Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
O rzucaniu różdżką
O rzucaniu różdżką
– A co będzie, jeśli machnę różdżką i nic się nie stanie?
– Ja wiem? Może ją rzucisz i rąbniesz go w nos – zaproponował Ron.

Wykaz wydanej w Polsce literatury "okołopotterowej"
Możliwie najpełniejszy, poglądowy wykaz wydanej w Polsce i dostępnej na polskim rynku tzw. literatury "okołopotterowej":


  • Tytuł: "Quidditch przez wieki" ("Quidditch through the ages")

  • Autor: J. K. Rowling (jako Kennilworthy Whisp)

  • Wydawnictwo: Media Rodzina

  • Rok wydania: 2002 (Polska), 2001 (Świat)

  • Ilość stron: 64

  • Opis: "Pod nazwiskiem autora Kennilworthy'ego Whispa kryje się sama J.K. Rowling, a Quidditch przez wieki to ulubiona lektura Harry'ego Pottera. Książka zawiera krótką historię ulubionej dyscypliny sportowej czarodziejów wraz z opisem drużyn poszczególnych krajów, przepisów, fauli, zagrań taktycznych i markowych mioteł."



  • Tytuł: "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" ("Fantastic beasts and where to find them")

  • Autor: J. K. Rowling (jako Newt Skamander)

  • Wydawnictwo: Media Rodzina

  • Rok wydania: 2002 (Polska), 2001 (Świat)

  • Ilość stron: 48

  • Opis: "Pod wymyślnym pseudonimem Newt Skamander występuje oczywiście, jak i w poprzedniej pozycji, J.K. Rowling, która miłośnikom Harry'ego Pottera sprawiła tą książeczką prawdziwą frajdę. Jest to zabawne kompendium z magizoologii, czyli wiedzy o magicznych zwierzętach, które służy jako podręcznik Harry'emu i jego przyjaciołom w Szkole Magii i Czarodziejstwa (zawiera ich liczne uwagi kreślone pośpiesznie na marginesach). W książeczce opisano aż siedemdziesiąt pięć gatunków magicznych stworzeń, wśród których znajdują się tak znane jak wilkołaki, trolle, centaury, smoki oraz mniej znane jak chorbotki, żądlibąki, psidwaki, druzgotki."

  • Tytuł: "Baśnie barda Beedle'a" ("The Tales of Beedle the Bard")

  • Autor: J. K. Rowling

  • Wydawnictwo: Media Rodzina

  • Rok wydania: 2008 (Polska i Świat)

  • Ilość stron: 112

  • Opis: "Jest to zbiór pięciu baśniowych legend należących do magicznego kanonu literackiego, z którym każdy małoletni czarodziej zapoznaje się w dzieciństwie, tak jak my poznajemy baśnie Andersena czy braci Grimm. Każda z pięciu baśni kryje uniwersalne prawdy, jak mądrość na temat siły płynącej ze szczerej przyjaźni, odkupieńczej mocy miłości i prawdziwej magii kryjącej się w sercu każdego z nas."

  • Tytuł: "Tezaurus. Harry Potter"

  • Autor: Andrzej Polkowski i Joanna Lipińska

  • Wydawnictwo: W. Cejrowski Ltd.

  • Rok wydania: 2004

  • Ilość stron: 372

  • Opis: "Tezaurus to leksykon opisujący postacie, miejsca, przedmioty, czary, rośliny i zwierzęta pojawiające się w powieściach o Harrym Potterze. Jest to idealna pomoc przy lekturze kolejnych tomów Harry'ego Pottera. Zawiera prawie tysiąc haseł, ich angielskie odpowiedniki, wyjaśnia pochodzenie nazw i imion"



  • Tytuł: "Tezaurus. Harry Potter I - VII"

