Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Remus i Nimfadora
Remus i Nimfadora
- Widzisz? - rozległ się pełen napięcia głos. Tonks patrzyła groźnie na Lupina. - Ona nadal chce za niego wyjść, chociaż został ukąszony! Ją to nie obchodzi!
- Jest różnica - odrzekł Lupin, prawie nie poruszając ustami, nagle jakiś spięty. - Bill nie będzie prawdziwym wilkołakiem. Oba przypadki są zupełnie...
- A mnie to wcale nie obchodzi,rozumiesz?! - zawołała Tonks chwytając go z przodu za szatę i potrząsając nią. - Mówiłam ci milion razy...
[...]
- A ja milion razy mówiłem TOBIE - powiedział Lupin, starając się nie patrzeć jej w oczy - jestem dla ciebie za stary, za biedy... zbyt niebezpieczny...

Antypotteria
Ostatnio dość często mówi się o tym, że 'Harry Potter to książka satanistyczna' itd. My oczywiście nie zgadzamy się z tym stwierdzeniem. Zebrałam materiały, które oczerniają naszego "Harry'ego". Dodam tylko tyle, że to po prostu głupota! Beznadzieja i dno te wszystkie oskarżenia. Więc:

1. Uczniowie jednego z australijskich chrześcijańskich gimnazjów mają zakaz czytania książek Joanne K. Rowling o jedenastoletnim czarodzieju - sierocie Harrym Potterze. Zdaniem dyrekcji szkoły i pracującego tam lekarza, opisywane w nich przygody są zbyt brutalne, co może powodować agresję u dzieci. Innego zdania są rodzice i niektórzy pedagodzy. Twierdza oni, że takie fantastyczne opowieści nie są niebezpieczne, a bajkowy bohater pobudza wyobraźnię dzieci i wpływa pozytywnie na czytelnika. Książki o Harrym Potterze zostały przetłumaczone na 30 języków i osiągnęły światowy sukces. Wydano je w nakładzie 66 mln egzemplarzy.

2. W pewnej parafii w stanie Nowy Meksyk ma sie w najbliższą niedzielę odbyć palenie książek o Harrym Potterze, ponieważ - jak twierdzi proboszcz - są one obrazą Boga.

Proboszcz Jack Brock z parafii Alamogordo na południu Nowego Meksyku twierdzi, że książki o Potterze zachęcają młodych czytelników do poszukiwania dalszych informacji na temat czarownic, czarnoksiężników i czarów, co jest obrazą dla Boga... i dla proboszcza. 74-letni kapłan jest tez zdania, że książki te mogą zniszczyć życie wielu młodym ludziom.

Proboszcz Brock wygłosił w Wigilie Bożego Narodzenia kazanie zatytułowane "Dzieciątko Jezus, czy Harry Potter". Określił w nim planowane palenie książek o Harrym Potterze jako zachętę dla chrześcijan, by usuwali z domów wszystko to, co przeszkadza im w rozmowie z Panem Bogiem.

W pewnej niewielkiej liczbie parafii amerykańskich książki o Harrym Potterze zostały uznane za zachętę do satanizmu. Autorka J. K. Rowling stanowczo temu zaprzeczyła. Powiedziała też, że spotkała się z tysiącami swoich czytelników, ale nikt z nich nie powiedział, że po przeczytaniu książki zamierza zostać czarodziejem lub czarownica.

3. Proboszcz parafii św. Augustyna we Wrocławiu powiedział 2 lutego podczas kazania z ambony, że Harry Potter jest niebezpieczny, szerzy pogańskie wzorce i dzieci nie powinny go w ogóle czytać. Stwierdził, że w wielu domach najmłodsi oglądają bajki, w których jest przemoc, później nieświadomie ulegają złym wzorcom i chcą się bawić w wiedźmy i czarowników.
- To niebezpieczne, że w Polsce książka o Harrym Potterze jest tak głośno reklamowana w mediach. Ona ogłupia i omamia. Światem nie rządzą siły nadprzyrodzone, a magia to nie sposób na rozwiązywanie problemów - twierdzi wrocławski ksiądz.
Proboszcz sam podobno nie czytał książek o małym dobrym czarodzieju. Zna ja tylko z opowiadań innych osób. (no właśnie, sam nie czytał:/)

4. Katolicki ksiądz z Windischgarsten (północna Austria) nazwał w poniedziałek książkową serię z Harrym Potterem dziełem szatana.
Proboszcz austriackiej prowincji powiedział w radiowej audycji, że obawia sie o dusze dzieci, czytelników Harry'ego Pottera. Literatura ta, która od kilkudziesięciu miesięcy bije wszelkie rekordy popularności w wielu krajach świata, opisuje przygody chłopca - ucznia szkoły dla czarodziejów. Magia zawarta w tych książkach, według proboszcza, jest sprzeczna z nauką płynącą z Pisma Świętego".

