mam nadzieję, że będzie to fajne! Nie wymienili niestety Cho i Luny, a krążyły plotki, że nimi też będzie można sterować. No trudno. W sumie one nie mają takich robót jak Syriusz, Fred i George. Bo na przykład w Ministerstwie można by było sterować Luną, ale po co? Przecież robiłaby to samo co Harry (a to film o nim, a nie o Lunie). A więc w sumie jest to logiczne. Słyszałam też, że będzie można sterować Umbridge, gdy ta będzie uciekać przed fajerwerkami i mam nadzieję, że okaże to się prawdą, chociaż jej nie wymienili!

6. "Polska wersja językowa
Gra w profesjonalnej, polskiej wersji językowej na PC, PS2 i po raz pierwszy w historii - Xbox 360!!!"

To mnie nie obchodzi, więc pozostawię to bez komentarza.

Podsumowując - gra zapowiada się świetnie! Piękna grafika, swobodne chodzenie po zamku, sterowanie różnymi postaciami to trzy rzeczy, których wyczekuję najbardziej! Ale z drugiej strony HP i CO też zapowiadała się zajefajnie, a jak dla mnie to była lipa... Mam nadzieję, że HP i ZF naprawdę będzie taki wspaniały jak pisze na stronie EA. Poczekamy, zobaczymy...

To mój pierwszy artykuł, ale nie proszę o wyrozumiałość. Krytykujcie mnie, bo chcę wiedzieć co poprawić, gdybym kiedyś miała znów coś napisać!




Nadesłane przez: AlexisS
Dodane: maj 30 2007 07:44Kotecek7
Komentarze
~SynX F
Dodano dnia 03 February 2009 16:20
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 12
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 03.02.09
Medale:
Brak
Mi się Podoba,
Co Do Gry:Kiedy zainstalowałem polską wersję gry byłem nią oczarowany. Grafika była jak dotąd najlepsza. Sterowanie bez zarzutu, a tryb rzucania zaklęć został ulepszony. Zafascynowały mnie takie elementy gry jak:
1. Różnorodność misji do wykonania
2. Możliwość pojedynków z każdym Ślizgonem
3. Punkty odkrycia (kiedy mam 11 poziom to naprawdę miło zobaczyć jak zostaje rzucone protego na Ślizgona)
4. Misje zręcznościowe.
xDOczko
~PieTraS F
Dodano dnia 05 May 2009 20:08
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Gracz Quidditcha Hufflepuffu
Punktów: 134
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 38
Data rejestracji: 19.03.09
Medale:
Brak
To nie jest taki cud-miód. Ta gra jest strrrrasznie krótka, lecz baaardzo rozbudowana. Wkurzające jest to,e żeby biegać trzeba ciągle trzymać shift. Z kamerą również słabiutko, powiedzmy chcesz rzucic accio na obraz, a go nie widzisz. Gra również ma wiele zalet.
Oto wady:
1. Jeśli nie będziesz robić żadnych dodatkowych rzeczy (szachy, hasła do portretów itp.) masz "szansę" przejść fabułę gry kiedy będzie 60%-65% (nie pamiętam;| sorrki).
2. Ciekawsze jest odkrywanie haseł do portretów niż fabuła (sorry wszystkim którzy mają inne zdanie).
3. Szybki ruch - trzeba trzymać ciągle "SHIFT".
4.Słabiutka kamera jak już wspomniałem.

Zalety:
1. Możliwość zwiedzania całego Hogwartu.
2. Ciekawie się rzuca zaklęcia.
3. Jest jeszcze plusik za możliwość pojedynku z każdym ślizgonem. Jak już powiedział SynX. Trzeba jeszcze napisać, że nie każdy ze Slytherinu chce iść na "solo". xD

To tyle. Gra wciąga, a nawet bardzo wciąga. Chociaż nie tak jak Tibia (Fuuuuuj!). xD

Polecam, choć nie warto wydać na to powyżej 100 zyli.