  • Autor: Andrzej Polkowski i Joanna Lipińska

  • Wydawnictwo: Zysk i S-ka

  • Rok wydania: 2008

  • Ilość stron: 474

  • Opis: "Bardzo lubię książki o Harrym Potterze. Przeczytałem je wszystkie po dwa razy, najpierw wydania amerykańskie, potem polskie. (...). Czyli jestem na bieżąco. Ale mimo to gubię się wśród mnogości nazw, postaci, wątków, miejsc i zdarzeń. Dlatego z wielką ochotą zostałem wydawcą Tezaurusa. Korzystam z niego przy lekturze. Pozwala mi przypomnieć sobie, kim był ten czy ów. Pozwala odszukać polski odpowiednik nazwy konkretnego zaklęcia znanego mi tylko po angielsku. Siedem grubych tomów to trochę zbyt wiele, by wszystko spamiętać. A poza tym z podobnych tezaurusów (słowników-leksykonów) korzystali wszyscy tłumacze, we wszystkich krajach, gdzie wydano te książki."

  • Tytuł: "Jak powstał Harry Potter" ("An Interview with J. K. Rowling")

  • Autor: Lindsey Fraser

  • Wydawnictwo: Media Rodzina

  • Rok wydania: 2000 (Polska i Świat)

  • Ilość stron: 63

  • Opis: "Lindsey Fraser, wybitna znawczyni i entuzjastka literatury dziecięcej, pyta Joanne K. Rowling o jej błyskotliwą karierę, a także o przeżycia z dzieciństwa, wspomnienia ze szkoły i studiów, o ukochane zwierzęta i ulubione książki..."



  • Tytuł: "Magiczne światy Harry'ego Pottera. Skarbiec mitów, legend i fascynujących faktów" ("The Magical Words of Harry Potter. A treasury of myths, legends, and fascinating facts")

  • Autor: David Colbert

  • Wydawnictwo: Albatros

  • Rok wydania: 2002 (Polska), 2001 (Świat)

  • Ilość stron: 247

  • Opis: "Czy bazyliszki to wielkie węże? Dlaczego uczniowie Durmstrangu podróżują statkiem? Dlaczego po spotkaniu z dementorem należy zjeść czekoladę? Dlaczego profesor McGonagall zamienia się w kota? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w książce Colberta, który uświadamia nam, że powieści o słynnym czarodzieju wykazują zadziwiające powiązania z legendami, literaturą, historią czy medycyną. Jeśli ciekawi was pochodzenie fantastycznych zwierząt i prawdziwe życie wielkich magów, jeśli szukacie klucza do ukrytych znaczeń imion - sięgnijcie po "Magiczne światy Harry'ego Pottera"."

  • Tytuł: "Harry Potter. Nauka i Magia" ("The science of Harry Potter. How Magic Really Works")

  • Autor: Roger Highfield

  • Wydawnictwo: Prószyński i s-ka

  • Rok wydania: 2003 (Polska), 2002 (Świat)

  • Ilość stron: 312

  • Opis: "Za sprawą J. K. Rowling nasz świat ponownie zapełnił się smokami, latającymi miotłami, magicznymi zaklęciami, cudownymi eliksirami, no i czarodziejami. Ta książka powinna znaleźć się na półce każdego miłośnika magicznego świata Harry'ego Pottera (...)"


  • Tytuł: "Mugole i Magia. J. K. Rowling i fenomen Harry'ego Pottera" ("Muggles and Magic. An Unofficial Guide to JK Rowling and the Harry Potter Phenomeno")

  • Autor: George Beahm

  • Wydawnictwo: Rebis

  • Rok wydania: 2005 (Polska), 2004 (Świat)

