Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Przekomarzanie si...
Przekomarzanie się Freda z Percym
- Tak, ktoś mógłby ci znowu podrzucić smocze łajno , no nie, Percy? - zakpił Fred.
- To była próbka nawozu z Norwegii! - oburzył się Percy oblewając się rumieńcem. - To nie był żaden dowcip!
- Był - szepnął Fred do Harry`ego, kiedy wstawali od stołu. - My mu to posłaliśmy.

Trochę śmiechu nie zaszkodzi: 10 argumentów przeciw Harry`emu
Oto post, który ukazał się dzisiaj na Onet.pl.
Ręczę swoją głową, że uśmiejecie się, gdy go przeczytacie Uśmiech


10 ARGUMENTÓW PRZECIW HARRY'EMU POTTEROWI


1. Harry Potter jest globalnym długofalowym projektem, którego cel stanowi zmiana kultury. Próg obronny przed magią jest w młodym pokoleniu systematycznie niszczony. W ten sposób do społeczeństwa wdzierają się siły, które chrześcijaństwo kiedyś pokonało.

(Nie zgadzam się z tym. Mój nauczyciel religii często porównuje świat do Harry'ego.)

2. Hogwart, szkoła magii i czarodziejstwa, jest zamkniętym światem przemocy i grozy, przekleństw i uroków, ideologii rasistowskiej i ofiar krwi, obrzydliwości i opętania.

(Buhahahahaha!)

3. Harry Potter nie walczy ze złem. W każdym kolejnym tomie coraz bardziej staje się widoczne jego podobieństwo do Voldemorta, który jest uosobieniem zła. W tomie piątym Harry zostaje opętany przez Voldemorta, co prowadzi do zniszczenia jego osobowości.

(Gdyby koleś umiał czytać, zauważyłby, że Harry znowu zwycięża)

4. Świat ludzi jest poniżany, świat czarodziejów i czarownic gloryfikowany.

5. Nie ma żadnego pozytywnego transcendentnego wymiaru. To, co nadnaturalne, jest wyłącznie demoniczne. Boskie symbole są wynaturzone.

(A ja jestem Piotruś Pan)

6. Harry Potter nie jest nowoczesną baśnią. W baśni czarnoksiężnicy i czarownice są jednoznacznie złymi postaciami.

(Nie zawsze, autor nie czytał ani jednej porządnej baśni)

Bohater uwalnia się z ich mocy przez doskonalenie się w cnotach. W Harrym Potterze nie ma nikogo, kto pragnie dobra.

(W takim razie Dumbledore i Zakon Feniksa to krwiożercy mordercy, którzy czyhają na... wypiek ciastek Molly Weasley!)

7. Czytelnik jest konsekwentnie pozbawiany umiejętności odróżniania dobra od zła. Dokonuje się to przez emocjonalną manipulację i intelektualny zamęt.

(Bez komentarza)

8. Wykroczenie wobec młodego pokolenia stanowi to, że zwodzi się je z taką łatwością magią i wypełnia się jego wyobraźnię obrazami świata, w którym rządzi zło. Świata, który nie tylko jest bez wyjścia, ale w którym warto pozostać.

(Tak, a może miłość, przyjaźń i wyobraźnia to mieszkańcy Zoo?!)

9. Każdy, komu zależy na różnorodności poglądów, powinien bronić się przed masowym zaślepieniem i dyktaturą opinii, narzucanych przez gigantyczną akcję multimedialną.

(Gdyby książki J.K.R. nie były bestsellerem, nikt by się nimi nie zainteresował.)

10. Wiara w kochającego BOGA jest wypierana przez natłok magicznych obrazów, dlatego szkolna indoktrynacja Harrym Potterem stanowi atak na wolność religijną. Powinno się odmawiać udziału w szkolnych imprezach potterowskich z powodów religijnych i ze względu na sumienie.

(Ta, jasne. Ciekawa jestem, dlaczego ksiądz zgodził się na urządzenie klasowego Halloween w innym terminie, tj. 2 tygodnie później)

Dlatego bardzo poważnie zastanów się jeśli planujesz zabrać swoje dziecię na ten film, albo kupisz mu tę książkę.

(Bla, bla, bla)

Dla prześmiewców, zamieszczam przykład na to że w tej książce znajdują się autentyczne praktyki okultystyczne:

Rowling, w "Komnacie Tajemnic" pisze o "ręce chwały". Cytat - "O, ręka chwały! Włóż świecę w nią a będzie świeciła tylko temu, kto ją posiada. Najlepszy przyjaciel złodziei i kieszonkowców!"


