Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Mózgi ze złota
Mózgi ze złota
"Longbottom, gdyby mózgi były ze złota, byłbyś biedniejszy od Weasley'a, a to naprawdę nie lada wyczyn."
Helena Bonham Carter
Londyn w roku 1966 był pełen narkotyków i zwariowanych rockmenów. Był też rajem na ziemi dla każdego człowieka. W tych czasach, kiedy John Lennon był popularniejszy od Jezusa, na świat przyszła Helena Bonham Carter.
Przyszła aktorka urodziła się w rodzinie z arystokratycznymi korzeniami. Jej dziadkiem był znany premier Anglii lord Herbert Henry Asquith, a babcią lady Violet Bonham Carter - mówczyni oraz członkini Izby Lordów.
Te dwa światy różniło wszystko. Helena była trzecim dzieckiem Elen i Raymonda, którzy wywodzili się z najbardziej dystyngowanych i szanowanych rodzin w Wielkiej Brytanii. Ojciec był bankierem, zaś matka psychoterapeutką.

Jako mała dziewczynka ciągle przebywała z braćmi, Edwardem i Thomasem, co zahartowało ją do późniejszego życia i dało jej silny charakter. Już jako małe dziecko zdecydowanie wyrażała swoje zdanie i była niepokorna. Od początku też miała ogromną wyobraźnię, uwielbiała czytać książki i bajki.
W 1971 roku, podczas uczestnictwa w jednej z londyńskich sztuk, zdecydowała, że zostanie aktorką. Już wtedy radziła ojcu, aby kolekcjonował pamiątki po niej, ponieważ kiedyś będzie bardzo sławna. Tak też się stało.

Jednak zanim osiągnęła swój sukces, czekało ją dużo rozczarowań, wiele niepowodzeń i ciężka praca w drodze do spełnienia swoich marzeń. Helena rozpoczęła planowanie swojej przyszłości. Pierwszym krokami, jakie zrobiła, aby osiągnąć swoje cele, było wzięcie lekcji gry na pianinie oraz oglądanie starych musicali w telewizji.
Starszy brat, Edward, opowiada o tym, jak na wycieczce na Safari Helena wymyślała różne bajki związane z niezwykłymi zwierzętami. Niestety wtedy rodziną Bonham Carterów wstrząsnęła tragedia - jej matka przeżyła silne załamanie nerwowe i przez długi okres była pod stałą kontrolą psychiatrów.
Przez tak straszne doświadczenia Helena szybko stała się samodzielna i zaradna. W wieku 13 lat, za pieniądze wygrane w konkursie recytatorskim, umieściła swoje zdjęcia u jednego z agentów odpowiedzialnych za wynajdywanie nowych twarzy do filmów. Szczęście uśmiechnęło się do niej dopiero dwa lata później, kiedy została zaangażowana do reklamy.

Jako młoda dziewczyna nigdy nie zaniedbywała swoich obowiązków, była sumienną, jedną z najlepiej uczących się w Westminster osób. Swoją pierwszą rolę zagrała w wiktoriańskim dramacie "A Pattern of Roses", produkcji telewizyjnej z 1983 roku, gdzie zagrała Natty - córkę pastora. Pojawiła się także w dwóch odcinkach znanego w tamtych czasach serialu "Miami Vice". Jednak dopiero w `86 została zwerbowana przez Trevora Nunna do kinowego filmu "Lady Jane".


Ujęcie z filmu "Pokój z widokiem"

W międzyczasie postanowiła także zapisać się na warsztaty aktorstwa dla młodzieży w Old Vic Theatre.
Wiele dziewcząt w tamtych latach marzyło o aktorstwie, jednak Helena nie marzyła - ona spełniała swoje cele. Jej brat mówił, że "to po prostu się działo".
Nagle jej świat runął w gruzach, kiedy jej ukochany ojciec dostał wylewu. Przez pomyłkę i niedopatrzenie lekarzy Raymond częściowo utracił wzrok i został sparaliżowany. Jednak życie rodziny musiało toczyć się dalej. Bracia Heleny zdali na uniwersytety, a Helena kontynuowała swoją naukę, dalej próbując swoich sił w aktorstwie. Jak każda młoda dziewczyna miała swoje ideały, naśladowała wiele postaci ze sławnych filmów.
Nastał czas mody na punk i większość młodego społeczeństwa zainteresowała się tym rodzajem muzyki, obyczajami i ubiorem punków, jednak nie Helena. Nadal była prymuską w szkole i kroczyła krętą drogą do kariery.

