Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Wuj i Harry
Wuj i Harry
- Po pierwsze – zagrzmiał wuj Vernon – będziesz się do cioci Marge odzywał cywilizowanym językiem.
- Dobrze, wuju – powiedział Harry – ale pod warunkiem, że ona będzie się tak samo odzywała do mnie.
- Po drugie – ciągnął wuj Vernon, jakby nie dosłyszał odpowiedzi Harry'ego – Marge nie wie nic o twojej nienormalności, więc nie życzę sobie żadnych... żadnych dziwactw podczas jej pobytu. Masz się zachowywać jak należy, zrozumiano?
- Jeśli tylko ona będzie się tak zachowywać – wycedził Harry przez zaciśnięte zęby.
- Po trzecie – ciągnął wuj Vernon, łypiąc groźnie na Harry'ego swoimi małymi świńskimi oczkami – powiedzieliśmy Marge, że jesteś w Ośrodku Wychowawczym Świętego Brutusa dla Młodocianych Recydywistów.
- Co?! – krzyknął Harry.

Co w redakcji piszczy, część 2
W drugiej części mini-wywiadów otrzymujecie garść informacji o osobach kryjących się pod zielonymi nickami, czyli administratorach Hogsmeade. W myśl zasady, że admin też człowiek, "zieloni", a właściwie "zielone", bo tak się złożyło, że stanowiska kierownicze w Hogsmeade zajmują panie, opowiadają o swoich zainteresowaniach, marzeniach... tylko o wadach nie chciały mówić Uśmiech Zapraszamy do zapoznania się z sylwetkami Fantazji, Milki, N i raven.


FANTAZJA
1. Twój nick pochodzi od piosenki Fasolek, czy jogurtu Danone'a?
Ni od tego, ni od tego. Mój nick jest od tego, że jakoś tak wyszło. Ot, podstawówkowa jeszcze, nomen omen, fantazja.

2. Twój ulubiony dział w Bravo?

Zdecydowanie wszelkiego rodzaju 'trudne pytania' i superporadniki. Quizy też są niezłe.

3. Czy jest coś takiego (albo ktoś taki) czym (albo kim) jarasz się jak Gargamel Smerfami?
Em.. Pytanie ze znienawidzonej serii 'czym się interesujesz?', tylko w jakiejś dziwacznej ravenowej formie. ^^ Kurczę no, niczym w sumie, a przynajmniej niczym na dłużą metę. Ja to się czymś jaram, jaram i przestaję, smucę się, bo nie mam się czym jarać i znowu się czymś jaram. Ostatnio jarałam się "Grą o Tron" w formie książkowej, ofc.

4. Co sądzisz o nowej kolekcji CCC?
Niezwykle finezyjne połączenie dobrego smaku i ekscentryczności, z domieszką ostrej kociej nutki... A tak naprawdę, to nie widziałam.

5. Którą ze swoich koszulek z postaciami z bajek lubisz najbardziej?
Tą, której nie mam. Bo nie mam żadnej.

6. Jaka reklama Cię wkurza albo wkurzała najbardziej?
"Szpilki, makijaż, wszystko na tip-top." Ble, teraz mi będzie chodzić po głowie ta durna melodia. Co ty mi zrobiłaś...

7. Czego zazdrościsz Dolores Umbridge?
Zdecydowanie posady. ;P

8. Gdzie się urodziłaś?

W Zakopanem, w planach mojej miejscowości szpitala, w którym mogłabym się urodzić, niestety nie uwzględniono.

9. Lubisz to miejsce?

Lubię. Takie nieduże urokliwe miasteczko, zwłaszcza poza sezonem.

10. Który fragment "O psie, który jeździł koleją" najbardziej Ci się podobał?
No wiadomo, że końcówka, jak on ratuje tę dziewczynkę i ginie... Ten, no... smutno się zrobiło.

11. Co najczęściej śpiewasz, idąc ulicą?
Coś polskiego, z angielskim wolę nie kombinować, a już na pewno nie przy ludziach. Ostatnio sobie chodzę i mruczę "...to te chwile są z nami...". Ja nie wiem czemu, przecież mi to zbrzydło.

