Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Złoty znicz
Złoty znicz
- To jest złoty znicz - oznajmił Wood. - kula najważniejsza za wszystkich czterech. Bardzo trudno ją złapać, bo jest szybka i trudna do zauważenia. Złapanie jej jest zadaniem szukającego. Musisz ją wyłowić spośród ścigających, pałkarzy, tłuczków i kafla, i złapać ją przed szukającym przeciwników, co zwykle przesądza o wyniku meczu. Właśnie dlatego szukający są tak często faulowani. Mecz quidditcha kończy się z chwilą złapania znicza, więc może trwać bardzo długo... Rekord wynosił prawie trzy miesiące, tak, że musieli wprowadzać zastępców, żeby gracze mogli się trochę przespać.
Co w trawie piszczy - cz. 2
Witam ponownie!
Dziś, dzięki mojemu drugiemu wywiadowi, poznacie więcej pikantnych szczegółów z życia Hogsmeadowiczów.
Tym razem spotkałem grupe przedziwnych stworzeń z rodziny "Userus-Specialus". Są to najgorsze potwory jakie ten świat mógł ujrzeć.
Interesuje Was pewnie co takiego kryje się za tak mroczną a zarazem dziwną nazwą oraz kim są te stworzenia i co mi powiedziały.
Cóż, przekonajcie się sami!


Jakie jest Twoje prawdziwe imię? [ odpowiada Czarna ]
- Ewelina.

Czy podoba ci się to imię?
- Tak podoba mi się moje imię i to bardzo.

Co myślisz o Włatcach Móch?
- Włatcy Móch hm ta bajka może być, ale szczerze mówiąc oglądałam tylko ze 3-4 odcinki.

Słyszałem, że nosisz bluzki ze sporymi dekoltami. Czy uwazasz, że Twoje piersi są duże i kręcą mężczyzn? []
- Hm, moje piersi... po pierwsze to uważam, że to nie Ty wpadłeś na ten pomysł, aby zadać mi takie pytanie - ale cóż, nieważne. Więc tak, przyznam się bez bicia - mam slabość do dekoltów. A co do wielkości, i tego czy kręcą facetów - nie wypowiem się. Chociaż, moja pewna ksywka mówi o tym dużo, ale jej nie zdradzę. ;d

Lubisz lody?
- Nie lubie lodów wole wafelki i batoniki.

Gdzie się urodziłaś? [Oczko)]
- W szpitalu.

Czy jesteś szczęśliwa z miejsca swojego urodzenia? (xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />)
- Tak chociaż miałam dobrą opiekę lekarską.

Co myślisz - czy będziesz kiedyś ładną kobietą?
- Nie wypowiem się na ten temat chcę jeszcze żyć.

Gdzie mieszka twoja babcia? Język
- Kalinowo Solki ale i tak ta nazwa ci nic nie powie.

Rozumiem. Pozdrów ją xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />
- Pozdrowię napewno.

Co miałaś z polskiego na koniec roku?
- Dostateczny, tylko zastanawia mnie czemu pytasz o język polski, ponieważ nie jestem humanistką.

Aha. To przepraszam jeśli Cię uraziłem ...
- Nie uraziłeś Oczko

Jakie lubisz frytki? Solone, czy z ketchupem?
- Z ketchupem

Dziękuje Uśmiech Baj baj maszkarooooo Oczko
- Dzieki pa buziaki. =p

Czarna to tylko jeden z aliasów tajemniczej frytkomanki. Męski język w damskim dekoltcie leżący między dużym biustem a doliną rozsądku jest jej życiowym *mottem* [cokolwiek miałoby to znaczyć]. Lubi Włatców Móch, a banując czatowiczów pochłania tony-batony. Pogromca wafli wraz ze swoją babcią zamieszkują niezbadane tereny, których nieznają nawet najstarsi indianie. Mimo wszystko uważa się za piękną kobiete o ślicznym imieniu i ... dobrej opiece lekarskiej.

