Hogsmeade.pl na Facebook
Harry Potter - Hogsmeade, Twoja Magiczna Wioska
Strona GłównaNowościArtykułyForumChatGaleriaFAQDownloadCytatyLinkiSzukaj
Nawigacja
Ankieta
Gdybyś był(a) nauczycielem w Hogwarcie, to jakiego przedmiotu byś uczył(a)? (aut. Bochenek89)





















Musisz się zalogować, aby móc zagłosować.
Ostatnie artykuły
» Przedmioty magiczne,...
» PotterCon subiektywn...
» Czarodziej nie wielb...
» Koty
» HP i Kamień Filozofi...
Losowy cytat
Percy jest dupkiem
Percy jest dupkiem
- Daj mi ten list - rzekł Ron, wyciągając rękę. - Percy jest - tu przedarł list na połowę - największym - przedarł go na ćwiartki - na świecie - przedarł go jeszcze raz - dupkiem.
John Cleese - śmieszny optymista
Aktor, scenarzysta, producent filmowy, prezenter radiowy, dubbingowiec, niekiedy także reżyser i autor poradników - John Cleese to z pewnością multitalent w świecie show-biznesu, w którym dotąd spędził prawie 50 lat. Ma za sobą ponad 70 ról filmowych, 40 scenariuszy i setki ról w serialach. Przyjrzyjmy się teraz z bliska odtwórcy roli Prawie Bezgłowego Nicka.



John Marwood Cleese urodził się 27 października 1939 roku w Weston-Super-Mare (Somerset, Anglia, Wielka Brytania). Jego ojciec to Reginald Francis Cheese, który zmienił nazwisko na "Cleese" zaraz po wstąpieniu do wojska, natomiast matka nazywała się Muriel Cross (zmarła w 2000 roku, w wieku 101 lat!). Ma za sobą 2 nieudane małżeństwa - z Connie Booth w latach 1968-1978 (mają córkę Cynthię) i z Barbarą Trentham w latach 1981-1990 (córka Camilla). Od 1992 jego żoną jest Alice Faye Eichelberger.
John był studentem Cambridge, gdzie studiował na wydziale prawa. Tam poznał Grahama Chapmana - swojego przyszłego partnera pisarskiego. Już jako student odkrył w sobie talent aktorski. Był członkiem grupy teatralnej "Footlight Club", z którą odbył tournee po USA i Nowej Zelandii. Jednak srebrny ekran musiał trochę poczekać. John swoją karierę rozpoczął od audycji radiowych w radiu BBC programem Przepraszam, przeczytam to jeszcze raz (ang. I'm Sorry I'll Read That Again) w latach 1961-1964, który od razu zyskał sporą popularność. Do roku 1969 Cleese występował w kilku programach telewizyjnych, m.in. Raport Frosta (The Frost Report), Prosimy nie regulować odbiorników (Do Not Adjust Your Set) czy Nareszcie program z 1948 roku (At Last The 1948 Show) oraz współtworzył film Jak wkurzać ludzi (How To Irritate People) z 1968r. Podczas nagrywania tych produkcji, Cleese poznał swoich przyszłych współpracowników przy największym i najpopularniejszym przedsięwzięciu. Mowa tu o grupie Monty Python.


Członkowie grupy, od lewej: Terry Jones, Graham Chapman (z fajką), John Cleese, Eric Idle, Terry Gilliam, Michael Palin (biała marynarka).



