Nowe informacje ujawnione przez J.K. Rowling na portalu Pottermore na temat wszystkich tych elementów magicznego świata, które związane są z Hogwartem.
- Zrób ten podobny do świńskiego ryjka, Tonks...
Tonks spełniła prośbę, i Harry patrząc na nią, odniósł przelotne wrażenie, że przez stół szczerzy do niego zęby żeński odpowiednik Dudley'a.
19-letnia gwiazda serii filmów o Harrym Potterze ma niezaprzeczalnie świetne wyczucie stylu. Jest twarzą kampanii brytyjskiego domu mody Burberry i perfum Chanel. Sama także projektuje linie ubrań dla kobiet i mężczyzn wraz z marką People Tree. I do tego nigdy nie popełnia modowych gaf! Prawdziwa ikona stylu!
Jej wielbicielem jest Karl Lagerfeld, który nie tylko uwielbia kiedy Emma zakłada na premiery sukienki Chanel, ale także uczynił ją twarzą kampanii reklamowej perfum Coco Mademoiselle. Aktorka podpisała z Chanel w 2008 r. kontrakt o wartości 3 mln funtów i zastąpiła w tej roli Keirę Knightley. Znany projektant Christopher Bailey, dyrektor kreatywny firmy Burberry również nie miał wątpliwości, ze Emma będzie doskonałą wizytówką zaprojektowanej przez niego kolekcji.
Czy Emma ma wpływ na stroje, jakie nosi na planie Harrego Pottera, tego nie wiemy, ale trzeba przyznać, że w nich także widać świetny styl Emmy!
Ostatni film z udziałem Emmy Watson, "Harry Potter i Książę Półkrwi" już w piątek, 20 listopada ukaże się na DVD i Blu-Ray.
Zródło: Informacja przekazana przez dystrybutora DVD, firmę Galapagos.
Dom:Hufflepuff Ranga: Dziedzic Hufflepuff Punktów: 6158 Ostrzeżeń: 2 Komentarzy: 483 Data rejestracji: 26.08.08 Medale: Brak
Zgadzam się. Ma wyczucie stylu, który polepszył się w ostatnich latach. Bywało, że nie podobały mi się jej ubrania (sukienka i trampki razem na przykład), ale teraz wszystko się zmieniło. Uwielbiam sesje z nią, Burberry, Chanel... Liczę, że przybędzie zdjęć, chętnie je zobaczę.
Rekord OnLine: 3086
Data rekordu:
25 June 2012 15:59
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.