Zakopiańska dziołcha, oto Fantazja! Jest największą fanką nowej kolekcji CCC i działu "Porady" w Bravo. Jara się posadą Umbridge, jara się Grą o Tron, jara się.. a, już się nie jara. No może bajkową koszulką, której nadal brakuje w jej szafie ^^


MILKA
1. Dlaczego nie lubisz Ślizgonów?

Ja hejtuję ludzi nie dlatego, że przynależą do jakiejś konkretnej grupy, tylko dlatego, że konkretna osoba zalazła mi za skórę, a z tego co kojarzę, żaden Ślizgon jeszcze tego nie zrobił.

2. Jaką magiczną umiejętność chciałabyś posiadać i do czego byś jej najczęściej używała?
Teleportacja - nie musiałabym tyle czasu tracić na długie podróże, które muszę odbywać raz na jakiś czas. Czasem jest fajnie przesiedzieć kilka godzin w pociągu, ale najczęściej wolałabym mieć to już za sobą.

3. Często jesz placki ziemniaczane?
Średnio raz na miesiąc - jak jeszcze mieszkałam z siostrą, to lubiła je robić, teraz będę musiała sama się za to zabrać :/

4. Który pociąg TLK jest Twoim ulubionym?
Gdybym miała wybrać jeden, to Stoczniowiec - jedyny dzienny między Krakowem a Toruniem, ale jedzie okrężną drogą i przez to toczy się ponad godzinę dłużej niż alternatywy z przesiadkami.
Jeśli kilka, no to ten wyżej + Janusz Korczak (trasa Białystok-Kraków-Białystok), Cegielski i Sukiennice (mnie interesują na trasie Kraków-Kutno, 'tylko' 5 godzin jazdy), no i może Niemen.

5. W jakiej pościeli śpisz?
W paski biało-jasnoniebiesko-ciemnoniebieskie z jakimiś pomarańczowymi i żółtymi kwadracikami. Ma ten plus, że jedna strona jest biała i przez to wiem jak ją kłaść. Do tego 2 jaśki - jeden puchaty z kotem w koszyku (prezent od babci na święta), a drugi normalny, z jakimś kwiatkiem.

6. Którą postać z "My Little Pony: przyjaźń to magia" cenisz najbardziej?
Powiedzieć, że nie lubię tej bajki to mało, uważam, że to jedno z najgłupszych 'dzieł' w kinematografii i żal bierze, że gromada 20-paroletnich chłopaków i dziewczyn się tym jara i np. obnosi się miliardem plakietek z tym związanym na swoich torbach. To ja już wolę jaranie się Pokemonami i Dragon Balls (mimo, że też za nimi nie przepadam).

7. Co najczęściej śpiewasz przy goleniu?
Nie śpiewam w łazience, mam za cienkie ściany do tego. Puszczam sobie to co mam na komórce, a tam mam różne śmieci.

8. Dlaczego wyprowadziłaś się z Hajnówki?
Nigdy tam nie mieszkałam, byłam może ze 2 razy przy okazji wycieczek szkolnych, nie wiem skąd to pytanie Język

9. Zauważyłam, że ostatnio zmieniłaś swój status na "kupię używane buty". Masz jakieś preferencje co do rozmiaru i koloru, czy kupujesz wszystkie, jak leci?
Nie wiem kto się bawi moimi statusami, ale nie kupuję butów na okazji, zresztą rzadko wymieniam tę część garderoby na nowszą.
No ale skoro o butach mowa, to wiadomka, że patrzę na rozmiar - przez chodzenie w trampkach o 2 numery za duże zrogowaciały mi pięty. Kolor to akurat drugorzędna kwestia, byle nie biały, bo się szybko brudzi.

10. Kto oprócz Ala Bundy'ego i Stephanie z "Mody na sukces" jest Twoim idolem?
Omg, nie Stephanie, tylko Ridge ;_; Michael Palin - ten człowiek jest niesamowity i ciągle mnie zaskakuje. Przebył niemal cały świat i jeszcze mu mało. Miło było go spotkać i porozmawiać chwilę, nawet o tym, ile czasu trwa wysyłka książki w UK, a ile w Polsce.

11. Dlaczego masz taki beznadziejny awatar?
Bo mi się podoba i nie zmieniłam go od paru lat. Nigdy nie daję na avatar rzeczy, które mi się nie podobają.
I nadal nie wiem, czy tam stoi facet czy kobieta.