Rok 1969 to początek ich wspólnej pracy nad nowym projektem dla BBC. Program miał być zabawny, ale też absurdalny, surrealistyczny i anarchiczny, bowiem taki humor odpowiadał członkom grupy. Również nazwa nie mogła być przypadkowa - Pythonowie chcieli, aby brzmiała fajnie, ale nie oznaczała kompletnie nic. Wybrali nazwę Latający Cyrk Monty Pythona (Monty Python's Flying Circus). Osoba, która po raz pierwszy ogląda "Latający Cyrk..." może pomyśleć, że skecze są kompletnie nieprzemyślane, bez składu i ładu, a żarty są na niskim poziomie. Wbrew pozorom, ta twórczość wymagała od autorów skeczy nie tylko poczucia humoru oraz absurdu, ale też ogromnej wiedzy i inteligencji. Pythoni lubili odwoływać się do różnych wydarzeń historycznych, niekoniecznie tych powszechnie znanych. Nie istniały dla nich tematy "tabu" - śmiali się z królowej, kościoła, policji, telewizji (w tym często z samej BBC), życia codziennego, a także z siebie. Powstały 4 serie serialu (w latach 1969 - 1974), jednak Cleese wystąpił tylko w pierwszych 3 seriach. Oficjalnym powodem odejścia były plany napisania scenariusza do serialu Hotel Zacisze, jednak nieoficjalnie mówiło się też, że miał już dosyć alkoholizmu Chapmana, przez co właściwie tylko on pisał skecze w tej parze.
Do najsłynniejszych skeczy pochodzących z tego serialu, w których główną rolę gra Cleese, należą:
- Ministerstwo Głupich Kroków,
- Martwa Papuga,
- Kruk Beethovena,
- Dennis Moore.


Cleese jako Minister Głupich Kroków.


Po odejściu z "Latającego Cyrku...", Cleese i jego ówczesna żona, Connie Booth, napisali scenariusz do własnego serialu, Hotel Zacisze (Fawlty Towers). Cleese wpadł na pomysł nakręcenia serialu po spotkaniu hotelarza, który panicznie bał się swojej żony. John zagrał głównego bohatera, właściciela tytułowego hotelu, Basila Fawlty'ego, a Connie pokojówkę Polly. Serial ukazywał codzienne perypetie mieszkańców i właściciela zajazdu - Basila, nerwowego i złośliwego człowieka, nienawidzącego swoich gości i zawsze znajdującego powód, aby nawrzeszczeć na kelnera Manuela, który słabo zna angielski. Z drugiej jednak strony potwornie boi się swojej żony, Sybil. Powstały 2 serie serialu - pierwsza została nakręcona w 1975, a druga w 1979 roku. "Hotel" jest przez wielu uznawany za najlepszy angielski serial komediowy.


Od lewej: Connie Booth (Polly), John Cleese (Basil), Andrew Sachs (Manuel), Prunella Scales (Sybil).



Monty Python nie uciekł na długo z życia Cleese'a - w 1975 roku ponownie zebrała się cała szóstka, aby tym razem nakręcić film pełnometrażowy, zatytułowany Monty Python i Święty Graal (Monty Python And The Holy Grail). Choć budżet filmu był bardzo niski (przez co np. zbroje rycerzy to były... wełniane swetry pomalowane na srebrno), film odniósł kasowy sukces i do dziś jest uznawany za jedną z najlepszych brytyjskich komedii. Idąc tym tropem, Pythoni w 1979 roku nakręcili drugi film - Żywot Briana (Life Of Brian). Budżet tego filmu był zdecydowanie wyższy niż w przypadku "Świętego Graala". Pythoni zanotowali kolejny sukces, jednak tym razem nie obeszło się bez protestów. Dlaczego? Jedni twierdzili, że film to parodia życia Jezusa Chrystusa, inni mówili, że obraża uczucia religijne chrześcijan, np. końcową sceną, gdzie wszyscy powieszeni na krzyżach śpiewają piosenkę Always Look On The Bright Side Of Life, co oznacza "Zawsze patrz na jasną stronę życia". Trzeci film - Sens Życia Wg Monty Pythona (Monty Python's The Meaning of Life) z 1983 roku to ostatni film grupy. Przyniósł jeszcze większe fale protestów niż "Żywot Briana", ponieważ zawierał często niesmaczne sceny i wulgarne piosenki. Później było jeszcze kilkanaście występów Pythonów na żywo i filmy z udziałem części członków grupy, jak Eryk Wiking (Erik the Viking) czy Żółtobrody (Yellowbeard), jednak można powiedzieć, że grupa powoli wygasała. Jednakże ten oryginalny humor wciąż jest doceniany i ma swoich wiernych fanów na całym świecie.