Postanowiła wynająć agenta i wysyłała swoje zdjęcia na wszystkie możliwe castingi, była bardzo cierpliwa i uparta, a w końcu dostrzeżono ją. Jednak zanim to nastąpiło, młoda dziewczyna pewna swojej przyszłości zdała na Uniwersytet Royal Academy of Dramatic Art. Miała już za sobą rolę w produkcji BBC i Trevor Nunn dostrzegł jej wyraźny talent do osiemnastowiecznych filmów, powierzając jej rolę tytułowej Lady Jane Green, angielskiej królowej, która panowała zaledwie 9 dni, manipulowana przez królewski dwór. Helena wystąpiła tam obok takich sław jak John Wood, Sara Kestelman i Richard Vernon. Przez jej nieśmiałość ludzie zaczęli uważać ją za osobę chłodną i bardzo zdystansowaną. Wiele lat później Helena wypowiadała się na temat swojej roli w "Lady Jane" słowami:

"Myślałam, że wiem co robię, ale tak naprawdę było odwrotnie, mając dziewiętnaście lat nikt tego nie wie".

Był to wyraźny przełom, jednak nie zdobyła popularności, została doceniona za swoją wspaniałą kreację w tym filmie i James Ivory obsadził ją w głównej roli ekranizacji powieści E.M. Forstera "Pokój z widokiem". Jednak tak naprawdę dostała tę prace ze względu na swoją urodę, która idealnie pasowała do dziewiętnastowiecznej opowieści, choć nie można zaprzeczyć jej zdolnościom.

Postać Lucy Honeychurch przyniosła jej światową sławę, uznanie krytyków i na stałe związała z duetem Merchant-Ivory, Pojawiła się w ich kolejnych adaptacjach prozy Forstera, w niewielkiej roli w filmie "Maurice", mniej udanym "Tam, gdzie nie chadzają anioły" (1991) oraz jako Helen Schlegel, filmowa siostra Emmy Thompson, w "Powrót do Howards End". Filmy te ugruntowały jej pozycję wśród brytyjskich aktorek, jednak dopiero po wyłamaniu się z ról angielskich dam w latach `90 została uznana za wszechstronną aktorkę.
Wystąpiła między innymi w filmowej adaptacji "Hamleta" Wiliama Szekspira u boku Mela Gibsona i Glenn Close, a w filmie "Jej Wysokość Afrodyta" pokazała światu swój wielki talent komediowy.
Helena dobrze umiała uniknąć zaszufladkowania, wybierała różnorodne role jak w "Getting It Right" (tragikomiczna rola kobiety dotkniętej bulimią) i "Tańczącej królowej" (rola striptizerki).

Helena, tak jak wiele osób uprawiających zawód aktora, miała w swoim życiu małe zwątpienia w swoje zdolności. Po zagraniu w kilku filmach, już jako sławna młoda dziewczyna w Wielkiej Brytanii, bardzo poważnie zastanawiała się nad pójściem na uniwersytet. Na szczęście Uniwersytet w Cambridge nie przyjął ją i zaczęła traktować swój zawód poważnie, zupełnie mu się poświęcając. Jednak porzucona na jakiś czas kariera nie rozwijała się, przez co widzowie zapomnieli o młodej, utalentowanej aktorce. Dziewczyna zrozumiała wtedy, co straciła i wreszcie zaczęła się starać.


Na zdjęciu razem z Edwardem Nortonem, kadr z filmu "Pozdziemny krąg"

Dopiero w 1997 roku powróciła do roli kostiumowej w filmie "Miłość i śmierć w Wenecji", za którą otrzymała nominację do Oskara i rekordową liczbę nagród od Stowarzyszenia Krytyków Filmowych.
Następnie pojawiła się w kultowej i przewrotnej produkcji Davida Finchera "Podziemny krąg" z największymi sławami światowego kina - Bradem Pittem i Edwardem Nortonem. W latach 1994-99 związana była prywatnie z aktorem i reżyserem Kennethem Branaghem (który w ekranizacji drugiej części przygód Harry'ego Pottera, "Komnacie Tajemnic", wciela się w postać profesora Lockharta). Spotykała się także przez krótki czas z aktorami Rufusem Sewellen i Steve`em Martinem. Dopiero w 2001 roku spotkała reżysera Tima Burtona, z którym współpracowała przy filmie "Planeta Małp". Po zakończeniu zdjęć zamieszkali razem w Belsize Park (Londyn), gdzie Tim wybudował obok niej dom, a ich mieszkania zostały połączone korytarzem, dzięki czemu mieszkają razem, a zarazem osobno.
Odtąd kariera Heleny była całkowicie związana z wszystkimi projektami partnera. Oboje przyjaźnili się z aktorem Johnnym Deppem, który zagrał w wielu produkcjach Tima i został chrzestnym ojcem ich pierwszego dziecka, synka Billy`ego Raya Burtona (2003).

