Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Brak porozumienia
Brak porozumienia
- Dowiedziałem się tego od Krwawego Barona, który widział, jak dyrektor wraca - rzekł Nick. - Według Barona był w dobrym nastroju , choć wyglądał na trochę zmęczonego.
- Gdzie on jest? - zapytał Harry, a serce zabiło mu szybciej.
- Och, jęczy i pobrzękuje na szczycie Wieży Astronomicznej, to jego ulubiona...
- Nie Krwawy Baron, tylko Dumbledore!

Co w redakcji piszczy, część 3
Prezentujemy ostatni pakiet informacji o członkach Redakcji Hogsmeade. W trzeciej części na pytania odpowiada trójka naszych Moderatorów (to ci z fioletowymi nickami) i Newsman (błękit). Miłego czytania Uśmiech

CZARODZIEJKA

1. Który program w POLO TV lubisz najbardziej?
Najbardziej? "Wieczorne granie na ekranie". Te rytmy skutecznie kołysają do snu, szczególnie takie przeboje jak "Ona tańczy dla mnie: i "Jesteś szalona" Rozbawiony

2. Jaki masz rozmiar buta?
Mój rozmiar buta to 37.

3. Łatwo kupić buty na taką stopę?
Bardzo trudno, ale ja się tym nie przejmuję, bo sama sobie szyję buty. Moja specjalność, to szpilki na niebotycznie wysokich obcasach, z dziurą w podeszwach... Tak naprawdę nie umiem chodzić na wysokich obcasach. Wolę baleriny.

4. Gumek i spinek do włosów w jakim kolorze używasz najczęściej?
Zdecydowanie biskupi róż! Pasuje do moich turkusowych pasemek.

5. Jakiego patronusa chciałabyś mieć i dlaczego właśnie takiego?

Zawsze chciałam mieć Trzyrożca, ale mam tylko Jednorożca. Dlaczego Trzyrożec? Bo on podobno przynosi szczęście. Mój patronus to jednorożec, bo uwielbiam te stworzenia (pegazy i zwykłe konie zresztą też). A o Trzyrożca pytajcie Lunę albo jej ojca.

6. Dlaczego uważasz, że Harry Potter był frajerem? Zdajesz sobie sprawę, że takimi opiniami szargasz jego dobre imię i niszczysz życie tysięcy dzieci na całym świecie?
Uważam, że Potter był frajerem, bo po prosu był dla wszystkich za dobry, ale żeby utrzymać siebie i swoją liczną rodzinę, musiał grać w tych idiotycznych filmach.

7. Lubisz ogórki konserwowe?
Bardzo! Jestem jak Snape: namierzam cel, morduję i umieszczam w słoikach, żeby móc napawać się ich widokiem.

8. Co byś chciała robić w życiu jak już będziesz duża?

Chciałabym pracować w Miodowym Królestwie. Szczególnie marzy mi się libacja cukrowa w gronie pierwszych członków Zakonu Feniksa.

9. Dlaczego nie przeczytałaś książki "O krasnoludkach i sierotce Marysi"?
Bo okropnie było mi żal tych biednych krasnoludków (nie wnikajcie dlaczego).

10. Dlaczego nie przyznajesz się, że namiętnie słuchasz Justina Biebera?
Bo Bieber to NAJWIĘKSZY MUGOL NA ZIEMI!

11. Jakie słodycze albo przekąski jadasz najchętniej?
Żelki, cukierki, batony, czekolada. I LODY! Mniam!Język

Największa fanka Biebera i przeboju "Ona tańczy dla mnie" - tak, to właśnie Czarodziejka! Za patronusa ma Trzyrożca, z którym uwielbia upijać się w Miodowym Królestwie, zajadając przy tym ogóra. I jak przystało na szewca - chodzi bez butów, zwłaszcza szpilek ;p


MNISZEK_POSPOLITY

1. Dlaczego nie kliknąłeś dzisiaj w brzuszek pajacyka na stronie PAH?

Dlatego, że jestem najprawdopodobniej bezdusznym egoistą. O Pajacyku słyszałem, ale o stronie już nie - to wina TV. Przestali to promować, i zwyczajnie zapomniałem o tej szlachetnej akcji. Zamiast pokazywać reklamy podpasek ze skrzydełkami, kremów do rąk czy innych bzdur powinni dać znać o głodnych dzieciach...