Monty Python zajął dużą część życia i twórczości Cleese'a, co nie oznacza, że zajmował się tylko i wyłącznie tym projektem. Między poszczególnymi filmami wystąpił jeszcze w kilku innych produkcjach, jak Bandyci Czasu czy Poskromienie Złośnicy. W 1988 roku Cleese zabrał się za scenariusz i współreżyserię nowego filmu, Rybka Zwana Wandą (A Fish Called Wanda). W głównych rolach możemy zobaczyć Jamie Lee Curtis, Kevina Kline'a (który otrzymał za swoją rolę Oscara), Toma Georgesona oraz kolegę z czasów Monty Pythona - Michaela Palina. Film opowiada o złodziejach cennych brylantów (Curtis i Kline), którzy sprytnie oszukują swoich brytyjskich "wspólników" i próbują zabrać cały łup ze sobą, pozostawiając Brytyjczyków "na lodzie". Film przyniósł sukces i zebrał dużo pochlebnych recenzji. Po 9 latach powstał swego rodzaju sequel "Rybki..." - Lemur zwany Rollo (Fierce Creatures). Ponownie na ekranie zagościli Cleese, Curtis, Kline i Palin. Fabuła jednak wcale nie jest kontynuacją "Rybki...". Tym razem film pokazuje losy londyńskiego ZOO, które przejmuje wielka korporacja Octopus Inc. Chcąc zwiększyć zyski, zatrudniają Rollo Lee (Cleese), który ma przeprowadzić zmiany, mianowicie chce zostawić tylko drapieżne zwierzęta. Oburzeni pracownicy ZOO protestują i wywołują małą "wojnę". Tytułowy lemur to jedno ze zwierząt, które Rollo chciał uśpić, jednak zmienił zdanie gdy dowiedział się, że zwierzę nosi jego imię.



W latach '90 i na początku XXI wieku John zwolnił tempo, jeśli chodzi o granie w filmach. Wystąpił w takich produkcjach, jak Wyścig Szczurów, Aniołki Charliego: Zawrotna szybkość, Świat to za mało, Śmierć nadejdzie jutro czy Różowa Pantera 2. Zaczął też grać w filmach dla dzieci. Jednymi z pierwszych były Muppety na tropie z 1981 roku i Księga Dżungli z 1994 roku. Zajął się też dubbingiem filmów animowanych: Księżniczka Łabędzi (1994r.) czy bliżej nam znane kontynuacje wielkiego hitu: Shrek 2 i Shrek Trzeci, gdzie słyszymy go jako króla Harolda, ojca Fiony. W 2001 roku zgodził się zagrać rolę Sir Nicholasa de Mimsy Porpingtona, czyli Prawie Bezgłowego Nicka w filmie Harry Potter i Kamień Filozoficzny, pojawił się też w drugiej części filmu, "Komnacie Tajemnic". Podobno za rolę w pierwszym filmie otrzymał aż 420 tysięcy dolarów! Ekipa wściekła się, ponieważ budżet filmu przekroczył 154 miliony dolarów. Chris Columbus powiedział: Ekipa jest zszokowana. To kupa forsy jak dla ducha.



John nie stronił też od występów w reklamach - w 1992 r. reklamował napój "Schweppes", a rok temu polscy widzowie ujrzeli go w reklamie banku BZ WBK. Dowiedzieliśmy się z niej o wspaniałym kredycie, jaki udziela ten bank, ale też, że ciocia Cleese'a mieszka w Pcimiu (pozdrawiamy mieszkańców tego miasta!) oraz że lubi pierogi. Jest także współautorem (z psychiatrą Robinem Skynnerem) 2 poradników: Żyć w rodzinie i przetrwać (wydane w Polsce w 1992 r.) oraz Żyć w tym świecie i przetrwać (w Polsce w 1994 r.). Żeby tego było mało, Cleese jest właścicielem firmy Video Arts Ltd., która wydaje filmy instruktażowe dla pracowników wielkich korporacji i świata handlu. W komediowy sposób pokazuje jak nie powinno się zarządzać firmą.

