Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Ron do Hermiony
Ron do Hermiony
Ciekawe, w co by się zmienił, widząc ciebie. W pracę domową, za którą dostałaś dziewięć punktów na dziesięć możliwych, co?
Wywiad z Evanną Lynch
Evanna Lynch (Luna Lovegood) rozmawiała z the Drogheda Independent o jej przeżyciach na planie "Zakonu Feniksa".. Evanna wspomniała również, że udało jej się dowiedzieć kilka ciekawostek o Deathly Hallows oraz ujawnia kilka swoich przypuszczeń na temat tego, jak może zakończyć się seria HP.

Pytanie: To rok od naszego ostatniego wywiadu. Czy twoje życie bardzo się zmieniło od tego czasu?

Evanna: Wróciłam do domu już w listopadzie, dlatego stopniowo wszelkie powiązania z moim życiem HP nieco zanikły. Doszłam do takiego punktu, iż mam wrażenie, że to wszystko było snem, ponieważ moje życie wróciło do takiego stanu jak było przed "Zakonem Feniksa". Jedynie kiedy ktoś pyta "kiedy film wchodzi do kin?" sobie przypominam.
Wszystko co mi się przytrafiło było tak wspaniałe i idealne jak marzyłam i chociaż byłam bardzo zdeterminowana, aby dostać się do filmu o HP, i tak byłam nieco oszołomiona. Za każdym razem, gdy o tym myślę, zdaję sobie sprawę, jak wszystko gładko poszło. Przypomina mi to o grze w Sims, z tą różnicą, że moje Simy zawsze umierały.


P: Czy jest dużo podobieństw między tobą a Luną?
E: Wydaje mi się, że największą różnicą pomiędzy nami jest to, że ja jestem bardziej ambitna. Luna wydaje się taka wolna, płynie z prądem życia, akceptując wszystko, co się jej przytrafia. Ja mam więcej celów i zmartwień. To właśnie dlatego tak bardzo kocham tę postać. Ona nie potrzebuje żadnych specjalnych osiągnięć, ani aprobaty innych, aby czuć się usatysfakcjonowaną. Jest cudowna i tak wyważona jako osoba, każdy by mógł taki być.


P: Nowa książka z serii HP pojawi się w lipcu. Czy masz jakieś pomysły, co może się w niej wydarzyć i co czeka Lunę? Czy wiesz, co oznacza tytuł?
E: Moja ulubiona teoria to ta związana z kurtyną w Departamencie Tajemnic. Wigilia Wszystkich Świętych to moment, gdy "zasłona" pomiędzy dwoma światami jest najcieńsza. Wydaje mi się, że Harry będzie musiał przez nią przejść, aby odnaleźć jakiegoś Horcruxa. Będzie musiał również zrozumieć nieco bardziej samą śmierć, może spotka Dumbledorer`a, ponieważ sama JK Rowling powiedziała Danowi, że Albus sprawia jej dużo kłopotów. Również JK zawsze podkreśla, że są rzeczy gorsze niż śmierć, dlatego sądzę, że to będzie bardzo w jej stylu podpuścić nas w ten sposób. Nawet gdy Harry jest "martwy", będziemy wciąż z nim, gdyż śmierć nie jest końcem.
Większość ludzi uważa, że on albo zginie, albo przeżyje. Ja jednak lubię pomysł, tego czegoś pomiędzy..


P: Czy pojawienie się w "Zakonie Feniska" spełniło twoje oczekiwania?
E: Trochę złamał mi serce fakt, że wszystkie te plany zdjęciowe znajdywały się w oddzielnych częściach studia, albo że niektóre z nich zostały zdemontowane. Poznałam również innych aktorów i zdałam sobie sprawę, jak bardzo różnią się oni od granych przez siebie postaci. Jako dla fanki, ciężko było mi to na początku zaakceptować. .


P: Czy nie możesz się doczekać reakcji fanów HP na film, czy denerwujesz się?
E: Najbardziej zależ mi na opinii JK Rowling, chcę aby była zadowolona ze mnie jako Luny, ponieważ to jej postać. Mam koszmar o tym, jak jestem na przyjęciu po premierze i spotykam Jo, a ona tylko stoi potrząsając głową i wydaje się strasznie smutna. To moja największa obawa. Jednak jak do tej pory była ona zadowolona, dlatego jestem optymistką.


P: Czy trudno było ci pogodzić pracę na planie z nauką?
E: Tak, bardzo bardzo ciężko. Co prawda miałam zajęcia, ale się nie uczyłam do egzaminów. Po prostu świetnie się bawiłam. Dlatego teraz ciężko mi się zmotywować do nauki, a po tym jak dużo opuściłam szkoły, mam sporo do nadrobienia.

Źródło: Departament Tajemnic




Nadesłane przez: Tunnisa
Dodane: kwiecień 29 2007 23Kotecek4Kotecek5
Komentarze
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 02 February 2014 20:06
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
Evanna jako Luna była wprost idealna. Naprawdę mistrzostwo ! Widać też jak na dłoni, że bardzo zależało jej na pozytywnej opinii Rowling - profesjonalistka jednym słowem.
~MorrisDooke F
Dodano dnia 29 December 2022 16:15
Zbanowany
Awatar

Dom: Bezdomny
Ranga: Trzecioroczniak
Punktów: 151
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 81
Data rejestracji: 24.12.22
Medale:
Brak
<a href="https://www.hydroxychloroquinex.com/#">https://www.hydroxychloroquinex.com/#</a> chloroquine over the counter uk
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 100% [3 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 0% [Brak oceny]
Zadowalający Zadowalający 0% [Brak oceny]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 227
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59