Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
O skarbie
O skarbie
Gdzie skarb wasz, tam i serce wasze!
Dlaczego Dumbledore nie reagował?
Jakiś czas temu Darcy napisała artykuł, w którym zastanawiała sie, dlaczego Dumbledore nie reagowal na zaczepki Malfoya względem Harry'ego. Jeśli to jeszcze można zrozumieć (ostatecznie Harry'emu nie działa sie żadna wielka krzywda) to juz absolutnie zrozumieć nie mogę jak mogło mieć miejsce cos takiego jak kilkanaście lat przed przybycie Harry'ego do Hogwartu. Mianowicie jak można było dopuścić do tego, ze Huncwoci (z wielkim Jamesem Potterem na czele) dręczyli Snape'a? Przeciez było to dokładnie to, co jest obecnie największym problemem w szkołach! Bo to bez wątpienia można było nazwać znęcaniem sie i dręczeniem. Jak to możliwe, ze DD na to pozwalał? Że uchodziło to jego uwadze lub w ogóle nie reagował? Snape był publicznie ponizany, wieszany do góry nogami itp., a to zupełnie co innego niż gadanie "Potter masz pozdrowienia od dementorow". To jest jak dla mnie cos zupełnie niepojętego- że żaden, powtarzam ŻADEN nauczyciel na to nie reagował. To po prostu jakąś patologia. Czyżby w Hogwarcie przymykano oko na takie rzeczy, które przecież były poniżej wszelkiej krytyki? Czy to nikogo nie bulwersuje?!

Ach, troszkę mnie poniosło .





Nadesłane przez: TrustNo1
Dodano: marzec 16 2006 09Kotecek5:54
Komentarze
~GINNY17 F
Dodano dnia 12 November 2011 18:31
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 70
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 13
Data rejestracji: 12.11.11
Medale:
Brak
Ja myślę, że "gwardia Jamesa" (że tak to ujmę) działała potajemnie, a Dumbleadore nie reagował na zaczepki Malfoya na wierzy, bo i tak miał umrzeć i wiedział co Malfoyowi grozi jak Dumbleadora nie zabije, a dawał się mu też bo wiedział, że zaraz Snape przyjdzie i dokończy to za Malfoya (co było zaplanowane). Ale jedna osoba reagowała gdy Snape'owi działa się krzywda - Lily Ewans (znana jako Lily Potter). Lecz gdy pewnego razu wtrąciła się w te bójkę to mały Snape ją wyzwał i już się nie wtrącała w ich bójki znane na całą szkołę.
~Potterowacz F
Dodano dnia 16 November 2011 21:53
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 30
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 16.11.11
Medale:
Brak
Hmm.. Ciekawe pytanie ^^. Co do Snape`a myślę, że Dumbledore wiedział o tym.. Może nie o wszystkich wybrykach ale o niektórych na pewno.. Przecież nie raz w książce była mowa, że James był, że tak powiem urwisem, często zdobywał szlabany i `miał talent do pakowania się w kłopoty`. Co do Dracona powiem szczerze - nie wiem. Może chciał sprawdzić jak Harry radzi sobie w sytuacjach stresu albo coś.. Przecież później musiał gorsze rzeczy przecierpieć, może nie chciał go rozpieszczać.. W sumie nawet to jest dość głupim rozwiązaniem.. A może po prostu nie miał czasu. Był zbyt pochłonięty szukaniem horkruksów i nie zwracał na to uwagi.
~seba5111998 F
Dodano dnia 11 December 2011 11:26
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Goblin
Punktów: 35
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 30.08.11
Medale:
Brak
Sądzę, że on Albus Dumbledore o tym nie wiedział. Ukryli przed nim, że są animagami, więc raczej da się przed nim ukryć taką rzecz. Ale James i Syriusz mieli mnóstwo szlabanów więc może Lily mówiła o tym jakiemuś nauczycielowi i dostali za to szlaban. A takie coś,że Malfoy zgnębił Harrego słowami to raczej nic, bo w każdej szkole jest tak.
~Matthew Lucas F
Dodano dnia 30 January 2012 16:40
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Mugol
Punktów: 4
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 566
Data rejestracji: 03.09.10
Medale:
Brak
Bardzo podoba mi się twój tok rozumowania. Mnie się zdaje, iż Huncwoci szykanowali Snape'a tylko w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie, nie chcieli się narażać nauczycielom, toteż to robili poza ich wiedzą. Nie musieli tego widzieć. Jak to mawiają "Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal. Tak samo było i z Draconem. Przecież nie chciał stracić swej ogromnej reputacji.