Jego motto życiowe to: Nie zapomnieć o śmiechu. Jak sam powiedział, jego największą wadą jest optymizm. Gdyby mógł, zakazałby szczekania psom lub sprawił, że mogą szczekać tylko o określonej porze dnia oraz zabroniłby noszenia garniturów. Uważa, że ludzie noszą za mało kapeluszy. Terry Gilliam (kolega z Monty Pythona) powiedział o nim tak: John Cleese jest jednym z uprzywilejowanych wybrańców - wszyscy inni muszą przynajmniej założyć perukę, żeby wyglądać równie idiotycznie.
Komentarze
~Alanette Vieira Malfoy F
Dodano dnia 14 April 2009 00:05
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Gajowy Hogwartu
Punktów: 985
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 80
Data rejestracji: 08.03.09
Medale:
Brak
Czy mi się tylko wydaje, czy niektóre zdjęcia nie wyświetlają się? Nie wiem, czy to jest wina mojego internetu czy co?...
Niemniej, co do samego artykułu - mam na to tylko jedno, jedyne, tak malutkie, a tak wiele znaczące słówko - wybitny! Nie nudzi, jest napisany ciekawym stylem, widać, że autorka (nie mylę się co do płci? Zgaduję z nicka.) przy jego pisaniu miała lekkie pióro i nie robiła niczego wymuszenie. To mi się podoba. Dlatego też dam Wybitny. x) Bo też i taki jest ten artykuł x) Tylko te zdjęcia...
~Sayuki F
Dodano dnia 14 April 2009 08:10
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Pięcioroczniak
Punktów: 390
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 27
Data rejestracji: 09.09.08
Medale:
Brak
A mi się zdjęcia wyświetlają, więc raczej jest wszystko w porządku. Podoba mi się to z tego filmu Hotel Zacisze. A tak to artykuł jest ciekawy. Kto by pomyślał żeby napisać o aktorze grającym ducha. Chyba, jak dotąd, nikt. Gratuluję oryginalnego pomysłu. Za artykuł daję W.
!niewesolypagorek F
Dodano dnia 14 April 2009 10:11
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Śmiertelna Relikwia
Punktów: 10408
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 397
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Medal Medal Medal
Mówiłam Ci droga Millo (Dervo! xD), że jesteś genialna?
Ahh... zazwyczaj nie czytam artykułów od razu, gdy tylko się pojawią, ale dla Ciebie zrobiłam wyjątek - cóż... Ty zawsze czytasz moje (za)długie tfory na patyku. Artykuł jest świetny, ten pan którego opisywałaś bardzo interesujący i ogólnie jest wybitnie . : D

hm, tak myślałam, że już gdzieś tego pana widziałam - tak, to było w telewizji! hm... nigdy nie zwracałam na niego uwagę, być może dzięki Tobie zapamiętam jak on wygląda? ; O

Rządzisz. : D
!Milka F
Dodano dnia 14 April 2009 13:14
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Wybraniec
Punktów: 9487
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 583
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Poprosiłam o zmianę zdjęć. Mam nadzieje, że te nie będą ukazywać się kiedy będzie im się chciało.

Zdecydowałam się napisać artykuł, ponieważ od ok. 2 lat jestem niepoprawną fanką twórczości Monty Pythona, a jak sami określili jej członkowie, John jest ojcem duchowym całej grupy. Poza tym, trochę znam jego filmów, więc napisanie takiej notatki nie sprawiło mi wielkich problemów. Ciesze się, że artykuł się podoba Jęzor.
!Dominika F
Dodano dnia 14 April 2009 13:49
VIP
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2702
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 325
Data rejestracji: 25.08.08
Medale:
Brak
Artykuł jest świetnie napisany, nie są to jakieś same suche fakty, wszystko jest tak fajnie i zgrabnie opisane. Bardzo przyjemnie się czyta, błędów nie zauważyłam. Art wybitny. ;D
Nie miałam pojęcia, że ten aktor ma tak bogaty życiorys, może się skuszę do oglądnięcia Monty Pythona?
A reklama banku z jego udziałem wymiata!
!Lady Gaga F
Dodano dnia 14 April 2009 18:45
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Prefekt Naczelny
Punktów: 738
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 143
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Medal
Hm, genialny artykuł, mówiąc na początku. :D.
Wszystko napisane po kolei, chronologicznie i bezbłędnie [możliwe, że jakieś tam błędy są, w co wątpię Język]. Artykuł czyta się niezwykle łatwo i lekko, mimo jego długości, która zaskakuje, hm.
I musicie/możecie narzekac na swój internet, bo u mnie wszystkie zdjęcia się otwierają, ładnie, bez problemu. : DD!
I jeszcze dodam, że art jest naprawde fajny, fajny, naaprawdę! Ukłony w kierunku Milki! Cool
Wybitny, Moderatorze. ;d.
~Pinacolada F
Dodano dnia 14 April 2009 19:29
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Czwartoroczniak
Punktów: 202
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 5
Data rejestracji: 24.01.09
Medale:
Brak
John Cleese to jest ktoś xD. Uwielbiam tego gościa. I kocham Monty Pythona. Tyle, że tego lepiej nie oglądać w złym humorze xD. Jest wtedy ciut drażniące. Podobał mi się bardzo "Żywot Briana" i "Święty Graal".. xDD A jako Bezgłowy Nick, Cleese jest genialny!!!
~Hermione F
Dodano dnia 20 April 2009 15:28
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Animag Kruk
Punktów: 536
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 33
Data rejestracji: 10.01.09
Medale:
Brak
oooo!!! Uśmiech
Ministerstwo głupich kroków - to jest to xD

