Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Fascynująca praca...
Fascynująca praca domowa
Zabramiał dzwonk i Lockhart zerwał się na równe nogi.
- Praca domowa: napisać poemat o moim zwycięstwie nad wilkołakiem z Wagga Wagga! Autor najlepszego utworu otrzyma egzemplarz "Mojego magicznego ja" z moim własnoręcznym podpisem!

Trochę śmiechu nie zaszkodzi: 10 argumentów przeciw Harry`emu
Oto post, który ukazał się dzisiaj na Onet.pl.
Ręczę swoją głową, że uśmiejecie się, gdy go przeczytacie Uśmiech


10 ARGUMENTÓW PRZECIW HARRY'EMU POTTEROWI


1. Harry Potter jest globalnym długofalowym projektem, którego cel stanowi zmiana kultury. Próg obronny przed magią jest w młodym pokoleniu systematycznie niszczony. W ten sposób do społeczeństwa wdzierają się siły, które chrześcijaństwo kiedyś pokonało.

(Nie zgadzam się z tym. Mój nauczyciel religii często porównuje świat do Harry'ego.)

2. Hogwart, szkoła magii i czarodziejstwa, jest zamkniętym światem przemocy i grozy, przekleństw i uroków, ideologii rasistowskiej i ofiar krwi, obrzydliwości i opętania.

(Buhahahahaha!)

3. Harry Potter nie walczy ze złem. W każdym kolejnym tomie coraz bardziej staje się widoczne jego podobieństwo do Voldemorta, który jest uosobieniem zła. W tomie piątym Harry zostaje opętany przez Voldemorta, co prowadzi do zniszczenia jego osobowości.

(Gdyby koleś umiał czytać, zauważyłby, że Harry znowu zwycięża)

4. Świat ludzi jest poniżany, świat czarodziejów i czarownic gloryfikowany.

5. Nie ma żadnego pozytywnego transcendentnego wymiaru. To, co nadnaturalne, jest wyłącznie demoniczne. Boskie symbole są wynaturzone.

(A ja jestem Piotruś Pan)

6. Harry Potter nie jest nowoczesną baśnią. W baśni czarnoksiężnicy i czarownice są jednoznacznie złymi postaciami.

(Nie zawsze, autor nie czytał ani jednej porządnej baśni)

Bohater uwalnia się z ich mocy przez doskonalenie się w cnotach. W Harrym Potterze nie ma nikogo, kto pragnie dobra.

(W takim razie Dumbledore i Zakon Feniksa to krwiożercy mordercy, którzy czyhają na... wypiek ciastek Molly Weasley!)

7. Czytelnik jest konsekwentnie pozbawiany umiejętności odróżniania dobra od zła. Dokonuje się to przez emocjonalną manipulację i intelektualny zamęt.

(Bez komentarza)

8. Wykroczenie wobec młodego pokolenia stanowi to, że zwodzi się je z taką łatwością magią i wypełnia się jego wyobraźnię obrazami świata, w którym rządzi zło. Świata, który nie tylko jest bez wyjścia, ale w którym warto pozostać.

(Tak, a może miłość, przyjaźń i wyobraźnia to mieszkańcy Zoo?!)

9. Każdy, komu zależy na różnorodności poglądów, powinien bronić się przed masowym zaślepieniem i dyktaturą opinii, narzucanych przez gigantyczną akcję multimedialną.

(Gdyby książki J.K.R. nie były bestsellerem, nikt by się nimi nie zainteresował.)

10. Wiara w kochającego BOGA jest wypierana przez natłok magicznych obrazów, dlatego szkolna indoktrynacja Harrym Potterem stanowi atak na wolność religijną. Powinno się odmawiać udziału w szkolnych imprezach potterowskich z powodów religijnych i ze względu na sumienie.

(Ta, jasne. Ciekawa jestem, dlaczego ksiądz zgodził się na urządzenie klasowego Halloween w innym terminie, tj. 2 tygodnie później)

Dlatego bardzo poważnie zastanów się jeśli planujesz zabrać swoje dziecię na ten film, albo kupisz mu tę książkę.