Będąc stałym podróżnikiem polskich kolei, Milka wcale nie marzy o szybkiej teleportacji z miejsca na miejsce. Kocha białe buty, w których robi placki ziemniaczane. Oczywiście z Ridgem, który, jak się okazalo, jest Ślizgonem. Może to jego podobizna zdobi jej avatar?


N
1. Kto zdobędzie następną Złotą Piłkę i dlaczego to nie będzie Vedran Corluka?

Ach, Vedran... te jego ciemne, lśniące włosy... jasne, cudowne oczy... jego uśmiech i jego umięśnione ciało sportowca... jego trzydniowy zarost... Zaraz... a o czym było pytanie?

2. Dlaczego nie lubisz Zgredka?
Skąd takie założenie? Nie no dobra, nie lubię go. Nie płakałam na jego śmierci. Żartuje, RYCZAŁAM JAK BÓBR!

3. Grasz w planszówki?
Wymiatam w chińczyka. Masz stalowe nerwy, niebiańską cierpliwość i lubisz ostrą rywalizację? Zapraszam na partyjkę. Poza tym gram w szachy i zawsze przegrywam. Cóż... może kiedyś zapoznam się z zasadami tej gry.

4. Chciałabyś umieć latać?
Pewnie, niczym gołąb! I wiadomo co robić ludziom na głowy na wrocławskim rynku! (Pozdrawiam Wrocławian! <3)

5. Czy masz jakieś wady?
Wady? Czy ja mam wady? NASTĘPNE PYTANIE! To mnie obraża!

6. Co sądzisz o Dalajlamie (albo dalaj-Lamie)?
Dalajlamie? Njeee, ale o hogsowej llamci wiem sporo. Sprzedam niektóre pikantne fakty z życia llamci na PW. A Panie zainteresowane tym osobnikiem również zapraszam na PW. Jestem świetną swatką! Rozbawiony

7. Opisz swoją ulubioną pidżamę.
Nje mam piżamy. Śpię nago. :C

8. Pamiętasz kiedy dowiedziałaś się, że Święty Mikołaj nie istnieje? Było Ci smutno?
Pamiętam, jakby było to zaledwie wczoraj... Pewnie, że było mi smutno. Ryczałam jak bóbr, oczywiście dopóki nie znalazłam tych wszystkich prezentów. Wtedy już było mi to obojętne, kto mi je podkłada. Rozbawiony

9. Ludzie ze studiów wiedzą, że tu adminujesz?
Ahahahahahahahahahaha, to dobrze postawione pytanie! Otóż nie wiedzą. I dobrze! Czasem lepiej żyć w niewiedzy.

10. Dlaczego masz jednoliterowy nick?
Łatwiej go zapamiętać? A tak na serio to tak się nazywa ten słodki następca L'a... Czasy, gdy jeszcze jarałam się Death Note. Stop! Ja dalej się tym jaram. Pozdrawiam Matsude! <3

11. Która postać z "My Little Pony: Przyjaźń to magia" jest Twoją ulubioną?
Szieeeeet, a nie mogłaś spytać o Pingwiny z Madagaskaru? Albo o Monster High? Albo o Barbie? Nie znam tej bajki. :C No dobra, widziałam jeden odcinek i tam był taki różowiutki kucyk. Pinky Pie? Rozbawiony
FANATYCY TEJ BAJKI - POPRAWCIE MNIE!

Nie dajcie się nabrać, N tak naprawdę jest jednym z wrocławskich gołębi, poza godzinami pracy gra w szachy i nadal płacze za Zgredkiem. Nie dba o to, kto daje jej prezenty, tak że nie zrobi nikomu problemu, jeśli zobaczy pod choinką zestaw z "My Little Pony" Oczko chociaż pewnie ucieszy ją też któryś z chorwackich piłkarzy obwiązany czerwoną wstążeczką.


RAVEN
1. Z jaką średnią ukończyłaś szkołę podstawową?
Nie mam pojęcia, gdzie może być moje świadectwo ukończenia szkoły podstawowej. Ale jak je znajdę, dam znać.