A tak w ogóle to podziwiam takich jak Ty - mnie nigdy by się nie chciało napisać takego artykułu.... cóż, jestem leniwa, przyznaję Uśmiech daje oczywiście W

Ogólnie Cleese jest mi dosc obojetny - nie darze go zbytnią sympatią, ani nienawiścią... No i jeszcze do jednego musze sie przyznać: kiedy ogladałam po raz pierwszy HP, nie poznałam go. Uświadomiła mnie dopiero koleżanka Uśmiech
~Wolfy F
Dodano dnia 23 April 2009 16:40
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Uczestnik TT
Punktów: 238
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 35
Data rejestracji: 28.08.08
Medale:
Brak
Świetny, długi artykuł. Genialna biografia, musiałaś się naszukać informacji i sporo znalazłaś.
Tak w ogóle to Cleese jest bardzo interesującą postacią i dobrym aktorem, zagrał w wielu niezłych filmach.
Za artykuł oczywiście daję Wybitny. : )
~Vampire F
Dodano dnia 23 April 2009 17:12
Użytkownik
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Książe Półkrwi
Punktów: 2120
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 277
Data rejestracji: 24.01.09
Medale:
Brak
Cóż. Bardzo podoba mi się ten artykuł jest bardzo ciekawy. Chociaż muszę przyznać, że jakoś nie za bardzo interesował mnie ten aktor.;p
No i jeszcze do jednego musze sie przyznać: kiedy ogladałam po raz pierwszy HP, nie poznałam go. Uświadomiła mnie dopiero koleżanka

Witaj w klubie. Ja też go nie poznałam.xD Mnie uświadomiła starsza siostra. I to dopiero był zaskok.Jęzor
Wracając do artykułu. Błędów nie widziałam, treść bardzo ciekawa i szczerze mówiąc zainteresował mnie ten aktor bardzo. Dam oczywiście W.Rozbawiony
Milva: Zdanie zakańczamy kropką, nie wielokropkiem.
~Black Butterfly F
Dodano dnia 25 April 2009 17:55
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Sługa Czarnego Pana
Punktów: 1187
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 135
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
Bardzo dobry artykuł! ( Hah, nie powaliłam Was tym, ani nie odkryłam Ameryki o.O)
W artykule nie dopatrzyłam się błędów. Jest długi, starannie napisany, na temat - no i są zdjęcia,a to raczej podstawa dobrego artykułu. Dzięki Tobie chociaż będę, pamiętać, kto zagrał Bezgłowego Nicka ;]
Oczywiście postawię Ci Wybitny, bo Ci się należy xP
(Patrząc na oceny poniżej widzę, że ktoś albo złośliwie, albo ktoś, kto się nie zna , postawił Ci negatywne oceny. Zresztą każdy ma własne zdanie xP)
~Upiorzyca F
Dodano dnia 26 April 2009 16:28
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Sługa Czarnego Pana
Punktów: 1105
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 31
Data rejestracji: 26.08.08
Medale:
Brak
John Cleese to bardzo dobry aktor i dobrze że ktoś zdecydował się napisać o nim artykuł, mimo że w HP nie odegrał wielkiej roli.

