Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Parę słów Dumbled...
Parę słów Dumbledore'a
Zanim rozpoczniemy nasz bankiet, chciałbym wam powiedzieć kilka słów. A oto one: Głupol! Mazgaj! Śmieć! Obsuw!
Emma Watson- pilna czarownica
Ma na koncie właściwie jedną rolę, choć rozłożona na kilka filmów. Hermiona Granger już dziś zapewniła jej nieśmiertelność, uznanie fanów i niezłe kieszonkowe do końca życia.

Wszystko przez nauczycielkę! Dokładnie tak! Emma zaczęła grać z powodzeniem w szkolnych przedstawieniach, a gdy miała 7 lat zdobyła nagrodę główną w konkursie recytatorskim Daisy Pratt Poetry Competition. Szybko zwróciła uwagę nauczycielki aktorstwa, która dostrzegła w dziewczynce niezwykłe umiejętności. I to właśnie ta nauczycielka zaproponowała Emmie udział w castingu do ekranizacji przygód Harry'ego Pottera. Panna Watson wybuchnęła śmiechem, ale na przesłuchanie poszła. Może nie ma się co dziwić dziewczynie- któż miałby na tyle śmiałości, by od razu pomyśleć, że pokona całe zastępy kandydatek.
Jej się to udało!
Rola Hermiony okazała się niesamowitą przygodą, ale aktorka nie ukrywa, że przewróciła jej życie do góry nogami.
Przyjaciele Emmy odnoszą się do jej aktorstwa i sławy pozytywnie, jak sama przyznaje. Są wszystkiego ciekawi i zadają jej zawsze mnóstwo pytań, ale jej to nie przeszkadza, bo lubi długie dyskusje ciągnące się w nieskończoność.
Czego zatem brakuje pannie Watson? Otóż okazuje się, że tęskni za... szkołą! Gdy zaczęły się zdjęcia do pierwszej części "Harry'ego Pottera" chodziła do The Dragon School, we wrześniu 2001 trafiła do prywatnej szkoły dla dziewcząt The Headington School, w której otrzymała możliwość indywidualnego toku kształcenia. Jednak to dla Emmy nie oznaczało szansy na leniuchowanie. Lubi się uczyć i nie miała, mimo nieustannych zdjęć na planie kolejnych części, problemów z zaliczaniem. Egzaminy końcowe zdała uzyskując najlepsze oceny (same A, które są odpowiednikami naszych szóstek)! Żałuje tylko, że nie mogła normalnie chodzić do szkoły, a tego właśnie jej brakowało- lekcji do obiadu, a potem możliwości uprawiania sportu. Choć podpisała kontrakt na kolejne części ekranizacji książek J.K.Rowling, to nie zamierza zrezygnować z możliwości studiowania. Twierdzi, że da sobie radę, a my w to nie wątpimy- bo jak miałoby nie udać się osobie, która na prośbę reżysera, by napisać racę na temat granej postaci, przygotowuje wypracowanie na 16 stron!
Mając 13 lat znalazła się na 10 miejscu w rankingu najseksowniejszych nastolatek! Jako 15-latka wylądowała na okładce Teen Vogu Mgazine. W 2004 roku zasiadła w jury przyznającym nagrody First Light Fil Awards dla najlepszych twórców produkcji dla młodzieży, obok takich sław jak Pierce Brosnan, Kenneth Branagh i Samantha Morton. Przez francuski magazyn "Cinema" została wybrana ulubioną aktorką 2005 roku. Ma na swoim koncie kilka nagród, w tym Phoenix Film Critisc Society Acting Award oraz Young Artist Awarts Leading Young Actress. A to wszystko osiągnęła nie skończywszy 18 lat! Do tego na koncie bankowym ma tak okrąglutką sumkę, że mogłaby do końca życia mieć tylko wakacje. Jednak Emma nie ma zamiaru przejść na emeryturę. Będzie studiować i doskonalić się w dziedzinach, którymi sie interesuje. Prawdopodobnie podpisała kontrakt i zostanie nową twarzą Domu mody Chanel. Poza tym czyta nowe scenariusze, i kto wie- może pewnego dnia zobaczymy ją na ekranie w mniej magicznej, choć równie elektryzującej roli...




Nadesłane przez: Mruzka
Dodane: sierpień 22 2007 10:15:23
Komentarze
~Kanja F
Dodano dnia 26 August 2008 12:36
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Charłak
Punktów: 7
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 10
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Prawdopodobnie podpisała kontrakt i zostanie nową twarzą Domu mody Chanel.


No, ta informacja już dawno została zdementowana, że jednak Chanel nie ma w planach 'zatrudnić' Emmy.
Dziwie się, jak ona zdała te egzaminy na tak wysokie oceny, z takim nawałem zajęć. Podziwiam i zazdroszczę.