2. Kto najbardziej w życiu 'zalazł' ci za skórę i dlaczego?
Była szefowa, Beatka S. Dlaczego… Długa historia, nie jest warta tego by opowiadać ją tutaj. W każdym razie z ulgą pożegnałam się wtedy z pracą. Beatka mieszka w klatce obok, więc stosunkowo często mam okazję przypomnieć sobie, dlaczego nie mogę nazwać się dobrym człowiekiem i czym jest nienawiść, a także wykrzyczeć w myślach wiązankę niecenzuralnych słów Uśmiech

3. Jakich kremów używasz na co dzień?
Anew Vitale marki Avon

4. Smak z dzieciństwa, który pamiętasz do dziś?
Pierogi leniwe z przedszkola. Mamie nigdy nie udało się takich zrobić, mimo jej usilnych starań, te przedszkolne zapamiętałam jako o niebo lepsze. I batonika Bounty, którego kupiła mi sąsiadka po tym jak odebrała mnie z przedszkola. Zjadłam go tylko dlatego, że głupio mi było powiedzieć, że nie lubię. Ale nigdy później już nie wzięłam Bounty do ust.

5. Jesteś lewo- czy praworęczna?
Prawo. Bardzo chciałabym być dwuręczna.

6. Którego z chłopaków z One Direction masz na plakatach nad łóżkiem?
Bardzo ubolewam, ale nie mam plakatu chłopców z One Direction Smutny musiałam powiesić nad łóżkiem mój ociekający za*ebistością plakat NIN z koncertu w Poznaniu, zdobyty od właściciela wrocławskiej wiaty przystankowej przy PKSie. Rozmiar 180x121 cm, niby tylko plakat, a tyle radości już od ponad 4 lat.

7. Dlaczego wyprzedajesz gorsety, jak głosi twój status?
Z czegoś trzeba żyć, a podobno w handlu można dużo zarobić. A co, chcesz kupić? Przy trzech sztukach dostaniesz rabat, więc warto.

8. Jaką książkę chciałabyś dostać na święta i dlaczego?
Nie myślałam o tym jeszcze. Nie pogardzę kolejnym Stephenem Kingiem do kolekcji.

9. Wolisz jogurty czy serki homogenizowane?
Serki. Truskawkowe najchętniej.

10. Kim chciałaś zostać będąc małą dziewczynką?
Księdzem. Kiedy już pogodziłam się z faktami, postanowiłam zostać zawodowym turystą. Rzeczywistość znów mnie jednak zawiodła.

11. Który sport lubisz uprawiać najbardziej i dlaczego pływanie?
Jeżeli pływanie jest moją ulubioną dyscypliną, to wygląda na to, że nie lubię uprawiać sportu. Ale moje Simy bardzo lubiły pływać, robiły to do ostatniego tchu.

Raven, jako niespełniona zawodowa turystka, trenuje pływanie. Jej prawa ręka stale tęskni do pierogów leniwych z przedszkola, a także do plakatu One Direction, którego wciąż nie ma. Na Święta marzy o kolejnym kremie z Avonu, tak że wiecie już co napisać w liście do św. Mikołaja!


Jeszcze w tym tygodniu spodziewajcie się ostatniej części, w której parę słów o sobie opowiedzą moderatorzy oraz newsman Uśmiech

Bibliografia:
pytania przygotowała ^raven (z wyjątkiem pytań dla ^raven, które przygotowała ^Milka) , podsumowania ^Milka
Komentarze
^N F
Dodano dnia 23 October 2013 12:32
Administrator
Awatar