  • Ilość stron: 488

  • Opis: "Mugole i magia to książka wyjątkowa w powodzi różnych opracowań dotyczących Harry'ego Pottera. Jest to swego rodzaju podręcznik i przewodnik, który pozwala lepiej poznać J. K. Rowling i jej najsłynniejszego bohatera - Harry'ego Pottera i jego czarodziejskich przyjaciół. Książka została skonstruowana tematycznie, by czytelnik mógł łatwiej odnaleźć informacje, które go interesują. A znajdzie tu wszystko: od biografii i kalendarium życia J. K. Rowling przez słowniczek cytatów, pojęć i postaci z pięciu części Harry'ego Pottera po informacje dotyczące filmów, stron internetowych i zabawek związanych z najsłynniejszym czarodziejem świata.
    Jest to prawdziwa skarbnica wiedzy, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Ta niezwykła, bogato ilustrowana książka powinna być lekturą obowiązkową dla wszystkich miłośników Harry'ego Pottera i jego magicznego świata."

  • Tytuł: "Księga wiedzy czarodziejskiej. Przewodnik po zaczarowanym świecie Harry'ego Pottera" ("The Sorcerer's Companion: A Guide to the Magical World of Harry Potter")

  • Autor: Allan Zola Kronzek i Elizabeth Kronzek

  • Wydawnictwo: Rebis

  • Rok wydania: 2002 (Polska), 2001 (Świat)

  • Ilość stron: 320

  • Opis: "Księga wiedzy tajemnej pozwala odkryć całe bogactwo zdumiewających informacji na temat wszelkich czarodziejskich rzeczy i zjawisk, z jakimi spotyka się Harry. Miliony czytelników na wszystkich kontynentach zachwycają się czarownym światem magii, zaklęć i mitycznych stworzeń towarzyszących Harry'emu Potterowi i jego przyjaciołom. Jednak większość z nich nie wie, że za fantastyczną krainą Harry'ego kryją się całe wieki historii, folkloru i mitów. Czarodziejskie różdżki i czarodzieje, bogini i miotły, hipogryfy i zielarstwo, wszystko to ma swoje zadziwiające historie zaczerpnięte z legend, literatury albo rzeczywistych zdarzeń sprzed setek, a nawet tysięcy lat. Różdżki takie jak te, sprzedawane na ulicy Pokątnej, wyrabiali niegdyś druidzi z gałęzi świętego cisu. Pierwsze eliksiry miłosne sporządzano w starożytnej Grecji i Egipcie, a księgi zaklęć i klątw cieszyły się ogromną popularnością w średniowieczu. Znajdziecie tu wszystko - od amuletów po zwodniki. Księga wiedzy tajemnej - fascynująca wycieczka po porywającym świecie Harry'ego Pottera - powinna znaleźć się na półce każdego miłośnika przygód młodego czarodzieja."

  • Tytuł: "Harry Potter - filozoficzny czarodziej" ("Harry Potter - en philosofisk trollmenn")

  • Autor: Gaare Jorgen i Sjaastad Oystein

  • Wydawnictwo: Jacek Santorski & CO

  • Rok wydania: 2007 (Polska)

  • Ilość stron: 272

  • Opis: "Opowieść o Harrym Potterze jest mocno zakorzeniona w mitologii i tradycji magicznej, lecz jej filozoficzne podłoże czeka jeszcze na odkrycie, bo np. Tiara Przydziału, Mapa Huncwotów oraz Myślodsiewnia są uosobieniem myśli wyrażonych przez Platona, Kanta i Hume'a, a w postawionym na głowie świecie Mugoli i czarodziejów, autorzy tłumaczą, pozbawiony lepkiej poprawności politycznej przekaz o tolerancji i antyrasizmi. Jorgen Gaare i Oystein Sjaastad pytają dlaczego ta opowieść zdobywa tak różnorodne grupy czytelników niezależnie od kultury i wieku? ... I odpowiadają: prawdopodobnie dlatego, że sięga głęboko w naszą ludzką egzystencję, grając na emocjach i ambicjach, naszych nadziejach i obawach, pojęciach i przekonaniach. Gdybyście kiedyś wątpili: Harry Potter zabiera nas prosto do filozofii!"