Aha! No i jeszcze o tym wypracowaniu na 16 stron zadanym przez Alfonso Cuarona; ja bym napisała tylko, że Hermiona uwielbia się uczyć xD Ale ciekawie zrobił Rupert - że nic nie napisał . . Mi się wydaje, że książkowy bohater napisałby ze stronę i dał spisać Harry'emu, który nie miał czasu na odrobienie xD
~Druella_Rosier F
Dodano dnia 26 August 2008 23:15
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Siedmioroczniak
Punktów: 679
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 94
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Zgadzam się ze wcześniejszą opinią.
Ja ją podziwiam.
Każda gazeta o niej trąbi, że jest 'piątkową dziewczyną', a ona potwierdza to dobrymi ocenami.
Ja z nawałem swoich prac, nie tak wykańczających jak ona, mam i tak przeciętne oceny.
~Peepsyble F
Dodano dnia 05 October 2008 16:52
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Dziedzic Hufflepuff
Punktów: 6158
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 483
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Ja tez bardzo lubię Emme ; p
Zaglądam zawsze do jej galerii, lubię filmy z nią w roli głównej.
Ładnie napisany art, daw PO, bo troszkę krótko, ale tak to okey.
~Yennefer F
Dodano dnia 07 October 2008 18:59
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu
Punktów: 1801
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 151
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Bardzo lubię Emmę, ponieważ jest bardzo dobrą aktorką. Sprawia też wrażenie miłej i sympatycznej dziewczyny. Myślę, że w filmach o Harrym Potterze była świetna. Co do artykułu nie jest źle, ale raczej nic z niego nie zapamiętałam Rozbawiony Istnieje jednak możliwość, że to nie wina artykułu, ale nie sądzę żebym była aż tak tępa Rozbawiony Myślę, że zasługujesz na Powyżej Oczekiwań.
~wojciec2 F
Dodano dnia 07 January 2009 15:14
Zbanowany
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -86
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 16
Data rejestracji: 22.09.08
Medale:
Brak
Gdy oglądałem pierwszy raz Harry'ego i więzień azkabanu zacząłem się zastanawiać jak nazywa się ta aktorka, która gra Hermione... Nigdy mnie to wcześniej nie interesowało ale w 3 części zagrała naprawdę bardzo dobrze.Tak! Dziwi mnie to trochę, że ma na aktorskim koncie tylko role w Harrym Potterze.Uh-oh!
~Hermiona-7 F
Dodano dnia 23 May 2009 09:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -38
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 20.05.09
Medale:
Brak
Ja uwielbiam Emmę i Hermionę w którą się wciela._Emma jest wspaniałą aktorką i miejmy nadzieję że na Harrym nie zakończy Uśmiech
~Emili Osmet F
Dodano dnia 07 June 2009 19:45
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -316
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 26.04.09
Medale:
Brak
Emma można na ten temat dużo pisać !
Jest wspaniałą aktorką i w filmie i na żywo ma ogromna wiedzę
ma wiele zalet i bardzo często o niej mówią właśnie może coś napisza o Harrym!


Ogranicz trochę wykrzykniki i te gwiazdki po wykrzyknikach (cokolwiek one znaczą..)
~wszechstronny F
Dodano dnia 11 July 2009 21:06
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 163
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 25
Data rejestracji: 04.07.09
Medale:
Brak
Bardzo lubię Emmę Watson Oczko Jest piękną dziewczyną, a także wspaniałą aktorką. Kiedyś się w niej kochałem, ale mi przeszło. Jeżeli chodzi o granie w HP, to najbardziej podobała mi się w Więźniu Azkabanu, a także w Zakonie Feniksa. Tylko szkoda, jak wspomniał ktoś wcześniej, że gra prawie że tylko w Harrym potterze.Artykuł spoko. Daję POWYŻEJ OCZEKIWAŃ
~Scarlet Shirley F
Dodano dnia 15 July 2009 12:00
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 60
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 08.07.09
Medale:
Brak
Bardzo fajny artykuł (bo o mojej ulubionej aktorce).
Chociaż ja się jej nie dziwie 'tęskniła za szkolą', a kto by nie tęsknił.
Ja czuje wakacje tylko miesiąc, bo potem już tylko myślę o szkole.