Zanim Helena została zaangażowana do roli w ekranizacji powieści J.K. Rowling - "Harry Potter I Zakon Feniksa", zagrała w filmie pt. "66" rolę żydowskiej matki z północnego Londynu. Jednak niewiele osób ma świadomość, jak mieszane pochodzenie ma Helena. W jednym wywiadzie odnośnie tego filmu wspomina:

"Moja mama była bardzo zadowolona, że gram w tym filmie - śmieje się. - Jestem w części Francuzką, Hiszpanką i w części Żydówką; jednak zawsze jestem postrzegana jako typowa Brytyjka. Wreszcie mam okazję nawiązać kontakt z moimi żydowskimi korzeniami".

Pomimo swoich radykalnych poglądów Helena stara się być dobrą matką. W 2007 roku urodziła kolejne dziecko, dziewczynkę którą prasa nazywa Indiana Rose chociaż ani Tim ani Helena nie chcą dotąd ujawnić imienia dziecka.
Czasami musi odrzucać niektóre role ze względu na swoją rodzinę. Na pewno nie jest to typowa "gwiazda", sama siebie nazywa "antychrystem" mody. Styl obojga, Heleny i Tima, począwszy od ubrań na włosach kończąc, można nazwać gotyckim. Tom lubi wszystko, co jest długie i czarne, a Helena wywołała konsternację pojawiając się na rozdaniu nagród w stroju, który jakby dopiero co opuścił wiktoriański kufer. Aktorka pomimo że czasami próbuje rozweselić garderobę swojego partnera, nie ma wcale zamiaru jej zmieniać:

"Zakochałam się w nim właśnie takim, jaki jest. Jest uroczy. Zawsze będzie miał przyciemnione okulary i tę fryzurę."


Z mężem Timem Burtonem

Jednak w pracy każde z nich jest profesjonalistą, już podczas ich pierwszego filmu, gdy byli parą w "Big Fish", Tim nie okazywał swojej partnerce żadnych specjalnych względów, raczej bardziej ignorował ją, nie chcąc, aby ludzie myśleli, że ją faworyzuje.

Razem współpracowali przy takich filmach jak "Planeta Małp", "Duża Ryba", "Gnijąca panna młoda", "Charlie i fabryka czekolady", a także "Sweeney Todd".
Zanim jednak Helena wcieliła się w postać pani Lovett, zgodziła się wystąpić w piątej ekranizacji Harry`ego Pottera - "Zakonie Feniksa", aktualnie podpisała także kontrakt na dwie ostatnie produkcje.

A tak Bonham Carter wypowiedziała się na temat swojej roli:

"Sądzę, że J.K. Rowling jest geniuszem, a Bellatrix - powiedziała Helena z jawnym zachwytem - to bardzo, bardzo, bardzo zła czarownica."

Najnowszą produkcją, w której uczestniczyła aktorka, jest musical "Sweeney Todd: Demoniczny golibroda z Fleet Street". Wciela się tam w postać spokojnej, aczkolwiek przebiegłej ciastkarki pani Lovett, uroczo podkochującej się w głównym bohaterze.

Biorąc pod uwagę charakter, oryginalność i charyzmę Heleny Bonham Carter, możemy spodziewać się po niej jeszcze wielu zaskakujących i doskonałych kreacji filmowych. Jednak to, czego dokonała do tej pory, jest godne podziwu i szacunku, na który sobie zasłużyła. Jak sama twierdzi, jej najlepsza rola jeszcze nie nadeszła...




Nadesłane przez: Syrius-Black
Dodane: maj 23 2008 20:52:24

Bibliografia:
Biography Channell; różne wywiady; Filmweb.
Komentarze
~Impossible F
Dodano dnia 30 August 2008 22:51
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Skrzat domowy
Punktów: 24
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 10
Data rejestracji: 30.08.08
Medale:
Brak
No, artykuł superUśmiech Napisałeś się duża, widać że ująłeś wszystkie informacje o tej jakże cudownej aktorceOczko Osobiście bardzo nie podobała mi się jej rola w filmie "Conversation with other woman". Ogólnie ten film mi się nie podobał.....Uśmiech Natomiast w "Sweeney Todd" zagrała bardzo fajnie, lecz według mnie najlepiej wcieliła się w rolę BellatrixOczko Jak już powiedziałam, artykuł bardzo mi się spodobał więc daję W...nawet z małym plusikiemRozbawiony
~Lawenda F
Dodano dnia 06 September 2008 14:19
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Charłak
Punktów: 10
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 03.09.08
Medale:
Brak
Aktorka jest niesamowita! Za każdym razem zaskakuje mnie, w inny sposób.. Nie ma możliwości, żeby się znudziła!
Perfekcyjna w swoim zawodzie, widać, ze wkłada całą duszę w odgrywane role.

