Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Harry po raz kole...
Harry po raz kolejny w skrzydle szpitalnym po meczu
Następną rzeczą, jaką sobie uświadomił, było to, że leży w ciepłym, wygodnym łóżku i patrzy na lampę wiszącą u sufitu i rzucającą krąg złotego światła. Uniósł niepewnie głowę. Po lewej stronie zobaczył znajomą, piegowatą i rudowłosą postać leżącą na łóżku.
- Fajnie, że wpadłeś - powiedział Ron, szczerząc zęby.

Trochę śmiechu nie zaszkodzi: 10 argumentów przeciw Harry`emu
Oto post, który ukazał się dzisiaj na Onet.pl.
Ręczę swoją głową, że uśmiejecie się, gdy go przeczytacie Uśmiech


10 ARGUMENTÓW PRZECIW HARRY'EMU POTTEROWI


1. Harry Potter jest globalnym długofalowym projektem, którego cel stanowi zmiana kultury. Próg obronny przed magią jest w młodym pokoleniu systematycznie niszczony. W ten sposób do społeczeństwa wdzierają się siły, które chrześcijaństwo kiedyś pokonało.

(Nie zgadzam się z tym. Mój nauczyciel religii często porównuje świat do Harry'ego.)

2. Hogwart, szkoła magii i czarodziejstwa, jest zamkniętym światem przemocy i grozy, przekleństw i uroków, ideologii rasistowskiej i ofiar krwi, obrzydliwości i opętania.

(Buhahahahaha!)

3. Harry Potter nie walczy ze złem. W każdym kolejnym tomie coraz bardziej staje się widoczne jego podobieństwo do Voldemorta, który jest uosobieniem zła. W tomie piątym Harry zostaje opętany przez Voldemorta, co prowadzi do zniszczenia jego osobowości.

(Gdyby koleś umiał czytać, zauważyłby, że Harry znowu zwycięża)

4. Świat ludzi jest poniżany, świat czarodziejów i czarownic gloryfikowany.

5. Nie ma żadnego pozytywnego transcendentnego wymiaru. To, co nadnaturalne, jest wyłącznie demoniczne. Boskie symbole są wynaturzone.

(A ja jestem Piotruś Pan)

6. Harry Potter nie jest nowoczesną baśnią. W baśni czarnoksiężnicy i czarownice są jednoznacznie złymi postaciami.

(Nie zawsze, autor nie czytał ani jednej porządnej baśni)

Bohater uwalnia się z ich mocy przez doskonalenie się w cnotach. W Harrym Potterze nie ma nikogo, kto pragnie dobra.

(W takim razie Dumbledore i Zakon Feniksa to krwiożercy mordercy, którzy czyhają na... wypiek ciastek Molly Weasley!)

7. Czytelnik jest konsekwentnie pozbawiany umiejętności odróżniania dobra od zła. Dokonuje się to przez emocjonalną manipulację i intelektualny zamęt.

(Bez komentarza)

8. Wykroczenie wobec młodego pokolenia stanowi to, że zwodzi się je z taką łatwością magią i wypełnia się jego wyobraźnię obrazami świata, w którym rządzi zło. Świata, który nie tylko jest bez wyjścia, ale w którym warto pozostać.

(Tak, a może miłość, przyjaźń i wyobraźnia to mieszkańcy Zoo?!)

9. Każdy, komu zależy na różnorodności poglądów, powinien bronić się przed masowym zaślepieniem i dyktaturą opinii, narzucanych przez gigantyczną akcję multimedialną.

(Gdyby książki J.K.R. nie były bestsellerem, nikt by się nimi nie zainteresował.)

10. Wiara w kochającego BOGA jest wypierana przez natłok magicznych obrazów, dlatego szkolna indoktrynacja Harrym Potterem stanowi atak na wolność religijną. Powinno się odmawiać udziału w szkolnych imprezach potterowskich z powodów religijnych i ze względu na sumienie.

(Ta, jasne. Ciekawa jestem, dlaczego ksiądz zgodził się na urządzenie klasowego Halloween w innym terminie, tj. 2 tygodnie później)

Dlatego bardzo poważnie zastanów się jeśli planujesz zabrać swoje dziecię na ten film, albo kupisz mu tę książkę.

(Bla, bla, bla)

Dla prześmiewców, zamieszczam przykład na to że w tej książce znajdują się autentyczne praktyki okultystyczne:

Rowling, w "Komnacie Tajemnic" pisze o "ręce chwały". Cytat - "O, ręka chwały! Włóż świecę w nią a będzie świeciła tylko temu, kto ją posiada. Najlepszy przyjaciel złodziei i kieszonkowców!"


