Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Spotkanie po latach.
Spotkanie po latach.
- Witajcie śmierciożercy - powiedział cicho Voldemort. - Trzynaście lat... już trzynaście lat minęło, odkąd widzieliśmy się po raz ostatni. A jednak odpowiedzieliście na moje wezwanie, jakby to było wczoraj... A więc nadal jednoczy nas Mroczny znak. Lecz... czy naprawdę jednoczy? [...]
- Czuję winę. W powietrzu jest odór winy.

MTV o Księciu Półkrwi i Insygniach Śmierci
Na stronie MTV ukazały się dwa artykuły na temat Harry'ego Pottera, jeden o filmie Książę Półkrwi, drugi o książce Insygnia Śmierci. Oba przetłumaczyłam ja.

Książę Półkrwi

Co roku Hogwart wydaje się coraz mroczniejszy i mroczniejszy. Gdy jednak Harry Potter rozpocznie swój szósty rok nauki w Księciu Półkrwi, niektóre sprawy trochę się rozchmurzą.
Jeśli będziemy ciągnąć to dalej, to powinien być to do tej pory najzabawniejszy film - obiecał Daniel Radcliffe. Może tak być, ponieważ reżyser David Yates chce zrobić z następnego Pottera "seks, dragi i rock and roll".

Chodzi tu o kilka postaci - Rona i Lavender oraz Harry'ego i Ginny, którzy osiągają pełnoletniość. To jest jak Amerykańskie graffiti na planie - powiedział Yates- Nie mogę się doczekać rozwijania związku pomiędzy Ronem a Hermioną i Ronem a Lavender. To jest ciekawy trójkąt. Jednak największe stosunki rozwijane w Księciu, są oczywiście pomiędzy Harrym a Dumbledorem, który jako profesor bierze ucznia pod swoje skrzydła i pokazuje mu przeszłość Voldemorta w myślodsiewni.

Jestem zazdrosna o Dumbledore'a grającego te wszystkie sceny - śmieje się Evanna Lynch odtwarzająca rolę Luny Lovegood.- Ale to, co już zrobili jest naprawdę dobre.

Niektóre wspomnienia Voldemorta wymagały dołączenia do obsady młodszego Toma Riddle'a. Teraz Hero Fiennes- Tiffin (siostrzeniec Ralpha Fiennesa) i Frank Dillane grają odpowiednio 11-letnią i 16-letnią wersję Czarnego Pana. Mimo, że - jak Ralph, Frank jest w rzeczywistości dobry, Evanna powiedziała, że trochę wystraszyła się podejść do nowego członka obsady.

Zobaczyłam go, podeszłam i powiedziałam: 'Cześć? On jest Voldemortem!' - opowiada- Ale może tego chcę. On jest cichy, więc ludzie nie znają go jeszcze dobrze. Nie mówi zbyt dużo. Jestem pewna, że to uroczy chłopak. Ma tę aurę.

Gdy tylko casting się skończył, aktorzy czytali scenariusz, wykluczając jednak Katie Leung wcielającą się w rolę byłej dziewczyny Harry'ego, Cho Chang. Cho ma wystąpić w następnym filmie, ich miłosna historia wygasła w Zakonie Feniksa. Katie zaczęła uczęszczać na uniwersytet. Wróci na plan Księcia w styczniu i ma nadzieje, że wystąpi również w końcowej scenie Insygnii Śmierci.

Wciąż jest tam niewielka zazdrość Ginny- mówi - Cieszę się, że ona walczy dla dobrej strony, chociaż jej stosunki z Harrym nie ujawniły się od razu.

Przyczyną zazdrości jest Katie, która jako pierwsza pocałowała Harry'ego. Bonnie Wright (grająca Ginny) ma nadzieję, że fani nie chcą tej samej reakcji na jej scenę pocałunku.

Przypuszczam, że nasz związek będzie trwał dłużej niż ten Harry'ego z Cho, chociaż na końcu szóstej książki Harry i ja nie możemy być razem- mówi- Zabawnie będzie wykonywać te sceny, ale to jest tylko film! Na szczęście ludzie będą cieszyć się z tego i nie będą zazdrośni- śmieje się.

Znałem Bonnie, gdy miała 10 lat, więc to będzie bardzo dziwne!- śmieje się Radcliffe- To będzie świetnie, ale też śmieszne.

Insygnia Śmierci

Epilog J.K. Rowling w Insygniach Śmierci może w rzeczywistości spowodować więcej debat niż reszta książki. Znamy takie elementy jak kto- skończył- z- kim i inne np. Draco wziął ślub?! Ale Luna Lovegood i Cho Chang albo aktorki, które je grają są całkowicie szczęśliwe z ich losu- nawet, jeżeli Jo nie uznałaby za stosowne poświęcenie nam wszystkich szczegółów w książce.

Wiemy, co przytrafi się Lunie- powiedziała Evanna Lynch, gdy złapaliśmy ją na premierze Złotego kompasu w Londynie- Poślubi Rolfa Scamandera, wnuka Newta Scamandera (autora Fantastycznych zwierząt i jak je znaleźć) i zostanie sławnym przyrodnikiem. Nie potrafiłabym zrobić tego lepiej.

Mam nadzieję, że Cho jak Luna, weźmie z radością ślub i będzie miała dzieci- mówi Katie Leung- I w końcu zapomni o Cedriku i Harrym. Chciałabym żeby była szczęśliwa.

Lynch powiedziała, że czuła się dziwnie po skończeniu Insygnii Śmierci, ponieważ po pierwsze, to się skończyło, a po drugie, większość jej teorii okazała się bzdurami. Miała jednak rację co do Snape'a. Teraz wiemy o jego prawdziwych motywacjach. Evanna jest rozczarowana tym, że moment zapowiadający jego sympatię do Lily (znany z myślodsiewnii Snape'a) nie pojawił się w Zakonie Feniksa...

Myślę, że to była prawdziwa litość- mówi- Ale to zdradziłoby zbyt wiele. Teraz powinno to być w siódemce. Musimy dać mu to, na co zasługuje.




Nadesłane przez: Lady de Milen
Dodane: grudzień 26 2007 10Kotecek2:02
Komentarze
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 09 February 2014 18:12
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
Szczerze ? Żenada - serio. Te pocałunki, związek - filmy to naprawdę potrafią zniszczyć dobre wspomnienia o książce. Przeciętna przeciętność ten artykulik, nic nie mogę lepszego powiedzieć. Jestem jakoś strasznie uprzedzony do filmów o HP - wnerwiają mnie - zwłaszcza te późniejsze ekranizacje - i każda z książką ma coraz mniej wspólnego.
~wiechlina roczna F
Dodano dnia 28 October 2015 14:42
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2520
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 230
Data rejestracji: 11.05.15
Medale:
Medal
I zrobili film z VI części. Miało być fajnie, luzacko, z odrobiną zagrożenia, nadciągającego, niczym chmura burzowa i do tego z emocjonującym finałem. Taka jest książka. Film jest drętwy, od samego początku i ta głupia scena na peronie, która absolutnie niczego nie wnosi. Chciał bym się kiedyś dowiedzieć, o co chodziło scenarzystom i reżyserowi, jaki to wzniosły lub zabawny przekaz, w niej zawarli. Sceny z myślosiewnią, też rozczarowują, w książce są jednymi z najciekawszych. Artykuł jednak bardzo dobry.Wybitny.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 25% [2 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 63% [5 głosów]
Zadowalający Zadowalający 13% [1 głos]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 221
» Użytkowników online: 1

~agrohimpbc

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59