Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Napad złości Herm...
Napad złości Hermiony
Niewidzialna tarcza wyrosła pomiędzy Ronem i Hermioną, odrzucając ją do tyłu z taką siłą, że upadła na podłogę. Wypluwając włosy z ust, zerwała się na równe nogi.
- Hermiono! - krzyknął Harry. - Uspokój się!
- Wcale się nie uspokoję! - wrzasnęła.
Jeszcze nigdy nie widział jej w takim stanie; wyglądała, jakby dostała szału.
- Oddaj mi różdżkę! Oddaj mi zaraz różdżkę!
- Hermiono, proszę cię...
- Nie mów mi, co mam robić, Harry Potterze! Ani mi się waż! Oddawaj różdżkę! A ty, TY!
Wyciągnęła ku Ronowi rękę oskarżycielskim gestem; wyglądało to tak, jakby rzucała na niego zły urok, i Harry wcale się nie zdziwił, że Ron cofnął się o kolejnych kilka kroków.

Imprezy premierowe
Już jutro wybierzecie się na premierę Harry'ego Pottera i Insygniów Śmierci. Listę księgarń miałem wam udostępnić w tamten piątek, jednak powstrzymała mnie od tego nauka, a później awaria serwera. No ale dość wymówek oto księgarnie:

Pierwsze informacje otrzymaliśmy od Świata Książki.
We wszystkich księgarniach tej sieci o godzinie 22Kotecek0 rozpocznie się Potteriada - Konkurs Wiedzy o Harrym Potterze. Zadaniem uczestników pierwszego etapu będzie rozwiązanie quizu złożonego z 60 pytań dotyczących wcześniej wydanych tomów serii. W każdej księgarni trzy osoby, które zdobędą największą ilością punktów otrzymają w nagrodę najnowszy tom serii pt. "Harry Potter i Insygnia Śmierci". Ponadto zwycięzca może ubiegać się o nagrodę główną : wycieczkę do Londynu, śladami Harry'ego Pottera. Jak? Poprzez udział w kolejnym konkursie, tym razem graficznym, na okładkę teoretycznej ósmej części Harry'ego Pottera.

Księgarnia DANIEL
ul. Chrobrego 9
66-400 Gorzów Wlkp.
Księgarnia Daniel organizuje akcję pod hasłem "Czy Harry Potter przejdzie na ciemną stronę Mocy?" Zapowiadają konkursy i losowanie kilku egzemplarzy siódmej części wśród przybyłych fanów.

Księgarnia PWN
ul. Szczytnicka 51
50-382 Wrocław
Księgarnia będzie czynna od 23.00, o 24.00 zaczynamy sprzedaż z rabatem 10%. Tych, którzy nas odwiedzą czekają herbata, kawa, ciasteczka. Dzieci będą mogły zająć się rysowaniem postaci z książki, a rysunki zostaną później wystawione w księgarni.

Empik
ul.Boh. Westerplatte 19
65-001 Zielona Góra
Tutaj dajemy specjalne wyróżnienie, bo przy premierze pracuje jedna z naszych czytelniczek: Matilda Felton. Oto co się od niej dowiedziałem:
O godzinie 22:00 zostaną otwarte drzwi do naszego Hogwartu! Będą konkursy, w tym wiedzy o czarodziejskim świecie HP. Są przewidziane nagrody, atrakcje w postaci np. orkiestry. Miło by było, żeby ludzie się poprzebierali w stroje w kolorze ulubionego domu (będą wyznaczone miejsca gdzie będzie można pogadać i posiedzieć w towarzystwie współbratymców!). Dla rodziców młodszych fanów będzie miejsce, gdzie będą mogli wypić kawę czy herbatę.

