Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Prezent gwiazdkow...
Prezent gwiazdkowy od Durlseyów
Druga mała paczuszka zawierała kartkę:
Otrzymaliśmy wiadomość od ciebie i przesyłamy ci prezent bożonarodzeniowy. Od wuja Vernona i ciotki Petunii.
Do kartki przyklejona była taśmą moneta pięćdziesięciopensowa.

Natalia Tena o pracy na planie Zakonu Feniksa
Dobrze, opowiedz, w jaki sposób udało ci się załapać do tej roli?

N.T.: Tak więc, szukali kogoś, kto zagrałby Tonks. To nowa postać w książce. Mój manager o tym usłyszał i wysłał mnie na casting. Udało się i jestem.

Naprawdę? Tak szybko to poszło?

N.T.:Nie, nie, nie. Gdy się zgłosiłam o Harrym Potterze nie miałam pojęcia. Nie czytałam książek, nie oglądałam filmów. Po prostu żadnego pojęcia. Weszłam do pokoju, w sumie wiedziałam tylko tyle, że ta czarownica, o której rolę walczyłam, potrafi zmieniać kolor włosów. Tak więc weszłam i... potknęłam się o krzesło. Zupełnie jak Tonks, która, jak się okazało, jest wielką niezdarą! Zaczęłam opowiadać reżyserowi, że jako młoda osoba często zmieniałam kolor włosów. Gdy miałam depresję farbowałam je na czarno i ścinałam, a gdy czułam się szczęśliwa wówczas nosiłam pomarańczowe lub inne jaskrawe kolory, których trudno nie zauważyć. Powiedziałam mu, że zmieniałam wówczas także styl ubierania. Reżyser uznał wtedy, że jestem idealnym materiałem na Tonks, że jestem tą dziewczyną, która powinna ją zagrać.

Jak to jest wkroczyć między ludzi z obsady, którzy dobrze się znają? Na początku czułaś się troszkę nieswojo?

N.T.: Nie. Na planie pojawiłam się w kwietniu. Nie kręciłam wówczas żadnych scen. Obejrzałam tylko kostiumy, przypatrywałam się co i jak. Gdy zaczęły się sceny z moim udziałem, już zdążyłam poznać innych. Byłam już cząstką tej filmowej "rodziny". Szybko się zaaklimatyzowałam. To nie było trudne.

Kiedy rozpoczynasz kręcenie scen do kolejnego filmu?


N.T.: Nie wiem. Słyszałam, że praca na planie rusza gdzieś około września lub października, a ja pewnie zacznę jeszcze później, gdzieś w grudniu lub styczniu. Przedtem też tak było. Nie potrafię powiedzieć, kiedy dokładnie. Pewnie jeszcze nie skończyli nawet pisać scenariusza.

To chyba dobrze, że będziesz pracować z tym samym reżyserem? Co sądzisz o pracy z nim?

N.T.: Jest naprawdę słodki. Gdy cię zobaczy zawsze pyta "Jak się masz?". Jest jak dzieciak, gdy coś go poruszy, podskakuje. Słodki i łagodny. Jeszcze nie zdarzyło mu się krzyknąć na kogoś i chyba wcale się nie denerwuje. Gdy pracujesz w tej branży zdarza ci się widzieć, jak reżyserzy mają gorsze dni, są podenerwowani i niekiedy krzyczą. Z aktorami jest podobnie, z tym, że wówczas obrywa się operatorowi kamery lub facetowi odpowiedzialnemu za oświetlenie. On jest miły dla każdego. To naprawdę niespotykane!

Twoja ulubiona scena?

N.T.: Uwielbiam wszystkie z Umbridge! Jest naprawdę zdolna i jeszcze ten sposób, w jaki się śmieje! Ma coś z psychiką! Dodatkowo te kocięta z talerzy... Uwielbiam ją! Świetnie zagrana rola!

A ulubiona scena z Twoim udziałem?

N.T.: Bez wątpienia ta z lotem na miotłach.

Widać, że masz mnóstwo energii, którą zużywasz na rolę Tonks. Masz jednak też plany związane z czymś zupełnie innym...


N.T.: Tak... no cóż... Teatr to coś, co fascynuje mnie najbardziej. Zatracasz się w tym. Nie występujesz przed kamerą. Najważniejsza jest w nim publiczność, nie ty. Film to coś zupełnie innego. Zresztą, pewnie zauważyłaś, że dostaję zawsze niewielkie role. Brak mi jeszcze doświadczenia niezbędnego do tego, by zagrać coś poważniejszego, wysunąć się na pierwszy plan. Jeszcze znajdę na to czas. Marzę o roli cichutkiej dziewczyny, która nie mówi ani słowa i cały czas czyści paznokcie czy coś w tym stylu. Chodzi mi o zagranie osoby, która miałaby charakter totalnie odmienny od mojego własnego. Jestem szalona, więc chciałabym zmierzyć się z rolą stłamszonej dziewczynki.

Twoje całkowite przeciwieństwo?

N.T.: Tak, tak, tak.

Filmik z wywiadem ukazał się na YouTube, w języku hiszpańskim, jednak uważny widz bez problemu mógł znaleźć angielskie lub włoskie napisy ;] Tłumaczyłam ja.




Nadesłane przez: Lady Snape
Dodane: sierpień 16 2007 13:19Kotecek3
Komentarze
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 09 February 2014 19:44
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
Ta filmowa Tonks jakoś w ogóle nie przypadła mi do gustu. Książkowej też nie lubię - histeryczka, która musi za wszelką cenę usidlić Lupina. Wywiad taki sobie, nic szczególnego w nim nie ma - ot, pogaduszka o niczym i wszystkim w pigułce...
~Bella Tonks F
Dodano dnia 10 August 2014 16:14
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Mugol
Punktów: 2
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 10.08.14
Medale:
Brak
Kto jak kto, ale ja to lubię Tonks Dowcipniś w końcu do do mnie moje przyjaciółki mówią Luniak Język
Wywiad jak wywiad, ale jednak poprawił mi trochę humor Sowa
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 100% [3 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 0% [Brak oceny]
Zadowalający Zadowalający 0% [Brak oceny]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 201
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59