2. Który ze smaków trójkątnych serków topionych Hochland lubisz (albo lubiłeś) najbardziej?
Rzadko je jadałem, ale o ile sięgam pamięcią, to zawsze najbardziej smakował mi paprykowy.

3. Jaki masz kolor oczu?
Zielony mam

4. Jubisz jogurt? Jaki?
Jeżeli jogurt, to tylko wiśniowy albo jagodowy. Inne nie wchodzą w grę - a już na pewno truskawkowy - bleee

5. Co ostatnio kupiłeś i ile za to zapłaciłeś?
50 piw tatra, jakieś jedzenie, kartę do telefonu, sałatkę śledziową, sok pomidorowy, papierosy, - wyszło około 150zł.

6. Jeździsz na łyżwach?

Nigdy nawet nie próbowałem. O wiele bardziej wolałem sanki, nie jestem masochistą - na cholerę się przewracać na lodowisku ? Tylko stłuczenia, siniaki...

7. Co Ci się śniło w ubiegłym tygodniu?
Śniło mi się stado zombie, które zaczęło wyłazić z grobów ( w tym mój dziadek ). Najbardziej denerwowało mnie to, że krzyczę do ciotki, żeby spieprzać, a ta stoi jak słup soli. I co zrobiłem ? Zostawiłem ją w cholerę, sam zacząłem uciekać - skoro chciała zostać pożarta przez żywe trupy, to jej sprawa.

8. Czy sądzisz, że będąc moderatorem na Hogsmeade jesteś bardziej lubiany albo cieszysz się większym szacunkiem?
Nie widzę najmniejszej różnicy - zupełnie nie odczuwam tego czy ktoś mnie lubi, czy też nie. Szczerze mówiąc, to nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Jak dla mnie jest bez zmian.

9. Której z postaci z HP najbardziej nie lubisz i dlaczego?
Bellatriks Lestrange. Chora psychicznie, obłąkana sadystka, która zapatrzona w Voldka gotowa była do każdego okrucieństwa. Do tego była zazdrosna o Severusa, dręczyła Hermionę, zabiła Syriusza, Zgredka, rodziców Neville'a doprowadziła do utraty zmysłów. Paskudna, wstrętna, maniaczka.

10. Którą ze Spice Girls najbardziej lubiłeś?
Z muzyką to u mnie na bakier. Ja kojarzę tylko Victorię. Dlaczego ? Powiedzmy, że wyszła za piłkarza, nawet dobrego piłkarza ( Davida Beckhama ) - i za to powiedzmy ją "lubiłem"

11. Jakie masz zainteresowania?
Piłka nożna jest na pierwszym miejscu od zawsze. Ukochany Inter i reprezentacja Argentyny są dla mnie czymś więcej niż klubem/drużyną. to sens życia, kwintesencja codziennego dnia, każda wygrana jest jak puchar słodkiego miodu, a każda porażka, to tępe ostrze wbijane w aortę. Oliver Wood w 1/3 nie jest takim "fanatykiem" qudditcha jakim ja jestem w stosunku do piłki nożnej. Na drugim miejscu jest historia najnowsza, polityka ( nasz rodzima ), oglądanie horrorów, czytanie kryminałów pani Christie. Interesuję się też liturgią Uśmiech - a w szczególności chorałem gregoriańskim, zakonami monastycznymi ( benedyktyni, kameduli, cystersi ). Moją pasją są także wszelkie "okropności" w postaci pająków, skorpionów, węży.

Zielonookiego mniszka_pospolitego znają wszyscy fani piłki nożnej na Hogsmeade. Sam przyznał, że jest miłosiernym moderatorem i codziennie klika w brzuszek Pajacyka, zajadając się przy tym paprykowym Hochlandem i popijając piwo Tatra. Jeśli marzycie o spotkaniu z nim - to tylko na lodowisku!


RAZORBMW
1. Jaki jest Twój ulubiony zespół albo muzyk country?

Klasycznie oraz bez jakichś większych znalezisk: Johny Cash

2. Który wynalazek Fineasza i Ferba podobał Ci się najbardziej?
Przypomnijcie mi, co to było. Bo ja nie wiem/nie pamiętam/obojętne mi to.

3. Co najczęściej jesz na śniadanie?
Ba, trz... nie, cztery rzeczy które zjem zawsze: burger/tosty z szynką + serem + ew ketchupem/chlebek z szynką+serem+ketchupem i ew. w mikrofali / kiełbaska (nie biała, bo jest BU!)

