Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Stała Czujność
Stała Czujność
Zupełnie jak Moody - mruknął Harry, wsuwając list do wewnętrznej kieszeni. - "Stała czujność!". Można by pomyśleć, że łażę po zamku z zamkniętymi oczami, obijając się o ściany...
Lekkie poirytowanie `genialnością`
Po przeczytaniu niektórych artów (szczególnie jednego gdzie książki o HP są nazwane "genialnymi") znowu się poczułem jak kilka lat temu - kiedy po poleceniu HP kumplowi, ten po przeczytaniu sagi z miejsca stał się wielkim fanem itp.
Ale kiedy dostał ode mnie Wiedźmina A.Sapkowskiego po przeczytaniu kilkunastu stron (SIC!) stwierdził że "to gówno do HP się nie umywa" załamanie nerwowe można przeżyć.

Jak można HP nazwać "genialnym"? Bo tyle ludzi czyta? Cieszę się że przełamało to kryzys w czytaniu młodzieży, ale nałożyło na oczy zaślepki dzięki którym nikt nie ruszy innych LEPSZYCH książek... Oczywiście Potteromaniakom do rozumu nie przemówi nikt, ale ludzie chociaż przeczytajcie inne książki fantastyczne! Wtedy dopiero macie prawo powiedzieć że i tak HP bardziej przypadł wam do gustu.

Bo czy dzieciak który dostał HP na gwiazdkę ma prawo już uważać się za wielkiego znawcę chociaż nie jest w stanie wymienić autorów dobrych książek fantasty? Mam wrażenie że po zakończeniu sagi młodzież poczyta Pottera rok-dwa, i na tym koniec. Nic nie popchnie ich do dużo genialniejszych książek bo "Potter był dobry i już" (tak widać masz z czym porównać) Czy pani Rowling stworzyła nowy język na potrzeby książek?(Tolkien sie kłania)
Czy stworzyła nowy świat? (MASA autorów)
Irytują mnie też same "czary", sama Avada Kedavra cholernie przypomina Abrakadabre... Troszkę tandetą mi zalatuje...
Jak czytałem ma w planach napisać coś związane z mitologią i Orfeuszem. Wtedy sporo osób wykupi "bo to Rowlingowe" po przeczytaniu kilku stron zauważą ze to nie HP i tyle było z czytania...

Oczywiście są i tacy którzy jeszcze wcześniej niż HP czytali dobre książki (między innymi ja) ale mam wrażenie że to margines.

No i mam nadzieje że rozpęta to burzę i wielką dyskusje...





Nadesłane przez: Miszczu
Dodano: lipiec 27 2007 00:17:12
Komentarze
~ain_eingarp F
Dodano dnia 27 August 2008 12:04
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 400
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 16
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Jak większość użytkowników Hogsmeade jestem fanką Harry'ego Pottera, ale nie powiem , żeby był jakiś boski itp. Uważam, ze Harry to książka interesująca i ciekawa, pobudzająca wyobraźnię inncyh. Nie zgadzam się z tym, że po przeczytaniu sagi pani Rowling nie spodobały mi się inne książki fantasy. Czytałam "Władcę Pierścieni" i parę książek z serii "Świat dysku", ale "Harry Potter" to jedyna książka fantasy, która tak naprawdę mnie wciągnęła. Masz rację niektóre nazwy powtarzając się u Tolkiena i Rwoling, ale czy to od razu powód do mówienia o pani Joanne złych rzeczy? Myślę, że nie.
~Lunossa F
Dodano dnia 06 September 2008 17:05
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Charłak
Punktów: 8
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 04.09.08
Medale:
Brak
Hp to książka, dzięki której czytam masę książek i mam same 6 z polskiego! I jeszcze pani mi mówi,że jestem za zdolna,na tą szkolę i klasę! Potter nic złego mi nie zrobił, jestem normalna. Co se myślą?Sami nie czytali. Ale oni mnie wkurzają!Zły
~Esuoh F
Dodano dnia 06 September 2008 23:45
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Uczestnik TT
Punktów: 232
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 14
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Hej ludzie nie dajmy się zwariować! Ja sama uważam że HP to książka z tzw, ,,wyższej półki" i uważam że jest to saga jedna z lepszych no ale czytam też inne książki. Tak Harry Potter to książka genialna TAK SAMO (może nawet trochę mniej?) jak Władca Pierścieni, Wiedźmin, Opowieści z Narnii czy Quo Vadis. A to że J.K. Rowling nie wymyśliła nowego języka na potrzebę książki (hmm Tolkien, właśnie) nie obrazuje że jest to książka gorsza (ani też lepsza). Ludzie cenią sobie sagę książek HP za jej prostotę. Seria Harry`ego potter`a jest napisana
skomplikowanym językiem ( nie jak np. Hobbit czy Quo Vadis), nie jest zbyt złożona ( nie jak np. Władca Pierścieni) i jest w niej dużo akcji (nbie jak np. OpZN). Harry`ego czyta się dla odprężenia bo nie trzeba przy czytaniu tej książki za dużo myśleć, a przy dziełach Tolkiena wręcz odwrotnie. Czytanie Władcy Pierścieni jest rozrywką ale trzeba przy tej książce dość dużo myśleć.