Daję PO
~Harry_Potter F
Dodano dnia 11 September 2008 20:13
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Prefekt Naczelny
Punktów: 729
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 71
Data rejestracji: 27.08.08
Medale:
Brak
Ona jest niesamowita! Jest fenomenalna fajnie grała w Sweeney Todd'zie i w Harrym Potterze. W sumie w każdym filmie nawet jakby grała w bardzo beznadziejnym to i tak ona będzie się wyróżniać! Nie ma mowy żeby nie! Wspaniale zagrała rolę Bellatrix Lastrage, bardzo dobrze gra ciemne charaktery. Pasuje do niej rola Bellartix, wiernej śmierciożerczyni, sługę Czarnego Pana. Podobało mi się jak zagrała w Ministerstwie Magii. Gdy zagrała razem z Lucjuszem. Ona jest WSPANIAŁA!!!Uśmiech
~Peepsyble F
Dodano dnia 05 October 2008 17:07
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Dziedzic Hufflepuff
Punktów: 6158
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 483
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Uwielbiam Helenę. Kocham filmy z nią.
Co do artu, to ładnie, ładnie. Plus za wszystkie zdjęcia i jeszcze większy za to, że je podpisujesz, to bardzo ładnie wygląda. Jak w prawdziwej gazecie ;>
W. dam bo długi art.
~Yennefer F
Dodano dnia 07 October 2008 17:30
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Przewodniczacy Wizengamotu
Punktów: 1801
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 151
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Zgadzam się Helena jest suuupcio Rozbawiony artykuł też nie najgorszy, fajnie, że dodałaś zdjęcia. Zastanowię się nad oceną, ale chyba dam Powyżej Oczekiwań...
~Alice Evithe F
Dodano dnia 20 December 2008 21:04
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 216
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 20.12.08
Medale:
Brak
Bardzo dobry artykuł. Pochwalam z czystym sumieniem. Długi, wyczerpujący. Całkowicie mnie usatysfakcjonował.
Wybitny
~ewcia F
Dodano dnia 22 February 2009 19:26
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 59
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 10
Data rejestracji: 06.02.09
Medale:
Brak
Uwielbiam ją! To wspaniała i przebojowa aktorka. Doskonale gra swoje role i doskonale wciela się w postać Bellatrix. Artykuł oceniam na W ponieważ ciekawie opowiada o życiu tej świetnej aktorki:-)
~Druella_Rosier F
Dodano dnia 16 July 2009 20:37
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Siedmioroczniak
Punktów: 679
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 94
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Ta aktorka jest cudowna!
Jako pani Lovett była świetna. Śpiew, ruchy, gracja, mimika twarzy...
Jako Bellatrix też świetnie daje sobie radę.
Zauważyłam, że w artykule nie było wzmianki o filmie Merlin (1998), gdzie wcieliła się w rolę Morgan Le Fey.
Mam wielką nadzieję, że zobaczymy ją w wielu filmach i wreszcie zagra rolę swojego życia (;
~Syndrome F
Dodano dnia 26 July 2009 11:19
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 86
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 05.07.09
Medale:
Brak
KOCHAM JĄ ZA ROLĘ W SWEENEY TODD! Nie ma lepszego filmu... Cała za****ista obsada: Helena, Alan Rickman, Johnny Depp i nawet ten człowieczek, co gra Pettigrew'a =]
Helena jest świetna w roli Bellatrix. Muszę obejrzeć więcej filmów z nią!
~Ressuscitee F
Dodano dnia 30 July 2009 21:22
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Uczestnik TT
Punktów: 248
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 30.07.09
Medale:
Brak
Moja ukochana aktorka, potrafi zagrać dosłownie wszystko. Jest najlepsza <3. Te ruchy, mimika... Nie da się tego opisać. Oglądając w HP sceny z jej udziałem, mam wrażenie, że naprawdę patrzę na Bellatriks Lestrange(oczywiście HP po angielsku, polski dubbing jest tragiczny).
Co do artu, daję W Uśmiech
~BellaTrixi F
Dodano dnia 10 August 2009 16:55
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 335
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 41
Data rejestracji: 24.06.09
Medale:
Brak
Uwielbiam tą aktorke, jest genialna, utalentowana i potrafi świetnie śpiewać RozbawionyRozbawiony
Uwielbiam sceny z Bellatrix, genialnie wciela się w tą role <zachwyt>.
Popieram koleżanke wyżej sceny z Heleną warto oglądać po angielsku.
