Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Slughorn o rozmow...
Slughorn o rozmowie z Voldemortem
Slughorn uniósł pulchną rękę i przycisnął drżące palce do ust. Przez chwilę wyglądał jak wielkie dziecko.
- Nie jestem z tego dumny... - wyszeptał przez palce. - Wstydzę się tego... tego, co ukazuje to wspomnienie... Chyba... chyba wyrządziłem wtedy wielką szkodę...
- Może pan wszystko odrobić, dając mi to wspomnienie. Byłby to bardzo odważny i szlachetny czyn.

Trochę śmiechu nie zaszkodzi: 10 argumentów przeciw Harry`emu
Oto post, który ukazał się dzisiaj na Onet.pl.
Ręczę swoją głową, że uśmiejecie się, gdy go przeczytacie Uśmiech


10 ARGUMENTÓW PRZECIW HARRY'EMU POTTEROWI


1. Harry Potter jest globalnym długofalowym projektem, którego cel stanowi zmiana kultury. Próg obronny przed magią jest w młodym pokoleniu systematycznie niszczony. W ten sposób do społeczeństwa wdzierają się siły, które chrześcijaństwo kiedyś pokonało.

(Nie zgadzam się z tym. Mój nauczyciel religii często porównuje świat do Harry'ego.)

2. Hogwart, szkoła magii i czarodziejstwa, jest zamkniętym światem przemocy i grozy, przekleństw i uroków, ideologii rasistowskiej i ofiar krwi, obrzydliwości i opętania.

(Buhahahahaha!)

3. Harry Potter nie walczy ze złem. W każdym kolejnym tomie coraz bardziej staje się widoczne jego podobieństwo do Voldemorta, który jest uosobieniem zła. W tomie piątym Harry zostaje opętany przez Voldemorta, co prowadzi do zniszczenia jego osobowości.

(Gdyby koleś umiał czytać, zauważyłby, że Harry znowu zwycięża)

4. Świat ludzi jest poniżany, świat czarodziejów i czarownic gloryfikowany.

5. Nie ma żadnego pozytywnego transcendentnego wymiaru. To, co nadnaturalne, jest wyłącznie demoniczne. Boskie symbole są wynaturzone.

(A ja jestem Piotruś Pan)

6. Harry Potter nie jest nowoczesną baśnią. W baśni czarnoksiężnicy i czarownice są jednoznacznie złymi postaciami.

(Nie zawsze, autor nie czytał ani jednej porządnej baśni)

Bohater uwalnia się z ich mocy przez doskonalenie się w cnotach. W Harrym Potterze nie ma nikogo, kto pragnie dobra.

(W takim razie Dumbledore i Zakon Feniksa to krwiożercy mordercy, którzy czyhają na... wypiek ciastek Molly Weasley!)

7. Czytelnik jest konsekwentnie pozbawiany umiejętności odróżniania dobra od zła. Dokonuje się to przez emocjonalną manipulację i intelektualny zamęt.

(Bez komentarza)

8. Wykroczenie wobec młodego pokolenia stanowi to, że zwodzi się je z taką łatwością magią i wypełnia się jego wyobraźnię obrazami świata, w którym rządzi zło. Świata, który nie tylko jest bez wyjścia, ale w którym warto pozostać.

(Tak, a może miłość, przyjaźń i wyobraźnia to mieszkańcy Zoo?!)

9. Każdy, komu zależy na różnorodności poglądów, powinien bronić się przed masowym zaślepieniem i dyktaturą opinii, narzucanych przez gigantyczną akcję multimedialną.

(Gdyby książki J.K.R. nie były bestsellerem, nikt by się nimi nie zainteresował.)

10. Wiara w kochającego BOGA jest wypierana przez natłok magicznych obrazów, dlatego szkolna indoktrynacja Harrym Potterem stanowi atak na wolność religijną. Powinno się odmawiać udziału w szkolnych imprezach potterowskich z powodów religijnych i ze względu na sumienie.

(Ta, jasne. Ciekawa jestem, dlaczego ksiądz zgodził się na urządzenie klasowego Halloween w innym terminie, tj. 2 tygodnie później)

Dlatego bardzo poważnie zastanów się jeśli planujesz zabrać swoje dziecię na ten film, albo kupisz mu tę książkę.

