Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Ron do Hermiony
Ron do Hermiony
Ciekawe, w co by się zmienił, widząc ciebie. W pracę domową, za którą dostałaś dziewięć punktów na dziesięć możliwych, co?
Pierwsi goście w Magicznym Parku Rozrywki - wideo relacja
Park rozrywki Harryego PotteraProducenci programu Ellen Degeneres Show otrzymali niepowtarzalną okazję odwiedzenia Magicznego Parku Harry'ego Pottera. Oficjalna data otwarcia lunaparku to osiemnasty czerwca, członkowie programu byli więc prawdopodobnie pierwszymi gośćmi. Co więcej, pozwolono im nawet wnieść kamerę, dzięki czemu już teraz mamy okazję przyjrzeć się, jak wyglądają takie atrakcje jak sklep Dervish i Banges, Sowia Poczta, sklep z różdżkami Ollivanderów, Miodowe Królestwo, gabinet dyrektora czy portret Grubej Damy. Dodatkowo prowadzącej show Ellen i zaproszonym przez nią gościom dano możliwość spróbowania piwa kremowego, przejechania się na rollercoasterze - Latającym Hipogryfie, a nawet obserwowania specyficznych tańców z użyciem wstążek (ribbon dance), wykonanych przez uczniów Beuxbatons. Relację z tej niesamowitej wizyty znajdziecie pod tym linkiem. Mamy też dla was pierwszą oficjalną fotografię chatki Hagrida. Goście mijać ją będą po drodze do przejażdżki na Latającym Hipogryfie, dzięki czemu stojący przed chatką Hagrid będzie miał możliwość poinstruowania ich o tym, jak bezpiecznie latać na tych stworzeniach. Wspomniane zdjęcie znajdziecie tutaj.

Zródło: snitchseeker.com
Komentarze
~Regis F
Dodano dnia 04 April 2010 08:56
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 209
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 20
Data rejestracji: 04.01.10
Medale:
Brak
Bardzo fajna akcja z tym lunaparkiem. Rozbawiony
Co ja bym dał, aby tam się znaleźć...
~Rytelier F
Dodano dnia 04 April 2010 21:24
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Sługa Czarnego Pana
Punktów: 1167
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 109
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Medal
Bardzo fajnie Oczko Oni to szczęściarze... Te miejsca są wspaniałe! o.o
Hogwart był fajny i te ruchome portrety, które w dodatku mówiły...
Szkoda, że film lagował, ale fajnie.
Oceny

Wybitny Wybitny 100% [2 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 0% [Brak oceny]
Zadowalający Zadowalający 0% [Brak oceny]
Nędzny Nędzny 0% [Brak oceny]
Okropny Okropny 0% [Brak oceny]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się.

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Sponsorzy
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Pikkant76 F 25-10-2020 09:56

siema
~Kozllak87 F 12-10-2020 18:39

siema
~Chudy92 F 08-10-2020 17:40

no hej
~Jasko86 F 08-10-2020 16:50

no hej!
~Mroczek87 F 08-10-2020 16:31

SIEMA
~EinarBlack F 26-09-2020 11:30

zapraszam na bloga Uśmiech
~EinarBlack F 26-09-2020 11:29

zapraszam wszystkich na mojego bloga, jutro będzie dodany prolog Uśmiech
~Viktorek98 F 24-09-2020 18:52

Rozbawiony
~Ario F 24-09-2020 12:26

Rozbawiony
~Mallyk87 F 18-09-2020 10:22

no semka
~Wikkius98 F 11-09-2020 09:27

no witam
~Sezzamek87 F 11-09-2020 08:28

siema
~Toffik98 F 03-09-2020 14:24

siemka
~Matthew Lucas F 03-09-2020 10:00

ziew
~Dajzzi F 31-08-2020 11:35

siemka
^N F 30-08-2020 21:14

Czarodziej
~azu13688 F 28-08-2020 07:23

fd
~HariPotaPragneCie F 16-08-2020 16:22

Uśmiech
~Monttana99 F 03-08-2020 17:38

elo
~raven F 18-07-2020 15:17

*owaniu forum

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
jycoqano
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 60
» Zarejestrowanych: 33,818
» Zbanowanych: 1,594
» Gości online: 291
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59