Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Umarli nas nie op...
Umarli nas nie opuszczają
- Myślisz, że umarli, których kochaliśmy, naprawdę nas opuszczają? Myślisz, że nie przypominamy sobie ich najdokładniej w momentach wielkiego zagrożenia?
Wywiad z aktorami "Zakonu Feniksa"
Wywiad przetłumaczyłam ja

Poprosiliśmy fanów aby wysłali nam pytania dla którejś z gwiazd z Harry'ego Pottera i Zakonu Feniksa- Katie Leung, Matthew Lewisa, Bonnie Wright lub Evanny Lynch. Po czterech dniach wysyłanych do Nas e-mail i 5,000 pytań- dobrze, że Newsround nie używa sowiej poczty! - wybraliśmy najlepsze pytania.

~Katie Leung i Matthew Lewis
Lauren i Katie, 12, Liverpool: Jaki był twój pocałunek z Danielem Radliffem?
Katie: Kiedy miałam pocałować Daniela byłam bardzo zdenerwowana. Spędzałam bezsenne noce na myśleniu o tym. Gdy ten moment przybył, nie okazał się taki zły jak myślałam. Poszło bardzo dobrze, a gdy zobaczyłam rezultat byłam bardzo zadowolona. Daniel bardzo dobrze całował.

Racio, 13, Windsor: To trudne być nikim znaczącym we wcześniejszych filmach, aż nagle dostać dużą rolę w Gwardii Dumbledore'a?
Matt: Uwielbiałem grać Neville'a we wcześniejszych filmach- zawsze wzbudzałem w ludziach śmiech. Kocham to robić. Lecz w tym roku musiałem pokazać więcej odpowiedzialności i dramatyzmu, szczególnie pod koniec - to był dla mnie duży krok. Wyznanie było wspaniałe, a ja byłem w zeszłym roku naprawdę lubiany przez ludzi. Przy odrobinie szczęścia będę to kontynuować.

Jocasta, 11, Corby: Planujesz pójść w ślady Dana i zacząć karierę teatralną?
Matt: Grałam wcześniej w teatrze, w West End. Uwielbiam teatr, jest on niewiarygodny. Ale teatr to też ciężka praca. Zamierzam zobaczyć Dana później i jestem pewny, że będzie niesamowity. Jestem leniwy więc nie zobaczę go teraz, ale być może w przyszłości.

Poppy, 12, Hamshire: Co było najdziwniejszą rzeczą, którą któryś z Twoich fanów, dał Ci lub wysłał?
Katie: Pamiętam, że kiedy podróżowałam do Japonii dla promocji ostatniego filmu, gdy byłam przed premierą na czerwonym dywanie dostałam papierową plażową piłkę. Nie wiedziałam co mam z tym zrobić!
Matt: Najdziwniejszą rzeczą dla mnie był żółty pieprz, na którym było napisane długopisem mnóstwo wiadomości. Wszystkie mówiły o przypadkowych rzeczach. Myślę, że to miało największy wpływ na mnie, ponieważ było to lata temu, a pamiętam to do dziś. Wydaje mi się, że mam to jeszcze w domu- prawdopodobnie jest już spleśniałe i okropne!

Grupa 8 i 9-latków z Miss Little's w Sunderland: Jak to jest być sławnym w twoim wieku?
Katie: Nie wiem. Jestem często rozpoznawana na ulicy, dostaje też listy. Niektórzy fani pytają się mnie czy bawiłam się na planie filmu. To czasami jest bardzo miłe.
Matt: Nigdy nie myślałem, że będę robił to co teraz robię. Jest sobota, rozmawiam z Lizo z Newsround, który przeprowadza ze mną wywiad- wtedy pomyślałbym, że jest to niemożliwe. Gdy wracam do domu do Leeds jest całkiem inaczej. Nie jestem wtedy rozpoznawany. Nie jestem taki jak Neville. W przeciwieństwie do niego mam często duże szczęście. Dla moich przyjaciół jestem wielki, ale wracam do bycia normalnym. Nie myślę, że ta rola zmieniła mnie bardzo - w każdym razie mam taką nadzieję.

Joanna, 12, The Hague: Jakie zwierzę byłoby Twoim Patronusem?
Matt: Myślę, że mógłby być to delfin, ponieważ są to zwierzęta inteligentne, ale prawdopodobnie byłby to borsuk albo coś innego.
Katie: Myślę, że byłby to łabędź, ponieważ są one eleganckie.