Nadeszła pora na Krakowskie Empiki. Właściwie w każdym coś będzie organizowane, jednak nie mogłem doprosić się od nich listy atrakcji Mieszkam w Krakowie i osobiście odwiedziłem każdy z nich. Oto czego się dowiedziałem:
Empik
ul. Gen. B. Komorowskiego 37
(CH Krokus)
Zaczynamy o godzinie 22:00. Zorganizujemy konkurs rysunkowy oraz wiedzowy. Będą także przebierańcy i zdjęcia z nimi.
Empik Megastore
Rynek Główny 5
Konkursy i pokazy multimedialne, malowanie twarzy, a wszystko pod przenikliwym wzrokiem czarodziejów! Mile widziane przebrania!
19.00-20.00 Konkurs wiedzy na temat HP – etap pierwszy, quiz pisemny
20.00-22.00 Konkurs na najlepszą scenkę z części 1-6 (czas trwania jednej ok. 3 min.)
22.00-23.45 Konkurs wiedzy na temat HP – etap drugi, zwycięzca jako pierwszy otrzyma 7 tom HP.
23.55-24.00 Wielkie odliczanie

EMPiK Megastore
Rynek 50
Wrocław
Planujemy wspólnie z fanami uczcić zakończenie sagi o najsłynniejszym Czarodzieju naszych czasów. 25 stycznia zwołujemy Wielkie Zgromadzenie wszystkich wrocławskich Czarodziejów i Czarownic. Obrady, rozpoczną się wspólnym wypowiedzeniem ZAKLĘCIA o godzinie 22.15 na salonach Hogwart (EMPiK - parter) a zakończone zostaną o godz. 24.00.

W czasie konwentu przewidziane są różne atrakcje. Najodważniejsi Czarodzieje będą mogli spróbować swoich sił w rozmaitych konkursach na temat zaklęć i białej magii. Ich umiejętności zostaną nagrodzone atrakcyjnymi artefaktami. Całą czarodziejską brać ucieszą zapewne magiczne krówki i czekoladki, książki i gadżety.

O północy nastąpi uroczyste powitanie Harry'ego Pottera.

Każdy Czarodziej, który zakupi premierową księgę, może liczyć na unikalne dodatki: limitowane zakładki z J.K. Rowling, torby z podobizną Pottera, oraz pamiątkowe pieczęcie. Atrakcji i dobrej zabawy nie zabraknie.

Odezwa:
Bracia Czarodzieje i Siostry Czarownice, czas wyjść z ukrycia!
Skończyła się Era Mugoli. Nadszedł Czas Magii i Wielkiej Transformacji!
Narzućcie peleryny, nałóżcie tiary, odkurzcie różdżki,
przybywajcie na Wielkie Zgromadzenie!
O godz. 22:15 wspólnie wypowiemy zaklęcie.
To będzie nasz największy manifest przeciw tyranii
Tego, Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać!
Nie może zabraknąć nikogo ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart!
Królestwo Wrocławskie zamieszkuje 657 Czarodziejów oraz 468 Czarownic!
Stawcie się wszyscy! W przeciwnym razie zaklęcie nie zadziała...

25/26 stycznia 2008 roku
Flashmob godz. 22.15 - w Ministerstwie Magii (Punkt Info na parterze Salonu). Flashmob będzie polegać na wspólnym wypowiedzeniu zaklęcia, które zostanie ujawnione przez moderatora eventu.

Ale według mnie największą kreatywnością zaszczycili nas pracownicy poznańskich EMPiKów:
NAJWIĘKSZA PREMIERA W MIEŚCIE
„Harry Potter i Insygnia Śmierci” w Empiku Megastore Poznań
Empik Poznań Megastore, ul. Ratajczaka 44
25 stycznia, od godz. 21.00