Dom: Hufflepuff
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -16000
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 133
Data rejestracji: 31.12.09
Medale:
Medal Medal Medal Medal Medal
Wydało się... jestem gołębiem.
~raven F
Dodano dnia 23 October 2013 13:27
Troll
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -1
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 357
Data rejestracji: 03.01.13
Medale:
Medal
Lepszy gołąb niż marzenia o kremie z Avonu Smutny
!Milka F
Dodano dnia 23 October 2013 16:22
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Wybraniec
Punktów: 9487
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 583
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
I tak wiemy, że wszystko w tym wywiadzie to święta prawda Rozbawiony Ta część trzyma poziom poprzedniej, dlatego będzie W ;P
!mniszek_pospolity F
Dodano dnia 08 November 2013 16:05
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 256094
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 1,385
Data rejestracji: 15.12.12
Medale:
Brak
No jasne, że to wszystko szczera prawda. Przecież redakcja musi dawać przykład, a kłamanie nie jest wielką zaletą Oczko
~kakat40 F
Dodano dnia 10 November 2013 17:46
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Członek GD
Punktów: 505
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 41
Data rejestracji: 08.08.13
Medale:
Medal
Artykuł świetny Uśmiech Czytało się jeszcze lepiej niż poprzednią część xD
~puszek29 F
Dodano dnia 21 May 2014 16:25
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Gracz Quidditcha Gryffindoru
Punktów: 132
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 6
Data rejestracji: 11.05.14
Medale:
Brak
Zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć innych graczach i fanach Harry'egoUśmiech
~Perzyk F
Dodano dnia 09 September 2014 23:40
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Prefekt Naczelny
Punktów: 739
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 9
Data rejestracji: 07.09.14
Medale:
Brak
Nie wiem dlaczego ale zawsze lubiłem wywiady, nie ważne z kim. Ludzie się tak jakoś otwierają i można ich poznać (co nie zawsze jest dobre Rozbawiony). Te wywiady są dość specyficzne bo pytania są nienormalne ale jednocześnie fajne Rozbawiony
~Bou F
Dodano dnia 10 September 2014 11:21
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Książe Półkrwi
Punktów: 2195
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 137
Data rejestracji: 27.04.10
Medale:
Brak
Podsumowania, tak jak same pytania, są bardzo pomysłowe i zabawne. Rozbawiony Przyjemnie czyta się takie wywiady, zwłaszcza, że są o członkach naszej kochanej Redakcji. Można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy. Rozbawiony Powinnam powiedzieć: "Jak można nie oglądać My Little Pony?!", ale sama tego nie widziałam i nie mam zamiaru. Rozbawiony
~Nerko F
Dodano dnia 10 September 2014 16:08
Zbanowany
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -102
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 13
Data rejestracji: 21.08.14
Medale:
Brak
Chętnie bym pograł sobie z Hyeseong w planszówkę, ponieważ mimo, że nie jestem cierpliwy, lubię taką rywalizację. Fajnie poznać taki fakt Uśmiech. Zdecydowanie pytanie o pływanie mnie rozśmieszyło, powala mnie poziom pomysłowości :> To jest recepta na dobry wywiad, jakiś humorystyczny i jednocześnie w jakimś stopniu da się poznać przepytywaną osobę Rozbawiony
`Sharon665 F
Dodano dnia 10 September 2014 19:32
Moderator (F)
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Lord
Punktów: 15399
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 87
Data rejestracji: 06.07.12
Medale:
Medal
Chwilowa przerwa w działaniu portalu zepsuła mój śliczny komentarz. ;___;
Świetne wywiady! Można było się pośmiać i dowiedzieć paru ciekawych rzeczy. Szkoda, że nie ma tutaj fanów MLP, czasami można się pośmiać z tej bajki. No i Rainbow Dash jest boska! <3
No i w końcu wiem dlaczego N jest tylko N... a w zasadzie była. I przez nią boję się jechać na studia do Wrocławia, a co, jeśli serio zostanie gołębiem i będzie przesiadywać na wrocławskim rynku? xD
#Ginny Evans F
Dodano dnia 10 September 2014 22:06
Newswoman
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Wybraniec
Punktów: 8057
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 80
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Medal Medal
Widzę, że w artykule pojawiają się coraz bardziej nietypowe pytania. Ale według mnie jest to atut wywiadów, które bardzo przyjemnie się czyta, szczególnie przez tę sporą dawkę humoru i szczyptę ironii.
Po głębszych przemyśleniach stwierdzam, że zawodowy turysta to nie taki głupi pomysł. Chętnie bym zaczęła się parać taką profesją, jakby mi za to płacili. Na pewno nie istnieje?

Ale moje Simy bardzo lubiły pływać, robiły to do ostatniego tchu.

Ten fragment na pewno mi się przypomni jak pójdę do łazienki w środku nocy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 80% [8 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 10% [1 głos]
Zadowalający Zadowalający 10% [1 głos]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 221
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59