I na koniec: pokochałam serię ksiązek o małym (no nie takim małym...) czarodzieju, bo była to p[ierwsza książka która mnie wpełni wciągnęła (zważając że miałam w tedy 7 lat nie jest to takie dziwne). Potem zaczęłam poznawać inne i lepsze i gorsze książki i przekonała się że nie tylko Rowling ma wielką wyobraźnię.
No takie jest moje zdanie.....
778
Dodano dnia 08 September 2008 10:25
Uważam że HP to świetna książka. Ale po przeczytaniu jej nie wolno nam zapominać że jest cała masa innych, wspaniałych książek równie interesujących co HP! Trzeba się opamiętać.
~Kei F
Dodano dnia 15 September 2008 17:40
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Redaktor Żonglera
Punktów: 1046
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 128
Data rejestracji: 29.08.08
Medale:
Brak
Dobry artykuł, bardzo prawdziwy.
Ja uważam, że seria o Harrym Potterze jest tak popularna, bo jest dla wszystkich. Podoba się młodym, ale także starym. Można się z niej pośmiać, można po przeżywać, ale nie dam sobie wmówić, że jest to najlepsza książka na świecie.
Lubię ją, to fakt, ale zdecydowanie występują ciekawsze książki.
Wiecie jaka książka jest ciekawa? Tam to dopiero jest magia itp. Przeczytajcie ''Fausta'' Goethe'go. Początki fantastyki mamy już w romantyzmie. Sięgnijcie po Poe'go! To są dopiero książki.
Ja osobiście nie lubię trylogii Tolkiena. Męczy mnie jego styl pisania.
W każdym razie książek fantasy nie brakuje, więc warto po nie sięgnąć, a nie zamykać się w czterech ścianach z siedmioma tomami Harrego.
Ostatnio przeczytałam ''Zmierzch'' i jestem wręcz oczarowana tą książką, choć nienawidzę romansideł. Może nie ma w niej takiej magii, jaka występuje w Potterze, ale też, zdecydowanie, należy do fantastyki.
Zastanówmy się nad tym artykułem, bo jest w nim dużo prawdy!
~Liryczna F
Dodano dnia 25 September 2008 23:31
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 7
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 25.09.08
Medale:
Brak
Ja czytałam i Sapkowskiego i Tolkiena i jeszcze jestem oczywiście fanką Pottera. I każdy ma swoje zdanie. Ja cenię sobie również innych autorów, jako legendy, jednak zaliczam również do nich Rowling, ponieważ udało jej się stworzyć coś, co zauroczyło miliony ludzi w tym mnie Uśmiech
Pozdrawiam
!Fantazja F
Dodano dnia 01 October 2008 17:15
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Wybraniec
Punktów: 9813
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 304
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Medal
Rzeczywiście, wielu potteromaniaków czyta tylko i wyłącznie Harry`ego, omijając szerokim łukiem inne powieści. Ja do tego typu osób nie należę. Lubię wiele książek i z przyjemnością sięgam po kolejne, obojętne, czy to fantastyka, przygoda czy kryminał. Otwieram się na twórczość innych autorów i mimo że HP jest moją ulubioną sagą, to jednak nie uważam Rowling za najlepszą pisarkę w historii. Weźmy chociaż Tolkiena i jego Władcę Pierścieni. Jest on o wiele lepiej przemyślaną i dopracowaną powieścią niż HP i w tym bezsprzecznie go przebija. Ale za to Harry jest napisany lekkostrawnym językiem, przy czytaniu nie trzeba zbytnio myśleć i właśnie dlatego to jego wolę.