Powołując się na sprawdzone źródła w Ministerstwie Magii podajemy do wiadomości, iż centrum wielkopolskich obchodów premiery najnowszej części przygód Harry’ego Pottera odbędzie się w salonie Empik Megastore Poznań. Jak zdradził nam nasz pragnący zachować anonimowość informator, tylko tam na własne oczy będziecie mogli śledzić odwieczną walkę sił dobra i zła, która ostatecznie rozwiązana zostanie wielkim pokazem alchemików. Zaczynamy już o godz. 21.00 odjazdem pociągu do Hogwartu (peron 9 i 3Oczko. Później będziemy razem czytać fragmenty przedostatniej części przygód Harry’ego (21.30) i podziwiać pokazy technik magicznych w wykonaniu absolwenta Hogwartu – Piera (22.00 oraz 23.00). O 22.30 członkowie Koła Naukowego (Al)chemików zaprezentują nam sekrety przygotowywania tajemnych eliksirów a bezpośrednio przed samą północą (23.30) urządzą przed Empikiem (taras od strony pl. Wolności) wielki rytualny spektakl magii, który odstraszy wszelkie złe moce i tym samym pozwoli na ujawnienie się nowego wcielenia Harry’ego Pottera.
To będzie niezapomniana wizyta w Hogwarcie! Każdy będzie mógł zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z tej magicznej krainy. Czekają na Was także liczne konkursy z nagrodami, możliwość pomalowania twarzy oraz wsparcia sił dobra w nieustannie odbywającej się walce dobrych i złych mocy. Dodatkowo każda zakupiona tej nocy księga „Harry Potter i Insygnia Śmierci” zostanie opatrzona specjalną, magiczną pieczęcią.
Czarodzieje, Adepci Szkoły Magii i Czarów oraz Mugole, przybywajcie w swych odświętnych szatach!

HARMONOGRAM PREMIERY w Empik Megastore Poznań:

piątek, 25 stycznia
godz. 21.00 odjazd pociągu do Hogwartu (peron 9 i 3Oczko
godz. 21.30 wspólne czytanie fragmentów przygód Harry’ego (kawiarnia)
godz. 22.00 pokaz technik magicznych (scena)
godz. 22.30 tajemne eliksiry – występ alchemików (kawiarnia)
godz. 23.00 pokaz technik magicznych (scena)
godz. 23.30 alchemicy odstraszają złe moce (taras od strony pl. Wolności)
godz. 23.59 wielkie odliczanie (scena)
godz. 00.00 premiera książki „Harry Potter i Insygnia Śmierci”


WRÓŻBY U SYBILLI TRELAWNEY
„Harry Potter i Insygnia Śmierci” w Empiku King Cross
Empik Poznań, ul. Bukowska 156 (Centrum Handlowe King Cross)
25 stycznia, od godz. 21.00

Tajemnicą nawet dla mugoli nie jest, iż dworzec kolejowy z którego Harry Potter wyruszał do Hogwartu nosił nazwę King Cross. Nieprzypadkowo więc jednym z głównych miejsc obchodów poznańskiej premiery najnowszej części przygód czarodzieja będzie Empik ulokowany w centrum handlowym o tej właśnie nazwie. Tam, już od godziny 21.00 (odjazd pociągu z peronu 9 i 3Oczko czeka na Was moc magicznych atrakcji. Turnieje quidditcha, wróżby u Sybilli Trelawney, konkurs wiedzy o Harrym, konkurs na najciekawsze niemugolskie przebranie oraz specjalna nagroda-niespodzianka dla zwycięzców konkursów. Dodatkowo każda zakupiona tej nocy księga „Harry Potter i Insygnia Śmierci” zostanie opatrzona specjalną, magiczną pieczęcią.
Czarodzieje, Adepci Szkoły Magii i Czarów oraz Mugole, przybywajcie w swych odświętnych szatach!


POJEDYNEK MAGICZNYCH ZAKLĘĆ
„Harry Potter i Insygnia Śmierci” w Empiku Panorama
Empik Poznań, ul. Górecka 30 (Centrum Handlowe Panorama)
25 stycznia, od godz. 22.00

