Nowe informacje ujawnione przez J.K. Rowling na portalu Pottermore na temat wszystkich tych elementów magicznego świata, które związane są z Hogwartem.
- Szybko! - zawołała matka i trzej chłopcy wsiedli do wagonu. Wychylili się przez okno, nadstawiając policzki do pocałowania, a dziewczynka zaczęła płakać.
- Nie płacz, Ginny, wyślemy ci mnóstwo sów.
- Przyślemy ci sedes z Hogwartu.
- George!
- Tylko żartuje, mamo.
Jak informuje The Hollywood Reporter, najprawdopodobniej obydwie części Harry'ego Pottera i Insygniów Śmierci będziemy mogli oglądać w 3D. Ma to być spowodowane tym, że koszty zamiany filmu na trójwymiarowy poszły w dół i teraz cena tegoż zabiegu wynosi 'zaledwie' pięć milionów dolarów za film. Warner Bros podobno przeznaczy także kolejne pięć milionów, by zaopatrzyć kina w specjalne okulary do oglądania filmów w 3D. Jest to jednak tylko pogłoska, jeszcze niepotwierdzona przez wspomnianą korporację. Pozostaje więc nam tylko czekać na oficjalne potwierdzenie bądź zaprzeczenie tejże informacji. Więcej na ten temat znajdziecie pod tym linkiem. A Wy co o tym sądzicie? Chcielibyście obejrzeć ostatnią część przygód młodego czarodzieja w technologii 3D?
Zródło: snitchseeker.com
Napisane przez Fantazja
dnia 26 January 2010 21:42
Fajnie by było obejrzeć film w 3D, o ile by nie było to 20 minut jednej sceny.
Jeszcze lepiej by było, gdyby było 5D (z efektami zapachu, wiatru, wstrząsów itd.).
Dom:Gryffindor Ranga: Członek Wizengamotu Punktów: 1475 Ostrzeżeń: 1 Komentarzy: 42 Data rejestracji: 04.12.09 Medale: Brak
Bez sensu. Wszystkie części `zwykłe`, a tutaj nagle 3D? Skoro to jest `takie tanie` mogą zrobić tak samo jak w przypadku `Alicji w Krainie Czarów`. Dla tych co chcą iść na 3D, niech idą na 3D, dla tych, którzy idą dla fabuły, a nie dlatego żeby dostać super trójwymiarowe okulary niech będzie `zwykły`. Jak nie mają kasy na co wydawać to niech biednym dadzą, o!
Rekord OnLine: 5422 Data rekordu:
10 September 2024 23:44
"Hogsmeade.pl" is in no way affiliated with the copyright owners of "Harry Potter", including J.K. Rowling, Warner Bros., Bloomsbury, Scholastic and Media Rodzina.