(Bla, bla, bla)

Dla prześmiewców, zamieszczam przykład na to że w tej książce znajdują się autentyczne praktyki okultystyczne:

Rowling, w "Komnacie Tajemnic" pisze o "ręce chwały". Cytat - "O, ręka chwały! Włóż świecę w nią a będzie świeciła tylko temu, kto ją posiada. Najlepszy przyjaciel złodziei i kieszonkowców!"


(Gość bez poczucia humoru)

Ten rodzaj strasznej "ręki chwały" naprawdę istnieje w tradycji okultystycznej. Związana jest ona z ręką mordercy, który został powieszony. Ręka ta została ucięta, oczyszczona z krwi i zakonserwowana w soli. Świece (zrobione z tłuszczu innego mordercy, z knotem z jego włosów) wkłada się między palce przed wejściem złodzieja do domu ofiary. Powiada się, że ta ręka posiada magiczną moc ochrony i ostrzegania dla złodziei.

Najbardziej przerażająca praktyka opisana jest w czwartym tomie, gdy Harry jest przez zaklęcie porwany na cmentarz, gdzie opisany został rytuał satanistyczny w najstraszniejszych szczegółach. Mimo, że opis może nie oddaje dokładnie znanych rytuałów, obecne są klasyczne jego elementy: ofiarę z człowieka, samookaleczenia oraz inne elementy typowe dla satanizmu, włącznie z "atomejem" (ostry sztylet z podwójnym ostrzem używany do składania ofiar).

Jak widać nie jest to "tylko" fikcja literacka... czy zatem to jest dla dzieci?

Skutek przeczytania przeze mnie artykułu- kilkugodzinny ból brzucha ze śmiechu!