5.

6.

7. I tak uważam, że beznadziejne jest oskarżanie tomów Harry'ego Potter'a o okultyzm i satanizm. Zupełnie nie rozumiem ludzi, którzy tak sadza.




Nadesłane przez: Mysza
Dodano: styczeń 30 2007 12:09Kotecek0
Komentarze
~Alesha F
Dodano dnia 18 January 2009 08:52
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 188
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 04.01.09
Medale:
Brak
OK, pokemony są głupie, ale Harry Potter?
Ludzie zamiast zajmować się ważnymi, to zajmuj asię głupotami, mówiąc, że Harry Potter to szatan, itp.
Harry Potter moim zdanie wiele uczy, min. że miłość jest najwaniejsza.Uśmiech
Artykuł na W, ale AntyPotteria to nawet O to za dużo.
~Gloomy Fli F
Dodano dnia 02 February 2009 15:25
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 310
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 32
Data rejestracji: 28.12.08
Medale:
Brak
Dobrze ja powiem tak. Każde zdanie oraz każde słowo z osobna to poprostu bzdura. To jest przecież głupsto "Harry Potter" i Satanizm? no proszę!
To mnie normalnie powaliło xD!

1. Uczniowie jednego z australijskich chrześcijańskich gimnazjów mają zakaz czytania książek Joanne K. Rowling o jedenastoletnim czarodzieju - sierocie Harrym Potterze. Zdaniem dyrekcji szkoły i pracującego tam lekarza, opisywane w nich przygody są zbyt brutalne, co może powodować agresję u dzieci.


Agresję u dzieci? Ja rozumiem że wój Vernon był trochę agrasywny co do "Harrego" ale chyba nie o takiej agresji tu mówimy?Przecież tam nie widać ani trochę agresji.
Ja nie wiem o czym oni tu mówią? Podważanie wiary w Boga?Proszę!

Chodzi mi o ten Kawałek

Proboszcz Jack Brock z parafii Alamogordo na południu Nowego Meksyku twierdzi, że książki o Potterze zachęcają młodych czytelników do poszukiwania dalszych informacji na temat czarownic, czarnoksiężników i czarów, co jest obrazą dla Boga... i dla proboszcza.


Ale że w jaki sposób niby obrażają boga albo proboszcza?
Hmm... Zaczęli czepiać się "Harrego" Ale nie pomyśleli żeby czepiać się np. wykonawców piosenek którzy śpiewają "wsadziłem se papierosa w cztery litery i się ciesze."

Moim zdaniem wysoko przesadzają!
~Prof Dumbeldore F
Dodano dnia 04 February 2009 11:51
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 6
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 29.11.08
Medale:
Brak
I co z tego Ja i tak uwielbiam FANTSY a w szczególności Harrego - jestem chrześcijaninem

To samo jest z WOŚP byłem wolontariuszem i pewna kobieta zapytała na co zbieramy to szybko powiedziałem na wykrywanie nowotworów u dzieci a a ona powiedziała ze i tak nie DA bo to na Woodstock idzie - to samo co z harrym - jak ktos chce sobie ,,dac w zyle " to da i bez woodstocku a jak ktos jest Satanistą to nie z powody Harrego tylko dlatego , że chce i to popiera.

Zal mi ludzi którzy szerzą takie coś !!!
~Tromedlov F
Dodano dnia 25 February 2009 13:55
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 183
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 23.02.09
Medale:
Brak
Acha, acha, cóż, w takim razie wszyscy jesteśmy satanistami. Fajno!

Brak słów. Ludzie chyba nie mają co robić, na serio. Bo w ich oczach 5-cio latek z Pikachu na koszulce to satanista!

Ciekawa jestem ileż rodziców przybyło Zwalczać Satanizm.
~Beee F
Dodano dnia 28 February 2009 21:07
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 198
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 2
Data rejestracji: 23.02.09
Medale:
Brak
O kur... cze! No i tak Ichi, masz racje: każdy jest satanistą i.. moi rodzice którzy kochają HP na pewno będą ze mnie wyplewiać.. te bzdury! Może Pokemonów nienawidzą (ja kocham xD) to i tak jakibym im dała to do przeczytania to by się chyba złożyli ze śmiechu Rozbawiony

Powodzenia na takich spotkaniach! Ciekawe ile ludu przybyło..
~Potter_ F
Dodano dnia 10 March 2009 10:48
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -140
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1
Data rejestracji: 10.03.09
Medale:
Brak
Aha czyli mamy co czytać przez całe życie Anię z Zielonego Wzgórza???
A ja wolę Harry'ego i co zabroni mi ktoś? Nie! Bo sam decyduję...
A do Tego jest to śmiech na sali....