[ przerwa techniczna ]

Hej! Jak się masz? [ odpowiada MillaDerva ]
- Mam się dobrze ;D

Czy lubisz " Czerwone korale, czerwone niczym wino ... "? xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />
- Nie. Nie lubie korali, a tym bardziej czerwonych. Jak już, to mogą być niebieskie ;].

Czyli jesteś rozsądną dziewczynką?
- Nie zawsze. To jest rzadkość ;P

Co myślisz o naszej redakcji?
- W redakcji Hogsmeade pracują bardzo fajni ludzie, którzy znają się na rzeczy. Sympatyczni, pracowici i chętni do rozmów Wredny.

Czyli redakcja Ci odpowiada?
- Tak. Nawet bardzo ^^.

Co sądzisz o szacie graficznej Hogs?
- Jest troche stara, ale mi się podoba. Chociaż, mogła by się troche zmienić. Dość długo nie było w niej zmian.

Jakie lubisz lody? xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />
- Truskawkowe oczywiście! Chociaż nie odmówie, jeśli ktoś mi poda śmietankowe, waniliowe bądź czekoladoweRozbawiony.

Czy planujesz kiedyś kandydować na admina?
- Raczej nie. Przynajmniej w najbliższej przyszłości.

Czy czytałaś już Epilog?
- Nie, ale znam jego treść, która - musze przyznać - bardzo mnie rozczarowała. Ale - nie moge zdradzać wiele, bo inni chcą zaczekać do oficjalnego polskiego wydania Rozbawiony.

Gdzie nauczyłaś się spać? []
- ! Przecież to czynność, która jest wrodzona. Chyba, że chodzi Ci o dłuugie spanie?

Czy lubisz Czaty?
- Ogólnie nie lubie, bo nigdy nie wiadomo na kogo trafisz. Ale nasz Chat jest wyjątkowy - tam już wszystkich znam, i wiem jacy są tam ludzie. Czyli - lubie czat, ale tylko ten nasz Rozbawiony.

Co robisz na forum?
- Spamię xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />. Oczywiście żart. Pisze posty, komentuje różne rzeczy... Różnie, zależy co kto napisze w jakim temacie.

Czy lubisz pisać w profilach? [Shy]
- Jak mi najdzie ochota, to tak. Ale gdy mam pisać o danej osobie w całości, to mam trudności z napisaniem jakiegoś porządnego tekstu Język.

Jak masz na imię?
- Karolina Wredny

Jaki lubisz kolor?
- Niebieski najbardziej ^^, potem czerwony, czarny i fioletowy Oczko

Czy masz jakieś wady?
- Jak każdy. Ale nie będe o nich mówić bo jeszcze zaczniecie mnie nie lubić i zamkne się w sobie

Nie przesadzaj Uśmiech Jesteś fajna Oczko Będziesz naszą krówką Milką na wieki ^^ Co lubisz jeść ?
- Czekoladę Milkę! A poza tym to sałatki, ser feta, zupki Gorący Kubek i.. narazie mi nic innego nie przychodzi do głowy

Thank You Język Nara!
- Papatki .

Moi MiLLi, nawet ja uległem gorącej Milli. Karolina to urodzony spamiarz profilowoforumowoczatowy z bujnym afro. Posiada wrodzoną zdolnością do snu, oraz umiejętnościami telep-fi-ki-psy-patologicznymi do poznawania treści Epilogów. Jest wymagająca dziewoją - lubi Redakcje, ale nie lubi szaty. Aluzje? Ależ oczywiście! Zróbmy szate ze zdjęć obnażających się Redaktorów zajądających lody truskawkowe (z koralami *gdzieś* u mężczyzn ~~).

[ przerwa techniczna ]

Hej! Jak się masz? [ odpowiada Keyra ]
- Mam się, jak się mam, czyli mam się dobrze xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />

Lubisz śpiewać?
- Śpiewac? Kocham śpiewac! Niestety, śpiewam jak Mandaryna na żywo, więc wykluczam karierę piosenkarki.

A kim chciałabyś zostać w przyszłości?
- Kim? Co za pytanie! Babcią klozetową oczywiście!

Aha xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' /> Jak się ma Twoja ciocia?
- Ale która ciocia? Mam ciocię Anię, Krysię, Jolę, Karolinę, Monikę, Basię....