Tekst jest bardzo dobry, zasługuje na W.
~huncwot F
Dodano dnia 27 April 2009 14:36
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Mugol
Punktów: 2
Ostrzeżeń: 3
Komentarzy: 47
Data rejestracji: 24.04.09
Medale:
Brak
Szczerze mówiąc nie przepadam za nim... :/ ale artykuł całkiem fajny. Nie wiedziałem że John wystąpił w tylu filmach i reklamach... Nie wiedziałem że on był ojcem Fiony ze Shreka. Jednak ma fajny głos a źle go dubbing'owali i w Harry'm Potterze i w Shreku :/


Nie za duże te odstępy między kropkami? ._.
~I_am_real_ F
Dodano dnia 01 May 2009 21:00
Zbanowany
Awatar

Dom: Ravenclaw
Ranga: Więzień Azkabanu
Punktów: -308
Ostrzeżeń: 5
Komentarzy: 11
Data rejestracji: 01.05.09
Medale:
Brak
Jejku, w filmie to nawet nie widać, że to on gra Nicka.
Artykuł bardzo dobry, a nawet świetny.
John fajnie wygląda na zdjęciach z młodości.
A to zdjątko z lemurem przebija wszystko. Ciekawe czy mu tam wygodnie?

Artykuł zasługuje na Wybitny.
~Nan F
Dodano dnia 03 May 2009 19:00
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Charłak
Punktów: 11
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 03.05.09
Medale:
Brak
Cleese jest super! Najbardziej mi się podobała jego rola w Różowej Panterze.
Świetne zdjęcia, zwłaszcza to z lemurem Oczko.
Artykuł bardzo ciekawy. Daję W.
!Guardian F
Dodano dnia 04 May 2009 16:37
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Lord
Punktów: 20057
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 377
Data rejestracji: 02.08.08
Medale:
Medal
Ok, na początku miałem nadzieję, że się do czegoś przyczepię a tutaj zonk. Nawet interpunkcyjnego błędu nie strzeliłaś, a szkoda. Artykuł... co tu dużo gadać, wyczerpujący, zgrabny, poprawny. Nie ma co gadać, znasz się na rzeczy i tyle. Daję W, bo niby co innego miałbym dać? ;d
Osoba, która po raz pierwszy ogląda "Latający Cyrk..." może pomyśleć, że skecze są kompletnie nieprzemyślane, bez składu i ładu, a żarty są na niskim poziomie.
Ostatnio widziałem jakiś podobno ekstra skecz MP i stwierdziłem, że nie mam za grosz poczucia humoru. Jak widać, nie jestem jedyny ;]

M: Hm, ciekawe jaki. Mogę podać kilka ciekawych, bo te, które są w artykule, są najpopularniejsze, a nie najśmieszniejsze (ja tam za Martwą Papugą nie szaleję ;d), np. taka Hiszpańska Inkwizycja - też jeden z najsłynniejszych, ale Cleese'a to tam nie spotkacie. Za to trochę historii się nauczycie! Rozbawiony

G: Znowu zaczyna się zabawa edycją? : D
Hm, ja oglądałem ten o biskupie [to co w opisie miałaś]. Trochę śmieszne, ale imo nie aż tak ;d Mam inne poczucie humoru, tyle...


Ale ten skecz akurat jest zaczepisty Śmiech
'Fish Slapping Dance' na pewno Ci się spodoba Rozbawiony
(Taaak, kochamy edity ;d)



Może go nie zrozumiałem. Nie pamiętam jaki miałem nastrój. Hm, ten rybi obejrzę, ale wtedy, jak nie będzie nade mną wisiała fizyka razem z matmą i całą resztą : D


Zresztą, w filmiku o biskupie najlepsza była sama czołówka! Rozbawiony

[A Hotel Zacisze parę razy oglądałem i całkiem fajny serial]
~Lapa F
Dodano dnia 05 May 2009 21:32
Użytkownik
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Nauczyciel w Hogwarcie
Punktów: 2607
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 109
Data rejestracji: 01.05.09
Medale:
Brak
Też lubię Johna... Zgadzam się że słabo był dubbingowany w Harry'm Potterze. Ale tych filmów mu się nazbierało. Skoda że przerwał granie na parę lat. W naszym kochanym HP zagrał świetnie! Tylko mocno zmniejszyli jego rolę ograniczając tylko do dwóch części (KF iKT) nieźle wyglądał tam w tej e... pidżamce (znaczy się w tym XVII w stroju).

