Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Myśli Voldemorta
Myśli Voldemorta
Na jego widok wrzuca dziecko do stojącego za nią łóżeczka i rozkłada szeroko ramiona, jakby to mogło pomóc, jakby zasłaniając dziecko, miała nadzieję, że to ona zostanie wybrana zamiast niego...
- Nie Harry, błagam, tylko nie Harry!
- Odsuń się głupia... odsuń się i to już...
- Nie Harry, błagam weż mnie, zabij mnie zamiast niego...
- To ostatnie ostrzeżenie...
- Nie Harry! błagam...zlituj się... zlituj...Nie Harry! Nie Harry! Błagam... Zrobię wszystko...
-Odsuń się... odsuń się dziewczyno...
Mógłby łatwo odsunąć ją na bok siłą...ale nie, rozsądniej będzie wykończyć ich wszystkich, całą rodzinę...

Profil użytkownika: Vampire
Tytuł: Użytkownik
Obecność: OffLine
Status: x33
Data rejestracji 24 January 2009 19:05
Ostatnia wizyta 05 April 2010 19:39
Wyślij prywatną wiadomość :: Pokaż przyjaciół
Informacje kontaktowe
GG# 2458495 2458495
Informacje osobiste
Płeć Kobieta
Data urodzin lipiec 17 1995
Ulubiony tom książki Harry Potter i Zakon Feniksa
Najlepsza ekranizacja książki Harry Potter i Zakon Feniksa
Ulubiony bohater Wszyscy...xd
Najlepszy aktor Wszyscy...xd
Ulubione stworzenie Hipogryf
Najlepszy nauczyciel Remus Lupin
Ulubiona nauka OPCM
Ulubiona rzecz Różdżka & Miotła
Ulubione miejsce Hogwart i Hogsmeade
Najcenniejszy eliksir Felix Felicis
Twoja różdżka Czereśnia ----> Włos z ogona jednorożca ----> 12 cali
Wymarzona miotła Błyskawica
Pozostałe informacje
Klient
Podpis:
W mrocznym, przepastnym świecie duchów i demonów nie ma istoty równie strasznej, równie odpychającej, a mimo to darzonej taką fascynacją, bojaźnią przesyconą, co wampir, który ni demonem, ni duchem nie jest, lecz jeno tajemnicze i potworne cechy obojga dzieli. - Wielebny Montague Summers



Jeśli ma człowiek na coś w świecie dowody, to na istnienie wampirów. Nie brakuje niczego : raporty oficjalne, zeznania obywateli sznowanych, chirurgów, urzędników, księży. Lecz mimo to któż w wampiry wierzy? - Rousseau


"Dziewczyna leżała na podłodze martwa, z rozciętą piersią, a przy niej klęczał czarodziej, tzrymając w okrwawionej ręce wielkie, gładkie, szkarłatne serce, które lizał i gładził, ślubując zamienić je na własne.
W drugiej ręce trzymał różdżkę, którą próbował wywabić ze swojej piersi skurczone, włochate serce. Ono jednak było silniejsze od niego i tkwiło w jego rozwartej klatce piersiowej, odmawiając uwolnienia go spod swojej władzy lub powrotu do kryształowej trumienki, w której tak długo było uwięzione.
I oto na oczach struchlałych ze zgrozy gości czarodziej odrzucił różdżkę i chwycił srebrny sztylet. Wołając, iż nigdy się nie zgodzi, by rządziło nim jego własne serce, wyjął je sobie z piersi.
Przez chwilę klęczał z wyrazem triumfu na twarz, ściskając po jednym sercu w każdej dłoni, a potem padł na ciało dziewczyny i wyzionął ducha."
- Baśnie Barda Beedle'a - "Włochate serce czarodzieja"
Statystyki
Dom Ravenclaw
Ranga Książe Półkrwi
Punkty 2120
Nadesłanych newsów 0
Nadesłanych artykułów 0
Nadesłanych zdjęć 64
Nadesłanych plików 0
Nadesłanych cytatów 0
Nadesłanych linków 0
Tematów na forum 0
Postów na forum 200
Postów w shoutboksie 6
Komentarzy 277
Oceny Ogółem: 45 (rozwiń)
Wybitny: 34
Powyżej oczekiwań: 6
Zadowalający: 1
Nędzny: 3
Okropny: 1
Medale Brak
Komentarze
~Vampirzyca F
Dodano dnia 15 March 2009 19:26
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Niewymowny
Punktów: 1667
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 67
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
A czy pani posiada gg? ;d