Mniejsza z tym Oczko Jaka jesteś? Zamknięta w sobie, czy wygadana?
- Ja jestem taka... nie tyle, co wygadana, co pyskata.

Co myślisz o tytule nowego HP?
- Myślę, że... o nim nie myśle.

Czy masz długie włosy?
- No całkiem... jak chcesz wiedziec, jak wyglądam, to wejdz w temat "Nasze zdjęcia"

A lubisz swoją fryzurkę?
- Jeśli włosy mi nie wchodzą w oczy i nie są poczochrane, to kocham.

Dzięki Język Nara! Oczko
- Do widzenia

Keyra to typowa poczochrana buszmenka z plemienia zulusów zamieszkujących Radom. Posiada mase cioć (jakto na murzyńskie rodziny przystało) i własnego Czesława. Jest pyskatą mandarynką [everybody pomarańcze!] i planuje zostać babcią klozetową w szalecie miejskim. Jej marzeniem było zostać piosenkarką, lecz niestety włosy w oczach uniemożliwiły jej dalszą kariere. Życzymy powodzenia i dobrego playbacku!

[ przerwa techniczna ]

Hej! Jak tam?! [ odpowiada Chico ]
- Hej! Dobrze, a jak ma być??

No dobrze Uśmiech Skąd się wzięła nazwa od twojego nicka?
- Moje przezwisko z szkoły. Sam nie wiem czemu mi tak gadają, musze ich zapytac .

A jakie jest twoje imię?
- Daniel, nie podoba mi się.

Dlaczego?
- Radcliffe ma takie samo. A go też nie lubię.

Aha. Jaka jest twoja ulubiona postać z HP?
- Oczywiście, że Luna.

Dlaczego nie lubisz Daniela?
- Ma to samo imię co ja. I to laluś jest.

Aha ... A lubisz Hermionę i Rona?
- Hermionę bardziej. Jest dziewczyną i jest ładniejsza. Ron ogółem jest za ciężko kapliwy.

Czy lubisz piwo? ^^ Język
- PytanieJęzykP. Oczywiście, że nie.

A co myślisz o naszej redakcji?
- Bombowa.

A jakie masz zaintersowania? Interere? []
- Piłka nożna, żużel. Kiedys miałem nawet strone o żużlu ale wszystko się rozpadło.

Dziękuje Uśmiech Baj Oczko
- Byyyyyyyyyyyyyyyeeeeee

Chico to kolejny model dobrze znanej marki "Redaktor E-Tygodnika". Jego nick przysparzał wiele kłopotów nawet słynnym filozofom. Nielubi Rona i lalusiowatego Radcliffe'a - jak twierdzi, ten ukradł mu imię. Młodzieniec o aluzyjnym nicku, gra również w piłke nożną na żużlu i potajemnie wielbi Hermione. Fetyszysta kochający się z dmuchaną Luną... nie pija piwa - to Ci dopiero bombowy psikus.

[ przerwa techniczna ]

Hej! Jak masz na imię? [ odpowiada bleEd ]
- Hej Język Nie cierpię swojego imienia... Yyy... Adaś ^^

A tak serio? xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />
- Serio serio Wredny

Kogo chcesz pozdrowić?
- Mamę, tatę, dziadzia i babcię oraz chomika Alfreda.

Czy lubisz piłkę nożną?
- Bardzo, szczególnie pewną jej odmianę, tak zwany freestyle football. Uśmiech

Czy lubisz 'Danonki'?
- Hmm, Nie jadam tego ^^

Powiedz: 'Lubię jajka' []
- Lubię jajka.

Nareszcie jakis postęp Język Jaka jest według ciebie najśmieszniejsza scena z HP?
- Najśmieszniejsza? Hmm, nigdy jakoś specjalnie nie uśmiałem się przy lekturze HP, ale... powiedzmy, większość scen z udziałem Freda i George'a.