Artykuł świetny, warty przeczytania, daje W Oczko
~Chantie_Chant F
Dodano dnia 14 September 2009 22:29
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Właściciel Pamiętnika
Punktów: 100
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 19.07.09
Medale:
Brak
Popieram obie koleżanki wyżejUśmiech
Helena jest genialna, w każdą rolę wkłada wiele wysiłku dzięki czemu odgrywana przez nią postać żyje, tylko dzięki niej polubiłam Bellatrix, nie ma aktorki na tym świecie, która potrafiłaby lepiej odegrać tą rolę niż HelenaUśmiech
Bardzo fajny art, przyjemnie się czytało, gdyż nie ma zwyczajnej foormy i sama data urodzenia ubrana jest w ciekawy sposób^^ Wybitny albo i wyżejUśmiech
~about F
Dodano dnia 24 November 2009 17:51
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Członek Wizengamotu
Punktów: 1417
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 33
Data rejestracji: 11.10.09
Medale:
Brak
Do tego artykułu zajrzałam z czystej ciekawości. Helena jest jedną z moich ulubionych aktorek. Z tego powodu chciałam zobaczyć, co też tutaj takiego autor nam natworzył. I natworzył nawet interesujące rzeczy. Tekst całkiem zgrabnie napisany. Niektóre fakty bardzo interesujące.Do tego zdjęcia, które naprawdę dobrze dobrałeś. Wyczerpująco napisane. Jednym słowem: podobało mi się.
~Weasleyy F
Dodano dnia 13 December 2009 18:05
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 153
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 23
Data rejestracji: 08.12.09
Medale:
Brak
Super napisałaś i nie widać ani jednego błędu. Jest Super!
Tylko ja Bellatrix Nie bardzo lubię, to się zastanawiam nad W i PO xD
Ale się chyba zlituje.
WWWW! OczkoOczko
~anex F
Dodano dnia 17 November 2010 19:21
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 336
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 15
Data rejestracji: 06.05.10
Medale:
Brak
Ekstra, super, mega, faajny art!!! Bardzo mi się podoba. Uwielbiam Helenę Bonham Carter. Oczywiścię daję Wybitny.
~czarodziejka18 F
Dodano dnia 17 July 2011 19:32
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zwycięzca TT
Punktów: 262
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 20
Data rejestracji: 10.07.11
Medale:
Brak
Extra !! Naprawdę, artykuł godny podziwu. Powinno być takich więcej. Wszystko dobrze opisane, zdjęcia aktorki z różnych lat i filmów.. Bardzo mi się podoba. Aktorka jest super. Jest jedną z moich ulubionych postaci i aktorek występujących w "Harrym Potterze". W tekście nie widać żadnych błędów. Oczywiście daję WYBITNY i liczę na więcej takich artykułów. ; )
~Ginny Salazar Rovena Snape F
Dodano dnia 10 August 2011 12:36
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Goblin
Punktów: 34
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 14
Data rejestracji: 09.08.11
Medale:
Brak
Helena zagrała w tylu filmach że aż się jej dziwie ona jest super aktorką uwielbiam ją jestem jej bardzo wielką fanką kocham ją i tyle.!!!!!
~Lily_486 F
Dodano dnia 05 July 2012 22:05
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Goblin
Punktów: 30
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 8
Data rejestracji: 05.07.12
Medale:
Brak
Helena jast super Uśmiech Artykuł naprawdę dobry, trzeba było włożyć w niego dużo pracy. Daję W
~kinga981 F
Dodano dnia 30 September 2012 15:09
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 58
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 29
Data rejestracji: 27.09.12
Medale:
Brak
Super artykuł. Na pewno dużo się nad tym napracowałaś. Fajnie że dodałaś zdjęcia. Bardzo lubię tą aktorkę.
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 17 January 2013 22:10
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
Helena to fantastyczna aktorka... uwielbiam ją, nie wyobrażam sobie absolutnie nikogo innego w tej roli...świetnie wcieliła się w jedną z najmroczniejszych postaci - Belatriks Lestrange, imponująco wręcz zagrała...życzę jej dalszych sukcesów w karierze aktorskiej.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 77% [23 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 20% [6 głosów]
Zadowalający Zadowalający 3% [1 głos]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 315
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59