~monikap F
Dodano dnia 27 March 2012 19:08
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 17
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 26.03.12
Medale:
Brak
Myśle że po prostu Dumbledore się o tym nie dowiedział, bo może nie robili tego przy nauczycielach. Takie historie zdarzają się także w normalnych szkołach i nauczyciele nie w każdym przypadku się dowiadują , więc tu nie ma co się zastanawiać.
~Dipo F
Dodano dnia 13 May 2012 18:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 29
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 13.05.12
Medale:
Brak
Mnie się wydaje, iż Dumbledore był zbyt zapracowany i nie zauważał dyskryminacji wśród uczniów. Huncwoci byli tak sprytni i przebiegli, że robili to dyskretnie, nie wśród nauczycieli. Przecież kto by o zdrowych zmysłach szykanował kolegę w taki sposób przy profesorze czy innym dorosłym o równie wysokiej randze? Poza tym zaczepki nie są tylko w czarodziejskich szkołach - w rzeczywistości też można odnotować takie przypadki ;P. Moją opinię już znacie.
~aaalexis F
Dodano dnia 08 June 2012 12:07
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 6
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 07.06.12
Medale:
Brak
Czytając ten tom nawet się nad tym zastanawiałam nad tym, ale jak teraz o tym myślę to naprawdę bulwersujący temat. Nie mam pojęcia czemu Dumbledore nie zareagował to tak jawną krzywdę Snape'a.
~Faria7 F
Dodano dnia 18 June 2012 17:59
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2652
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 48
Data rejestracji: 10.06.11
Medale:
Brak
Według mnie Huncwoci dokuczali Snape'owi w jakiś ustronnych miejscach, gdzie mało kto przebywał. Żaden nauczyciel ani uczeń tego nie widział. Dumbledore nie reagował dlatego, że niczego nie widział. Według mnie artykuł porusza ważną sprawę. Daję PO.
~Adam_ F
Dodano dnia 22 August 2012 13:39
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Gracz Quidditcha Gryffindoru
Punktów: 123
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 13
Data rejestracji: 21.08.12
Medale:
Brak
Dobre pytanie, ale myślę jak wyżej, że albo to ukryli przed dyrektorem albo się tym nie przejmowano, bo co ta za problem wyleczyć złamaną kość czy coś takiego w skrzydle szpitalnym Rozbawiony
~Aliszja F
Dodano dnia 25 August 2012 18:20
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 158
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 20.08.12
Medale:
Brak
Nie zastanawiałam się nad tym, ale na pewno jakiś nauczyciel zwrócił uwagę tylko że może nie ma tego w książce (wiem to bezsensu). Ale również zgadzam się z opinią ~Ginny Weasley_82 może Huncwoci postarali się żeby żaden nauczyciel i dyrektor nie widział co odprawiają bo skończyło by się na pewno szlabanem .
Dam ci Powyżej Oczekiwań Oczko
Pozdrawiam ; ))
~-Akkarin555- F
Dodano dnia 22 November 2012 15:19
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 38
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 13
Data rejestracji: 11.11.12
Medale:
Brak
Przecież ponieśli konsekwencje! Mieli szlabany, Syriusz dając Harry'emu lusterko dwukierunkowe mówił, że używali tego jak mieli szlabany. Myślę, że wiele z nich było za dręczenie Snape'a. Zresztą, Severus nie był im dłużny, też ich zaczepiał i chciałem zauważyć, że to on wymyślił "Levicorpus", pewnie na nich. Może też chciał użyć "Sectumsempra'e", ale nie zdążył.
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 15 January 2013 22:42
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
Bardzo słusznie, że Cię poniosło - bo ja też nie mogę pojąć jak ten "wspaniałomyślny" Dumby nie reagował...a podobno był największym z czarodziejów - to jest niezaprzeczalny fakt, że traktowanie tak Severusa przez Huncwotów było zwyczajnym ( o ile można użyć tu takiego słowa ) znęcaniem się... za artykuł W
~kossa00 F
Dodano dnia 23 March 2013 18:06
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 94
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 20
Data rejestracji: 22.03.13
Medale:
Brak
Z jednej strony to chyba troszkę cie poniosło, bo to było napisane tak, by pokazać coś osobie, która to czyta. Z drugiej strony, straszne jest to, że w wielu szkołach takie zdarzenia, są naprawdę i to jest nie do zniesienia :/. Tu pojawia się takie samo pytanie, dlaczego dyrektor nie reaguje?