(Gość bez poczucia humoru)

Ten rodzaj strasznej "ręki chwały" naprawdę istnieje w tradycji okultystycznej. Związana jest ona z ręką mordercy, który został powieszony. Ręka ta została ucięta, oczyszczona z krwi i zakonserwowana w soli. Świece (zrobione z tłuszczu innego mordercy, z knotem z jego włosów) wkłada się między palce przed wejściem złodzieja do domu ofiary. Powiada się, że ta ręka posiada magiczną moc ochrony i ostrzegania dla złodziei.

Najbardziej przerażająca praktyka opisana jest w czwartym tomie, gdy Harry jest przez zaklęcie porwany na cmentarz, gdzie opisany został rytuał satanistyczny w najstraszniejszych szczegółach. Mimo, że opis może nie oddaje dokładnie znanych rytuałów, obecne są klasyczne jego elementy: ofiarę z człowieka, samookaleczenia oraz inne elementy typowe dla satanizmu, włącznie z "atomejem" (ostry sztylet z podwójnym ostrzem używany do składania ofiar).

Jak widać nie jest to "tylko" fikcja literacka... czy zatem to jest dla dzieci?

Skutek przeczytania przeze mnie artykułu- kilkugodzinny ból brzucha ze śmiechu!




Nadesłane przez: huncwotka13
Dodano: lipiec 28 2007 09:40:10
Komentarze
~Polgara F
Dodano dnia 11 April 2010 22:19
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 92
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 15
Data rejestracji: 11.04.10
Medale:
Brak
Pamiętam, że kiedyś czytałam artykuł, w którym ktoś próbował przekonać czytelników do nie czytania Harry'ego, ponieważ "w "Czarze Ognia" Rowling opisuje satanistyczny obrządek, który mąci w głowach dzieciom i sprowadza je na złą drogę!". Autorowi chodziło o scenę na cmentarzu. Teraz, gdy o tym myślę, chce mi się śmiać. Rozbawiony Przecież tak naprawdę nikt nie bierze tego na poważnie. ^^

Wybitny - genialne komentarze Oczko
~Bou F
Dodano dnia 30 April 2010 17:27
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Książe Półkrwi
Punktów: 2195
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 137
Data rejestracji: 27.04.10
Medale:
Brak
Prawie spadłam z krzesła ze śmiechu!!! Sądzę,że w 4 części jest przedstawiony rytułał satanistyczny,żeby pokazac jaki Voldemort jest zły! Przecież Harry taki nie jest!!!
Za artykuł daję oczywiście W
~kapelka F
Dodano dnia 03 May 2010 19:41
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 12
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 23.12.09
Medale:
Brak
jeśli chodzi o ten satanizm... prawdziwi satanisci nie robią nikomu krzywdy oni mają wlasną religie. Ci co niszczą cmentarze, robią tak zwane "czarne msze" to PSEUDO SATANISCI moja koleza sie tym interesuje.
Sorki za to ze niema znakow miekkich ale mam popsuta klawiature
~Eisblume F
Dodano dnia 06 May 2010 22:05
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pracownik Ministerstwa
Punktów: 1201
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 35
Data rejestracji: 04.05.10
Medale:
Brak
*zgon ze śmiechu*
Kościół czepia się Pottera, bo Harry nie chodzi do kościółka i nie odmawia paciorka wieczorkiem. Tooth
~ciemna1OO F
Dodano dnia 13 May 2010 16:20
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 81
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 16
Data rejestracji: 13.05.10
Medale:
Brak
Tak, niezłe. Śmiech Strasznie śmieszne te głupoty. Fakt, nawet nie obraża fanów Harry'ego, bo to jest niedorzeczne. Koleś w ogóle nie rozróżnia pewnie Harry'ego od Voldemorta, co już jest śmieszne... Ale dalej są takie głupoty, że aż trudno się nie śmiać! Rotfl
~Lilka Potter F
Dodano dnia 14 May 2010 16:56
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 416
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 18
Data rejestracji: 13.05.10
Medale:
Brak
Rany ja nie wytrzymam.Z tym satanizmem to już przesadzili.Artykuł jest fajny,zawsze można się dowiedzieć dokąd się głupota Onetu,nie?
Wybitny się należy!hjehje...
~Ariadna F
Dodano dnia 16 May 2010 13:11
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Charłak
Punktów: 10
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 12
Data rejestracji: 11.05.10
Medale:
Brak
Gościu nienormalny. Wydrukowałam to sobie. I tak się śmiałam... =) pozdrawiam