Za artykuł dostaniesz ode mnie Zadowalający. Treść co prawda mi się spodobała, ale jednak wykonanie nieco kuleje, a poza tym na wyższą ocenę ten art jest za krótki.
~Peepsyble F
Dodano dnia 05 October 2008 12:27
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Dziedzic Hufflepuff
Punktów: 6158
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 483
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Ja nie uważam, aby Potter był genialny. Ksiązka tę znie jest genialna. Kiedyś tak uważałam, ale chyba z tego wyroslam. Teraz w szkołach jak ktoś powie, że uwielbia HP, to się z niego śmieją. Ja tak nie uważam, ale jestem w mniejszości. Chyba. PO.
~Marti F
Dodano dnia 12 October 2008 17:56
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 52
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 27
Data rejestracji: 04.10.08
Medale:
Brak
Podoba mi się ten artykuł. Jestem fanką Harry'ego, ale nie uważam go za bóstwo, jak ładnie ujęła Ain Eingrap: Jak większość użytkowników Hogsmeade jestem fanką Harry'ego Pottera, ale nie powiem , żeby był jakiś boski itp. Uważam, ze Harry to książka interesująca i ciekawa, pobudzająca wyobraźnię innych. Taką samą mam opinię. Ogółem artykuł fajny, nie ma wielu błędów. Masz PO na zachętę Rozbawiony
~antybratek F
Dodano dnia 17 October 2008 18:00
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Siedmioroczniak
Punktów: 699
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 32
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Każdy ma pprawo myśleć swoje. Rzeczywiście, teraz ludzie zaczęli niechętnie czytać inne dobre książki. No, ale jednak młodzież zaczęła też sięgać po książki dwa razy więcej! Harry Potter to nie genialna książka, ale bardzo dobra. Moim zdaniem to jest jak brama do całego świata książki, dlatego nie zgadzam się z tobą, ponieważ za ostro tą książkę oceniłeś.
~atrammarta F
Dodano dnia 20 December 2008 18:40
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Niewymowny
Punktów: 1561
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 60
Data rejestracji: 02.12.08
Medale:
Brak
Nie, po prostu, z braku lepszego słowa, żenada.
Ja mogę czytać swoje. Dla Ciebie LEPSZĄ książką jest "Wiedźmin", dla mnie HP. To kwestia gustu, poglądów, upodobań. Nie ma LEPSZYCH książek. Gościu, Ty się zastanów.
Ja nie czytam tej książki dlatego, że wszyscy ją czytają. Ja ją czytam, bo mi się podoba.
Oczywiście Potteromaniakom do rozumu nie przemówi nikt, ale ludzie chociaż przeczytajcie inne książki fantastyczne! Wtedy dopiero macie prawo powiedzieć że i tak HP bardziej przypadł wam do gustu.