Lubisz biegać (potykając się)?
- Taak, wprost kocham biegać potykając się xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />

Nieprawdaż? [JęzykP] A teraz coś poważniejszego - Lubisz żuć gumę ? [Oczko)]
- Kocham! Tym razem mówię serio. Pochłaniam średnio ok. 7 'Orbitek' dziennie. Moja ulubiona guma to Orbit o smaku jabłkowym, w drażetkach (mimo iż nie da się z niej robić balonów -.-).

Ja też lubię gumy orbit Oczko Mój brat ma całe pudełko po papierkach Język
- Ha, więc to tak! Ty zjadasz gumy, a bratu zostawiasz ino papierki, łobuzie! ^^

Oj [Big Eek] Wydało się [Shy] Szkoda Rozbawiony Jaki masz kolor włosów ?
- Kolor włosów? Naturalnie - niezidentyfikowany, mix różnych odcieni ciemnego blondu. Niedawno pofarbowałem kudły na... coś pomiędzy czarnym, brązowym a czerwonym. Wkrótce planuję pomalować na czarno. Uśmiech

Dziękuje Uśmiech Do widzenia Oczko
- Dobranoc. O.o

Edek to wytrwały biegacz po potykającemu się i zapalony jajkolubca. Nielubi danonków ale pożera mnóstwo gum jabłkowych rozrzucając dookoła siebie mase papierków i skorupek. Nic dziwnego, że ten kolorowowłosy-metamorfomagiczny-adaś przez długi czas był nazywany chomikiem. Chomikus-Edkus - bo z takiego gatunku pochodzi ten rzadki okaz - lepi za pomocą gum własną nore, po czym przyznaje, że rechocze przy lekturze HP.

[ przerwa techniczna ]

Jak to jest być Super Adminem/mką? Rozbawiony [ odpowiada x_Bela_X ]
- ahaha, Gilotyną? xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />
Nie.ee :g
A jak ma być? ;d
Normlanie Język SA to SA -> Wchodze, loguje sie i jestem SA xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />

Gdzie się urodziłaś? Tylko nie mow, że w szpitalu []
- W szpitalu [Górniczym] xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />

Y ... Nie wiem co w tym dziwnego, ale moj tata urodził się w domu [Confused] Ile masz lat? [Shy]
- A na ile wyglądam? Rozbawiony

Ja tu zadaję pytania! [JęzykP] Wyglądasz na 16 - 17 Język To ile masz? xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />
- 17 xP.gif' alt='xP' style='vertical-align: middle;' />

Miałem rację, miałem rację [] Lubisz kiwi? []
- Lubie, ale to zależy jakie, bo jak jest taki rozmiękłe to nie, tylko takie średnio-twardo-miękkie lubie Rozbawiony

A lubisz miśe? [Oczko)]
- Miśe? A co to? [] .

Misie Oczko
- Tak, zwłaszcza jednego xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />DDDD.

Jaki to misiu? xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />
- A taki jeden, nie znasz xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />D.

Aha ... Język Jaka jest twoja ulubiona postać z HP?
- Hermiona.

Dlaczego akurat ona?
- Bo prawie taka mądra jak ja. xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />

Rozumiem [] Jakiego użytkownika doceniasz i lubisz najbardziej?
- Doceniam i lubie ... mhm. AvadeKedavre i Czarną.
Ale nie rozróżnie jakos, obie lubie tak samo- jeśli już chodzi o dwie osoby. ;]

A którego zaś nie lubisz?
- Wszystkich spamerów, reklamiarzy i Ofelii.

Chcesz kogoś pozdrowić?
- Hm. Chce pozdrowić mojego skarba Elfa, oraz wesołych ludzi z Chata.

A mnie? xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />
- Dobra, to Ciebie tez [] .

Dzięki ^^ Dziękuje za wywiad i baj baj ... maszkaro? xD.gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />
- Dziex Oczko Pa ;*

Bela to nikt inny jak siedemnastoletnia pogromczyni twardo-miękkich kiwi. Zadurzona w Elfie i nienawiści do Ofelii przyznaje, że nienawidzi spammerów takich jak AvadaKedavra czy reklamiarzy takich jak Czarna. Swoją prace uważa za błahostke, po czym przyznaje, że chciałaby być tak mądra jak Hermiona. Urodzona w szpitalu górniczym "gilotyna" jest jak widzimy... fanką misiów - a raczej jednego.