(Bla, bla, bla)

Dla prześmiewców, zamieszczam przykład na to że w tej książce znajdują się autentyczne praktyki okultystyczne:

Rowling, w "Komnacie Tajemnic" pisze o "ręce chwały". Cytat - "O, ręka chwały! Włóż świecę w nią a będzie świeciła tylko temu, kto ją posiada. Najlepszy przyjaciel złodziei i kieszonkowców!"


(Gość bez poczucia humoru)

Ten rodzaj strasznej "ręki chwały" naprawdę istnieje w tradycji okultystycznej. Związana jest ona z ręką mordercy, który został powieszony. Ręka ta została ucięta, oczyszczona z krwi i zakonserwowana w soli. Świece (zrobione z tłuszczu innego mordercy, z knotem z jego włosów) wkłada się między palce przed wejściem złodzieja do domu ofiary. Powiada się, że ta ręka posiada magiczną moc ochrony i ostrzegania dla złodziei.

Najbardziej przerażająca praktyka opisana jest w czwartym tomie, gdy Harry jest przez zaklęcie porwany na cmentarz, gdzie opisany został rytuał satanistyczny w najstraszniejszych szczegółach. Mimo, że opis może nie oddaje dokładnie znanych rytuałów, obecne są klasyczne jego elementy: ofiarę z człowieka, samookaleczenia oraz inne elementy typowe dla satanizmu, włącznie z "atomejem" (ostry sztylet z podwójnym ostrzem używany do składania ofiar).

Jak widać nie jest to "tylko" fikcja literacka... czy zatem to jest dla dzieci?

Skutek przeczytania przeze mnie artykułu- kilkugodzinny ból brzucha ze śmiechu!




Nadesłane przez: huncwotka13
Dodano: lipiec 28 2007 09:40:10
Komentarze
~panti00 F
Dodano dnia 17 July 2012 12:22
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 344
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 29.06.12
Medale:
Brak
Daję wybitny! Hahahahaha xDD ten, kto to pisał zapomniał o malutkim detalu Rozbawiony Przeczytać książkę!
~Arya Septimus F
Dodano dnia 23 August 2012 21:57
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 20
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 7
Data rejestracji: 27.06.12
Medale:
Brak
Genialne,nie wiedziałam,że ludzie z Onetu sa tacy sztywni i bez wyobraźni. Po prostu mugole,szkoda gadać.

Czyli... ZUO mną zawładnęło? Hahahah,zajefajnie-jak to jest skutek 5lat fantazji i magii dzieciństwa,to wchodzę w to. Kotecek
~Seba LPO F
Dodano dnia 28 August 2012 09:52
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 101
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 18
Data rejestracji: 27.08.12
Medale:
Brak
Napiszę tylko jedno (bo Mrs Cullen wszystko napisała za mnie) uśmiałem się jak nigdy w życiu Rotfl

W
~Cynder F
Dodano dnia 02 September 2012 16:08
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Goblin
Punktów: 27
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 23.08.12
Medale:
Brak
HAHAHAHAHH!!!!! Nie wierzę jak można tak w ogóle sądzić. A w bajkach dla dzieci są czarownice i jakoś ich się nie czepiają...Na Przykład w gumisiach się nie czepiają,że te miśki skaczą i że dzieci potem też dostają głupawki.... Uh-oh!