(Gość bez poczucia humoru)

Ten rodzaj strasznej "ręki chwały" naprawdę istnieje w tradycji okultystycznej. Związana jest ona z ręką mordercy, który został powieszony. Ręka ta została ucięta, oczyszczona z krwi i zakonserwowana w soli. Świece (zrobione z tłuszczu innego mordercy, z knotem z jego włosów) wkłada się między palce przed wejściem złodzieja do domu ofiary. Powiada się, że ta ręka posiada magiczną moc ochrony i ostrzegania dla złodziei.

Najbardziej przerażająca praktyka opisana jest w czwartym tomie, gdy Harry jest przez zaklęcie porwany na cmentarz, gdzie opisany został rytuał satanistyczny w najstraszniejszych szczegółach. Mimo, że opis może nie oddaje dokładnie znanych rytuałów, obecne są klasyczne jego elementy: ofiarę z człowieka, samookaleczenia oraz inne elementy typowe dla satanizmu, włącznie z "atomejem" (ostry sztylet z podwójnym ostrzem używany do składania ofiar).

Jak widać nie jest to "tylko" fikcja literacka... czy zatem to jest dla dzieci?

Skutek przeczytania przeze mnie artykułu- kilkugodzinny ból brzucha ze śmiechu!




Nadesłane przez: huncwotka13
Dodano: lipiec 28 2007 09:40:10
Komentarze
~kaulitzgirl F
Dodano dnia 16 January 2009 14:10
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -82
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 16.01.09
Medale:
Brak
Hogwart, szkoła magii i czarodziejstwa, jest zamkniętym światem przemocy i grozy, przekleństw i uroków, ideologii rasistowskiej i ofiar krwi, obrzydliwości i opętania.

no to jest dobre. xDd

litościPoddaje się
~addicted_to_HP F
Dodano dnia 18 January 2009 13:53
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Animag Lew
Punktów: 555
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 18.01.09
Medale:
Brak
Ja nie mam nic do Kościoła, bo sama jestem katoliczką i nie sądzę żeby to się jakoś gryzło z książkami o Harrym Potterze. Według mnie ktoś kto to napisał albo nie jest wierzący, albo jest fanatykiem. Jest tyle książek które opisują krok po kroku zbrodnię, tyle filmów, ale na ten temat ten "antypotter-gościu" milczy. Nie przeczytał książek albo ich nie zrozumiał, albo może naprawdę jest tępy. Tez się uśmiałam. Poza tym używa takich słów i zwrotów że każdy normalny tego nie zrozumie no i niektórych w ten sposób nabiera, że on jest taki mądry i takie tam.
Uśmiałam się z niektórych naprawdę Rozbawiony Rotfl Ofkurz Wybitny.
~Damakeri F
Dodano dnia 20 January 2009 14:41
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 191
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 18.01.09
Medale:
Brak
mwahahaha Rozbawiony Ten, kto to pisał musiał mieć naprawdę nie po kolei w głowie.
A Twoje komentarze do tych głupot są naprawdę świetne.
Daję W Tak!
~Ginny2378 F
Dodano dnia 24 January 2009 14:16
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 27
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 23.01.09
Medale:
Brak
Twój komentarz do 6 punktu rozbawił mnie najbardziej.
Ja się z tego nie śmiałam, tylko płakałam ze śmiechu!!
Daję W!!
~Sirius PL F
Dodano dnia 27 January 2009 20:59
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 174
Ostrzeżeń: 5
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 27.09.08
Medale:
Brak
Harry Potter nie walczy ze złem. W każdym kolejnym tomie coraz bardziej staje się widoczne jego podobieństwo do Voldemorta, który jest uosobieniem zła. W tomie piątym Harry zostaje opętany przez Voldemorta, co prowadzi do zniszczenia jego osobowości.


Harry podobny do Voldemorta? Harry Potter jest przeciwieństwem Voldemorta. Ten kto stworzył te 10 ,,argumentów" nie potrafi odróżnić dobra od zła najwyraźniej. Należy najpierw przeczytać co najmniej 1 raz całą sagę o HP, a dopiero potem oceniać.