Funkcja 'Edytuj'. ;\
~Harry_ F
Dodano dnia 10 March 2009 19:15
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Członek GD
Punktów: 502
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 15
Data rejestracji: 10.03.09
Medale:
Brak
Hmmm, moim zdaniem to ja nie oglądam pokemonów. Lecz czytam, słucham i oglądam Harry'ego z rodziną lecz nie zauważyliśmy, by się nam coś działo lub szkodziło. Myślę, że za bardzo histeryzują z całą tą sprawą.
Dziękuje za wysłuchanie i pozdrawiam wszystkich.
~PieTraS F
Dodano dnia 19 March 2009 19:53
Użytkownik
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Gracz Quidditcha Hufflepuffu
Punktów: 134
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 38
Data rejestracji: 19.03.09
Medale:
Brak
No i po co to wszystko?
Nie rozumiem takich ludzi. Co w tym jest satanistycznego?
Moim zdaniem - NIC.
W Harrym Potterze umieszczone jest Boze Narodzenie , więc o co chodzi ?!

Nie żeby mnie to wkurzało czy coś, ale pragnę zwrócić uwagę, ze Boże Narodzenie w HP jest tylko po to, aby dostawać prezenty;/
Jeszcze nigdy w książce nie było czegoś o modlitwie, lub coś w tym stylu.
Żadnego dzielenia opłatkiem w Boże Narodzenie.
ale za art stawiam W.
~NamidaChan F
Dodano dnia 24 March 2009 19:10
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Drugoroczniak
Punktów: 77
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 12
Data rejestracji: 24.03.09
Medale:
Brak
To jest P A R A N O J A. Ja tych ludzi nie rozumiem w każdym calu. Co ma Harry Potter wspólnego z szatanem? U mnie w szkole języków obcych (Promar) był na przykład anglojęzyczny konkurs wiedzy z Harrego Pottera, a ja (och, ale się chwalę...) zdobyłam tam pierwsze miejsce (ach jaka jestem z tego dumna <3 ). A tak w ogóle (już pomijając ten absurd posądzania Jo o pisanie książek satanistycznych) co mają Pokemony do szatana? To pytanie mogłoby nawet zastąpić znane przysłowie Co ma piernik do wiatraka?
~majones_xD F
Dodano dnia 09 April 2009 10:30
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Zwycięzca TT
Punktów: 261
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 05.04.09
Medale:
Brak
Hehehe, ale fajni ludzie. Rozbawiony Wypowiadają się na tematy, o których nie mają zielonego pojęcia. Rozbawiony 'Pokemony' - głupia bajka ;P, bo o pokemonach. Rozbawiony Aha i wszyscy czytelnicy Harry'ego wiedzą, iż to książka fantastyczna. ;P
~tyska17 F
Dodano dnia 22 April 2009 09:44
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Gracz Quidditcha Slytherinu
Punktów: 133
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 27
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Aff... Och żal.pl na coś takiego brak mi słów. Harry Potter- satanistyczna książka na liście ksiąg zakazanych przez kościół. Ludzie trzymajcie mnie. xD Chyba ktoś kto to wszystko zainicjował ma pewne problemy (nie powiem jakie) albo jakieś traumatyczne przeżycia z dzieciństwa związane z Potterem i pokemonami. Bo innego wyjaśnienia już nie wymyślę.
~Lapa F
Dodano dnia 09 May 2009 11:02
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2607
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 109
Data rejestracji: 01.05.09
Medale:
Brak
Zaraz...ci którzy czytają Harry'ego Pottera mają najmniej ok 11-12l. Takie dzieci raczej mają swój rozum i wiedzą, że magia nie istnieje. A to całe "Palenie Książek" to jest bezczelne. Inni ludzie (nie tylko pani Rowling) włożyli w to wiele pracy a jacyś ludzie po prostu to niszczą. Interesuje się Harry'm Potterem od jakiś 4l i nigdy nie pomyślałem że od dzisiaj będę uczyć się magii albo szukać jej oznak. A wydaje mi się, że ta książka pokazuje że nie warto być złym bo złego zawsze spotka kara oraz że dobro zawsze wygrywa. Dzieci zazwyczaj chcą być tacy jak np. Harry a nie zabijać, torturować czy zmuszać do czegoś słabszych od siebie.
Ci ludzie pewnie nie wiedzą nic o Harry'm Potterze a po prostu nie chcą żeby świat szedł do przodu, ale myślę, że ci którzy są prawdziwymi fanami nie przestaną go czytać
~Emili Osmet F
Dodano dnia 22 May 2009 20:19
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -316
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 26.04.09
Medale:
Brak
Co za chamstwo to co mówicie i w_ogóle !!!
Normalnie gorszego tematu nie mogli wymyślić !!!SmutnySmutny
Jest to okrrrrropny artykuł!!!
Lubie Pottera Ale żeby tworzyć takie strony to głupie!!!
~Ospina11 F
Dodano dnia 25 May 2009 06:33
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zwycięzca TT
Punktów: 265
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 61
Data rejestracji: 18.05.09
Medale:
Brak
ejjjj...wiecie co?? ja tego nie kapie :\
znaczy chodzi o to ,że niby czemu jest to nie zgodne z kościołem??
Czy ta książka obraża kościół!! ???
Nie przeczytali sagi o Potterze więc niech nie plotą takich bzdur!!!!!!!!!!!!!