Ale te komentarze są genialne Oczko
~kinga981 F
Dodano dnia 29 September 2012 11:38
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 58
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 29
Data rejestracji: 27.09.12
Medale:
Brak
Hehe uśmiałam się z tego. Na pewno bobrze to on tej książki nie przeczytał. Śmieszy mnie takie coś. Ale artykuł bardzo fajny. Daje W
~MelodyRiddle F
Dodano dnia 08 October 2012 10:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 98
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 25.12.11
Medale:
Brak
Czytałam ten artykuł wiele razy i zawsze mam po nim łzy w oczach i brzuch mnie boli ze śmiechuRotfl a za Twioje cudne komentarze daję W!Uśmiech
~Nerona_58 F
Dodano dnia 17 November 2012 21:11
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Wybitny Uczeń
Punktów: 649
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 10.08.12
Medale:
Brak
To może mało wiarygodne ale przytrafiło mi się coś podobnego jak ~setareh.Uh-oh! Nieświadomie zmieniłam wiarę i jestem psycholką nie odróżniającą dobra od zła, a mogę się założyć, że to wszystko dla tego, że czytam Harry'ego Pottera! Mogę się też założyć o rękę aż do łokcia, że ten kto pisał to na onecie albo jest fanatykiem religijnym albo przewrażliwionym rodzicem, którego dziecko będzie miało 0% wyobraźni. Kiedy to czytałam to moje uczucia można byłoby porównać do tych w sytuacji kiedy ktoś powiedziałby mi o mądrej blondynce albo, że święty mikołaj istnieje.Ja się czułam jakbym nieświadomie przeczytała inną książke niż myślałam. Na prawdę kupa śmiechu i daję W
~zahipnotyzowana F
Dodano dnia 24 November 2012 21:42
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 24
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 22.11.12
Medale:
Brak
Czy oni czytali tę książkę?! Normalnie padam.Tooth
~Moo F
Dodano dnia 30 December 2012 11:21
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 71
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 26.12.12
Medale:
Brak
Oto post, który ukazał się dzisiaj na Onet.pl.


Zaczynam bojkotować onet Happy



Te argumenty są naprawdę arcyśmieszne Rotfl
i irytujące Zły
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 11 January 2013 01:06
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
A dla mnie to jest bardzo żałosne - a mówiąc o wiele delikatniej - specyficzne poczucie humoru - w którym zupełnie się nie odnajduję, takie troszeczkę czerstwe żarty ze słabymi puentami...
~-Akkarin555- F
Dodano dnia 14 February 2013 21:45
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 38
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 13
Data rejestracji: 11.11.12
Medale:
Brak
To nie jest śmieszne, tylko smutne. Uważam, że osoba, króra napisała te argumenty powinna jeszcze raz przeczytać Harry'ego Potter'a. Aż żal mi tych ludzi, którzy tak uderzają w Harry;ego.
~juliahermiona F
Dodano dnia 17 May 2013 16:18
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Młody Czarodziej
Punktów: 795
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 119
Data rejestracji: 25.03.13
Medale:
Brak
Nie rozumiem jak ktoś może zamieszczać takie teksty na Onecie, przecież wystawia się na pośmiewisko dla wielu tysięcy ludzi. Oczywiście ja się zgadzam z Huncwotką. Miałam dziś niezbyt dobry dzień, ale po przeczytaniu tego artykułu od razu sie rozchmurzyłam, a potem tak mnie bolał brzuch ze śmiechu, że mama chciała mi dać lekarstwo na ból brzuchaUśmiech. jak dla mnie to te wszystkie argumenty są bezsensowne i zastanawia mnie tylko jedno: dlaczego nikt nigdy w takich opiniach publicznych nie wspomina o tym co jest w książce najlepsze, o jej prawdziwym przeslaniu tylko zawsze sie wyolbrzymia te złe elementy, które autorka użyła aby książka stała sie lepsza
~Hermiona___Granger F
Dodano dnia 05 July 2013 15:34
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 95
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 04.07.13
Medale:
Brak
HahahahahahaRozbawiony
To jest na serio najbardziej bzdurne myślenie dorosłych. Natanek ma obsesje i powinien się leczyć. A kto nas nauczył co to przyjaźń, miłość, odwaga i poświęcenie??? HP nie jest książką satanistyczną. To w 100% normalna książka, a teraz wyobraźcie sobie, że gdyby HP nie istniał, nie byłoby nas na tej stronie!
~Electra F
Dodano dnia 04 September 2013 18:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 85
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 7
Data rejestracji: 26.08.13
Medale:
Brak
Mi jest po prostu żal takich ludzi... Co według nich mamy czytać? Książki telefoniczne? Powieści historyczne? To drugie nawet bym zniosła. Ale naprawdę. Co ich obchodzi co my czytamy? Jest wiele książek do których mogliby się przyczepić. Czemu Potter? Przecież główny wątek to nie jest np. poznawanie kultu satanistycznego... tylko walka dobra ze złem! Ech...
Artykuł świetny Oczko Dam zasłużone W.
~Slythgirl F
Dodano dnia 23 July 2014 16:49
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 40
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 16.07.14
Medale:
Brak
hahahaha xDd oni po prostu na siłę próbują udowodnić jaki to 'zły jest Harry Potter', bez autentycznych dowodów.