  • Tytuł: "Harry Potter - dobry czy zły" ("Harry Potter - gut oder bose")

  • Autor: Gabriele Kuby

  • Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne

  • Rok wydania: 2006 (Polska)

  • Ilość stron: 144

  • Opis: "Dobrze, że wyjaśnia pani sprawę Harry'ego Pottera, ponieważ jest to subtelne uwiedzenie, które oddziałuje niepostrzeżenie, a przez to głęboko, i rozkłada chrześcijaństwo w duszy człowieka, zanim mogło ono w ogóle wyrosnąć". - list kardynała Josepha Ratzingera do Gabriele Kuby z 7 marca 2003 roku. Książka Gabriele Kuby może pomóc tym wszystkim, którzy nie chcą się poddać szeroko zakrojonej manipulacji, oraz tym, którzy czują się odpowiedzialni za młodych ludzi - rodzicom, nauczycielom, wychowawcom."

  • Tytuł: "Harry Potter i okultyzm"

  • Autor: ks. Aleksander Posacki SJ

  • Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne

  • Rok wydania: 2006

  • Ilość stron: 224

  • Opis: "Autor zdecydowanie przeciwstawia się powszechnym twierdzeniom, że Harry Potter to tylko niewinna wyobraźnia, dokonuje szczegółowej analizy obecności okultyzmu i magii w kulturze, szczególnie w literaturze. Zasadnicza jej część dotyczy Harry'ego Pottera J. K. Rowling, zwłaszcza zawartych tam tematów okultystycznych, ezoterycznych, inicjacyjnych, a nawet satanistycznych."



  • Tytuł: "Harry i czary - mary, czyli o wartościach edukacyjnych w cyklu powieści "Harry Potter" J. K. Rowling"

  • Autor: Dagmara Kowalewska

  • Wydawnictwo: Universitas

  • Rok wydania: 2005

  • Ilość stron: 422

  • Opis: "Autorka bada fenomen "potteromanii" z perspektywy wartości poznawczych, moralnych i estetycznych, które obecne są w serii powieści J.K. Rowling i świadczą o jej niedostrzeganym często przez oponentów potencjale edukacyjnym. W książce omówiona została tradycja literacka, z której wywodzi się Harry Potter, miejsce tegoż dzieła w dorobku gatunku, a także rodzaj dominujących w nim tendencji edukacyjnych, omówionych z uwzględnieniem najnowszych teorii socjologii literatury i komunikacji masowej oraz teorii wychowania. Szczegółowej analizie poddano również świat przedstawiony powieści, skupiając się na charakterystyce postaci jako głównych nośnikach wartości. Całość wzbogacono o indeks najważniejszych nazwisk i określeń, który pomoże wejść w czarodziejski świat Hogwartu wszystkim niewtajemniczonym "mugolom"."

  • Tytuł: "Dojrzewanie Harry'ego Pottera"

  • Autor: Krystyna Bęczkowska

  • Wydawnictwo: Ston 2

  • Rok wydania: 2005

  • Ilość stron: 160

  • Opis: "Ta ciekawa książka ukazuje etapy dojrzewania głównego bohatera, Harry'ego Pottera. Przeznaczona jest dla młodzieży i dorosłych, a zwłaszcza dla tych, którzy znają losy bohatera wydanych dotąd pięciu tomów tylko fragmentarycznie."



  • Tytuł: "Potterowa Myślodsiewnia. Tajemnice świata magii Harry'ego Pottera"

  • Autor: Karen Farrington i Lewis Constable

  • Wydawnictwo: In Rock

  • Rok wydania: 2006 (Polska), 2005 (Świat)

  • Ilość stron: 190

  • Opis: "Czytając tę książkę czytelnik zaspokoi ciekawość związaną z legendami i faktami potterowskiego świata, które łączą go z naszym mugolskim życiem."