Nadesłane przez: huncwotka13
Dodano: lipiec 28 2007 09:40:10
Komentarze
~Vanney F
Dodano dnia 26 August 2008 14:28
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Sprzedawca w Miodowym Królestwie
Punktów: 1387
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 167
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Tak, zgadzam się, ale z huncwotką. Po przeczytaniu całego artykuł stwierdzam, że osoba pisząca go (Na onecie) nie przeczytała dobrze książki, bo musiała przeczytać,skoro są zamieszczone cytaty i momenty z HP. Nie uważacie, że to przesada? Oni chcą nas chronić mimo naszej woli, co jest śmieszne. Uśmiałam się do łez!
~zgredka F
Dodano dnia 27 August 2008 19:34
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 40
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 27.08.08
Medale:
Brak
Pierwszy raz art. czytałam na starym hogs i za tym i za tamtym razem uśmiałam się niemiłosiernie. Gościu który to pisał chyba czytał książkę z przepaską na oczach z resztą mało mnie to obchodzi bo jednak na świecie więcej jest potteromaniaków niż antypotterów a jakieś bzdetne argumetny przeciw są po prostu żałosne Oczko
Milva: Zdanie rozpoczynamy dużą literą.
~Greens F
Dodano dnia 31 August 2008 17:55
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 187
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 42
Data rejestracji: 27.08.08
Medale:
Brak
Ja też czytałam go wcześniej. Ale arcik jest naprawdę śmieszny i, to co Onet (?) napisał, jest żałosne i śmieszne.
W tym artykule są świetne komentarze, więc dam Wybitny.
~Kussia F
Dodano dnia 03 September 2008 19:30
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 74
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 03.09.08
Medale:
Brak
Hahaha! Kiedyś mnie takie teksty denerwowały, ale teraz pozostaje mi tylko śmiech i oczywiście żal mi tych co to wymyślają i tak myślą. Harry Potter zły i okrutny 0_o Czasem zastanawiam się czy oni czytali tą samą książkę co ja.
~Esuoh F
Dodano dnia 07 September 2008 15:14
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Uczestnik TT
Punktów: 232
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 14
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Tak, tak zgadzam się z tym artem. A Ani z Zielonego Wzgórza też nie powinno się czytać ponieważ Ania kłamie, Kopciuszekl popełnia cudzołóstwo a Królewna Śnieżka mieszka z krasnoludkami bez ślubu. Bosh co to ludzie nie wymyślą! Takie arty są lepsze od niejednego serialu komediowegp....Dowcipniś
~Kei F
Dodano dnia 09 September 2008 20:19
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Redaktor Żonglera
Punktów: 1046
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 128
Data rejestracji: 29.08.08
Medale:
Brak
Taa... No to się pośmiałam. Kurde ludzie to jednak mają fantazję. Myślę, że autorowi tych bzdur należy podarować Nagrodę Nobla za głupotę. Jakby tak patrzeć to nic nie można czytać, ani oglądac. Ale z nas heretycy. Normalnie będziemy się smażyć w ogniu piekielnym. Błahahahaha!!!
~Maladie F
Dodano dnia 17 September 2008 15:02
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Opiekun Ravenclawu
Punktów: 3691
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 157
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Z takimi argumentami to się jeszcze nigdy nie spotkałam Rotfl Koleś, który to napisał (ten z Onetu) jest po prostu żałosny i widać, że nie przeczytał całej książki, a może nawet tylko streszczenie. Żal mi takich ludzi, bo próbują nam udowodnić co jest dla nas dobre, a co nie i chcą nas zniechęcić do czytania książek o magii i w ogóle. Nieźle się uśmiałam przy czytaniu tego artu Tooth Może powinniśmy się zastanowić nad naszym życiem i wykasować z pamięci bajki z dzieciństwa, bo przecież Czerwony Kapturek został zjedzony przez Wilka Dowcipniś No po prostu czysta przemoc!
~Liryczna F
Dodano dnia 25 September 2008 23:39
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 7
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 25.09.08
Medale:
Brak
Ja czytałam tą książkę. To jest fragment książki "Harry Potter dobry, czy zły?". Jeden wielki debilizm. Tyle powiem. Jak życie w średniowieczu... powtórka z rozrywki.
~Marti F
Dodano dnia 12 October 2008 17:53
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 52
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 27
Data rejestracji: 04.10.08
Medale:
Brak
Niezłe, Niezłe, Niezłe, Niezłe!!! Uśmiałam się mocno. Oczywiście z treści, chociaż z głupoty pisarza też! Jest to bardzo śmiechowe. Nie widzę większych błedów. P O D O B A M I S I E I D A J E W
Myślę, że jedna litera "W" jest wystarczająca - pozostałe trzydzieści jeden - zbędne.
D.
~Malaga F
Dodano dnia 14 October 2008 17:50
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Członek Wizengamotu
Punktów: 1432
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 96
Data rejestracji: 14.10.08
Medale:
Medal
Czytam książki odkąd mam 6 lat /wcześniej mama mi czytała, jak jeszcze sama dobrze nie umiałam/. Moja mama od zawsze twierdziła, że są tam przedstawione prawdziwe cenne wartości w życiu, a ja nie wyrosłam na wynaturzonego satanistę, naprawdę. Nie wiem, czego oni chcą... może po prostu ta książka rzuca na łeb na szyję całą naszą religię, dlatego tak się rzucają? Pfff...
~madzia16 F
Dodano dnia 25 October 2008 12:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 324
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 12
Data rejestracji: 29.08.08
Medale:
Brak
Świetne, ale ten koś chyba zapomniał o najważniejszej rzeczy... przeczytać książkę.Rotfl Ale z drugiej strony jak miał ją czytać skoro
Czytelnik jest konsekwentnie pozbawiany umiejętności odróżniania dobra od zła. Dokonuje się to przez emocjonalną manipulację i intelektualny zamęt.
jeszcze coś by mu się stałoTooth. A te dopiski są genialne. Daję Wybitny(W).
~pomyluna F
Dodano dnia 11 November 2008 02:43
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu
Punktów: 1818
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 80
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Chyba bardziej bym się uśmiała, gdyby ten artykuł był zamieszczony na forum rhumorr1; w formie postu. Artykuły Antypotter są publikowane przez osoby które wyrażają własne zdanie! Sama nie wiem czy jest mi więc do śmiechu. To chyba bardziej zażenowanie. W tej powieści fantastycznej ja ( i zapewne zdecydowane większość użytkowników hogs) widzę wspaniały świat stworzony przez nieograniczoną wyobraźnie, ale inni ludzie ( którym zapewne się już nudzi i nie mają nic innego do roboty) rozdrapują wszystko i doszukują się nieodpowiednich treści. To jest dopiero chore!
Główni bohaterowie dążą do zwalczenia zła ( co jak wiadomo udaje się im), a ludzie którzy wypisują tego typu głupoty, uważają, że nawet rci dobrzyr1; są źli xD Naprawdę warto by było przeczytać książkę xD
~Cecylia Black F
Dodano dnia 16 November 2008 18:18
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Goblin
Punktów: 30
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 15.11.08
Medale:
Brak
Daję W^^ Matko, co się dzieje na tym świecie xD Dla mnie to żałosne - przecież to TYLKO książka. Ludzie chyba naprawdę nie mają co robić... Ale art świetny ^^
~x3faantaaa F
Dodano dnia 06 December 2008 09:16
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 24
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 06.12.08
Medale:
Brak
śmiechu warte nie miał się czego czepić ten dziennikarz xD A poza tym swiatło w którym stawia Harrego Pottera jest zupełnie nie trafne, a szczególnie to z tym , że Harry został owładnięty przez Voldermota i to zmieniło jego postać.
~Alice Evithe F
Dodano dnia 20 December 2008 19:20
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 216
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 20.12.08
Medale:
Brak
Żałosne. ^^ Sama już nie wiedziałam, czy śmiać się, czy płakać.
Rzeczywiście, jak człowiek tylko do czegoś przyczepi się, to nie odpuści. Niektóre przykłady są wręcz absurdalne.
~Nicolette F
Dodano dnia 23 December 2008 21:01
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Członek Wizengamotu
Punktów: 1467
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 31
Data rejestracji: 15.12.08
Medale:
Brak
Najbardziej uśmiałam się przy 'wypiekach pani Weasley' Śmiech
Niektórzy ludzie, próbują na siłę odróżnić dobro od zła, co kończy się w ich wykonaniu właśnie, jak podsumowała huncwotka, kilkugodzinnym bólem brzucha ze śmiechu ;D Daję W.
~MrsCullen F
Dodano dnia 25 December 2008 13:55
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Gracz Quidditcha Gryffindoru
Punktów: 120
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 7
Data rejestracji: 24.12.08
Medale:
Brak
Szczerze? Żal mi gościa. Ale uśmiałam się jak bóbr.Rotfl .
To, że istnieje ktoś tak bez poczucia humoru (albo nieświadom tego, że posiada jakieś nikłe oznaki zabawności) jest po prostu ... karygodne! ;D
Naprawdę, żal mi tego kolesia. Gdyby chociaż przeczytał wszystkie części to z pewnością zmieniłby zdanie.
Szczególnie śmiechu warty jest drugi punkt. xD
Daję W.
~setareh F
Dodano dnia 27 December 2008 14:53
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 107
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 15
Data rejestracji: 24.11.08
Medale:
Brak
z tego artykułu dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy o sobie i jestem tym wstrząśnięta:
- jestem satanistką (mimo że czasem czytam Pismo Święte i chodzę do kościoła)
- mam nie po kolei w głowie (choć to mi ktoś już wcześniej powiedział, ale na innej podstawie)
-mam coś nie tak z pojmowaniem świata i niedługo będę uważać morderstwo za czyn chwalebny ( o matko!!!!!!! )
- jestem pod działaniem dyktatorskiej akcji która włada połową świata