4. Skąd wziął się Twój nick?
Try to use google, young padawan!
RAZOR1911 + w google grafika, hopla, "BMW M3 GTR NFS"
I to wsio.

5. Co najbardziej podoba Ci się w byciu moderatorem na Hogsmeade?

"Quasi-profesjonalny sprzątacz" forumka za freeee!

6. Ile kawałków chleba zjesz w 10 minut?
Zależy od dnia i porcji. Czasem i 20 minut nie starczy na jeden kawałeczek, a czasem ze 4 zjem. Generalnie, nie mam po co dużo jeść, bo nic mi to nie daje #ektomorfik

7. Góry czy morze? (i dlaczego)

Zmienne, ale raczej góry. Chyba. Sam nie wiem. Wiem jedno: okres Młodej Polski i Kazimierz Przerwa-Tetmajer rządzą.

8. Dlaczego twierdzisz, że nie lubisz Dody, skoro w portfelu nosisz jej zdjęcie?
Powinno być: "Dlaczego twierdzisz, że nie lubisz Moshica, skoro w portfelu nosisz jego zdjęcie?"
A tak na serio... co mnie obchodzi jakaś Doda, skoro artystycznie to dno i najzwyczajniej w świecie marna kopia zachodnich quasi-gwiazd, co?

9. Co myślisz o narglach?
Jedyne co mi się kojarzy z nimi to...

NARF!

10. Lubisz kucyki?
W sensie zwierząt, czy serialu?
Dla beki to serial mogę oglądać. 1 odcinek My Little Pony. Ale dla beki. Więcej nie daję rady. 2sweet4me
A zwierzaczki są po prostu OK.

11. Dlaczego nie lubisz Puchonów?
A co mnie to?

Profesjonalny sprzątacz - takim mianem określa siebie RazorBMW. Namiętnie ogląda wszelkie bajki, a jego ulubioną jest zdecydowanie "Fineasz i Ferb". Nosi w portfelu zdjęcie Johnny'ego Casha. Jak wyjazdy - to tylko polskie góry, z bochenkiem chleba w plecaku.


TOM_RIDDLE

1. Co Cię skłoniło do powrotu do redakcji Hogsmeade?
W Redakcji czuję się, jak ryba w wodzie! Jakiś czas temu sam zrezygnowałem, ale przejście w stan spoczynku jakoś mi nie służyło; miałem dalej potrzebę opiekowania się forum i dalej chciałem dokładać swoje cegiełki do budowania tej strony. No i kocham redakcyjne rozmowy <3

2. Czego bałeś się w dzieciństwie?
W dzieciństwie bałem się wielu rzeczy (tak, trząsłem portkami z byle jakiego powodu), ale najbardziej obawiałem się kosmitów. Jakbyście się naczytali, że przylatują i wycinają ludziom narządy też byście się chowali pod kołdrę zawsze, kiedy nocą coś w pokoju zaskrzypiało...

3. Twój największy sukces w życiu?
Nigdy nie zastanawiałem się, jaki jest mój największy sukces. Może nim być zarówno podjęcie studiów wyższych, mimo wielu przeciwności, ale też zupa ryżowa, którą nauczyłem się robić niedawno ;] Trochę tych sukcesów było, trudno wybrać jakiś najbardziej istotny.

4. Ulubiona postać z "Kubusia Puchatka"?
Ulubioną postacią z Kubusia Puchatka oczywiście jest mój ukochany, dekadencki Kłapouchy. Zawsze było mi go szkoda, kiedy odpadał mu ogonek i jakoś zawsze wzbudzał moją sympatię.

5. Pestki od arbuza - zjadasz, czy wypluwasz?
Pestki od arbuza oczywiście zjadam ;] Nie mógłbym się pozbawić tej przyjemności!

6. Najsmaczniejsza rzecz, jaką jadłeś w życiu?
Najsmaczniejszą rzeczą, jaką jem w życiu jest zawsze wszystko to, co przygotuje mi moja babcia, kiedy przyjeżdżam do domu ze studiów. Oczywiście, jak to w przypadku babć jest, czasem trudno zmieścić ten ogrom smakołyków. Jeśli jednak miałbym wybrać najsmaczniejszą potrawę, jaką kiedykolwiek jadłem to na głowę wszystkie inne biją pierogi z kapustą i grzybami oraz barszcz wigilijny z grzybami <3

7. Jaka jest Twoja największa wada?
Moje największe wady - jedna powszechnie jest uważana za zaletę, ale w moim przypadku to wada, a jest nią wrażliwość; druga to naiwność - jestem zbyt ufny i często przez to dostaję po tyłku; trzecia to lenistwo.