A ALT Ci wyleciał, że polskich znaków nie piszesz? -.-
~Domekonek F
Dodano dnia 13 July 2009 14:32
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Mugol
Punktów: 2
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 13.07.09
Medale:
Brak
Artukuł fajny ale nie należy sie tak cieszyć bo później będzie niewypał Blah i tak też sie okazało. Wracając do artykułu to daje W bo jest ciekawie opisany Uśmiech
~PaTysia__x3 F
Dodano dnia 30 July 2009 19:24
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 54
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 29.07.09
Medale:
Brak
Z twojego opisu to gra zapowiada sie ciekawieRozbawiony
Sama chce sobie kupić za ok. 50 zeta jak znajdeJęzyk
za art WWredny
~Lady Malfoy-shine F
Dodano dnia 23 August 2009 12:20
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Animag Wąż
Punktów: 554
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 42
Data rejestracji: 20.08.09
Medale:
Brak
Ja raczej nie gram w gry o HP ale powiem że zachęciłaś mnie do zagrania w tą grę jak nadarzy się okazja to sobie zagram,dzięki.
~Nicolac Black F
Dodano dnia 01 October 2009 14:50
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 68
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 10
Data rejestracji: 04.07.09
Medale:
Brak
Artykuł fajny ale z tym HP 5 jest tak samo jak z zapowiedzią filmową HP 6. Zapowiedzi i recenzje były wspaniałe ale film był do bani ( według mnie ) A z grą było podobnie. Oczywiście nowy pomysł gry jest bardzo fajny i pojedynki z czarodziejami ale gra jest za wolna, za mało zaklęć ( tylko 6 Język powinno być gdzieś 10) za mało pojedynków w środku gry, tylko na samym końcu jest fajna bitwa, niema quidicha co szkoda bo go uwielbiam. A tak to gierka fajna.
PS : Moje ulubione zaklęcie to rictumsempra ( w grze HP 5)
~Lapa F
Dodano dnia 20 January 2010 00:55
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2607
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 109
Data rejestracji: 01.05.09
Medale:
Brak
HPiZF jest bardzo ciekawa interesująca i wciągająca.


Ja mam tę grę i za nią specjalnie nie przepadam. Może i wciąga ale jest zdecydowanie za krótka (przeszedłem ją w jeden dzień) i żałosne jest to, iż w Hogwarcie musisz naprawiać różne rzeczy żeby twoje zaklęcia stały się lepsze, silniejsze.

na samym końcu jest fajna bitwa, niema quidicha co szkoda bo go uwielbiam

Nawiasem: od kiedy "nie ma" się pisze razem??

Ja też ubolewam nad quidditchem.

Dużym plusem jest to, że można sprowokować pojedynek z więcej niż jednym przeciwnikiem.

Za art daje PO
~Piotrek232 F
Dodano dnia 21 February 2010 17:29
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 27
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 24
Data rejestracji: 19.02.10
Medale:
Brak
Artykuł super i w ogóle. Gra też mi się podobała, ale strasznie denerwujące były momenty gdzie trzeba było zbierać członków do GD.
Uważam, że najlepszą grą z HP jest 6 jak dotąd. Choć 5 ma ważną zaletę:
można wyświetlić mapę huncwotów kiedy się tylko chce. Choć 6 ma eliksiry i to jest fajne.Daje WYBITNY Uśmiech
Milva: Spację dajemy po kropce i po przecinku, nie przed nimi.
~Random F
Dodano dnia 04 August 2010 13:18
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Sklepikarz z Pokątnej
Punktów: 839
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 02.08.10
Medale:
Brak
Artykulik niezłyOczko. Posiadam tą grę i uważam, że jest całkiem niezła. Może się powtórzę, ale to nic, ta gra wprowadziła innowacyjny system czarowania (teraz aby rzucić czar trzeba się trochę "namachać" myszką). Pomimo swoich wad( czasami kamera wprowadza mnie w szał) grę polecam każdemu.
~_Ginny_Potter_ F
Dodano dnia 18 September 2012 19:50
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -3
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 23
Data rejestracji: 03.08.12
Medale:
Brak
Ja polecam HP6 od 12. Jest super! Niejest łatwa. Masz okazję do:
-Rozgrywek meczów Quidditch'a
- Możesz zagrać w pojedynki,eksplodującego durnia itp.

OGÓLNIE NAJLEPSZA GRA JAKĄ MIAŁAM!!!!!
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 16 November 2013 22:55
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
No mimo wszystko ZF wypadł dla mnie w lepszym świetle, niż CO - tam wiało nudą, gra zwyczajnie denerwowała. Tutaj ( powiedzmy to tak ) jest jakiś tam element zaskoczenia, lepsza ciut grafika. No, ale bez rewelacji. Książki są fajne, filmy mniej, a gry...to już w ogóle pomyłka.
~Robert_Black F
Dodano dnia 02 April 2014 12:19
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 6
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 02.04.14
Medale:
Brak
Mi gra bardzo się podoba,przeszedłem całą na PS2 , Misje były rożnorodne i ciekawe. Troche głupię było chodzienie z piętra na piętro.Cool
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 58% [14 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 33% [8 głosów]
Zadowalający Zadowalający 8% [2 głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 230
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59