Huncwotko13 dziś straciłaś głowę - nie śmiałam się , ba byłam zbyt wstrząśnięta głupotą niektórych ludzi.
Jeśli ktoś zna autora tego artu na Onecie niech powie mu, żeby się nie brał za coś o czym nie ma zielonego pojęcia - w tym wypadku pisaniu o Harrym Potterze.
Za artykuł daję W
~atrammarta F
Dodano dnia 02 January 2009 00:23
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Niewymowny
Punktów: 1561
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 60
Data rejestracji: 02.12.08
Medale:
Brak
Tytuł idealnie pasuje x D
Taaa, rzeczywiście ktoś chyba zapomniał przeczytać książkę.
Ale ciii....
Bo może my już jesteśmy konsekwentnie pozbawieni umiejętności odróżniania dobra od zła x D

PO
~tonks96 F
Dodano dnia 15 January 2009 15:43
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 22
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 15.01.09
Medale:
Brak
U mnie skutek przeczytania był taki sam. Tooth
Koleś ma naprawdę nie po kolei w głowie. Rotfl
Twoje komentarze reguł są genialne. Uśmiech
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 87% [146 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 7% [11 głosów]
Zadowalający Zadowalający 2% [3 głosów]
Nędzny Nędzny 2% [3 głosów]
Okropny Okropny 3% [5 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 311
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59