Za artykuł Wybitny.
~Hermiona F
Dodano dnia 22 July 2009 16:10
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 99
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 25
Data rejestracji: 01.09.08
Medale:
Brak
Uwielbiam ją. uważam że jest bardzo ładna ale nie jak te wszystkie gwiazdki z Hollywood, które mają tyle tapety na twarzy że jak by im się palcem po twarzy przejechało to na palcu by tego zostało od groma. nie, Emma jest śliczna ale w taki naturalny sposób. poza tym jest bardzo utalentowana, widziałam ją też w "Baletowych butach"
za artykuł PO
~Szarlotta Szott F
Dodano dnia 25 July 2009 19:40
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 375
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 29
Data rejestracji: 23.07.09
Medale:
Brak
Podziwiam ją naprawdę za jej świetne wyniki w nauce, przy tak zawalonym czasie. Umiała znaleźć czas na to co najważniejszeUśmiech Jest dla mnie prawdziwym wzorem. Cieszę się, że nie podzieliła losów wielu młodych aktorek i nie zeszła na złą drogę. Uważam też, że jest świetną modelką. Jednym słowem naprawdę ją cenięUśmiech
~pencka F
Dodano dnia 29 July 2009 10:54
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 295
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 26
Data rejestracji: 26.07.09
Medale:
Brak
Lubię ją Uśmiech Hermionę zagrała świetnie niestety na razie nie mieliśmy okazji zobaczyć jej w innym filmie ale na pewno jeszcze zobaczymy !! Uśmiech Za artykuł W Uśmiech
~Softly F
Dodano dnia 31 July 2009 14:24
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Goblin
Punktów: 29
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 31.07.09
Medale:
Brak
Emma jest prawdziwym wzorem do naśladowania. Praca nad HP jest bardzo czasochłonna, producenci dużo od niej wymagają. A jednak: W nauce jest świetna - tak samo jak Hermiona, w którą się wciela. Przez większość czasu była moją ulubioną autorką - teraz co prawda zastąpiła ją dziewczyna grająca Ginny, ale Emma ma duży potencjał, ambicje i talent. Wiemy, że nie chcę być znana tylko z jednej rólki- Hermiony.G - wzorowej uczennicy, ale naprawdę świetnie jej to wychodzi - Co się tyczy innych filmów- zagrała naprawdę świetna - i jak już wiemy na Harrym się nie skończy - Jest świetna. Naprawdę duże brawka za taką postawę Watson. Jej osiągnięcia, które wymienione są tutaj w artykule powyżej, są imponujące - Która z nas nie chciałaby być najseksowniejszą nastolatką? Heh Emma jest niesamowita <3 Za artykuł "W"
~Chox33 F
Dodano dnia 21 August 2009 00:24
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -44
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 18.08.09
Medale:
Brak
Emma Świetnie Pokazuje W Filmie Hermionę I Jest W Tym Bardzo Przekonywująca . Chciałabym , Żeby HP Trwało Wiecznie I Aby Wymyślono Nieskończenie Wiele Części ;D
~pepes93 F
Dodano dnia 27 November 2009 16:07
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 108
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 24
Data rejestracji: 05.11.09
Medale:
Brak
Uwielbiam Emmę. Widać ,że nie poprzewracało jej się w głowie od sławy. Jestem pod wrażeniem tych jej wyników z egzaminu. Nie mam pojęcia jak ona zdała te egzaminy z takimi dobrymi wynikami podczas takiego natłoku zajeć ;o I do tego z wyglądu jest taka naturalna i delikatna ;d
~Sachiko F
Dodano dnia 08 December 2009 19:52
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -15
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 07.12.09
Medale:
Brak
Dobry artykuł. Chociaż te osiągnięcia.. jakoś mnie to tak nie wprawiło w podziw. To nie znaczy, że nie uważam, że osiągnęła wielki sukces; przeciwnie. Więc powodzenia w dalszej karierze i studiachOczko
~Tonks334 F
Dodano dnia 30 December 2009 19:11
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -164
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 13.08.09
Medale:
Brak
Twierdzi, że da sobie radę, a my w to nie wątpimy- bo jak miałoby nie udać się osobie, która na prośbę reżysera, by napisać racę na temat granej postaci, przygotowuje wypracowanie na 16 stron!

Tego to się po niej nie spodziewałam!Zszokowany
Fajny artykuł - daję W Śmiech !!
~Nigellus_Black F
Dodano dnia 06 February 2010 19:15
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Członek Wizengamotu
Punktów: 1476
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 171
Data rejestracji: 30.01.10
Medale:
Brak
Podziwiam jej za to, jak daję sobie świetnie radę z nauką mimo, że ogromną ilość czasu spędza na planie filmowym. To nie lada wyczyn.Bez zwątpienia łączy ją to z Hermioną. Poza tym moim zdaniem jest dobrą aktorką. Myślę, że będzie miała przyjemność zagrać wiele ról.
~mrsRadcliffe F
Dodano dnia 21 March 2010 09:49
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Barman w Trzech Miotłach
Punktów: 1306
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 92
Data rejestracji: 20.03.10
Medale:
Brak
Świetnie. Ciesze się, że to własnie ona zagrała Hermionę. Oczko A biografia napisana fajnie, i do tego ciekawie.
WYBITNY.
~maggie F
Dodano dnia 23 March 2010 19:54
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 424
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 22
Data rejestracji: 23.02.10
Medale:
Brak
Zgadzam się z FleurRozbawiony
Emma naprawdę nadawała sie do roli HermionyUśmiech
Ciekawy artykuł, trochę krótki ale bardzo mi się podoba, Emma jest jedna z moich ulubionych postaci w HP.
Jak dla mnie to ten artykuł zasłużył na WYBITNY

PozdrawiamRozbawiony
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 69% [31 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 29% [13 głosów]
Zadowalający Zadowalający 2% [1 głos]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 200
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59