8. Lubisz miejsce, w którym mieszkasz?
Bardzo lubię miejsce, w którym mieszkam. Mieszkam na wsi i kocham moją okolicę, szczególnie wiosną i jesienią jest przepięknie <3 Obecnie spędzam większość czasu w Lublinie; miasto bardzo mi się podoba, ale nocą widać zdecydowanie za mało gwiazd.

9. Którego nauczyciela z Hogwartu najbardziej polubiłeś?
Oczywiście Snape'a. Ale lubiłem też Lupina i Flitwicka (jego szczególnie z uwagi na przedmiot, jakiego nauczał - zaklęcia zawsze mnie pociągały).

10. Co byś chciał dostać na urodziny?
Na urodziny chciałbym dostać jakiegoś fajnego ciuszka, oczywiście wcześniej wybranego przez siebie, taka trochę pseudoniespodzianka ;]

11. Od czego jesteś uzależniony?
Hahaha ;] jestem uzależniony od wielu rzeczy; po pierwsze, zawsze muszę mieć obok siebie butelkę czystej... wody niegazowanej, ponieważ kiedy takowej nie ma, mój organizm dziwnie reaguje (nie będę opisywał symptomów); po drugie jestem uzależniony od muzyki, gdyż nie mogę już przejść przez miasto bez słuchawek na uszach. Jeśli chodzi o używki to czasem napiję się z kumplami piwa, czasem puszczę dymka, byle nie za często!

Tom_Riddle uważa się za leniwego wrażliwca. Boi się nocnego nieba w Lublinie, bo nie widząc gwiazd ciężko mu stwierdzić czy lecą w jego stronę kosmici. Uwielbia jedzenie babci, szczególnie arbuza z pestkami. Na urodziny pragnie dostać pluszowego Kłapouchego, tak że wiecie co robić ;]

Bibliografia:
pytania są autorstwa raven, podsumowania - Milki :)
Komentarze
~raven F
Dodano dnia 25 October 2013 23:41
Troll
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -1
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 357
Data rejestracji: 03.01.13
Medale:
Medal
Najciekawsza część Redakcji, a komentarzy brak? Aż żal, że nie ma nas więcej do przedstawiania się Oczko dziękuję wszystkim Moderatorom i Administratorom (zwłaszcza Milce) za współpracę i udział w tym 'projekcie', jeszcze coś wymyślę żeby Was dodatkowo 'wykorzystać' ]:->
Niech moc Czarnej Różdżki będzie z Wami!
~BlackSpirit F
Dodano dnia 26 October 2013 18:04
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Sługa Czarnego Pana
Punktów: 1141
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 39
Data rejestracji: 20.08.13
Medale:
Medal
Ucieszę Cię Raven i dodam komentarz Uśmiech. Artykuł super, przyjemnie się czyta, tak jak i poprzednie. Można dowiedzieć się ciekawych rzeczy, a przy okazji pośmiać Uśmiech. Czekam na więcej podobnych! Szacunek dla autorów.