Tak... Posiadam...xD

A czy pani poda?
Vampiry powinny się znać, żeby w razie czego... ^^


Oczywiście...2458495 ...Rozbawiony
~MusicInMySoul F
Dodano dnia 17 March 2009 20:15
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Dorosły Czarodziej
Punktów: 869
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 110
Data rejestracji: 11.09.08
Medale:
Brak
Kobito, avatara zmień, bo cię fanki na Hogs zabiją Język

Psss... Nie dam się!! Dowcipniś Mi się ten avatar podoba i koniec...Jęzor

Skoro tak mówisz...Język
~Mandarynka F
Dodano dnia 11 June 2009 12:53
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Barman w Dziurawym Kotle
Punktów: 1332
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 28
Data rejestracji: 25.12.08
Medale:
Brak
Pisałyśmy kiedyś! Ale kontakt się urwał. Nawet mam Cię w znajomych na Naszej-Klasie. xD Miałaś wcześniej login Luncia017? Jakoś tak. Chyba xD. A może moja pamięć mnie zawodzi i pomyliłam Cię z kimś? Nie no. Mam nadzieję, że nie.
No to z tego co pamiętam (o ile byłaś to Ty oO) zagadnęłam do Ciebie pierwsza i strasznie, ale to strasznie się wstydziłam xD. Nie przepadam za zawieraniu nowych znajomości (o ile to ja muszę się do kogoś pierwsza odezwać; jestem pewna, że nie ja jedyna), ale jakoś tak się przegięłam. Tak mi się chyba zdaje. No i o ile to Ty, masz na nazwisko tak, jak moja babcia. A imię to Ilona, prawda? ;P O! I nawet zdjęcie dzisiaj dodałaś! Ale zbieg okoliczności.
No dobra. Powtórzę to, co powtarza się zawsze przy pierwszych komentarzach.
Vampire (Ilona, niech będzie) jest fajna, miła i sympatyczna, a co najważniejsze lubi "Zmierzch". Przeczytałaś "Przed Świtem", mam nadzieję? Ja to narrację Jacoba przemęczyłam w jeden dzień. :/
No dobra. Jeśli pomyliłam się i coś źle napisałam masz pełne prawo usunąć tego komentarza.
Ach, ta moja wyobraźnia i euforia.
Mimo wszystko (nawet jeśli nie jesteś Luncią, jaką pamiętam z kilku rozmów na GG), pozdrawiam serdecznie.


Nie, nie pomyliłaś się... To właśnie ja, Ilona...;D
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się.

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Sponsorzy
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Lehu87x F 26-11-2020 17:32

elo
~Donciuk89 F 25-11-2020 16:33

siema
~Kpuzan F 08-11-2020 10:12

siema
~inging F 30-10-2020 09:44

vf
~Pikkant76 F 25-10-2020 09:56

siema
~Kozllak87 F 12-10-2020 18:39

siema
~Chudy92 F 08-10-2020 17:40

no hej
~Jasko86 F 08-10-2020 16:50

no hej!
~Mroczek87 F 08-10-2020 16:31

SIEMA
~EinarBlack F 26-09-2020 11:30

zapraszam na bloga Uśmiech
~EinarBlack F 26-09-2020 11:29

zapraszam wszystkich na mojego bloga, jutro będzie dodany prolog Uśmiech
~Viktorek98 F 24-09-2020 18:52

Rozbawiony
~Ario F 24-09-2020 12:26

Rozbawiony
~Mallyk87 F 18-09-2020 10:22

no semka
~Wikkius98 F 11-09-2020 09:27

no witam
~Sezzamek87 F 11-09-2020 08:28

siema
~Toffik98 F 03-09-2020 14:24

siemka
~Matthew Lucas F 03-09-2020 10:00

ziew
~Dajzzi F 31-08-2020 11:35

siemka
^N F 30-08-2020 21:14

Czarodziej

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
ijyloxaf
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 60
» Zarejestrowanych: 34,923
» Zbanowanych: 1,594
» Gości online: 187
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59