!Milva F
Dodano dnia 05 April 2013 20:56
VIP
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zastępca Ministra
Punktów: 1767
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 13
Data rejestracji: 09.02.13
Medale:
Brak
Drodzy użytkownicy. Ten artykuł dotyczy czasów Jamesa Pottera dręczącego Severusa Snape'a, nie Harry'ego Pottera, nad którym, rzekomo, znęcał się Draco Malfoy.
Osobiście uważam wyjaśnienie za bardzo proste. Tak jak wiele osób już napisało Huncwoci nie byli nierozsądni i nieuważni. Udawało im się spory okres czasu ukrywać wilkołactwo Lupina, to czemu wyśmiewanie się ze Snape'a miało wyjść na jaw? Z pewnością incydenty się zdarzały, bo wielokrotnie szlabany mieli, ale myślę, że wszystkie nie dotyczyły, a wręcz nie mogły dotyczyć, szydzenia z innego ucznia.
~Martiz2000 F
Dodano dnia 15 April 2013 20:26
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Goblin
Punktów: 32
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 14
Data rejestracji: 15.04.13
Medale:
Brak
Huncwoci pewnie nie robili tego przy nauczycielach i ukrywali to przez całą naukę w hogwarcie, co mi wydaje się nierealne. Ale nie zastanawiałam się nad tym za bardzo.
~juliahermiona F
Dodano dnia 18 April 2013 10:43
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Młody Czarodziej
Punktów: 795
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 119
Data rejestracji: 25.03.13
Medale:
Brak
no rzeczywiście, nasz rację, ale Dumbledore kilka razy w książce przyznawał się, że popełnił błędy starego człowieka, chociaż nie za bardzo lubię profesora Severusa Snapa to jednak uważam, że James Potter i jego koledzy nie powinni publicznie wyśmiewać się z niego i go poniżać , np. u mnie w szkole dostaje się uwagę za krzywdzenie fizyczne jak i za psychiczne( więc uważam , że Malfoy też czasami trochę przesadzał)
~ChronNasSlytherin F
Dodano dnia 21 June 2013 13:07
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 149
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 28
Data rejestracji: 31.05.13
Medale:
Brak
Czasami mnie też to zastanawia ... Bo akurat jak James zachwoywał się wobec Snape . I Malfoy wobec Harrego Uśmiech
Postawie PO
~DJfunkyGIRLS F
Dodano dnia 06 July 2013 11:48
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Prefekt Naczelny
Punktów: 708
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 54
Data rejestracji: 06.07.13
Medale:
Brak
Nie wiem jak to z Harrym i Draconem było, ale Huncwoci robili to na jakiejś polanie gdzie pózniej był niedaleko dom gajowego a za ich czasów zabardzo nikt tam nie chodził więc wykorzystywali to że tylko Snape tak przebywał zamiast na błoniach.
~Bou F
Dodano dnia 06 August 2013 21:27
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Książe Półkrwi
Punktów: 2195
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 137
Data rejestracji: 27.04.10
Medale:
Brak
Może po prostu przyzwyczaili się do tych odwiecznych walk pomiędzy Gryffindorem a Slytherinem? Ale bardziej sądzę, że po prostu Huncwoci byli bardzo sprytni, dlatego nauczyciele nic nie zauważyli. Nie przepadam za nimi gdy są młodzi. Nienawidzę ludzi, którzy znęcają się nad innymi.
~Rogaczka F
Dodano dnia 13 August 2013 18:54
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Prefekt Gryffindoru
Punktów: 441
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 24.07.13
Medale:
Brak
Zapewne się kryli przed nauczycielami, nie byli przecież głupcami! Poza tym byli uwielbiani przez uczniów i pedagogami, więc wiele rzeczy im uchodziło na sucho. A Severus miał niewielu przyjaciół, tylko Lily i kilku śmierciożerców, którym się pewnie nie chciało go bronić...
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 27% [21 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 35% [27 głosów]
Zadowalający Zadowalający 31% [24 głosów]
Nędzny Nędzny 4% [3 głosów]
Okropny Okropny 3% [2 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 244
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59