Oceniam na W, ponieważ można się nieźle uśmiać przy tym Rotfl
~Seszen F
Dodano dnia 01 February 2009 17:51
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 112
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 17.01.09
Medale:
Brak
Poglądy a'la mój dziadek... Gościu, który to pisał ma naprawdę niezłą wyobraźnię... Nie sądzę, aby przeczytał choć jedna książkę, a i tak wie jakie bzdety nawypisywać xD
za komentarze W ^^
~Sashka13 F
Dodano dnia 03 February 2009 19:43
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 315
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 47
Data rejestracji: 31.01.09
Medale:
Brak
Jej, to jest świetne xD. Baardzo zabawne, wręcz komiczne!
Autor tego tekstu na pewno nie rozumie książki, zapewne jej nie przeczytał, jak już tu piszecie. Przecież każdy kto zna treść tych powieści wie, że śmierciożercy i Voldemort są ŹLI, a Zakon Feniksa, Dumbledore, Harry, Ron, Hermiona DOBRZY i ratują świat.
Moim zdaniem po prostu musieli wymyślić coś ciekawego, skierowanego do rodziców, żeby się wyżyli na swoich dzieciach...^^.
Dziękuję za artykuł, świetnie się uśmiałam. Daję Wybitny!
~Laureczka1996 F
Dodano dnia 10 February 2009 12:00
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Charłak
Punktów: 8
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 08.02.09
Medale:
Brak
U nas pani od muzyki powiedziała, że tych zaklęc z harrego pottera kiedys używano. I przez tą książke dzieci moga wymawiać te zaklęcia na głos i zostają opętaneZły. DaJe WyBiTnY!!!Jupi!
~Narcyza_Malfoy95 F
Dodano dnia 12 February 2009 12:11
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 84
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 05.02.09
Medale:
Brak
Szczerze??? Uśmiałam się do łez Rotfl Rozbawiony. Moja katechetka powiedziała że przeczytała wszystkie książki z tej serii i nie zauważyła niczego, co by mogło nam zaszkodzić. Normalnie, ten gostek co to pisał musiał chyba się źle poczuć...

Oczywiście daje WYBITNY!!!
~Madlenne F
Dodano dnia 12 February 2009 18:05
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Niewymowny
Punktów: 1654
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 37
Data rejestracji: 08.02.09
Medale:
Brak
Boże jak mnie denerwują takie artykuły o tym jaki to HP jest zly...
Ale przyznam ze twoje komentarze są świetne! Wspaniałe poczucie humoru. Śmiech
A jeśli chodzi o krytyków Harry'ego to do nich chyba nigdy nie dotrze znaczenie zwrotu fikcja literacka...
Daję W, oczywiście. Oczko
~hermionika F
Dodano dnia 20 February 2009 16:47
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 85
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 17
Data rejestracji: 18.02.09
Medale:
Brak
Ktoś kto to napisał to człowiek bez humoru, który nie wie czego się czepiać . Nawet jeśli coś mu się nie podoba to nie powinien pisać takich argumentów, bo niektórzy ludzie nieznający Harry'ego Pottera zaczynają wierzyć w takie bzdury. Nawet jeżeli te argumenty powinny trafić na jakąś stronę to powinna być to strona z żartami. Za dawkę śmiechu daję "Wybitny". Gratuluję Autorowi za te wszystkie dopiski.Poproszę o więcej takich artykułów, bo teraz nieczęsto mam powód do śmiechu z artykułów na Hogsmeade.pl
~Syriusz23 F
Dodano dnia 01 March 2009 10:38
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 6
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 01.03.09
Medale:
Brak
Ooo... Jestem satanistą! xD Normalnie nie wiedziałem! Teraz już na luzie mogę jadać psy! xD <joke>

Ale tak ogólnie to brak mi słów. Ja tam jestem za HP a ci co "zwalczają satanizm (czytaj - Harry'ego Pottera), to niech idą się paść. Radio Ma-pysk będzie niedługo nasłuchiwać rozmowy telefoniczne i jak będzie mowa o HP, to będą mówić np. Jak śmiesz synu szatana rozmawiać o takich nie<za-dużo-wyrazów-aby-to-napisać> rzeczach przez telefom?!

Za artykuł... W. Oczko
~DominiKa812 F
Dodano dnia 29 March 2009 13:48
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zwycięzca TT
Punktów: 286
Ostrzeżeń: 4
Komentarzy: 66
Data rejestracji: 07.09.08
Medale:
Brak
Hahaha bardzo zabawne. Co oni myślą, że Harry Potter odciąga kogoś od religii czy jak? Koleś na pewno nie umie dokładnie czytać i założę się, że nie przeczytał wszystkiego bardzo dokładnie. Czytając to i twoje komentarze to myślałam, że padnę. A ja jestem Piotruś Pan. hehe xD Osoba która to pisała ma na bani, zero poczucia humoru. Daje Wybitny za ten zabawny artykuł xD
~Aranoisiv F
Dodano dnia 09 April 2009 18:29
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Opiekun Ravenclawu
Punktów: 3393
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 236
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Medal
Trochę po pokemonowsku - lol.
4. Świat ludzi jest poniżany, świat czarodziejów i czarownic gloryfikowany.
Czyli że czarodzieje i czarownice nie są ludźmi?
7. Czytelnik jest konsekwentnie pozbawiany umiejętności odróżniania dobra od zła. Dokonuje się to przez emocjonalną manipulację i intelektualny zamęt.
I pranie mózgu w nowym Vizirze! Jupi!
Mogłabym tak do każdego punktu, ale szkoda miejsca.