P.S. Twoje komentarze są cool Rozbawiony
~JaneVolturi F
Dodano dnia 28 May 2010 18:06
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 24
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 35
Data rejestracji: 28.05.10
Medale:
Brak
Fajne,fajne,fajne! Komentarze w nawiasach są genialne! Koleś który to pisał na onecie ma nie po kolei w głowie! Art. zasługuje na wybitny;p
Milva: Jeden wykrzyknik w zupełności wystarczy, zaufaj mi.
~Bloo F
Dodano dnia 11 June 2010 17:57
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Barman w w Świńskim Łbie
Punktów: 1390
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 55
Data rejestracji: 04.12.09
Medale:
Brak
Postanowiłam sobie poszperać po artykułach i zainteresowało mnie 10 argumentów przeciw Potterowi. Myślę sobie, przeczytam, a co?! Dobra, uśmiałam się, ale i przeraziłam zarazem. Tekst, jak widzę stary, emocje z resztą też już w większości opadły, bo historia zakończona. Jednak mimo wszystko zastanawia mnie, skąd tym ludziom przychodzą takie bzdury do głowy? Czy bierze się to z zazdrości i rozgoryczenia, że jakaś kobieta napisała tak genialną książkę i odtąd żyje jej się lepiej? I te śmieszne ataki kościoła i tym podobnych instytucji. Śmiem wątpić, że ludzie ci czytali te książki ( no bo, jeśli czytali, to znaczy, że mają poważne problemy z czytaniem ze zrozumieniem, prawda?). Nie wiem, jak można pisać, że Potter promuje zło, cyt: W Harrym Potterze nie ma nikogo, kto pragnie dobra. No poprostu, jak to mawiają w kabarecie Moralnego Niepokoju: "witki mi opadły". Czy ci wszyscy sceptycy myślą, że ludzie czytający Pottera to idioci, którzy nie potrafią rozróżnić dobra od zła? Postawy właściwej od niewłaściwej? Czy oni sądzą, że czytelnicy Pottera, nie zdają sobie sprwy, że świat czarodziejów nie istnieje, a realizowanie spotkań między fanami, czy nawet organizowanie imprez, to poprostu sposób na zabicie nudy? To naprawdę śmieszne i irytujące, te wszystkie "święte" słowa. Nie chcę tutaj, broń Boże, atakować kościoła, ale może księża oraz osoby, które są tak wrogo nastawione do Pottera, najpierw przeczytałyby całą historię i być może wszyscy by się z niej czegoś nauczyli Uśmiech Jak to się mówi i z doświadczenia historycznego wynika: Trzeba być tolerancyjnym, mieć umysł otwarty i unikać wypowiadania się w tematach, o których się nie ma, lub nie chce mieć zielonego pojęcia.
~marta F
Dodano dnia 20 July 2010 13:23
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Dorosły Czarodziej
Punktów: 875
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 77
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Uważam, że osoba pisząca artykuł chyba nie umie czytać...
Wybiera z książki pewne fragmenty i myśl,i że co, że wszystko jej wolno...
Nie zgadzam się z żadnym punktem jej bzdurnej wyliczanki...

Co do twoich komentarzy huncwotko13, są w pełni trafione i w zupełności się z nimi zgadzam
Szczerz mówiąc żal mi takich ludzi którzy wypisują takie brednie...
~chica F
Dodano dnia 31 July 2010 15:52
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 102
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 10
Data rejestracji: 31.07.10
Medale:
Brak
To Voldemort jest przecież rasistą a Harry z nim walczy... Jest trochę jak Hitler xD A co? Hitler był czarodziejem?
Co do punktu 6... facet chyba nie czytał czarnoksiężnika z krainy Oz... przecież były dwie dobre czarownice, nie? A Dumbledor chciał zła i wszyscy z GD i ZF też byli demonami! ;D
7.Ja widzę wyraźnie, ze Dumbledore jest dobry i Harry też jest dobry, a Voldemort ze śmierciożercami są źli. Cóż... chyba tylko głupi tego by nie zauważył.. 8.Szczera przyjaźń między Harrym, Ronem i Hermioną jest ZUA!? ; p 10. eee..co? Dobrze, że tam oprócz Bożego Narodzenia i Wielkanocy nie było jakiegoś wielbienia Boga. Bo to by była klerykalizacja tych niewierzących. Tak powinno się pisać książki- żeby nie urazić niczyich uczuć religijnych jakiekolwiek by były. A Halloween jest po prostu popularne w Anglii. A ta ręka, to była ręka Glorii xD Na tym polega ten świat, a nie na praktykach okultystycznych ; p W końcu to był sklep z czarnomagicznymi przedmiotami, więc co się dziwić..hahah xD i ten rytuał satanistyczny.. haha xD to akurat mnie rozwaliło ;D
~zoska F
Dodano dnia 03 August 2010 21:19
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 18
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 03.08.10
Medale:
Brak
Co do tego co napisał o Czarze Ognia najlepsze jest to że słowa dzięki którym odradza się Voldzio w polskim tłumaczeniu są na stronie nr. 666Tooth
~Ginny_Ruda F
Dodano dnia 08 August 2010 19:43
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Redaktor Proroka
Punktów: 1034
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 110
Data rejestracji: 19.06.10
Medale:
Brak
Masakra, aż żal ściska za serce! Kto wypowiedział te słowa?! Kimkolwiek był ..domyślałm się, że był potworem antyczytającym, a już na pewno antypotterowym. W takim razie nie powinien się udzielać, ale co poradzić. PF! Od zawału przy czytaniu tego co ten ''ktoś'' nawypisywał uratowały mnie Twoje osobiste komentarze :} Genialne!
Daję W!
~Yuki27 F
Dodano dnia 23 August 2010 13:37
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Gajowy Hogwartu
Punktów: 996
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 15
Data rejestracji: 25.07.10
Medale:
Brak
Tytuł jest zachęcająca, a i treść świetna. Komentarze autorki nie raz mnie dobiły, bo sama w podobny sposób bym to podsumowała. Naprawdę te "dowody" są coraz głupsze. A piszą je ludzie, którzy nie czytali książki...
~Jina007 F
Dodano dnia 24 August 2010 19:23
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 203
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 49
Data rejestracji: 26.07.10
Medale:
Brak
Bohater uwalnia się z ich mocy przez doskonalenie się w cnotach. W Harrym Potterze nie ma nikogo, kto pragnie dobra.