Tutaj. Tak, masz rację Pottermaniak to jakiś bardzo ciężko myślący, uparty człowiek. To chciałeś powiedzieć.
Ja jestem Potteromaniakiem i? I czytam inne książki, sięgam po nie.
Po drugie: MACIE PRAWO POWIEDZIEĆ?!
A to co miało znaczyć? Niby ja wcześniej nie miałam PRAWA? A Ty masz?! Raczej słowo "możecie" jest bardziej odpowiednie.

Co do tego "Dzieciaka"- może i masz rację, ale z drugiej strony zwracasz się do nas, czytelników, jak do tych właśnie dzieciaków. Non stop piszesz Ty. Hola, hola! Nie zapędzasz się trochę?!

Nie oceniam. W tym momencie nie chcę.
Artykuł?! To raczej by się nadawało na forum, do przegadania nie sądzisz?!

Wesołych Świąt życzę.
~Madeleine Lestrange F
Dodano dnia 23 December 2008 21:14
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Sługa Czarnego Pana
Punktów: 1185
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 129
Data rejestracji: 14.12.08
Medale:
Brak
Nie podoba mnie się. Czytam wiele więcej książek (nie tylko fantasty, mitologia, coś o filozofach, te dla nastolatek, filozoficzne itp.). Jakoś Harry to nie jest jedyna książka, którą przeczytałam! Ograniczasz fanów Pottera, tyle powiem.
Aha, artykuł na Okropny.
~martusia2093 F
Dodano dnia 07 January 2009 16:32
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 191
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 16
Data rejestracji: 27.12.08
Medale:
Brak
Ja dużo czytam ale i tak uważam , ze Harry Potter jet genialny!! Rowling sama wymyśliła ten świat i musi mieć bujną wyobraźnię aby wymyślić taki świat i w tak interesujący sposób przekazać go czytelnikowi. Inne książki także są bardzo wciągające, na Harrym Potterze nie kończy się literatura i jestem pewna, że wielu, jak nie wszyscy z fanów HP o tym wiedzą!! Artykuł krótki, nudny. Daję O
~La_Luna F
Dodano dnia 21 January 2009 17:44
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Członek GD
Punktów: 520
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 13
Data rejestracji: 15.01.09
Medale:
Brak
~ain_eingarp. Zgadzam się z tobą. Całkowicie. Nie będzie książki która bardziej mnie wciągnie. Jestem pewna. Ale szaloną fanką nie jestem. Dzięki HP nauczyłam się czytać inne książki te nudne porażkowe lektury. Nigdy ich nie rozumiałam, ale czytam każdą ponieważ nie można ocenić czy to gniot czy nie jeśli się nie przeczyta.
~Sirius PL F
Dodano dnia 27 January 2009 20:47
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 174
Ostrzeżeń: 5
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 27.09.08
Medale:
Brak
Przeczytałem wiele książek fantastycznych między innymi: Władca Pierścieni, Opowieści z Narnii, Wiedźmin, ale mimo to uważam że Harry Potter to najlepsza książka z tego gatunku literackiego. Wiedźmin i Narnia w ogóle mi się nie spodobały, ale mimo to doczytałem to jakoś do końca xD Władca Pierścieni są bardzo porównywalne do HP, ale zdecydowanie bardziej lubię czytać najlepsze książki fantasy, napisane przez Rowling. Natomiast Władca Pierścieni został lepiej zekranizowany, ale to już zależy od reżysera.
~Adammasterek F
Dodano dnia 02 April 2009 20:14
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 18
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 26.11.08
Medale:
Brak
Harry Potter to najlepsza książka jaką kiedykolwiek czytałem. Chociaż przeczytałem "Wiedźmina", "Władcę Pierścieni" itd. Chociaż książka Sapkowskiego jest ciekawa (przeczytałem ją 4 razyxD) przy Harrym blednie. Władca Pierścieni również jest dobrą lekturą jednak zalatuje nudą... Obecnie Harry'ego czytam 16 raz (i zaczynam od początku;p). Wątpię, czy którakolwiek książka zaciekawiłaby mnie do takiego stopnia. Irytują cię czary w HP??
A mnie irytuje np. doskonałość Gandalfa w WP. Opisany tam został jako postać idealna, która nie ma wad. W Potterze nawet Dumbledore, który wydawałby się wzorem do naśladowania ma swoją mroczną przeszłość. We Władcy postacie są opisane płytko i jakby niedbale. Po za tym w innych książkach brakuje aury tajemniczości, natomiast HP czytam z zapartym tchem nawet po raz 17.
~MysteryBlack F
Dodano dnia 28 June 2009 00:16
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -41
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 25.06.09
Medale:
Brak
Na tym polega komercja!
Ja osobiście HP czczę i ubóstwiam! Ale! Ale! Takie książki jak Władcy Pierścienia, Wiedźmin i wiele innych książek Sapkowskiego (Padam przed nim! Wspaniały jest!) są równie dobre, Ba! nawet lepsze!
Są też gorsze np. Saga Zmierzchu... ale to już z innej beczki.
Tak, czy siak, są lepsze książki od Harrego Pottera.
Daję W!
~Karolina F
Dodano dnia 02 July 2009 13:30
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 159
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 24
Data rejestracji: 02.07.09
Medale:
Brak
Ja próbowałam zdzierżyć Władcę Pierścieni, ale po przeczytaniu tomu 1 odłożyłam tę sagę głęboko w zapomnienie. Może wrócę, ale szczerze wątpię. Nie wciągnęło mnie ani trochę (chociaż przyznam się, że Hobbit mnie zainteresował). Wiele książek jeszcze przede mną, ale z tych książek fantasy, które przeczytałam Harry Potter jest najlepszy.