raven: lubię to! Oczko
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 30 October 2013 12:19
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
Milka cudownie mnie podsumowała Uśmiech Trafiła w dziesiątkę, że tak to ujmę. Sam bym siebie lepiej nie opisał ;
~kakat40 F
Dodano dnia 10 November 2013 18:00
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Członek GD
Punktów: 505
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 41
Data rejestracji: 08.08.13
Medale:
Medal
Zdecydowanie najlepsza część Uśmiech Dzięki za wszystkie wywiady Oczko
~SevLily36 F
Dodano dnia 22 November 2013 20:39
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu
Punktów: 1807
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 91
Data rejestracji: 19.10.11
Medale:
Brak
Redakcjo Hogsmeade, wielbię Was Rozbawiony Świetny wywiad, fajnie się czyta (fajnie się też śmieje) - super.
~pumas F
Dodano dnia 13 April 2014 11:52
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 12
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 08.04.14
Medale:
Brak
Fajne pytania.Czy trudno kupic buta na taka noge-37 ja mam 41Jupi! Dam Ci W bozaslugujesz
`Sharon665 F
Dodano dnia 09 September 2014 23:31
Moderator (F)
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Lord
Punktów: 15399
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 87
Data rejestracji: 06.07.12
Medale:
Medal
Popieram Czarodziejkę co do opinii o Harrym Potterze. Nie darzę go jakąś wielką sympatią, ot, farciarz.
A do Mniszka muszę się zapisać na korki z Młodej Polski, bo kompletnie nic z tej epoki nie kojarzę. xD
Rozumiem zamiłowanie Razora do gór - sama je uwielbiam. Co prawda rzadko po nich chodzę, ale gdy tylko mam okazję, to zachwycam się widokami. A morze mnie nie jara, bo wylegiwać się to mogę w domu, we własnym łóżku i nie przypalam się przy tym na słońcu.
Tom, podzielam twoje zdanie na temat wrażliwości. Niby dobrze, że się nie jest obojętnym, ale czasami taka wrażliwość może być irytująca, kiedy z byle powodu ma się ochotę rozpłakać. xD
~Perzyk F
Dodano dnia 10 September 2014 00:11
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Prefekt Naczelny
Punktów: 739
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 07.09.14
Medale:
Brak
Popieram zdanie iż to najlepsza cześć! Są tutaj w końcu mężczyźni (uf, a już myślałem że same kobiety będą Rozbawiony) którzy jak na razie najbardziej mnie zaciekawili, może dlatego że sam nim jestem? A po przeczytaniu całości stwierdzam, że jest to najluźniejsza redakcja jaką kiedykolwiek miałem okazje zobaczyć! Mogę się domyślać że w wspomnianych redakcyjnych rozmowach nie wieje nudą.

P.S Moment o 50 tatrach wbił mnie w fotel Rozbawiony
`Czarodziejka F
Dodano dnia 10 September 2014 00:57
Moderator (F)
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Śmiertelna Relikwia
Punktów: 11092
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 464
Data rejestracji: 05.04.10
Medale:
Medal Medal Medal
Popieram Czarodziejkę co do opinii o Harrym Potterze. Nie darzę go jakąś wielką sympatią, ot, farciarz.


A teraz trochę się zawiedziesz, bo to była WIELKA IRONIA. Tak naprawdę Harry, to moja ulubiona postaćDowcipniś Sorry, jesli wprowadziłam w błąd.
A tak w ogóle, to napisałam tak dużo głupot, że aż mi wstyd.Zawstydzony Więcej nie będę tego czytała.
~Bou F
Dodano dnia 10 September 2014 11:44
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Książe Półkrwi
Punktów: 2195
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 137
Data rejestracji: 27.04.10
Medale:
Brak
A ja mimo iż wiem, że opinia o Harrym była ironią, to i tak się z nią zgadzam. Również nie darzę go wielką sympatią. Rozbawiony
Cały czas zastanawiam się jak można nie lubić jogurtu truskawkowego? o.O Ale cóż, o gustach się nie dyskutuje.
Podsumowując wywiady, mogę stwierdzić, że w Redakcji siedzą świetni i wyluzowani ludzie. Oczko Choć oczywiście wcześniej to wiedziałam. Rozbawiony
~Nerko F
Dodano dnia 10 September 2014 15:29
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -102
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 13
Data rejestracji: 21.08.14
Medale:
Brak
Niektóre pytania faktycznie były zaskakujące oraz niekonwencjonalne i gdybym to ja miał być tą osobą zasypywaną pytaniami, siedziałbym jak kołek i nie powiedziałbym nic, jakbym był pod działaniem Petrificus Totalus ;P. Podobają mi się odpowiedzi każdego, jestem zadowolony z faktu, że każdy ma do siebie wielki dystans i nietuzinkowe poczucie humoru, co oczywiście jest czymś, co bardzo cenię i myślę, że nie tylko ja tak uważam Język
#Ginny Evans F
Dodano dnia 10 September 2014 22:30
Newswoman
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Wybraniec
Punktów: 8057
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 80
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Medal Medal
7. Góry czy morze? (i dlaczego)
Zmienne, ale raczej góry. Chyba. Sam nie wiem. Wiem jedno: okres Młodej Polski i Kazimierz Przerwa-Tetmajer rządzą.

To dziwne, ale akurat dzisiaj na polskim miałam wiersz Tetmajera. Co za zbieg okoliczności. Jednak te jego melodie mgieł do mnie nie przemówiły.

Ta część wywiadów nie odbiega poziomem od poprzednich. Pytania nadal mnie zaskakiwały, jak również podsumowania. Całkiem przyjemnie spędziłam czas, czytając tę serię artykułów.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 67% [4 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 33% [2 głosów]
Zadowalający Zadowalający 0% [Brak oceny]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 316
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59