  • Tytuł: "Biografia J.K. Rowling. Genialna twórczyni Harry Pottera" ("J. K. Rowling. A Biography")

  • Autor: Sean Smith

  • Wydawnictwo: Panteon

  • Rok wydania: 2002 (Polska), 2001 (Świat)

  • Ilość stron: 223

  • Opis: "Biografia J.K. Rowling natychmiast po angielskiej edycji została sprzedana do 20 krajów świata, stając się światowym bestsellerem."





  • Tytuł: "Kochamy Harry'ego Pottera"

  • Autor: praca zbiorowa

  • Wydawnictwo: Media Rodzina

  • Rok wydania: 2002

  • Ilość stron: 159

  • Opis: "Nad fenomenem Harry'ego Pottera od dawna głowią się dorośli, którzy rozpętali już niejedną na ten temat dyskusję. Dzieci nie biorą w nich udziału, choć - o czym świadczą ich wypowiedzi w tej książce - mają własne zdanie i wyrażają je z wielką stanowczością."
Komentarze
!niewesolypagorek F
Dodano dnia 24 February 2009 14:49
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Śmiertelna Relikwia
Punktów: 10408
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 397
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Medal Medal Medal
Interesujące... ;D O 7 z tych książek słyszałam, z czego jedną mam w domu i jedną wypożyczyłam z biblioteki. Reszta jest niestety niedostępna w moim, a jakże, ogromnym mieście, a szczerze mówiąc szkoda mi forsy, by resztę zamówić przez internet. Będę musiała obejść się smakiem... Rozbawiony