Ale ciii....
Bo może my już jesteśmy konsekwentnie pozbawieni umiejętności odróżniania dobra od zła
Tutaj już leżę.
~Luna772 F
Dodano dnia 21 April 2009 18:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -82
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 40
Data rejestracji: 21.03.09
Medale:
Brak
Genialne! Znaczy genialnie śmieszne. Czasami zdaje się jakgdyby Umbridge to na pisała... Straszne bzdury ale to dobrze.
~severus not dead F
Dodano dnia 25 April 2009 17:50
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Gracz Quidditcha Slytherinu
Punktów: 119
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 14
Data rejestracji: 25.04.09
Medale:
Brak
Czegoż to ludzie nie wymyślą? Szczególnie jak im się nudzi. Rozwalające. Kładzie na łopatki ze śmiechu. Mówią to ludzie, którzy zazdroszczą dla Jo sukcesu i tyle. Zabawne i żałosne zarazem. ;-D
~pomylona F
Dodano dnia 27 April 2009 18:02
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 167
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 27.04.09
Medale:
Brak
Hah! Wypieki pani Weasley są dobreŚmiech
Już któryś raz z kolei spotykam się z tego typu artykułem. To jest chore!
Przecież to jest książka, TYLKO książka. Przecież ludzie nie będą odprawiać jakiś rytuałów odrodzenia więc o co chodzi?! Czytamy książki żeby oderwać się od normalnego świata. Czy ktoś się czepił np. książki Ten Obcy? Po prostu skandalTooth Zenek ucieka z domu i oni dają nam go na przykład?Język A z resztą jakby ktoś nie zauważył to Harry walczy ze złem...Język

To będzie moja pierwsza ocena postawiona na tym forum.
Oczywiście WYBITNY;D
~kasias_122 F
Dodano dnia 10 May 2009 19:12
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 21
Ostrzeżeń: 4
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 09.05.09
Medale:
Brak
Aż się popłakałam ze śmiechu!!!Rotfl
A gość co to pisał to naprawde musiał mieć nirówno pod sufitem. Jęzor
Jak dla mnie jak najbardziej zasłużony WYBITNY
~Carmel F
Dodano dnia 31 May 2009 14:14
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Charłak
Punktów: 9
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 15
Data rejestracji: 15.04.09
Medale:
Brak
Muahaha! Się uśmiałam.

Gość, który to napisał, był niezwykle 'obiektywny'. Gdyby przeczytał wszystkie tomy HP, a nie tylko te fragmenty, które pasują do jego 'błyskotliwej' teorii, to wiedziałby, że to kompletna bzdura. HP - satanistyczny! Ha, ha, dobre. To tak, jakby stwierdził, że Owsiak jest seryjnym mordercą, który czyha na życie niewinnych dzieci O.o
~darksev F
Dodano dnia 15 June 2009 14:19
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2736
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 89
Data rejestracji: 07.06.09
Medale:
Brak
2. Hogwart, szkoła magii i czarodziejstwa, jest zamkniętym światem przemocy i grozy, przekleństw i uroków, ideologii rasistowskiej i ofiar krwi, obrzydliwości i opętania.

Hahahahaha Rotfl To mnie dobiło. A co, może jeszcze światem samobójstw i żyletek? o.O. Ten gość to dopiero jest dziwny. Hahahah xD

Dlatego bardzo poważnie zastanów się jeśli planujesz zabrać swoje dziecię na ten film, albo kupisz mu tę książkę.

O tak, bo ta zła, mhroczna i przepełniona
światem przemocy i grozy, przekleństw i uroków, ideologii rasistowskiej i ofiar krwi, obrzydliwości i opętania
jest szkodliwa dla mojego dziecka. Ta. Ugryzie go jeszcze!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 87% [146 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 7% [11 głosów]
Zadowalający Zadowalający 2% [3 głosów]
Nędzny Nędzny 2% [3 głosów]
Okropny Okropny 3% [5 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 206
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59