Co do artykułu bardzo dobrze napisany,ogólnie ok więc daję W!!
~Venitta F
Dodano dnia 06 June 2009 19:22
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Goblin
Punktów: 28
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 27.05.09
Medale:
Brak
Harry Potter i Pokemony ? Trochę głupie . Ja oglądałam te filmy w przedszkolu , w 1 klasie zaczęłam czytać . I co ? Mam na koncie dwa konkursy o wiedzy z Harry'ego Pottera . Bo o pokemonach to już nikt nie myśli . Bo to już stare , niemodne i prawda c(:
~PadfootWifeLoon F
Dodano dnia 13 June 2009 20:13
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Przeciętny Uczeń
Punktów: 178
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 03.06.09
Medale:
Brak
Wiecie co mnie najbardziej denerwuje.
Ze nie czytają i mówią, ze jest to satanistyczne!
Bogu Ducha winna książka.
NA dodatek świetna.
Gdyby nie J.K.Rowling, to dziś byłabym szarym burym człowieczkiem.
A tak. Proszę ja was bardzo Rozbawiony Wraz z Psotką Wygłupiamy się, przebieramy za Uczennice Hogwartu i piszemy opowiadanie o Huncwotach. CO prawda jest Głupie i bez sensu, ale wrzucamy tam nasze przemyślenia i nasze wnętrze. Naszą Miłośc do Huncwotów ;D<Syriusz, Remus jesteście Cudowni Rozbawiony >
I nie wstydzę się tego. Denerwuje mnie kościół. Jestem wierząca. Wierzę w Boga, nie w kościół. Gdyby nie Huncwoci, nie było by mnie tutaj. I jeżeli jakiś duszpasterz tu zagląda to pardon ale najpierw przeczytajcie potem oceniajcie!
No... ;D
~Gini F
Dodano dnia 18 June 2009 12:54
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -84
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 16
Data rejestracji: 18.06.09
Medale:
Brak
4. Katolicki ksiądz z Windischgarsten (północna Austria) nazwał w poniedziałek książkową serię z Harrym Potterem dziełem szatana.
Zły
Hahahahahhaha już się uspokoiłam. To co tutaj piszą jest absurdem.
Jeśli mi się nie podoba jakaś książka to po prostu jej nie czytam, anie tłumacze sobie że to dzieło szatana!
~zgredka F
Dodano dnia 18 June 2009 19:41
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pierwszoroczniak
Punktów: 40
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 27.08.08
Medale:
Brak
Nie wiem co złego jest w Harrym. Nie wiem czemu został on porównany do pokemonów. Nie wiem jak można go spalić. Nie wiem czemu niektórzy się tak go czepiają, ale wiem że od Harrego do satanizmu jest długa droga. Więc może ci co go nie czytali nie będą się wypowiadać.
~cedrella F
Dodano dnia 22 June 2009 15:59
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -43
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 22.06.09
Medale:
Brak
Co ta Bogu winna książka im zrobiła?
Moja koleżanka ze "świętej " rodziny nawet ją czytała i uważa że jest fajna.
~Dynamo961 F
Dodano dnia 24 June 2009 10:21
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 64
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 08.11.08
Medale:
Brak
Moja polonistka opowiadała o pewnej antypotterowskiej książce,która napisała jakaś tam zakonnica.Podaje tam różne dziwne i głupie argumenty,a w jednym z nich twierdzi że Harry Potter(jako postać)jest złym człowiekiem,bo Voldemort,który przecież był zły,wszczepił do Pottera cząstkę siebie.Przychodzi mi do głowy jedno krótkie słowo.ŻAL
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 76% [92 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 8% [10 głosów]
Zadowalający Zadowalający 5% [6 głosów]
Nędzny Nędzny 1% [1 głos]
Okropny Okropny 10% [12 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 245
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59