Pojedynki magicznych zaklęć są obok quidditcha i zakupów na ulicy Skrytej ulubionymi zajęciami czarodziejów. Tym bardziej cieszy więc, że z okazji premiery najnowszej części przygód Harry’ego Pottera zorganizowanej w Empiku ulokowanym w Centrum Handlowym Panorama każdy będzie mógł sprawdzić się w tej niełatwej i wymagającej wiedzy tajemnej dyscyplinie. Turniej odbędzie się oczywiście w Hogwarcie, gdzie zabierze Was specjalny pociąg odjeżdżający o godz. 22.00 z peronu 9 i 3 w Empiku. Poza turniejem na miejscu czekają także inne atrakcje, takie jak malowanie plakatu przedstawiającego bohaterów książki, kurs obrony przed czarną magią, gra w skojarzenia, losowanie z magicznej kuli magicznego słowa, tworzenie kodeksu dobrego czarodzieja, możliwość zrobienia sobie zdjęcia w tiarze oraz na miotle Nimbus 2000. Ponadto każdy uczestnik tych wydarzeń będzie mógł otrzymać specjalny niemugolski znak a każda zakupiona tej nocy księga „Harry Potter i Insygnia Śmierci” zostanie opatrzona specjalną, magiczną pieczęcią.
Czarodzieje, Adepci Szkoły Magii i Czarów oraz Mugole, przybywajcie w swych odświętnych szatach!


NAUKI MAGICZNE
„Harry Potter i Insygnia Śmierci” w Empiku Poznań Plaza
Empik Poznań, ul. Kaspra Drużbickiego 2 (Centrum Handlowe Plaza)
25 stycznia, od godz. 22.00

Nauki nigdy nie za wiele! Szczególnie nauki magii. Dlatego Empik Poznań Plaza zaprasza wszystkich magów, czarodziejów i mugoli na premierę najnowszej części przygód Harry’ego Pottera, podczas której już od godziny 22.00 czeka na Was moc magicznych atrakcji. Na początek odjazd pociągu z peronu 9 i 3, a później lekcje magii udzielane przez absolwenta Hogwartu, konkurs na sobowtóra Harry’ego Pottera, konkurs wiedzy o przygodach młodego czarodzieja i wreszcie uroczysta premiera książki „Harry Potter i Insygnia Śmierci”, której każdy zakupiony tej nocy egzemplarz oznaczony będzie specjalną magiczną pieczęcią.
Czarodzieje, Adepci Szkoły Magii i Czarów oraz Mugole, przybywajcie w swych odświętnych szatach!


SKOSZTUJ MAGICZNEGO NAPOJU
„Harry Potter i Insygnia Śmierci” w Empiku Stary Browar
Empik Poznań, ul. Półwiejska 42 (Centrum Handlowe Stary Browar)
25 stycznia, od godz. 23.30

Ministerstwo Magii podało do wiadomości, że z okazji premiery ostatniej części przygód Harry’ego Pottera po raz pierwszy w historii swoje podwoje zarówno dla czarodziejów jak i mugoli otworzy ulica Skryta. Tylko tej nocy nie musisz znać specjalnej kombinacji cegieł! Wystarczy wybrać się do Starego Browaru w którego nowym skrzydle mieści się opanowany tej nocy przez magiczne moce salon Empik. Tylko tam, już od godz. 23.30 skosztujecie magicznego napoju, będziecie mieć okazję wzięcia udziału w licznych konkursach (wiedzy o Harry Potterze, na jego sobowtóra oraz rysunkowym), a także pomalować sobie twarze magicznymi wzorami. Wszystko to w oczekiwaniu na wielką premierę książki „Harry Potter i Insygnia Śmierci”, której każdy zakupiony tej nocy egzemplarz zyska tajemną pieczęć.
Czarodzieje, Adepci Szkoły Magii i Czarów oraz Mugole, przybywajcie w swych odświętnych szatach!

Którą z premier wybieracie?