[i]Moja apelacja do idiotów, którzy wstawili na onet te bzdury...:[/i]
Ludzie, błagam, zanim wstawicie na internet taki idiotyzm to zastanówcie się chociaż co chcecie tym osiągnąć? Jak na mój gust przejęły się tym tylko 80-letnie fanki 'Radia Maryja', bo jeśli chodzi o mnie i osoby wyżej to wciąż tarzamy się po podłodze ze śmiechu!
~-Hermciacia- F
Dodano dnia 06 April 2015 13:51
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 52
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 29.12.14
Medale:
Brak
Fiu, fiu, autor tego tekstu z onetu jest nieźle porąbany. HARRY POTTER to książka o przyjaźni, w przeciwieństwie do ZMIERZCHU, w którym chodzi tylko o to, żeby mieć chłopaka Uśmiech huncwotka rządzisz!
~Toris F
Dodano dnia 29 July 2015 22:14
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Goblin
Punktów: 34
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 15
Data rejestracji: 29.07.15
Medale:
Brak
Skoro gość z onetu pisze takie argumenty, oznacza to że musiał przeczytać książki HP, a za tym idzie, że ten gość również został wciągnięty w tą niebezpieczną otchłań o Potterze Zszokowany

Jak młodzież nie czyta książek, to dorośli mówią jak to tak można. Gdy młodzież zacznie już czytać książki, nagle im tego zabraniają. Gratuluję.
~Nikaa F
Dodano dnia 01 March 2016 16:21
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Animag Lew
Punktów: 537
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 48
Data rejestracji: 26.01.15
Medale:
Brak
Ktoś kto to pisał, na pewno nie przeczytał uważnie HP. Świetne, trafne komentarze. Chciałabym uczestniczyć kiedyś w twojej lekcji religii, bo "Mój nauczyciel religii często porównuje świat do Harry'ego." Uśmiech
No i oczywiście daje Wybitny.
~Andi Miller F
Dodano dnia 11 June 2016 17:06
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 101
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 22
Data rejestracji: 11.06.16
Medale:
Brak
Hahahahahah...
Ktoś kto to napisał musi mieć coś nie pokolei w głowie. Możliwe że nawet tego nie czytał, tylko usłyszał o tym parę złych słów i postanowił zabłysnąć... No cóż, nie wyszło Oczko
Za artykuł daję W!
~Kiren F
Dodano dnia 29 December 2016 11:14
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 47
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 13
Data rejestracji: 12.10.16
Medale:
Brak
W książkach fantastycznych są rzeczy do których treba podchodzić z dystansem. Co wcale nie oznacza że każda osoba która ja czyta zacznie praktykować techniki okultystyczne. Nie można powiedzieć że wszystkie książki odwołujące się do magi są złei sprawiają że jest się o krok bliżej zostania satanitą. Nalerzy skupiać się na realnych zagrożeniach religijnych a nie na tym czy ktoś czyta Harrego i to znaczy że jest zły.Martwy...
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 87% [146 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 7% [11 głosów]
Zadowalający Zadowalający 2% [3 głosów]
Nędzny Nędzny 2% [3 głosów]
Okropny Okropny 3% [5 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 162
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59