Za art daje W
!Lady Shadow F
Dodano dnia 07 May 2009 20:50
VIP
Awatar

Dom: Slytherin
Ranga: Opiekun Slytherinu
Punktów: 3615
Ostrzeżeń: 0
Komentarzy: 180
Data rejestracji: 27.08.08
Medale:
Brak
Ale długi wyczerpujący ale świetnie napisany artykuł. Zacznę od teg, że większych błędów nie dopatrzyłam się a prawdę mówiąc to jako takowych nie było. Ładnie napisałaś treść, a tekst czyta się miło i płynnie a dla mnie oczywiście to zdjęcia są wspaniałe bo szczerze mówiąc ot na początku to zawsze patrze jakie zdjęcia zawiera artykuł.
Wspaniale!
~aneciab93 F
Dodano dnia 24 May 2009 20:43
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Zdobywca Kamienia Filozoficznego
Punktów: 57
Ostrzeżeń: 1
Komentarzy: 3
Data rejestracji: 13.05.09
Medale:
Brak
John Cleese to dobry aktor. Musiał się pewnie bardzo natrudzic, żeby zagrac ducha. Artykuł dobrze napisany, chociaż według mnie trochę za długi. Plus za zdjęcia daję PW.
~Ami F
Dodano dnia 04 June 2009 10:40
Użytkownik
Awatar

Dom: Gryffindor
Ranga: Uczestnik Klubu Ślimaka
Punktów: 463
Ostrzeżeń: 2
Komentarzy: 53
Data rejestracji: 31.01.09
Medale:
Brak
Nie no, normalnie super artykuł! Nie mam żadnych "ale". Świetnie zagrał Nicka. Jestem pod wielkim wrażeniem! Oczywiście daję zasłużone wybitny!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Wybitny Wybitny 81% [72 głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 13% [12 głosów]
Zadowalający Zadowalający 1% [1 głos]
Nędzny Nędzny 1% [1 głos]
Okropny Okropny 3% [3 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło!
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby móc dodać wiadomość.

~Grande Rodent F 11-03-2024 02:09

Na razie oscary zgodnie z przewidywaniami.
~Grande Rodent F 10-03-2024 22:48

Dzisiaj Oscary będą oglądane...
~Anna Potter F 23-02-2024 01:49

Witajcie.
~raven F 12-02-2024 19:06

Kotecek
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:46

Papa
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

myślałam, ze zniknęła na amen
~ulka_black_potter F 30-01-2024 19:45

o, strona jednak ożyła
^N F 29-01-2024 17:11

Uszanowanko
~HariPotaPragneCie F 25-11-2023 14:51

Wiedźma
~Miona F 23-11-2023 00:28

Czarodziej Czarodziej Czarodziej
#Ginny Evans F 22-11-2023 22:07

Duch Duch Duch
~raven F 21-11-2023 20:22

~Miona F 25-10-2023 14:12

hej Uśmiech
#Ginny Evans F 19-10-2023 21:32

Sowa
~TheWarsaw1920 F 24-08-2023 23:06

Duch Duch Duch
~raven F 20-08-2023 23:01

Doszly mnie sluchy, ze sa czarodzieje, ktorzy chcieliby sie wprowadzic do Hogsmeade, a magiczne bariery to uniemozliwiaja. W takiej sytuacji prosze o maila na adres widoczny w moim profilu Uśmiech
^N F 11-08-2023 19:19

Słoneczko
~HariPotaPragneCie F 12-07-2023 20:52

Sowa
#Ginny Evans F 11-06-2023 20:41

hejka hogs! Słoneczko
~Anna Potter F 15-05-2023 03:24

i gościnny naród o czym często nie zdajemy sobie sprawy mówiąc o sobie jak najgorsze rzeczy.

Aktualnie online
Hogsmeade wita:
orehu
jako najnowszego użytkownika!

» Administratorów: 8
» Specjalnych: 61
» Zarejestrowanych: 77,002
» Zbanowanych: 1,625
» Gości online: 376
» Użytkowników online: 0

Brak użytkowników online

» Rekord OnLine: 3086
» Data rekordu:
25 June 2012 15:59