Dobrze wiedzieć, że jest ich aż tyle - będę miała to na uwadze gdy pojadę gdzieś, gdzie będzie dużo książek - być może znajdę. ;P
~Uranos-Haruka F
Dodano dnia 27 February 2009 17:03
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 36
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 02.02.09
Medale:
Brak
Teraz będę wiedziała czego szukać w księgarni. Oczywiście, niektóre książki już mam. Podobały mi się szczególnie baśnie Barda Beedle'a. Pożyczyłam też od koleżanki "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć". Te komentarze na marginesach były rozbrajające. Śmiech
~Ann F
Dodano dnia 28 February 2009 17:29
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Auror
Punktów: 2313
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 80
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Medal
Część z tych książek miałam okazję zobaczyć dopiero tutaj, a kilka z nich mam w swojej domowej biblioteczce. Nie sądziłam jednak, ze jest ich tak wiele i racja, że rzadko kiedy zdarza się taka sytuacja, ze wokół jednego dzieła pojawia się wiele innych dotyczących jego pochodzenia, zalet i wad. Oczywiście artykuł bardzo dobry i estetyczny. Oceniam na W
~Rewolucja F
Dodano dnia 28 February 2009 22:47
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Dyrektor Hogwartu
Punktów: 4576
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 310
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Omg !
Nie wiedziałam o istnieniu żadnej z tych książek. No, może oprócz Baśni. Oczywiście to za sprawą mojej nieuwagi czy niedołężności. Ale mniejsza. ^^
Cóż. Nie zamieściłeś dłuższych opisów, ale z niektórych fragmentów wiele wynika.
Dzięki za okładki, będę poszukiwała ich w bibliotekach i księgarniach ^^.
+ za minimalne błędy. chyba nawet zerowe. nie dopatrzyłam się.
gratuluję. Wredny
!Lady Shadow F
Dodano dnia 03 March 2009 22:03
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Opiekun Slytherinu
Punktów: 3615
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 180
Data rejestracji: 27.08.08
Medale:
Brak
O, kilka z tych książek to miałam w rękach a jedną z nich to ma nawet w domu, a drugą to kiedyś od koleżanki pożyczyłam,a le że aż tyle tego jest to nie wiedziałam. Mam baśnie Bradley'a, nie jest to jakieś cudo ale ciekawe i nawet fajnie się czyta.A tak to dobry artykuł, chyba wypisał tu wszystko co się dało i jest ok, dajw W.
~Syriusz_Black F
Dodano dnia 09 March 2009 21:57
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Uczestnik TT
Punktów: 226
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 44
Data rejestracji: 01.09.08
Medale:
Brak
Osobiście widziałem tylko część z tych książek w księgarni, z czego posiadam, niestety, jedynie dwie (fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć oraz tezaurusa 1). Chętnie bym przeczytał Baśnie Barda Beedl'a. Tych książek, jak się okazuje jest całkiem sporo. Gratuluje, że je tak ładnie wyszukałaś. Wiedziałem aż o istnieniu ośmiu z nich Rozbawiony Artykulik jest bardzo zgrabnie napisany i przejrzysty. Brawo!
~Lord Voldemord F
Dodano dnia 11 March 2009 17:22
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -145
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 11.03.09
Medale:
Brak
Szczerze mówiąc wiedziałem tylko o pięciu z tych książek. Dziwię się jednak dlaczego jeszcze nikt nie napisał żadnej książki o mnie. Artykuł na W
~Bells F
Dodano dnia 18 March 2009 15:50
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 22
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 17.03.09
Medale:
Brak
Większości z tych książek nigdy nawet nie widziałam w księgarniach. Rzeczywiście, kiedy zbierze się to wszystko do kupy, robi olbrzymie wrażenie. Ja z wymienionych tu dzieł mam jedynie "Baśnie Barda Beedle'a", które ubóstwiam i traktuję jak skarb. Art bardzo mi się podoba. Fajnie, że ktoś wpadł na pomysł napisania tu o wszystkich książkach "okołopotterowskich". Daję, oczywiście, W.
~Asia_Harry F
Dodano dnia 19 March 2009 16:28
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -161
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 7
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Fajnie że zamieściłeś taki spis.. Będę już wiedziała co wypożyczę następnym razemOczkoOczko A i chciałam dodać że jest jeszcze przynajmniej jedna książka okołopotterowa. Widziałam ją w bibliotece. "Mój przyjaciel Harry Potter" zapraszam do lekturyOczko
~Cailyn F
Dodano dnia 21 March 2009 10:23
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 50
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 06.09.08
Medale:
Brak
O Boziu, ile tego jest! Nie miałam pojęcia, że aż tak dużo. Większość książek napisanych przez Rowling. Hm, ciekawe. A ja myślałam, że ona napisała tylko sagę HP. xD Ale wolę się nie udzielać, bo z tego jestem zbyt ciemna (wolę się przyznać). Artykuł ciekawy, choć jak na moje oko... Czegoś mu brak. Daję PO. Uśmiech
~Wolfy F
Dodano dnia 21 March 2009 13:23
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Uczestnik TT
Punktów: 238
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 35
Data rejestracji: 28.08.08