No, tu już przesadził. A Dumbledore to co? Zakon feniksa to popiera zabijanie, tak? Harry to wcielenie zła?
Jeju, ale się uśmiałam!
~I love Draco F
Dodano dnia 29 August 2010 14:25
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 47
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 19
Data rejestracji: 28.08.10
Medale:
Brak
Osoba, która to napisała, nie ma bladego pojęcia o książce
"Harry Potter". Wg mnie, to co tutaj jest napisane jest sprzeczne z prawdą. To jest po prostu idiotyczne Omg
~Galadiel F
Dodano dnia 27 November 2010 19:59
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 26
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 4
Data rejestracji: 07.08.10
Medale:
Brak
Ja się uśmiałam. Buahahahahaaa! Ktoś, kto to pisał jest totalnym idiotą, który nie potrafi czytać ze zrozumieniem. HP to najwspanialsze książki jakie kiedykolwiek przeczytałam ( tak mi się wydaje ;d ) . Zapewne napisał/ wygłaszał to jakiś mocher, który zapatrzony jest w Kościół i codziennie lata do kościoła. I jeśli uwielbiam HP to jestem satanistką? Buahahahhahahaaa! Właściwie to trochę jest mi szkoda tych ludzi, którzy uważają, że HP jest czymś ' złym '
A normalnych pozdrawiam serdecznie! ;*
~kamaa F
Dodano dnia 02 January 2011 14:47
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Gracz Quidditcha Gryffindoru
Punktów: 118
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 01.01.11
Medale:
Brak
Yyy... Normalnie śmieszne Rozbawiony Przecież książka opowiada o prawdziwej przyjaźni i walce ze złem... Widać, że autor przed napisaniem tego na Onecie nie raczył przeczytać książek. Żałosne Omg Wredny Wybitny, bo się przynajmniej pośmiałam Język
~Najlepszy czarodziej F
Dodano dnia 07 January 2011 15:39
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 31
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 02.01.11
Medale:
Brak
szczerze? Prawie sie zesrałem ze śmiechu! To było żałosne! A ten gostek to kurde jaiś fan Star warsów ( sorry nie chce mi sie meczyć palców na napisanie tej głupiej nazwy) On po prostu miał trudne dzieciństwo! A tak po przeczytaniu : Buhahahahahahahahahaha!DowcipniśToothhjehje...
~bloomix F
Dodano dnia 24 January 2011 16:31
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Wybitny Uczeń
Punktów: 617
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 22
Data rejestracji: 22.01.11
Medale:
Brak
Zgadzam się z komentarzami. Koleś który pisał ten artykuł na onet.pl nieuważnie przeczytał książkę, a potem wypisywał takie bzdety, żeby namieszac nam - fanom, w głowach. Ale chyba się nie udało.
Artykuł bardzo mi się podoba Oczko
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 87% [146 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 7% [11 głosów]
Zadowalający Zadowalający 2% [3 głosów]
Nędzny Nędzny 2% [3 głosów]
Okropny Okropny 3% [5 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 252
» Użytkowników online: 1

~agrohimgwj

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59