Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Harry i Luna
Harry i Luna
"-Na pewno nie chcesz, żebym ci pomógł poszukać twoich rzeczy?
-Nie, dziękuję. Nie, chyba po prostu zejdę na dół, zjem trochę puddingu i poczekam, aż wszystko się znajdzie... Zawsze tak jest...No to miłych wakacji, Harry.
-Dzięki... i tobie też.
I odeszła, a Harry, patrząc za nią, poczuł, że ów straszny ciężar w jego żołądku jakby się trochę zmniejszył."

Piąta rocznica otwarcia parku w Orlando
Park rozrywki Harryego PotteraDokładnie 5 lat temu, 18 czerwca 2010 roku, otworzono pierwszy Park Rozrywki Harry'ego Pottera w Orlando na Florydzie. Na blogu studia Universal, pojawił się artykuł wspominajacy najciekawsze momenty tego dnia. Poza tym jeśli chcecie przypomnieć sobie atrakcje otwarcia, ogladajcie te filmiki: #1, #2, #3.

Zródło: mugglenet.com, snitchseeker.com
Komentarze
~raven F
Dodano dnia 18 June 2015 23:37
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Lord
Punktów: 3042821
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 357
Data rejestracji: 03.01.13
Medale:
Medal
Szczerze - zupełnie nie ogarniam, ile tych parków w ogóle jest i gdzie są zlokalizowane, więc i data otwarcia niewiele mi mówi. Tak, bardzo miło popatrzeć, jak ludzie się fajnie bawili, jak sobie jeździli, korzystali z tych wszystkich atrakcji i wiedzieć, że nigdy się tam nie pojedzie wtf

No tak, Park musi o sobie przypomnieć, bo nie daj Merlinie, ktoś będzie takim nieogarem jak ja, zapomni o jego istnieniu. A tak tuż przed wakacjami warto wspomnieć o tym jacy są fajni, może ktoś zaplanuje wakacje na Florydzie właśnie ze względu na HP. (Komentarz z tyłka zupełnie)
`Czarodziejka F
Dodano dnia 19 June 2015 22:50
Moderator (F)
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Śmiertelna Relikwia
Punktów: 11099
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 464
Data rejestracji: 05.04.10
Medale:
Medal Medal Medal
To już pięć lat? Przeleciało jak z bicza strzelił. Ja też nie ogarniam, co i gdzie stawiają, ale jak postawią Hogwart w Polsce, to chyba zapamiętam do końca życiaRozbawiony
~Ginny Evans F
Dodano dnia 20 June 2015 12:42
Użytkowniczka
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Wybraniec
Punktów: 8049
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 80
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Medal Medal
Widzę, że niektórzy już stracili rachubę, to dla sprostowania: obecnie jest jeszcze jeden park w Japonii i na wiosnę 2016 otworzą w Hollywood. Uśmiech
~wiechlina roczna F
Dodano dnia 20 June 2015 16:58
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2520
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 230
Data rejestracji: 11.05.15
Medale:
Medal
W Polsce, mówiło się o centrum fanowskim. Zbudowanie kompletnego parku rozrywki, z wieloma atrakcjami, podobnymi do tych jakie widać na filmach, to bardzo duża inwestycja. Trzeba jeszcze potem utrzymywać magiczny personel. Nie wiem, czy ktoś by zaryzykował taki wydatek. Trzeba by było liczyć na turystów zagranicznych, bo Polska jest dość małym krajem.
Oceny

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się.

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Sponsorzy
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Pikkant76 F 25-10-2020 09:56

siema
~Kozllak87 F 12-10-2020 18:39

siema
~Chudy92 F 08-10-2020 17:40

no hej
~Jasko86 F 08-10-2020 16:50

no hej!
~Mroczek87 F 08-10-2020 16:31

SIEMA
~EinarBlack F 26-09-2020 11:30

zapraszam na bloga Uśmiech
~EinarBlack F 26-09-2020 11:29

zapraszam wszystkich na mojego bloga, jutro będzie dodany prolog Uśmiech
~Viktorek98 F 24-09-2020 18:52

Rozbawiony
~Ario F 24-09-2020 12:26

Rozbawiony
~Mallyk87 F 18-09-2020 10:22

no semka
~Wikkius98 F 11-09-2020 09:27

no witam
~Sezzamek87 F 11-09-2020 08:28

siema
~Toffik98 F 03-09-2020 14:24

siemka
~Matthew Lucas F 03-09-2020 10:00

ziew
~Dajzzi F 31-08-2020 11:35

siemka
^N F 30-08-2020 21:14

Czarodziej
~azu13688 F 28-08-2020 07:23

fd
~HariPotaPragneCie F 16-08-2020 16:22

Uśmiech
~Monttana99 F 03-08-2020 17:38

elo
~raven F 18-07-2020 15:17

*owaniu forum

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
ohobuc
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 60
» Zarejestrowanych: 33,705
» Zbanowanych: 1,594
» Gości online: 351
» Użytkowników online: 1

~Aaavieta

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59