Medale:
Brak
Myślę, że dużo tego jest. O większości tytułów wiedziałam, ale niektóre z tych książek są tak mało znane, że dopiero teraz dowiedziałam się, że istnieją. I nie zamierzam po niektóre sięgać np. "Harry Potter dobry czy zły". Myślę, że to kolejne głupstwo. Ja wiem, co myślę O HP i nie zamierzam tego zmieniać jakąś książką. A co do artykułu, to jest bardzo dobry. Gratuluję i stawiam W.
~LunaLovegoodxd F
Dodano dnia 27 March 2009 19:15
Zbanowany
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -144
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 27.03.09
Medale:
Brak
Notka jest bardzo dokładna bez błędów estetyczna Rozbawiony
Zdjęcia oczywiście dopełniają. Widać że się napracowano nad nim ;]
Osobiście jestem szczęśliwą byłą czytelniczką "fantastycznych zwierząt i jak je znaleźć". Mój kolega dostał na urodzinki i porzyczył .. Polecam Rozbawiony
Sama kiedy byłam mała kciałam napisać książkę o harrym potterze...
Byłam mała i dziwna i myślałam że wiem o tych książkach więcej niż sama autorka.. hyhy. Ale myślę że jednak trochę o nimm wiem bo wygrałam parę konkursów międzyszkolnych..
No ale odbiegłam od tematu. No więc kiedy czasami przechadzam się po galerii to bardzo żadko natrafiam na jakieś tego typu książki. Gratuluję dobrego artykułu i o czywiście stawiam W.
~NamidaChan F
Dodano dnia 29 March 2009 17:28
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 77
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 12
Data rejestracji: 24.03.09
Medale:
Brak
Znałam tylko cztery... A w domciu mam dwie (Baśnie Barda Beedle'a i Księgę wiedzy Czarodziejskiej, Przewodnik po Świecie Harry'ego Pottera [tą drugą polecam tylko tym, którzy fascynują się historią - a ja do nich nie należę xD]) i chcę mieć te dwie pierwsze, a szósta i siódma od końca są bez sensu. Bardzo dużo książek wyszukałeś i znalazłeś zdjęcia do każdej z nich. Daję Wybitnego.
~SeverusS F
Dodano dnia 30 March 2009 19:08
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 407
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 102
Data rejestracji: 29.03.09
Medale:
Brak
Pomysł na to był bardzo dobry, nie sądziłam, że tego, aż tyle może być, nie dość, ze świetna i bezbłędna robota, to jeszcze bardzo przydatna. Bardzo podobają mi się opisy, przy danych pozycjach. Świetna robota - oczywiście W.
~polami F
Dodano dnia 31 March 2009 18:56
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Sklepikarz z Hogsmeade
Punktów: 817
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 40
Data rejestracji: 17.12.08
Medale:
Brak
Wszystkie bardzo ładnie zebrane, lekki niedosyt powoduje, u mnie, jedynie brak, orientacyjnych choćby, cen. To tylko taka drobna prośba na przyszłość. Daję W, bo artukół jest świetnie opracowny (szczególnie opracownie graficzne obi na mnie wrażenie) i bardzo przejrzysty.
~Panna Sasania F
Dodano dnia 04 April 2009 16:00
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 406
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 22
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Tylko kilka z tych lektur udało mi się przeczytać, inne znam tylko ze strony Empiku- są tam niedostępne. Skoro nie można ich nabyć, taki wykazik jest bardzo przydatny. Temat jest bardzo ciekawy, nie przypominam sobie aby ktoś kiedyś to poruszał. Podoba mi się dbałość- schemat tej pracy, idealne zdjęciaOczko
~Pizmaczek F
Dodano dnia 10 April 2009 20:15
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 53
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 10.04.09
Medale:
Brak
I znowu zaskok Uśmiech Nieźle Rozbawiony Nie wiedziałam że aż tyle tego w Polsce wydali Rozbawiony Podziw Oczko Fajnie że zabrałaś to wszystko razem do kupy Uśmiech Robi wrażenie.
~pencka F
Dodano dnia 29 July 2009 11:04
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 295
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 26
Data rejestracji: 26.07.09
Medale:
Brak
Widziałam kilka z tych książek, ale tylko na internecie. W moim mieście raczej nie znajdę czegoś takiego na półce w księgarni ... Niestety ... Za artykuł daję oczywiście W Uśmiech
~Coffin F
Dodano dnia 14 January 2010 16:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 18
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 10.01.10
Medale:
Brak
Słyszałam o kilku z nich, niektóre czytałam, ale nie miałam pojęcia, że jest ich tak dużo. Za solidność, zdziwienie mnie i wyszukanie tych wszystkich książek daję W! A co!
~Hannibal F
Dodano dnia 21 May 2012 14:35
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Horkruks
Punktów: 7188
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 76
Data rejestracji: 04.04.12
Medale:
Brak
Matulu!Mowę mi odjęło. Muszę to wszystko mieć! Mam tylko 5 pierwszych Niee
Nie ma co, wybitny!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 75% [49 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 17% [11 głosów]
Zadowalający Zadowalający 5% [3 głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 3% [2 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 273
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59