Nie, nie ograniczyłam się TYLKO do Władcy Pierścieni Oczko
~Caligo F
Dodano dnia 09 July 2009 13:03
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 6
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 08.07.09
Medale:
Brak
rzeczywiście, wielu potteromaniaków czyta tylko i wyłącznie Harry`ego, nie zwracając uwagi na inne powieści. ja nie należę do tej grupy. z przyjemności a przeczytałam wiele książek i z przyjemnością sięgam po kolejne, ale już nie z fantastkyki, wolę coś w stylu Sparksa albo Browna.
Harry pojawił się, kiedy naprawdę nienawidziłam czytać i dlatego zawsze będę wdzięczna pani Rowling za to, że jej saga napisana lekkostrawnym językiem sprawiła, że zafasynowałam się książkami, za to, że potrafie siedzieć w księgarniach po kilka godzin, ale również za to, że przy czytaniu Harry'ego nie trzeba zbytnio myśleć, co pozwala mi zapomnieć, jak żadna inna powieść, o każdych problemach.
to po Harry'ego sięgam, gdy chcę zapomnieć, bo on przenosi mnie w zupełnie inny świat, w świat jak chciałabym by istniał.
~Fernando F
Dodano dnia 27 July 2009 12:13
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Minister Magii
Punktów: 2047
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 115
Data rejestracji: 02.04.09
Medale:
Brak
To ma sens. Jestem fanką Harry'ego, ale nie uważam go za super powieść. O, nie. HP to tylko jedna z wieeelu powieści, po które sięgnęłam, zafascynowana literaturą przygodową i fantasy. Nie sądzę, by po przeczytaniu wszystkich tomów Harry'ego ludzie powinni kończyć swoją przygodę z książkami. Ja sama czytam dużo, i mogę polecić Wam np. świetnego Septimusa Heapa (by Angie Sage) który niestety wielkiej kariery w Polsce nie zrobił, intrygujące Kroniki z Wardstone (Tom Delaney), Gedeona Miastkowskiej, świetne serie: Tunele, Kroniki Spiderwick. Mogę tak długo wyliczać. Szkoda, że niektórzy innych, bardzo fajnych książek, nie dostrzegają, zaślepieni Potterem. Ostatnio większość osób przerzuciła się na Zmierzch, ale to i tak mnie nie pociesza, bo w tych książkach nie ma nic ciekawego, tylko ten Wasz boski Ed, a poza tym teraz to Zmierzch jest klapką na Waszych oczach, więc sytuacja wcale się nie poprawiła.
Co do artykułu...

fantasty?


fantasy.

nowy język na potrzeby książek?(Tolkien sie kłania)


Spacja przed pierwszym nawiasem.

Jak czytałem ma w planach napisać coś związane z mitologią i Orfeuszem.


Z tekstu nie wynika, kto ma w planach (...).

Wtedy sporo osób wykupi "bo to Rowlingowe" po przeczytaniu kilku


Przed po przecinek.

"to gówno do HP się nie umywa" (...) sama Avada Kedavra cholernie (...)


Mogłeś użyć innych, mniej wulgarnych słów, albo zastąpić je ****.

No i mam nadzieje że rozpęta to burzę i wielką dyskusje...


Nadzieję to ja mam, że więcej o ogonkach nie zapomnisz.

Artykuł ciekawy, ale bardzo krótki, jest w nim parę błędów. Mogłeś to bardziej rozwinąć. Nędzny.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 3% [1 głos]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 23% [9 głosów]
Zadowalający Zadowalający 23% [9 głosów]
Nędzny Nędzny 18% [7 głosów]
Okropny Okropny 35% [14 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 361
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59