Nadesłane przez: Pobe
Dodane: styczeń 24 2008 10Kotecek1:42
Komentarze
~hermionika F
Dodano dnia 19 February 2009 17:48
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 85
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 17
Data rejestracji: 18.02.09
Medale:
Brak
NO, no, no ... Świetne!!! Fajnie, że ktoś podsumował to wszystko co działo się tamtego wspaniałego (i ostatniego) wieczoru z Harrym Potterem . Najbardziej podobała mi się dokładność (szczególnie z tymi godzinami).Możesz (przynajmniej ode mnie na "Wybitny". Szkoda, że nie mogłam tam pójść, bo mieszkam w Warszawie.No i szkoda że nie zastosowałeś pogrubienia albo zaznaczenia jakimś kolorem, bo wtedy wszystko byłoby bardziej wyraźne, ale i tak mi się strasznie podoba. Gratulacje!!!
~Rewolucja F
Dodano dnia 04 March 2009 19:26
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Dyrektor Hogwartu
Punktów: 4576
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 310
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
No, no, no. W każdej księgarni musiało być fantastycznie i wspaniale, a ja nie miałam okazji odwiedzić żadnej z nich, ba [!] wtedy nawet wyśmiewałam Potteromaniaków. ^^ Teraz okropnie tego żałuję, bo mogłabym pojechać na przykład do Wrocławia i tak spędzić cudowne chwile. ^^
Fajnie, że ktoś zebrał to wszystko w całość, musiało to wymagać wielkiej pracy, a ja przynajmniej wiem co mnie opuściło. Cóż. Niezła wiedza i poświęcenie. ;]
~Ginny_Potter_1996_ F
Dodano dnia 09 March 2009 19:58
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -132
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 09.03.09
Medale:
Brak
Jeszcze kiedy była ta premiera, nie lubiłam Harry'ego, polubiłam go jakiś czas potem, teraz wszystkie części przeczytałam przynajmniej dwa razy. Szkoda, że wtedy go nie czytałam...
~huncwot F
Dodano dnia 27 April 2009 17:00
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Mugol
Punktów: 2
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 47
Data rejestracji: 24.04.09
Medale:
Brak
to tak samo jak ja... teraz rozwiązałbym ten test z "palcem w nosie" Jupi!. Szkoda. Fajny artykuł przynajmniej niektórzy mieli info w dobrym czasie. Ale ja zawsze jeśli kupiłem HP to tylko w sieci "Empik" lub przez internet na allegro lub na empik.com. Za artykuł daje W. Brawo!
~Dark Natya F
Dodano dnia 12 June 2009 17:47
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Książe Półkrwi
Punktów: 2249
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 119
Data rejestracji: 29.08.08
Medale:
Brak
Ja byłam właśnie w poznańskim Empiku, ale przyszłam niestety bardzo późno i załapałam się tylko na końcówkę pokazu alchemików. Szkoda, że nie mogłam przyjść wcześniej, na pewno byłoby bardzo fajnie. ;] Ale i tak było to dla mnie niezapomnianym przeżyciem. ^^
Podziwiam Cię Pobe za to, że Ci się chciało coś takiego pisać! Daję wybitny, musiałeś się nieźle nachodzić i napisać.
~hermiona1999 F
Dodano dnia 07 March 2010 17:28
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 195
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 51
Data rejestracji: 27.02.10
Medale:
Brak
Bardzo dobry, super artykuł. Fajnie, że ktoś się zdecydował o tym napisać. Ja byłam w ten dzień w księgarni DANIEL. Było naprawdę super. Było można latać na odkurzaczach. Był także konkurs ze znajomości o Harrym Potterze. Przeszłam eliminacje i doszłam do finału. ŚWIETNA ZABAWA.
~ChronNasSlytherin F
Dodano dnia 01 June 2013 12:10
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 149
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 28
Data rejestracji: 31.05.13
Medale:
Brak
Bardzo fajny artykuł . Szkoda że mnie nie było w żadnym miejscu Smutny
Za artykuł postawie : W !! RozbawionyD
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 09 December 2013 19:19
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
Mi się zdaje, że ta stronka dyskryminuje moje ukochane miasto, którym jest Lublin ! Oczko. Wszędzie Kraków, Wrocław, Warszawa, nawet Radom...Nie było mnie na żadnej z premier, w ogóle to nie lubię tłoku i chaosu. Lepiej w zaciszu własnego domku poczytać ; )
~MaryWilliams F
Dodano dnia 17 October 2022 16:40
Użytkownik
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Goblin
Punktów: 38
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 15.10.22
Medale:
Brak
Dostałem do dyspozycji trzy czary: Drętwota - słabe i szybkie ofensywne
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 88% [15 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 6% [1 głos]
Zadowalający Zadowalający 6% [1 głos]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 394
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59