Harnick, 11, Leicester: Jaki jest według Was najlepszy moment z wszystkich filmów o HP?
Matt: Uwielbiam walczenie w nowym filmie, Zakonie Feniksa. Mogę trenować z kaskaderami, biegać wokoło i rzucać zaklęcia. To było coś czego nie robiłem nigdy wcześniej. Czułem się jak James Bond- to było super!
Katie: Scena za sceną, lubiłam chodzić z obsadą. Robiąc te wszystkie rzeczy mieliśmy dużo zabawy. Poznaliśmy siebie dużo lepiej.

Bonnie Wright i Evanna Lych

Karis, 9, Edinburgh: Jesteś podobna do postaci którą grasz?
Bonnie: W pierwszych książkach Ginny jest bardzo nieśmiała. W tym filmie Ginny, dzięki Gwardii Dumbledore'a, nabiera pewności. Chce pokazać, że też ma ducha walki. Myślę, że gdy byłam młodsza też byłam nieśmiała, ale ona jest bardziej.
Evanna: Tak, jesteśmy podobne, ale nie takie same. Jestem dużo bardziej zdecydowana niż ona. Wiem czego chce i dążę do tego. Wydaje mi się, że Luna nie dążyłaby do tego.

Emma, 12, Wiking: Zanim dostałaś rolę Luny miałaś jakiekolwiek lekcje gry aktorskiej?
Evanna: Tak, co sobotę chodziłam do klasy teatralnej. To było fajne, ale nie było traktowane na poważnie. Od czasu do czasu coś wystawialiśmy.

Izzie, 13, Sydney: Poprzedzając ważną rolę Ginny w szóstej części jej charakter rozwinął się naprawdę dobrze. Nie możesz doczekać się tego? Co myślisz o tym, że charakter Ginny zmienił się w ostatnich pięciu filmach?
Bonnie: Cała szósta książka, a przede wszystkim związek z Harrym pokazuje, że ona już nie jest młodszą siostrą - jest sobą. Gdy czytałam książkę, nie spodziewałam się tego- to było miłe. Podoba mi się przebieg tej historii podobnie jak Ginny okazująca swoją sympatię wobec Harry'ego w pierwszym tomie.

Ellie, 9, Fleet: Łatwo jest wyuczyć się swoich kwestii? Fajne jest wykonywanie ich na scenie, gdy się ich już nauczyłaś?
Evanna: Tak- niewiele jest do uczenia się, szczególnie gdy przeczytałeś je tak wiele razy jak ja. Lepiej jest nie uczyć się ich słowo w słowo, ponieważ wtedy gra staje się sztuczna. I tak, to jest zawsze fajne.
Bonnie: Tak, to jest miłe raz dostać się tam. Wtedy masz uczucie, że potrzebujesz zagrać swoją kwestię.
Evanna: Jedna kwestia prowadzi następną, naprawdę.
Bonnie: Tak... i na planie w rzeczywistości czerpiemy atmosferę i chęć do pracy z siebie nawzajem.

Allison, 13: Czy mimo sławy macie oddanych przyjaciół?
Bonnie: Tak, z pewnością mam oddanych przyjaciół. Gdy jestem w szkole to wciąż ich widzę. Oni wszyscy są mi bardzo lojalni.
Evanna: Tak, trzymam się swoich przyjaciół. Wszyscy oni są fanami Harry'ego Pottera. To bardzo miłe, że mimo popularności oni wciąż są tacy sami.

Laura, 13 London: Jak to jest być nową na planie filmu?
Evanna: Myślę, że szybko się przyzwyczaiłam. Po pierwszym tygodniu nie czujesz się jak nowy, czujesz się tak jakbyś był tam całe swoje życie. Jestem częścią tego.




Nadesłane przez: Lady de Milen
Dodane: sierpień 26 2007 09:28Kotecek9
Komentarze
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 02 February 2014 20:18
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
ZF - filmowa katastrofa - jedna z gorszych ekranizacji. Moje oczekiwania były duże, a skończyło się zawodem - spodziewałem się naprawdę czegoś lepszego.
~Iterutt F
Dodano dnia 01 September 2021 04:03
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 323
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 220
Data rejestracji: 27.08.21
Medale:
Brak
<a href=http://buypropeciaon.com/>propecia buy</a>
~Neurontine F
Dodano dnia 03 October 2021 03:36
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 149
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 99
Data rejestracji: 30.09.21
Medale:
Brak
Rezept Viagra Torte
~Evibous F
Dodano dnia 01 November 2021 15:28
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 332
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 227
Data rejestracji: 29.10.21
Medale:
Brak
<a href=http://vsildenshop.com/>buy viagra canada</a>
~Groobby F
Dodano dnia 09 December 2021 21:45
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 157
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 104
Data rejestracji: 08.12.21
Medale:
Brak
<a href="http://ocialisshop.com/ ">where to buy cialis online safely</a>
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 201
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59