[ koniec ]


*****

Prowadzenie i pytania: Rudolf
Opracowanie i komentarze: Elf
Wystąpili: Czarna, MillaDerva, Keyra, chico, bleEd, x_Bela_X




Nadesłane przez: Kropek
Dodane: sierpień 01 2007 15:06:17
Komentarze
~Peepsyble F
Dodano dnia 28 September 2008 19:51
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Dziedzic Hufflepuff
Punktów: 6158
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 483
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Hehe. Druga część jezcze lepsza ; p Pierwsza tez była niezła ;> Wciągnęło mnie to. Lubię wywiady. Polubiłam dzisiaj. Naprawdę. Serio. Nie przeczę.
Taak.
I..
Dam chyba PO, błędów nie ma... chyba... a nie są! Są! Te takie... "gif' alt='xD' style='vertical-align: middle;' />"...
!Milka F
Dodano dnia 27 May 2009 15:52
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Wybraniec
Punktów: 9487
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 583
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
A te mini-wywiady są równie fajne, ale jednak trochę mniej, bo co to za szczegóły z życia użytkowników... Każdy chce znać prywatne życie Adminów! Śmiech

I znowu rozbiję (w miarę możliwości) na części mniejsze:

Słyszałem, że nosisz bluzki ze sporymi dekoltami. Czy uwazasz, że Twoje piersi są duże i kręcą mężczyzn?
- Hm, moje piersi... po pierwsze to uważam, że to nie Ty wpadłeś na ten pomysł, aby zadać mi takie pytanie - ale cóż, nieważne.

Wiadomo, kto chciał znać odpowiedź na pytanie Śmiech

Więc tak, przyznam się bez bicia - mam slabość do dekoltów. A co do wielkości, i tego czy kręcą facetów - nie wypowiem się.

Kręcą, kręcą! Zawsze się na Ciebie gapią, jak łazimy po Galerii Białej!

Co do 'swojej' części wywiadu - nie będe jej komentować, bo praktycznie nic z moich 'tamtejszych' przekonań i myśli się nie zmieniło. Co do tego Adminowania również, wow.
Keyry też nie skomentuję, bo pewnie wszystko zakłamała ;\.

A jakie jest twoje imię?
- Daniel, nie podoba mi się.

Mi też Oo

Hej! Jak masz na imię? [ odpowiada bleEd ]
- Hej Nie cierpię swojego imienia... Yyy... Adaś ^^

Kocham go wnerwiać tym 'Adasiem' Zawstydzony

Powiedz: 'Lubię jajka'
- Lubię jajka.

Najgłupsza i najśmieszniejsza scena, jednocześnie. Kocham niedorzeczności.

Lubisz kiwi?
- Lubie, ale to zależy jakie, bo jak jest taki rozmiękłe to nie, tylko takie średnio-twardo-miękkie lubie

Nigdy nie spotkałam kiwi średnio-twardo-miękkiego Smutny

Tutaj ofc też wybitny, szczególnie za Elfie podsumowania Rozbawiony



Czy planujesz kiedyś kandydować na admina?
- Raczej nie. Przynajmniej w najbliższej przyszłości.

A jednak jestem adminem ;o
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 24 September 2014 18:25
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
O ile jeszcze w I części jakiś nick skojarzyłem, to tutaj...Czarna magia, totalna. Nie wiem kim ci ludzie są/byli, tylko, że tu na forum robotę robili ;p No, ale ja doszedłem bardzo późno, bo pod koniec 2012 roku. Ich już wtedy pewnie nie było. Pytania fajne, ale uważam, że z tym dekoltem trochę niestosowne. W końcu stronę w dużej mierze odwiedzali ( i nadal odwiedzają ) dzieci poniżej 15 roku życia, i niżej. Można je sobie było darować.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 80% [4 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 20% [1 głos]
Zadowalający Zadowalający 0% [Brak oceny]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 293
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59